Tja, beetje jammer dat het uitgelekt is maar dealtjesmakerij en handjeklap zul je altijd hebben. Elke andere gedachte is naief. Komt mij een beetje over als het zoeken van een stok om Rutte te slaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Dit is een minderheidskabinet, zo'n invalide vehikel behoort op z'n teentjes te lopen.
Waarom is het topic nu weer open?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Dit is een minderheidskabinet, zo'n invalide vehikel behoort op z'n teentjes te lopen.
Dat verhaal is aan mij voorbijgegaan. Maar ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar zo'n partijpolitieke premier is zonder precedent.
Verder valt het niet mee om iedereen aan te spreken, maar Rutte gaat zijn boekje ver te buiten met dat onderonsje met dat Statenlid. Het geeft blijk dat deze premier het schort aan beoordelingsvermogen. En daarmee ben je dus ongeschikt voor het ambt.
Dat dus. Ouderwets handjeklap, niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef waht het volgende:
[..]
Dat verhaal is aan mij voorbijgegaan. Maar ik zal eens kijken.
edit: Oh nee, ik had er wel van vernomen. Praten moet altijd kunnen. Als dat statenlid zich laat ompraten is dan zijn zaak. Mits Rutte geen zinnen als "... anders steek ik je huis in de fik" heeft gebruikt, wat vast niet het geval was.
Dus wanneer ik vraag om een inhoudelijk argument, dan krijg ik een lijstje met one-liners.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Inhoudelijk niet sterk
2 Geen Staatsman, mist m.n. ook die uitstraling.
3 Te opportunistisch.
4 Zijn nonchalante (lichaams)houding
5 Het verstrengelen van partijpolitieke belangen met het ambt van premier
Ik weet niet wat het aan duidelijkheid te kort zou schieten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus wanneer ik vraag om een inhoudelijk argument, dan krijg ik een lijstje met one-liners.![]()
Eigenlijk zegt dat alles.
Ik vind het pijnlijk dat iemand die meent op een politiek forum actief te moeten zijn niet verder komt dan Wilderiaanse oneliners. Maar kennelijk straalt de staat van onze vaderlandse politiek op dit soort fora door.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het aan duidelijkheid te kort zou schieten.
Maar ja, waarheden zijn pijnlijk.
Hij heeft wel wat weg van het brutale broertje van Balkenende inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij heeft dezelfde grijns op zijn smoel en in zijn houding zoals Balkenende had of ligt het aan mij?
Deze?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Partijgenoot Frans Weisglas haalt uit naar onze premier in de VK. Wat een fijne man is het toch ook.
Ik ook wel. Het is triest om te zien dat veel VVD-stemmers laconiek tot onverschillig op zulke uitspraken reageren en alles voor hen is gaan draaien om de pure haat voor alles wat met links te maken heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed stuk, ben het er helemaal mee eens.
Het heeft helemaal niets met haat voor links te maken. Het heeft voor mij te maken met de haat voor alle profiteurs in Nederland. Die zijn er zowel links als rechts van het spectrum.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ook wel. Het is triest om te zien dat veel VVD-stemmers laconiek tot onverschillig op zulke uitspraken reageren en alles voor hen is gaan draaien om de pure haat voor alles wat met links te maken heeft.
Ach, ik ben ook geen fan van die (inmiddels achterhaalde) termen. Het irritante is alleen dat men nog wel praat in die termen, dus tegelijkertijd kan ik er ook geen afstand van doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het getuigen van weinig tot geen inzicht in de hedendaagse politiek als er nog steeds over links en rechts wordt gesproken.
Om er toch even op terug te komen: voor jou is dus de reden als VVD-stemmer (wat ik nu even aanneem) om niet afkeurend te doen over dergelijke uitspraken een haat richting profiteurs? Hoe bedoel je dat precies? Wie zijn die profiteurs dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met haat voor links te maken. Het heeft voor mij te maken met de haat voor alle profiteurs in Nederland. Die zijn er zowel links als rechts van het spectrum.
Wie? Mensen die niet willen werken natuurlijk, zo moeilijk is die groep toch niet te definiëren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om er toch even op terug te komen: voor jou is dus de reden als VVD-stemmer (wat ik nu even aanneem) om niet afkeurend te doen over dergelijke uitspraken een haat richting profiteurs? Hoe bedoel je dat precies? Wie zijn die profiteurs dan?
Dat staat er wel mooi, maar ik heb als VVD-stemmer net zo veel minachting voor bepaalde standpunten van de PVV als ik altijd heb gehad. Samenwerken met de PVV is niet ideaal, maar dat is met de PvdA hetzelfde. Wilders weet z'n achterban in ieder geval beter blij te maken met een dode mus dan de PvdA.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |