Dat en de magnetronpanda hield mij warm terwijl ik Secretary (quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dankzij php weet ik nu hoeveel het kost om een zuurtest te doen terwijl ik hooikoortspillen slik en dat allemaal op een hometrainer terwijl ik een boek lees.
Nee, maar De Morgen is wel het Belgische equivalent van de Nederlandse Volksrant misschien? In ieder geval volgens TS?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Belgische Volkskrant: helft Brusselse moslims antisemietVolgens de OP is de bron De Morgen en niet de Belgische Volkskrant (die volgens mij niet eens bestaat).
Is ook niet moeilijk, het Belgische volk bestaat sowieso niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Belgische Volkskrant: helft Brusselse moslims antisemietVolgens de OP is de bron De Morgen en niet de Belgische Volkskrant (die volgens mij niet eens bestaat).
bagger inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef Disana het volgende:
Media, nu.nl, pvda, e.d. -1 fail rond pvv afbeeldingen #tig
Het begon al met een warrig verhaal, maar nu gaat het ook alleen nog maar over de geestesgesteldheid en taalvaardigheid van TS.
Wat draagt die kwalificatie dan bij aan de TT, vraag ik me af. Het leidt alleen maar af en zorgt voor een vooringenomen discussie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, maar De Morgen is wel het Belgische equivalent van de Nederlandse Volksrant misschien? In ieder geval volgens TS?
Zo lang het niet te gek wordt zal ik niet snel TT's veranderen. Daarin hebben mensen naar mijn idee een zekere vrijheid en discussie uitlokken kan geen kwaad (al kan die vooringenomen zijn, dat reken je maar af op argumenten)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat draagt die kwalificatie dan bij aan de TT, vraag ik me af. Het leidt alleen maar af en zorgt voor een vooringenomen discussie.
Kom op, zeg. In combinatie met de TS weet je van te voren welke kant de discussie op gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo lang het niet te gek wordt zal ik niet snel TT's veranderen. Daarin hebben mensen naar mijn idee een zekere vrijheid en discussie uitlokken kan geen kwaad (al kan die vooringenomen zijn, dat reken je maar af op argumenten)
Gefixed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:28 schreef Monque het volgende:
'immigranten keihard nodig'
Spelfoutje in titel.
Ow jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu nog van "kwalitiets" "kwaliteits" maken ;-)
Je gedrag in het topic helpt daar in elk geval niet bij.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef mlg het volgende:
Ja, ik vind het wel mooi geweest voor deze gare spammende TS.
Kan iemand me dit uitleggen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |