Ik ben al weg hoor. Alleen ging het mij wel aan omdat MLG het nodig vond om jullie voor pussy´s uit te maken omdat ik hier nog vrij rond loop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
Php, misschien kan je beter proberen het FB-topic te ontwijken als het je niet direct aangaat. Dat lijkt me beter voor iedereen en niet in de laatste plaats voor jou.
Negeren kan je leren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben al weg hoor. Alleen ging het mij wel aan omdat MLG het nodig vond om jullie voor pussy´s uit te maken omdat ik hier nog vrij rond loop.
Jahaa, echt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.
De vraag is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
In de 2e Kamer komen..
Er was laatst toch een discussie over matige OP's, en dat een simpel artikel met 1 of 2 zinnen niet meer voldoende was? Nu heb je een OP met welgeteld 2 zinnen, zonder enige aanzet tot discussie. Dat heeft toch geen zin?
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is toch duidelijk?
Topic is opgeruimd trouwens.
Inderdaad. Wtf! Dat hier uberhaupt nog een gesprek op 'hoog niveau' tussen remlof en duke moet zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?
Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?
Lees de eerste pagina eens voor de lol...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.
Dan nog. Is POL een vraagbaak voor allerhande dingen die bij iemand opkomen zonder enige zelfreflectie vooraf of wat achtergrondinfo en een mening/feitencomplex? Als je dit soort OP's toe gaat staan zit je op een behoorlijk glijdende schaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.
En hoezo staat het antwoord 'hoe je in de tweede kamer komt' niet op internet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Een keer zo'n vraag is niet zo'n punt volgens mij. Zo heel gek veel topics zijn er niet momenteel en er is ook bepaald geen tsunami van dergelijke topics. Mocht zoiets gebeuren dan grijpen we in. We zijn er zelf bij om die glijdende schaal te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan nog. Is POL een vraagbaak voor allerhande dingen die bij iemand opkomen zonder enige zelfreflectie vooraf of wat achtergrondinfo en een mening/feitencomplex? Als je dit soort OP's toe gaat staan zit je op een behoorlijk glijdende schaal.
Ga dat vertellen in het topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef mlg het volgende:
[..]
En hoezo staat het antwoord 'hoe je in de tweede kamer komt' niet op internet?
quote:
Gefixt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
Waar is dat antisemitisme binnen Nederland?
TT klopt volgens mij niet helemaal.
Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor je verkapte doodsverwensing. Bij de volgende krijg je er gratis een ban tot kerstmis bij
Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |