Ik ben niet blind duke. Je vertegenwoordigt de puberale tak van fok, wat ook weer de reikwijdte van jouw gezag aantoont. haha.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:
De hoeveelheid pubers in POL valt nog wel mee hoor. En ik heb niks met macht, ik probeer vooral technisch te modden en verder de discussie zoveel als mogelijk zelfstandig te laten verlopen.
Ik snap geen hol van geneuzel hier vandaag. Maar als je nog inhoudelijke FB heb hoor ik het graag.quote:
Als dit geen feedback was, dan weet ik het ook niet meer. Volgens mij moet ik met mijn schrijfwijze terug naar 10 jaar geleden, want dat zal je wellicht wel begrijpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van geneuzel hier vandaag. Maar als je nog inhoudelijke FB heb hoor ik het graag.
Nou begin dan maar eens, wat bedoel je met die puberale tak van fok en hoe zit dat hier in POL?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Als dit geen feedback was, dan weet ik het ook niet meer. Volgens mij moet ik met mijn schrijfwijze terug naar 10 jaar geleden, want dat zal je wellicht wel begrijpen.
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
Wees redelijk, Duke vertegenwoordigt meer het linkse-elitaire deel van FOK! dan puberaal rechts.
Bij jou komt die nogal vroeg bovendrijven he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.
Banaan in je reet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, op banaanvragen (zoals MLG deed) staat een ban.
We gaan er vanuit dat iemand na 18 jaren wel een goed beeld heeft, aangezien het dan stemgerechtigde volwassenen zijn. Maar ook daarvoor kunnen mensen zich natuurlijk al op de politiek ori๋nteren, bijvoorbeeld door middel van het voeren van discussies.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.
Dit geeft maar weer eens aan op wat voor niveau jij je bevindt.quote:
Och, sneren uitdelen is jou ook niet vreemd php, zelfs niet naar mij of andere crew.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
Laatste opmerking van mijn zijde. Bij deze wil ik melden dat ik het niveau van MLG laakbaar vindt, de laatste dagen zit hij contant sneren uit te delen in de hoop dat ik daarop reageer. Ik hoop dat dit vanaf nu afgelopen is.
Iets met een pot en een ketel...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
Laatste opmerking van mijn zijde. Bij deze wil ik melden dat ik het niveau van MLG laakbaar vindt, de laatste dagen zit hij contant sneren uit te delen in de hoop dat ik daarop reageer. Ik hoop dat dit vanaf nu afgelopen is.
En een balk en een splinter...quote:
Naar jou? Die wo2 grapjes? Dat is toch meer geinen man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Och, sneren uitdelen is jou ook niet vreemd php, zelfs niet naar mij of andere crew.
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naar jou? Die wo2 grapjes? Dat is toch meer gijnen man.
Ik had het al verbeterd, en als hij werkelijks iets constructiefs heeft dan kan ie dat gewoon middels DM naar mij toe dm'en.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.
Datzelfde geldt voor jou en dat doe je ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het al verbeterd, en als hij werkelijks iets constructiefs heeft dan kan ie dat gewoon middels DM naar mij toe dm'en.
Ik had vooralsnog niets te klagen, totdat hij de zoveelste poging deed om mij zwart te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor jou en dat doe je ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |