Ik ben niet blind duke. Je vertegenwoordigt de puberale tak van fok, wat ook weer de reikwijdte van jouw gezag aantoont. haha.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:
De hoeveelheid pubers in POL valt nog wel mee hoor. En ik heb niks met macht, ik probeer vooral technisch te modden en verder de discussie zoveel als mogelijk zelfstandig te laten verlopen.
Ik snap geen hol van geneuzel hier vandaag. Maar als je nog inhoudelijke FB heb hoor ik het graag.quote:
Als dit geen feedback was, dan weet ik het ook niet meer. Volgens mij moet ik met mijn schrijfwijze terug naar 10 jaar geleden, want dat zal je wellicht wel begrijpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van geneuzel hier vandaag. Maar als je nog inhoudelijke FB heb hoor ik het graag.
Nou begin dan maar eens, wat bedoel je met die puberale tak van fok en hoe zit dat hier in POL?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Als dit geen feedback was, dan weet ik het ook niet meer. Volgens mij moet ik met mijn schrijfwijze terug naar 10 jaar geleden, want dat zal je wellicht wel begrijpen.
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
Wees redelijk, Duke vertegenwoordigt meer het linkse-elitaire deel van FOK! dan puberaal rechts.
Bij jou komt die nogal vroeg bovendrijven he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.
Banaan in je reet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, op banaanvragen (zoals MLG deed) staat een ban.
We gaan er vanuit dat iemand na 18 jaren wel een goed beeld heeft, aangezien het dan stemgerechtigde volwassenen zijn. Maar ook daarvoor kunnen mensen zich natuurlijk al op de politiek oriënteren, bijvoorbeeld door middel van het voeren van discussies.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.
Dit geeft maar weer eens aan op wat voor niveau jij je bevindt.quote:
Och, sneren uitdelen is jou ook niet vreemd php, zelfs niet naar mij of andere crew.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
Laatste opmerking van mijn zijde. Bij deze wil ik melden dat ik het niveau van MLG laakbaar vindt, de laatste dagen zit hij contant sneren uit te delen in de hoop dat ik daarop reageer. Ik hoop dat dit vanaf nu afgelopen is.
Iets met een pot en een ketel...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
Laatste opmerking van mijn zijde. Bij deze wil ik melden dat ik het niveau van MLG laakbaar vindt, de laatste dagen zit hij contant sneren uit te delen in de hoop dat ik daarop reageer. Ik hoop dat dit vanaf nu afgelopen is.
En een balk en een splinter...quote:
Naar jou? Die wo2 grapjes? Dat is toch meer geinen man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Och, sneren uitdelen is jou ook niet vreemd php, zelfs niet naar mij of andere crew.
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naar jou? Die wo2 grapjes? Dat is toch meer gijnen man.
Ik had het al verbeterd, en als hij werkelijks iets constructiefs heeft dan kan ie dat gewoon middels DM naar mij toe dm'en.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.
Datzelfde geldt voor jou en dat doe je ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het al verbeterd, en als hij werkelijks iets constructiefs heeft dan kan ie dat gewoon middels DM naar mij toe dm'en.
Ik had vooralsnog niets te klagen, totdat hij de zoveelste poging deed om mij zwart te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor jou en dat doe je ook niet.
Ik ben al weg hoor. Alleen ging het mij wel aan omdat MLG het nodig vond om jullie voor pussy´s uit te maken omdat ik hier nog vrij rond loop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
Php, misschien kan je beter proberen het FB-topic te ontwijken als het je niet direct aangaat. Dat lijkt me beter voor iedereen en niet in de laatste plaats voor jou.
Negeren kan je leren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben al weg hoor. Alleen ging het mij wel aan omdat MLG het nodig vond om jullie voor pussy´s uit te maken omdat ik hier nog vrij rond loop.
Jahaa, echt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.
De vraag is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
In de 2e Kamer komen..
Er was laatst toch een discussie over matige OP's, en dat een simpel artikel met 1 of 2 zinnen niet meer voldoende was? Nu heb je een OP met welgeteld 2 zinnen, zonder enige aanzet tot discussie. Dat heeft toch geen zin?
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is toch duidelijk?
Topic is opgeruimd trouwens.
Inderdaad. Wtf! Dat hier uberhaupt nog een gesprek op 'hoog niveau' tussen remlof en duke moet zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?
Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?
Lees de eerste pagina eens voor de lol...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.
Dan nog. Is POL een vraagbaak voor allerhande dingen die bij iemand opkomen zonder enige zelfreflectie vooraf of wat achtergrondinfo en een mening/feitencomplex? Als je dit soort OP's toe gaat staan zit je op een behoorlijk glijdende schaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.
En hoezo staat het antwoord 'hoe je in de tweede kamer komt' niet op internet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Een keer zo'n vraag is niet zo'n punt volgens mij. Zo heel gek veel topics zijn er niet momenteel en er is ook bepaald geen tsunami van dergelijke topics. Mocht zoiets gebeuren dan grijpen we in. We zijn er zelf bij om die glijdende schaal te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan nog. Is POL een vraagbaak voor allerhande dingen die bij iemand opkomen zonder enige zelfreflectie vooraf of wat achtergrondinfo en een mening/feitencomplex? Als je dit soort OP's toe gaat staan zit je op een behoorlijk glijdende schaal.
Ga dat vertellen in het topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef mlg het volgende:
[..]
En hoezo staat het antwoord 'hoe je in de tweede kamer komt' niet op internet?
quote:
Gefixt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
Waar is dat antisemitisme binnen Nederland?
TT klopt volgens mij niet helemaal.
Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor je verkapte doodsverwensing. Bij de volgende krijg je er gratis een ban tot kerstmis bij
Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebt
Ik heb eroverheen gelezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.
Het is maar goed dat je er ''kan'' inzette, dit is namelijk verre van een doodsverwensing zijn. De betreffende opmerking had 100 procent betrekking op mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op, dit kan ik als een verkapte doodsverwensing uitleggen.
Doorslaggevende factor: ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Dat vind jij niet maar dat was het wel. En elke FA of A zal het met mij eens zijn, dus einde discussie.
Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.quote:
"Als ik jou was schoot ik 'n kogel door m'n kop".quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.
Maar dat is in dit kader vast een verkeerd grapje.
Ik vind je wel zo lief, zo'n goeie mod, zo aardig, zo'n leuke jongen, zo knap zo zwoel zo'n knappe lach, ik zou je wel willen vreten zo schattig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij zijn de (F)A's prima in staat om te beoordelen wat al of niet een (verkapte) doodsbedreiging is. Daarover een discussie aangaan in POL-FB lijkt me niet heel nuttig.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind je wel zo lief, zo'n goeie mod, zo aardig, zo'n leuke jongen, zo knap zo zwoel zo'n knappe lach, ik zou je wel willen vreten zo schattig.
Tot dusver mijn POL-FB.
Dat boeit zeker wel, hij is niet meer welkom door zijn gedrag in het verleden dus bieden we hem ook geen platform meer. Open maar een nieuw topic, wel met eigen OP graag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef El_Matador het volgende:
Topic met potentie.
Remlof:
De TS van deze ligt in de kliko want die was een paar accounts geleden al niet meer welkom.
ALSOF DAT BOEIT? Het is verdomme een interessant onderwerp. Daar gaat het om.
Bedoel je dit ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef SeculasStatius het volgende:
Hoi
Ik vind het vrij bizar dat dit figuur via een compleet onnavolgbare redenering mij wegzet als jodenhater
Hij hekelt deze mening juist. Hij staat er niet zelf achter. Hij is er tegen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een dergelijk standpunt is een duidelijke blijk van jodenhaat, dus daar is je antisemitisme in Nederland.
Wat is er zo schokkend dat die OP weg is gehaald?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat boeit zeker wel, hij is niet meer welkom door zijn gedrag in het verleden dus bieden we hem ook geen platform meer. Open maar een nieuw topic, wel met eigen OP graag.
Niets, maar 'm copypasten is posten uit naam van een gebande, daarom heb ik 'm dus maar weggehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is er zo schokkend dat die OP weg is gehaald?
Doodsbedreiging?quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij zijn de (F)A's prima in staat om te beoordelen wat al of niet een (verkapte) doodsbedreiging is. Daarover een discussie aangaan in POL-FB lijkt me niet heel nuttig.
Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:46 schreef betyar het volgende:
TT oké. Toen las ik de OP en moest ik spontaan poepen.
Er is niks gebeurd dus wat zeur je? En de OP was ook niet al te bestquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.
Er is anders nog een redelijk topic ontstaan, maar let er gewoon op. De beste man voegt niets toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is niks gebeurd dus wat zeur je? En de OP was ook niet al te best
Nu wil ik niet persoonlijk worden hoor, maar voeg jij wél iets toe?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is anders nog een redelijk topic ontstaan, maar let er gewoon op. De beste man voegt niets toe.
Wat loop je nou te klikken bij de meesterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.
Zeg waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat loop je nou te klikken bij de meesterAls er iemand hier én een reputatie heeft én er een elke keer in slaagt iedereen tegen zich te krijgen ben jij het.
Met the well being van dit forum. Net zoals vele anderen.quote:
Ik wou dat net aan jou vragen. Hou dit topic effe voor echte, directe feedback ajb, de rest kan je kwijt in de SC.quote:
Waarom antwoord jij niet op mijn eerste post?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou dat net aan jou vragen. Hou dit topic effe voor echte, directe feedback ajb, de rest kan je kwijt in de SC.
Omdat de OP in orde is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom antwoord jij niet op mijn eerste post?
Klopt, omdat iedereen het negeerde. Maar ik wilde jullie alleen maar helpen door jullie hiervan in kennis te stellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Omdat de OP in orde is.![]()
rare post van betyar, maar discussie is er niet door beïnvloed
En deze discussie is over.
quote:
De gemouw en getroll van PHP wordt elke dag getolereerd, een ander zakt eventjes af naar dat niveau en is meteen een kleuter en moet kappen?quote:
Ik volg zeker driekwart van wat er in de SC geluld wordt tegenwoordig niet maar als ik mensen anderen zie bedreigen dan grijp ik in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:11 schreef betyar het volgende:
[..]
De gemouw en getroll van PHP wordt elke dag getolereerd, een ander zakt eventjes af naar dat niveau en is meteen een kleuter en moet kappen?
Beetje zwakjes vind ik dat. En ik weet het, wat ik vind moet ik bij de politie afgeven.![]()
De SC sluiten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef eriksd het volgende:
Daar komt nog bij dat dag in dag uit de SC en POL in het algemeen worden verziekt door dat gebagger. Doe er eens wat aan
Oh?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik volg zeker driekwart van wat er in de SC geluld wordt tegenwoordig niet maar als ik mensen anderen zie bedreigen dan grijp ik in.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb (zover mogelijk) al jouw informatie, en als ik merk dat jij ook maar iets doet wat mij niet aanstaat dan ligt er binnen no-time een abuse-melding bij jouw provider. Heb jij dat goed begrepen jongeman?
Zal wel aan mij liggen, maar ik vond het niet een bedreiging waard die uitlokking. Van beide kanten smakeloos, maar de post hierboven slaat alles.quote:
de uitlokking was zelf een bedreiging. Dat maakt de actie van php niet ok maar in dit geval begon het andere knulletjequote:Op woensdag 11 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vond het niet een bedreiging waard die uitlokking.
Daar denk ik dan anders over.quote:Van beide kanten smakeloos, maar de post hierboven slaat alles.
Ja maar hij heeft me omgekocht met een biertje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef eriksd het volgende:
Om over het gebash van betyar nog maar te zwijgen.
Ik ook, daarom klaag ik er niet over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
Bedoelde meer dat continu afgeven op hem door PHP.
als jij eens wist wat ik in mij dm heb zitten van die gozer...quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:52 schreef Voorschrift het volgende:
Fantaseren over het ontslaan van php staat gelijk aan een bedreiging uiten aan het adres van je provider wegens herassment?!
Juist.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
Bedoelde meer dat continu afgeven op hem door PHP.
Dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
als jij eens wist wat ik in mij dm heb zitten van die gozer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |