abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 13:36:50 #26
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_96834908
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Onderzoek? nee, maar ik heb wel met een Armeense vrouw in een dorp van Turkije gesproken die het heeft meegemaakt. Die ene vrouw is betrouwbaarder dan alle Westerse en Turkse bronnen. Als jullie de eenzijdige bronnen als feit zien, is die ene vrouw een uber-feit.
Ja, maar jij bent niet betrouwbaar, dus voor ons is dit geen feit.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:37:12 #27
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_96834921
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

En hoe weet jij op jouw beurt dan weer dat die vrouw het heeft meegemaakt?(no disrespect)
Dat kan ik natuurlijk nooit 100% zeker weten, maar gezien haar leeftijd en wat de dorpelingen beweren heeft ze het meegemaakt. Ik zie dit ook niet als feit. Zoals je beweert kan ik niet weten of ze de waarheid spreekt. Ik bedoelde alleen dat dit betrouwbaarder is als anti-Islamitische bronnen uit de Westerse wereld. No offense hier, aangezien vele arabische islamieten ook anti Westers zijn.
pi_96834952
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:37 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Dat kan ik natuurlijk nooit 100% zeker weten, maar gezien haar leeftijd en wat de dorpelingen beweren heeft ze het meegemaakt. Ik zie dit ook niet als feit. Zoals je beweert kan ik niet weten of ze de waarheid spreekt. Ik bedoelde alleen dat dit betrouwbaarder is als anti-Islamitische bronnen uit de Westerse wereld. No offense hier, aangezien vele arabische islamieten ook anti Westers zijn.
Oké, dit bewijst maar weer eens hoe moeilijk oordelen het hierover is.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 15 mei 2011 @ 13:39:41 #29
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_96835019
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef mlg het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent niet betrouwbaar, dus voor ons is dit geen feit.
Klopt, evenals de mensen hier die beweren dat de Armeense genocide heeft plaatsgevonden. Wat ik wil beweren is dat het verkeerd is om dingen te verkondigen waar je niets van af weet. Als je er echt mee zit kun je het liefst naar Turkije(Kars, de stad waar het voornamelijk zou gebeuren) gaan en daar een research beginnen ipv blindelings eenzijdige bronnen te geloven.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:40:49 #30
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_96835063
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Klopt, evenals de mensen hier die beweren dat de Armeense genocide heeft plaatsgevonden. Wat ik wil beweren is dat het verkeerd is om dingen te verkondigen waar je niets van af weet. Als je er echt mee zit kun je het liefst naar Turkije(Kars, de stad waar het voornamelijk zou gebeuren) gaan en daar een research beginnen ipv blindelings eenzijdige bronnen te geloven.
Geloof jij wel dat er honderdduizenden Armeniërs zijn vermoord door de Ottomanen (moord is iets anders dan genocide)?
  zondag 15 mei 2011 @ 13:40:54 #31
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96835067
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Dat heeft niets met Armeniers te maken -.-''

Dat zijn terroristen.
Heel de Armeense bevolking is terrorist. :(
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:41:52 #32
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_96835106
quote:

[..]

Daarom wordt die claim ook gedaan op basis van het werk van historici, die precies dat bronnenondezoek hebben gedaan en vrij massaal tot de conclusie zijn gekomen dat ja, er heeft een genocide plaatsgevonden.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
  zondag 15 mei 2011 @ 13:42:14 #33
294269 mlg
pi_96835125
quote:

[..]

Laten we het eens anders stellen. Waarom denk jij dat het niet gebeurd is? Is dat omdat je het heel vervelend zou vinden dat jouw nationaliteit daarachter zit, of heb je gewoon een schijthekel aan Armenen?

Dat laatste zou ik best kunnen begrijpen. De huidige generatie Armenen verwijten het nogal de Turken, terwijl zij er in principe niks mee te maken hebben.
pi_96835274
Waar ik altijd smakelijk om moet lachen is de misplaatste arrogantie van Turken om te pas en te onpas deze discussies aan te gaan zonder zich te realiseren dat dit een kwestie is die enkel door historici uitgevochten kan worden. Dat de Armenen zich sterk maken door lobby's op te zetten is hun goed recht maar vervolgens denken de Turken een duit in het zakje te kunnen doen door op openbare fora waar bijna niemand verstand van zaken heeft ongefundeerde waardeoordelen toe te kennen zonder dat er ook maar iets nieuws boven tafel komt. Maar goed, het opzetten van een lobby vereist natuurlijk enige intelligentie dus verder dan wat raaskallen op openbare fora zal TS niet komen.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zondag 15 mei 2011 @ 13:46:27 #35
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96835303
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:37 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Welk belang heeft 'het Westen' om een genocide te verzinnen?
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:47:27 #36
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_96835350
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef Holograph het volgende:

[..]

Geloof jij wel dat er honderdduizenden Armeniërs zijn vermoord door de Ottomanen (moord is iets anders dan genocide)?
Ik kan het nooit zeker weten, maar ik zal je uitleggen hoe de mensen in Turkije er ongeveer over vertellen.

De idiote nationalisten: '' Natuurlijk liegen ze! Turken zijn ubermensch en zouden zoiets nooit doen!!''

De oudere generatie: '' massamoord klopt, maar het was een reactie. Tijdens de oorlog waren de mannen aan het strijden(Canakkale-strijd). De vrouwen bleven achter in de dorpen/steden en de Armeense mannen hebben velen vrouwen verkracht toen wij in oorlog waren met de Engelsen, Fransen etc etc.

En dan heb je nog een groep die beweert dat de Armeniers juist een Genocide hebben gepleegd

Je hebt Armeniers in het oosten van Turkije die dan weer geen mening willen uiten erover en naar de toekomst willen kijken

Ik.. ik weet het niet, maar het stoort me om te zien dat zoveel mensen Turkije heel snel uitmaken voor moordenaars.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:47:33 #37
294269 mlg
pi_96835358
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Daarom wordt die claim ook gedaan op basis van het werk van historici, die precies dat bronnenondezoek hebben gedaan en vrij massaal tot de conclusie zijn gekomen dat ja, er heeft een genocide plaatsgevonden.
Anderzijds is het best te begrijpen dat de Turkse staat niet zomaar de genocide erkent. Zoals je zelf al aangeeft moet er aardig wat historisch onderzoek gedaan worden, door het gebrek aan bewijzen, zoals foto's, video's en noem maar op, omdat het in een andere tijd speelde. Zodra een staat iets erkent, is het ook een feit. Ik kan best begrijpen dat de Turkse staat hier terughoudend over is. Het is nogal ongelukkig om iets te erkennen wat berust op aannames.

Jij niet?
  zondag 15 mei 2011 @ 13:48:52 #38
294269 mlg
pi_96835414
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Welk belang heeft 'het Westen' om een genocide te verzinnen?
Nou ja, de initiatieven om de genocide te erkennen door Europese landen zijn wel allemaal van Christelijke partijen. In Nederland was dat de Christenunie. Ik wil niet meteen achterdochtig doen, maar ik kan best begrijpen dat deze partijen de zaak graag eenzijdig bekijken.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:49:59 #39
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_96835465
Guys I g2g. Ik zal in de avond wel lezen en eventueel reageren.

Cyaa
  zondag 15 mei 2011 @ 13:50:40 #40
294269 mlg
pi_96835494
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Nederturk het volgende:
Guys I g2g. Ik zal in de avond wel lezen en eventueel reageren.

Cyaa
Mwah, zo werkt dat hier niet. Deze post is een aanleiding om er maar een slotje op te gooien.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:50:59 #41
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')