Had je nog inhoudelijke feedback of kom je hier alleen om op de man te spelen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat zal jij een druk en moeilijk leven hebben. Respect hoor.
Wat de TS er van vindt is over het algemeen maar matig van belang in onze keuze een topic al dan niet te sluiten. Moet je maar beter nadenken voor je het opent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin (!) van TS toch openlaten.![]()
Inhoudelijk genoeg voor jankzakjes. Geef complimenten is het ook weer niet goed. Sjongejonge modje wil ook ook de man spelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Had je nog inhoudelijke feedback of kom je hier alleen om op de man te spelen?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ohja duke, ook gefeliciteerd met POL. Ik wens je veel succes met je linkse vriendjes. kunnen jullie in koor zonder onderbrekingen van users die andere mening hebben doorjanken
De rest is al weggetreiterd of digitaal achter de tralies.
Probeer dan ook een debat te starten ipv van dat geroeptoeter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin (!) van TS toch openlaten.![]()
Voel ik mij dan toch weer gevleid.
Wat ik op zich wel vreemd vind. Eerder werd niet zonder slag of stoot een topic tegen de zin van TS gesloten. Temeer dat het een kansloos topic blijkt. Nogmaals te vergelijken met zaaien op rotsen.
Een jaar of wat terug kon je nog mooie discussies hebben met users die serieus het debat aangaan. Ik zie nu hoofdzakelijk baggeraars.
Hang jij serieus alleen maar op POL rond om je eigen frustraties te botvieren op anderen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ohja duke, ook gefeliciteerd met POL. Ik wens je veel succes met je linkse vriendjes. kunnen jullie in koor zonder onderbrekingen van users die andere mening hebben doorjanken
De rest is al weggetreiterd of digitaal achter de tralies.
Heb jij loopt anders ook iedereen te vertellen dat hij of zij kansloos is en nog niets goeds heeft gedaan. Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hang jij serieus alleen maar op POL rond om je eigen frustraties te botvieren op anderen?Ik heb serieus nog nooit een constructieve post van je gezien. Agressieproblemen oid?
Opsnollen. Is dat Vlaams ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij loopt anders ook iedereen te vertellen dat hij of zij kansloos is en nog niets goeds heeft gedaan. Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Geen idee, het woord wordt hier in het oosten nog wel eens gebruikt.quote:
Nee, dat woord is "opsnorren".quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, het woord wordt hier in het oosten nog wel eens gebruikt.
Hmm. Weer wat geleerd. Voorts ben ik weer weg uit dit topic anders krijg ik weer een note. Alhoewel mijn naam wel vaak voorkomt hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, het woord wordt hier in het oosten nog wel eens gebruikt.
Wordt hier vaak zat gebruikt.quote:
Opsnollen?quote:
http://www.encyclo.nl/begrip/SNOLLENquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Opsnollen?
Ik woon hier nu gecumuleerd al een aardig aantal jaar, nog nooit van gehoord.
Friesquote:
Ik wist niet dat je in Friesland woonde.quote:
Jij komt toch uit Friesland???quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je in Friesland woonde.
Dat telt als een ander land natuurlijk.
Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet altijd zo cru hoeft te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.
Nog veel oostelijker wordt dat vanzelf opsnollen.quote:
Heb je nooit goed opgelet en je kunt waarschijnlijk niet zo goed lezen. Geeft niks verder hoor, hebben heel veel zelfingenomen gastjes last van die de knopjes van Fok! als verlengstuk van hun ego zien daar ze thuis niets te vertellen hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.
De meeste diktators in spe zijn links?quote:Op zaterdag 30 april 2011 06:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heb je nooit goed opgelet en je kunt waarschijnlijk niet zo goed lezen. Geeft niks verder hoor, hebben heel veel zelfingenomen gastjes last van die de knopjes van Fok! als verlengstuk van hun ego zien daar ze thuis niets te vertellen hebben.
Ohja, en de meeste diktators (in spé) zijn nogal links. Hoe zou dat komen?
Niet alle communisten zijn dictator, maar de (meeste) dictators waren wel communist!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De meeste diktators in spe zijn links?
Ja? Volgens mij niet, kijk maar eens naar bijv. Afrika. En de communistische dictators die er zijn, hebben vaak hun Communistische ideeën laten vallen na aantreden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet alle communisten zijn dictator, maar de (meeste) dictators waren wel communist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |