Ga dat vertellen in het topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef mlg het volgende:
[..]
En hoezo staat het antwoord 'hoe je in de tweede kamer komt' niet op internet?
quote:
Gefixt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
Waar is dat antisemitisme binnen Nederland?
TT klopt volgens mij niet helemaal.
Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor je verkapte doodsverwensing. Bij de volgende krijg je er gratis een ban tot kerstmis bij
Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebt
Ik heb eroverheen gelezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.
Het is maar goed dat je er ''kan'' inzette, dit is namelijk verre van een doodsverwensing zijn. De betreffende opmerking had 100 procent betrekking op mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op, dit kan ik als een verkapte doodsverwensing uitleggen.
Doorslaggevende factor: ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Dat vind jij niet maar dat was het wel. En elke FA of A zal het met mij eens zijn, dus einde discussie.
Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.quote:
"Als ik jou was schoot ik 'n kogel door m'n kop".quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.
Maar dat is in dit kader vast een verkeerd grapje.
Ik vind je wel zo lief, zo'n goeie mod, zo aardig, zo'n leuke jongen, zo knap zo zwoel zo'n knappe lach, ik zou je wel willen vreten zo schattig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij zijn de (F)A's prima in staat om te beoordelen wat al of niet een (verkapte) doodsbedreiging is. Daarover een discussie aangaan in POL-FB lijkt me niet heel nuttig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |