Ik heb eroverheen gelezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.
Het is maar goed dat je er ''kan'' inzette, dit is namelijk verre van een doodsverwensing zijn. De betreffende opmerking had 100 procent betrekking op mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op, dit kan ik als een verkapte doodsverwensing uitleggen.
Doorslaggevende factor: ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Dat vind jij niet maar dat was het wel. En elke FA of A zal het met mij eens zijn, dus einde discussie.
Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.quote:
"Als ik jou was schoot ik 'n kogel door m'n kop".quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.
Maar dat is in dit kader vast een verkeerd grapje.
Ik vind je wel zo lief, zo'n goeie mod, zo aardig, zo'n leuke jongen, zo knap zo zwoel zo'n knappe lach, ik zou je wel willen vreten zo schattig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij zijn de (F)A's prima in staat om te beoordelen wat al of niet een (verkapte) doodsbedreiging is. Daarover een discussie aangaan in POL-FB lijkt me niet heel nuttig.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind je wel zo lief, zo'n goeie mod, zo aardig, zo'n leuke jongen, zo knap zo zwoel zo'n knappe lach, ik zou je wel willen vreten zo schattig.
Tot dusver mijn POL-FB.
Dat boeit zeker wel, hij is niet meer welkom door zijn gedrag in het verleden dus bieden we hem ook geen platform meer. Open maar een nieuw topic, wel met eigen OP graag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef El_Matador het volgende:
Topic met potentie.
Remlof:
De TS van deze ligt in de kliko want die was een paar accounts geleden al niet meer welkom.
ALSOF DAT BOEIT? Het is verdomme een interessant onderwerp. Daar gaat het om.
Bedoel je dit ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef SeculasStatius het volgende:
Hoi
Ik vind het vrij bizar dat dit figuur via een compleet onnavolgbare redenering mij wegzet als jodenhater
Hij hekelt deze mening juist. Hij staat er niet zelf achter. Hij is er tegen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een dergelijk standpunt is een duidelijke blijk van jodenhaat, dus daar is je antisemitisme in Nederland.
Wat is er zo schokkend dat die OP weg is gehaald?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat boeit zeker wel, hij is niet meer welkom door zijn gedrag in het verleden dus bieden we hem ook geen platform meer. Open maar een nieuw topic, wel met eigen OP graag.
Niets, maar 'm copypasten is posten uit naam van een gebande, daarom heb ik 'm dus maar weggehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is er zo schokkend dat die OP weg is gehaald?
Doodsbedreiging?quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij zijn de (F)A's prima in staat om te beoordelen wat al of niet een (verkapte) doodsbedreiging is. Daarover een discussie aangaan in POL-FB lijkt me niet heel nuttig.
Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:46 schreef betyar het volgende:
TT oké. Toen las ik de OP en moest ik spontaan poepen.
Er is niks gebeurd dus wat zeur je? En de OP was ook niet al te bestquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.
Er is anders nog een redelijk topic ontstaan, maar let er gewoon op. De beste man voegt niets toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is niks gebeurd dus wat zeur je? En de OP was ook niet al te best
Nu wil ik niet persoonlijk worden hoor, maar voeg jij wél iets toe?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is anders nog een redelijk topic ontstaan, maar let er gewoon op. De beste man voegt niets toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |