Omdat de OP in orde is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom antwoord jij niet op mijn eerste post?
Klopt, omdat iedereen het negeerde. Maar ik wilde jullie alleen maar helpen door jullie hiervan in kennis te stellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Omdat de OP in orde is.![]()
rare post van betyar, maar discussie is er niet door beïnvloed
En deze discussie is over.
quote:
De gemouw en getroll van PHP wordt elke dag getolereerd, een ander zakt eventjes af naar dat niveau en is meteen een kleuter en moet kappen?quote:
Ik volg zeker driekwart van wat er in de SC geluld wordt tegenwoordig niet maar als ik mensen anderen zie bedreigen dan grijp ik in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:11 schreef betyar het volgende:
[..]
De gemouw en getroll van PHP wordt elke dag getolereerd, een ander zakt eventjes af naar dat niveau en is meteen een kleuter en moet kappen?
Beetje zwakjes vind ik dat. En ik weet het, wat ik vind moet ik bij de politie afgeven.![]()
De SC sluiten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef eriksd het volgende:
Daar komt nog bij dat dag in dag uit de SC en POL in het algemeen worden verziekt door dat gebagger. Doe er eens wat aan
Oh?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik volg zeker driekwart van wat er in de SC geluld wordt tegenwoordig niet maar als ik mensen anderen zie bedreigen dan grijp ik in.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb (zover mogelijk) al jouw informatie, en als ik merk dat jij ook maar iets doet wat mij niet aanstaat dan ligt er binnen no-time een abuse-melding bij jouw provider. Heb jij dat goed begrepen jongeman?
Zal wel aan mij liggen, maar ik vond het niet een bedreiging waard die uitlokking. Van beide kanten smakeloos, maar de post hierboven slaat alles.quote:
de uitlokking was zelf een bedreiging. Dat maakt de actie van php niet ok maar in dit geval begon het andere knulletjequote:Op woensdag 11 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vond het niet een bedreiging waard die uitlokking.
Daar denk ik dan anders over.quote:Van beide kanten smakeloos, maar de post hierboven slaat alles.
Ja maar hij heeft me omgekocht met een biertje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef eriksd het volgende:
Om over het gebash van betyar nog maar te zwijgen.
Ik ook, daarom klaag ik er niet over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
Bedoelde meer dat continu afgeven op hem door PHP.
als jij eens wist wat ik in mij dm heb zitten van die gozer...quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:52 schreef Voorschrift het volgende:
Fantaseren over het ontslaan van php staat gelijk aan een bedreiging uiten aan het adres van je provider wegens herassment?!
Juist.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
Bedoelde meer dat continu afgeven op hem door PHP.
Dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
als jij eens wist wat ik in mij dm heb zitten van die gozer...
Dan zou jij waarschijnlijk anders reageren.quote:
Ik moest ook tig posts en topics teruglezen. Het gaat volgens mij om von_Preussen.quote:
Preussen, hij vindt het nodig om mij te bedreigenquote:
Link?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Preussen, hij vindt het nodig om mij te bedreigen
Dan zou je weten dat er niets onbehoorlijks in z'n DM-box zit (althans, niet van mij).quote:
Ja, je hebt gelijk.. Php heeft mij er ook al eens van beticht, terwijl dat niet het geval was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zou je weten dat er niets onbehoorlijks in z'n DM-box zit (althans, niet van mij).
Wat mij betreft mogen de mods in mijn DM-box gaan neuzen, ik heb namelijks niets te verbergen of iets waar ik me schuldig over zou moeten voelen.
Als het ernstig is mailen naar forum@fok.nl aub.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
als jij eens wist wat ik in mij dm heb zitten van die gozer...
Zeg, kan jij als mod in mijn DM-box kijken? Want in dat geval zou ik je dat aanraden, ik heb niets te verbergen, dan kan jij je eigen conclusie's trekken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het ernstig is mailen naar forum@fok.nl aub.
Is niet nodig. Php liegt, dat weet ik en bij deze weten de mods dat ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg, kan jij als mod in mijn DM-box kijken? Want in dat geval zou ik je dat aanraden, ik heb niets te verbergen, dan kan jij je eigen conclusie's trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |