abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2011 @ 19:00:18 #1
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96099970
POL-Feedbacktopic

Richtlijnen

• Val mensen niet persoonlijk aan tijdens discussies, richt je op het onderwerp en de argumenten

• Zorg dat topics een duidelijk politiek onderwerp hebben, en er ruimte tot discussie is

• Onderwerpen die vaak ter sprake komen hebben een Centraal Topic, gelieve hierin te posten in plaats van een los topic te openen

• Maak van dit topic geen Slowchat, dit kan in de [POL-CAFE]-reeks

De Moderators

Voor vragen, tips, op- of aanmerkingen met betrekking tot het Subforum Politiek kun je terecht in dit topic, via een topic report (mod.gif) of door direct contact op te nemen met één van de mods:

du_ke (Via PM [ swtb_no_pm.png ]: Klik)
JoaC (Via PM [ swtb_no_pm.png ]: Klik)
Mwanatabu (Via PM [ swtb_no_pm.png ]: Klik)
N.B. Voorschrift had ooit een G.W. Bush UI :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 28 april 2011 @ 19:00:54 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96100002
Post #76 van MLG in dat topic van EG verwijderen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96100139
Ik lees een topic eerst voor ik ga editten of sluiten. heb ik nog niet gedaan dus geen actie..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:04:29 #4
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96100167
Mooi, en vergeet vooral niet je conclusies te trekken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96100331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef du_ke het volgende:
Ik lees een topic eerst voor ik ga editten of sluiten. heb ik nog niet gedaan dus geen actie..
Sterkte.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:09:08 #6
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96100381
Ik heb even de desbetreffende reacties ge-quote en in dat topic gezet om het duke wat makkelijker te maken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96100396
Plaats ze dan hier als dat je doel is :')
  donderdag 28 april 2011 @ 19:11:03 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96100467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef eriksd het volgende:
Veel te veel gevraagd. TS wil gewoon gal spuien en nu is Rutte even de sjaak. Morgen zal het wel het aantal hogeropgeleiden of de bevolkinsdichtheid zijn.
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Klaag nog even over het leed dat VVD het anders. En we allemaal er helemaal naast zitten.
Je kan het, komop!

[quote]0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vraag mij uberhaupt af waarom php zich zo aangetrokken voelt tot de VVD.
Leg eens uit php? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Idem. Hij past imo beter bij de Duitse NPD. Ze doen het in Duitsland tegenwoordig wel goed.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96101332
Precies. Dank PHP, inderdaad de gewraakte post.

Er werd door Erik met die post als eerste gebaggerd.

Ik vind het normaal dat je user een topic mag openen maar ook kan verzoeken die te sluiten als het topic daar aanleiding toe geeft.

Ik begrijp dus niet waarom die dan open blijft.
pi_96101674
Omdat ik eerst het topic door wou lezen. Dat staat hier ook in het topic...

Dat heb ik nu gedaan en er is wel een hoop gebaggerd in een topic dat niet onaardig begon en waarin best een paar aardige aanzetten richting discussie gegeven worden alleen die sneeuwen nogal onder. ik twijfel tussen een grote schoonmaak en dicht.
pi_96102235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:35 schreef du_ke het volgende:
Omdat ik eerst het topic door wou lezen. Dat staat hier ook in het topic...

Dat heb ik nu gedaan en er is wel een hoop gebaggerd in een topic dat niet onaardig begon en waarin best een paar aardige aanzetten richting discussie gegeven worden alleen die sneeuwen nogal onder. ik twijfel tussen een grote schoonmaak en dicht.
Het was ook de bedoeling om een aardige discussie op gang te brengen. Maar Erik presteert het weer om het na de eerste post alweer het topic te verkloten en gaat daarna prinsheerlijk verder.

Nee, stel ik het optreden van Rutte ter discussie.....dan reageren ze als een wesp gestoken terwijl ze uitleven als Cohen wordt bekritiseerd. :')

En dan met drog argumenten komen al zou ik niet uiteen hebben gezet waarom ik kritiek heb op Rutte. En dan is het steeds direct gaan flamen en op de man gaan spelen . Erik presteert het steeds weer om verdomd slecht te lezen, te interpreteren en nuance komt al helemaal niet bij hem op. In plaats van te besluiten om dan gewoon weg te blijven, ja die keus kon hij ook maken , kiest hij er liever voor om het topic omzeep te helpen...

I rest my case.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:01:51 #12
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96103415
Ik vond het een baggertopic.
Mis blijkbaar de "aardige aanzetten richting discussie" die du_ke ontwaarde, maar ik zou zeggen, slotje erop en over een maand nog eens opnieuw proberen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_96103528
quote:
19s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik vond het een baggertopic.
Mis blijkbaar de "aardige aanzetten richting discussie" die du_ke ontwaarde, maar ik zou zeggen, slotje erop en over een maand nog eens opnieuw proberen.
Bespaar de moeite liever. Het niveau van de users is om te janken.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:11:37 #14
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96104067
Ach, je hoi's zijn ook niet de meest intectuele bijdragen aan een discussie. De door jou bekritiseerden weten vaker inhoudelijk te reageren dan jijzelf, dat zeg ik niet omdat ik een politieke visie deel, maar omdat ik jou ook wel eens van trollen en rellen verdenk.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:21:28 #15
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96104693
Neemt niet weg dat die aantijging van MLG tegen mij gewoon beloond hoort te worden met een passende note.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96104733
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Ach, je hoi's zijn ook niet de meest intectuele bijdragen aan een discussie. De door jou bekritiseerden weten vaker inhoudelijk te reageren dan jijzelf, dat zeg ik niet omdat ik een politieke visie deel, maar omdat ik jou ook wel eens van trollen en rellen verdenk.
In SC :W
  donderdag 28 april 2011 @ 20:24:39 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96104851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Wat jij zegt kan. Maar ik heb het idee dat de rol van Erik in relletjes zoals nu te weinig opgemerkt wordt, ik ben voornemens hem dan ook wat vaker met een flinke schep zout te nemen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 28 april 2011 @ 20:25:42 #18
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96104907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Neemt niet weg dat die aantijging van MLG tegen mij gewoon beloond hoort te worden met een passende note.
Wat schiet jij er mee op en wat zal dat mlg interesseren?
  donderdag 28 april 2011 @ 20:27:34 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96105029
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat schiet jij er mee op en wat zal dat mlg interesseren?
Dat hij aangespoord wordt om niet zomaar mensen te afficheren met partijen van extreemrechtse signatuur.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 28 april 2011 @ 21:00:48 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_96107126
Kappen met die SC hier, daar hebben we een aparte reeks voor.
pi_96108153
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
:')

Anyway waar het mij om ging; het was geen onaardig topic qua insteek. Wellicht heropenen na du_ke's taakstraf?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96117296
Het is weer open.

En de mededeling daar geldt hier ook ;)

Kunnen jullie de SC in het daarvoor bestemde topic houden, het gehak op elkaar voor jezelf houden en commentaar op een topic in het FB-topic?

Alvast bedankt!
pi_96122417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
Het is weer open.

En de mededeling daar geldt hier ook ;)

Kunnen jullie de SC in het daarvoor bestemde topic houden, het gehak op elkaar voor jezelf houden en commentaar op een topic in het FB-topic?

Alvast bedankt!
Gooi dat ding nou dicht, na gebagger is de doodswens ook een feit:

Nog blij met Rutte als premier?

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef dasorakel het volgende:

[..]

Omdat appel.

Een kabinet onder een VVD leider is het beste wat je op dit moment kan overkomen.
Rutte komt af en toe idd studentikoos over, maar het is iig te begrijpen.

Met dat gezever over dat statenlid. Als je denkt dat "staatsman na 1 dag" Kok nooit heeft moeten lobbien kom je echt uit een 1.

Kortom lekker bashtopic gebaseerd op inhoudloos gezever en een verkapt ik heb links gestemd topic dus ik ben superieur.; Sterf
Dicht die handel, ik blijf niet aan gang.
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:49:40 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_96122591
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gooi dat ding nou dicht, na gebagger is de doodswens ook een feit:

[..]

Dicht die handel, ik blijf niet aan gang.
Opgeruimd en geband. Blijft open.
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:40:22 #25
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96124532
Dat is wel heel erg kort van stof.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96127814
quote:
Blij was ik al helemaal nooit met deze demagoog...laat staan dat ik het nu ben geworden.

Ik vind hem alles missen wat iemand met het statuur van forum user in huis moet hebben. Zijn houding (lichaamstaal) is Fok!-onwaardig. Hij gedraagt zich veel te studentikoos. Hij vermengt de rol van paticipant op Fok! met die van het dominee; hij voelt niet aan wat done en not done is. . Hij ontbeert alles wat een Fok! user in huis zou moeten hebben....

Stelling: EG gaat em niet worden.
Daarom is het een waardeloos topic. Het zou wat kunnen zijn als er een normale OP was gemaakt die uitnodigt tot een discussie. Dit is alleen maar jankbakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 10:29:37 ]
pi_96129259
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Daarom is het een waardeloos topic. Het zou wat kunnen zijn als er een normale OP was gemaakt die uitnodigt tot een discussie. Dit is alleen maar jankbakken.
Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin (!) van TS toch openlaten. :{

Voel ik mij dan toch weer gevleid.

Wat ik op zich wel vreemd vind. Eerder werd niet zonder slag of stoot een topic tegen de zin van TS gesloten. Temeer dat het een kansloos topic blijkt. Nogmaals te vergelijken met zaaien op rotsen.

Een jaar of wat terug kon je nog mooie discussies hebben met users die serieus het debat aangaan. Ik zie nu hoofdzakelijk baggeraars.

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 29-04-2011 11:08:38 ]
pi_96129427
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin van TS toch openlaten...

Ik ben blij dat je op deze mooie dag je dan toch nog gevleid voelt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:27:43 #29
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96139494
'Lekken en media gebruik door politici', pronken voor publiek...

Kunnen jullie FTS niet een cursusje topic openen geven? Of elk topic van zijn hand gelijk sluiten?
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_96141485
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Zeeland het volgende:
'Lekken en media gebruik door politici', pronken voor publiek...

Kunnen jullie FTS niet een cursusje topic openen geven? Of elk topic van zijn hand gelijk sluiten?
Wat zal jij een druk en moeilijk leven hebben. Respect hoor.
pi_96145099
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat zal jij een druk en moeilijk leven hebben. Respect hoor.
Had je nog inhoudelijke feedback of kom je hier alleen om op de man te spelen?
pi_96147373
quote:

[..]

Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin (!) van TS toch openlaten. :{

Wat de TS er van vindt is over het algemeen maar matig van belang in onze keuze een topic al dan niet te sluiten. Moet je maar beter nadenken voor je het opent.
pi_96148333
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Had je nog inhoudelijke feedback of kom je hier alleen om op de man te spelen?
Inhoudelijk genoeg voor jankzakjes. Geef complimenten is het ook weer niet goed. Sjongejonge modje wil ook ook de man spelen.
pi_96148475
Ohja duke, ook gefeliciteerd met POL. Ik wens je veel succes met je linkse vriendjes. kunnen jullie in koor zonder onderbrekingen van users die andere mening hebben doorjanken
De rest is al weggetreiterd of digitaal achter de tralies.
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:24:16 #35
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96148639
Mij krijgen ze hier nooit weg. Ik ben gewoon het allerbeste onkruid!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96148978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ohja duke, ook gefeliciteerd met POL. Ik wens je veel succes met je linkse vriendjes. kunnen jullie in koor zonder onderbrekingen van users die andere mening hebben doorjanken
Wat een onzin :).
pi_96149579
quote:

[..]

Wat ik op zich wel vreemd vind. Eerder werd niet zonder slag of stoot een topic tegen de zin van TS gesloten. Temeer dat het een kansloos topic blijkt. Nogmaals te vergelijken met zaaien op rotsen.

Een jaar of wat terug kon je nog mooie discussies hebben met users die serieus het debat aangaan. Ik zie nu hoofdzakelijk baggeraars.

Probeer dan ook een debat te starten ipv van dat geroeptoeter.
pi_96149881
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hang jij serieus alleen maar op POL rond om je eigen frustraties te botvieren op anderen? :{ Ik heb serieus nog nooit een constructieve post van je gezien. Agressieproblemen oid?
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:47:36 #39
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155068
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hang jij serieus alleen maar op POL rond om je eigen frustraties te botvieren op anderen? :{ Ik heb serieus nog nooit een constructieve post van je gezien. Agressieproblemen oid?
Heb jij loopt anders ook iedereen te vertellen dat hij of zij kansloos is en nog niets goeds heeft gedaan. Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:54:29 #40
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96155452
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb jij loopt anders ook iedereen te vertellen dat hij of zij kansloos is en nog niets goeds heeft gedaan. Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Opsnollen. Is dat Vlaams ofzo?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:56:43 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155556
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Opsnollen. Is dat Vlaams ofzo?
Geen idee, het woord wordt hier in het oosten nog wel eens gebruikt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:57:05 #42
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155580
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, dat woord is "opsnorren".

POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:57:33 #43
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96155602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hmm. Weer wat geleerd. Voorts ben ik weer weg uit dit topic anders krijg ik weer een note. Alhoewel mijn naam wel vaak voorkomt hier :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:57:44 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155610
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wordt hier vaak zat gebruikt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:58:15 #45
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155635
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wordt hier vaak zat gebruikt.
Opsnollen?

Ik woon hier nu gecumuleerd al een aardig aantal jaar, nog nooit van gehoord. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:58:42 #46
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155653
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Opsnollen?

Ik woon hier nu gecumuleerd al een aardig aantal jaar, nog nooit van gehoord. :')
http://www.encyclo.nl/begrip/SNOLLEN

Nooit te oud om wat bij te leren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:59:40 #47
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155704
Ugh, provincialen ook altijd.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:00:30 #48
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155750
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
Ugh, provincialen ook altijd.
Fries :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:01:26 #49
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155797
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Fries :')
Ik wist niet dat je in Friesland woonde.

Dat telt als een ander land natuurlijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:01:45 #50
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155814
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je in Friesland woonde.

Dat telt als een ander land natuurlijk.
Jij komt toch uit Friesland???
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:03:09 #51
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155877
Nee. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96156396
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:51:20 #53
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96158294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet altijd zo cru hoeft te doen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96165968
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nog veel oostelijker wordt dat vanzelf opsnollen. ;)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_96168292
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Heb je nooit goed opgelet en je kunt waarschijnlijk niet zo goed lezen. Geeft niks verder hoor, hebben heel veel zelfingenomen gastjes last van die de knopjes van Fok! als verlengstuk van hun ego zien daar ze thuis niets te vertellen hebben.

Ohja, en de meeste diktators (in spé) zijn nogal links. Hoe zou dat komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Nikita op 30-04-2011 07:15:10 ]
pi_96170081
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 06:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heb je nooit goed opgelet en je kunt waarschijnlijk niet zo goed lezen. Geeft niks verder hoor, hebben heel veel zelfingenomen gastjes last van die de knopjes van Fok! als verlengstuk van hun ego zien daar ze thuis niets te vertellen hebben.

Ohja, en de meeste diktators (in spé) zijn nogal links. Hoe zou dat komen?
De meeste diktators in spe zijn links?
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96174979
Kan dat topic over de PVV dicht? Het loopt nu al weer uit de hand :r
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:05:08 #58
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96175842
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

De meeste diktators in spe zijn links?
Niet alle communisten zijn dictator, maar de (meeste) dictators waren wel communist!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96176012
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Niet alle communisten zijn dictator, maar de (meeste) dictators waren wel communist!
Ja? Volgens mij niet, kijk maar eens naar bijv. Afrika. En de communistische dictators die er zijn, hebben vaak hun Communistische ideeën laten vallen na aantreden.
-Linkse Boomknuffelaar
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:01:52 #60
177885 JoaC
Het is patat
pi_96178086
Dames, ergens ander SC'en
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_96203883
Rechtsstaat Nederland: een lachertje!

Kan iemand dit bedroevende topic euthanaseren?
pi_96204230
Leek me nou net zo'n mooi topic voor jou.
  zondag 1 mei 2011 @ 14:03:30 #63
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96205119
Het is een soort mengsel van Klopkoek en Papierversnipperaar.

De ultieme FOK! clown dus, stiekem vermakelijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:26:39 #64
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96213366
Kunnen we het PVV haat en taboe topic niet sluiten en iedereen verzoeken verder te gaan in het Centrale PVV-topique?
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96213471
Het loopt vanzelf vol en dan hoeft er van mij geen nieuwe te komen.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:30:13 #66
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96213524
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef du_ke het volgende:
Dat is ook een optie. Moet dan wel even duidelijk zijn :P
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 1 mei 2011 @ 17:30:34 #67
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96213543
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef du_ke het volgende:
Moet ik mee helpen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96213749
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Moet ik mee helpen?
Neuh, lijkt me niet noodzakelijk.
pi_96221023

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef du_ke het volgende:
Jongens, iets meer on-topic kan geen kwaad ;).
Het is een en al geouwehoer idd. :{

TS verzoekt om alle offtopic reacties te verwijderen.

Reacties lijken echt nergens op.

Alle reacties vanaf Nog blij met Rutte als premier? zijn allemaal off topic

kunnen gedeleted worden.
pi_96222000
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is een en al geouwehoer idd. :{

TS verzoekt om alle offtopic reacties te verwijderen.

Reacties lijken echt nergens op.

Alle reacties vanaf Nog blij met Rutte als premier? zijn allemaal off topic

kunnen gedeleted worden.

Je zou zelf eens kunnen beginnen met de verzoeken om een
inhoudelijke onderbouwing van je TS te honoreren. Je roeptoetert van alles, maar kennelijk kom je zelf ook niet verder dan dat. Beetje makkelijk om dan te gaan klagen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96222331
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je zou zelf eens kunnen beginnen met de verzoeken om een
inhoudelijke onderbouwing van je TS te honoreren. Je roeptoetert van alles, maar kennelijk kom je zelf ook niet verder dan dat. Beetje makkelijk om dan te gaan klagen.
De klacht lijkt mij meer dan terecht. De aanzet heb ik in OP gegeven. En verder in het topic aangevuld. Ik durft te wedden dat het topic een megasucces was geworden als het over Cohen was gegaan. :')

Omdat snel duidelijk werd dat Rutte een heilig huisje is, waar niet tegenaan geschopt mag worden ( want wie zegt nou niet dat de pubers hier niet rechts zijn, althans in grote meerderheid), werd al snel duidelijk dat het topic geen kans kon maken.

Ik heb de crew meerdere malen verzocht het topic te sluiten. Ik vind het onbegrijpelijk dat crew daar geen gehoor aan geeft.
pi_96222600
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De klacht lijkt mij meer dan terecht. De aanzet heb ik in OP gegeven. En verder in het topic aangevuld. Ik durft te wedden dat het topic een megasucces was geworden als het over Cohen was gegaan. :')

Omdat snel duidelijk werd dat Rutte een heilig huisje is, waar niet tegenaan geschopt mag worden ( want wie zegt nou niet dat de pubers hier niet rechts zijn, althans in grote meerderheid), werd al snel duidelijk dat het topic geen kans kon maken.

Ik heb de crew meerdere malen verzocht het topic te sluiten. Ik vind het onbegrijpelijk dat crew daar geen gehoor aan geeft.
Ik heb een aantal keer geprobeerd om je de TS inhoudelijk te laten onderbouwen, maar helaas kwam je niet verder dan wat Wilderiaanse oneliners over zijn houding. Je kunt het je mede users niet kwalijk nemen dat ze niet inhoudelijk reageren op een kansloze TS.

Zelfs na veelvuldige pogingen slaag jij er niet in om inhoudelijk te worden. Een slotje zou dan inderdaad op zijn plaats zijn.
pi_96222828
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb een aantal keer geprobeerd om je de TS inhoudelijk te laten onderbouwen, maar helaas kwam je niet verder dan wat Wilderiaanse oneliners over zijn houding. Je kunt het je mede users niet kwalijk nemen dat ze niet inhoudelijk reageren op een kansloze TS.

Zelfs na veelvuldige pogingen slaag jij er niet in om inhoudelijk te worden. Een slotje zou dan inderdaad op zijn plaats zijn.
Je kan het oneliners noemen, maar wie wil er nog ellenlange lappen tekst in dit tijdperk? Die oneliners waar jij over sprak, waren genoeg om op in te haken. Dat deed je dus niet, evenmin als de anderen.

En ja, ik ga geen topic reanimeren als ik van mening ben dat die kleuters het toch verbaggeren.

Hooguit een palliatieve sedatie en zelfs dat verdiende het niet eens meer.
pi_96223018
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je kan het oneliners noemen, maar wie wil er nog ellenlange lappen tekst in dit tijdperk? Die oneliners waar jij over sprak, waren genoeg om op in te haken. Dat deed je dus niet, evenmin als de anderen.

En ja, ik ga geen topic reanimeren als ik van mening ben dat die kleuters het toch verbaggeren.

Hooguit een palliatieve sedatie en zelfs dat verdiende het niet eens meer.
Ik wil ellenlange lappen tekst, als je daarmee wel slaagt om over te komen als iemand met een inhoudelijke mening. Als je alleen maar wil toeteren, dan moet je geen topic openen, maar een trompet kopen.

Ik ga toch zeker geen energie steken in het schrijven van mijn mening over jou oneliners als mij niet duidelijk is waar jij je mening op baseert? Luie debater ben jij zeg.
pi_96224193
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik wil ellenlange lappen tekst, als je daarmee wel slaagt om over te komen als iemand met een inhoudelijke mening. Als je alleen maar wil toeteren, dan moet je geen topic openen, maar een trompet kopen.

Ik ga toch zeker geen energie steken in het schrijven van mijn mening over jou oneliners als mij niet duidelijk is waar jij je mening op baseert? Luie debater ben jij zeg.
Heeft niets met luiheid te maken, maar alles over een debatstijl wat vandaag de dag zeer gangbaar is.

Mijn kracht is oneliners lanceren. Ik ben net zo goed als Geert in dit opzicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')