FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dus 4 mensen weten nu dat de vragen aanwijzingen zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef Ireth het volgende:
Bingo, Tsunami, Zwemploeg, quote 500
Ze zitten met hun neus bovenop de clue's
Ja maar de 4 waarvan de vragen zijn die weten dus dat de vragen clues zijn, die hebben dan voordeelquote:
een hoge hak pump met nachtrust pilletjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:10 schreef Kwaliteit het volgende:
wat zat er in de kluis dan? wat stond erop?
Ja maarja, iedereen komt een keer aan de beurt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:10 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ja maar de 4 waarvan de vragen zijn die weten dus dat de vragen clues zijn, die hebben dan voordeel
Nee die stinkert is uitgerangeerd...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja maarja, iedereen komt een keer aan de beurt.
Ben alleen bang de 2 van de 4 dat niet in de gaten hebben...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dus 4 mensen weten nu dat de vragen aanwijzingen zijn
Snap ik ook niet en NUL internaat clues. Terwijl haar kluis zo vol zit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef ABundy het volgende:
Waarom zoveel clues naar joanna s geheim?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat zouden de clues voor Guido zijn dan? Een begroken hartje, een game, een pokerspel, een leren string... Het kan alle kanten op!
Daar gaan ze wel wat mee doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef md89 het volgende:
De 4 (Servio, Sharon, Philip en Gerard) weten nu natuurlijk dat de vragen eigenlijk clues zijn.
Philip heeft geen clue door al schrijf je het op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef md89 het volgende:
De 4 (Servio, Sharon, Philip en Gerard) weten nu natuurlijk dat de vragen eigenlijk clues zijn.
Ziet ie eindelijk het licht?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Lemar het volgende:
Servio heeft door dat de vragen ook clues waren.
Al geef je hem een zwaard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Philip heeft geen clue door al schrijf je het op.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is Joanna aan het doen ze probeert af te leiden door rare dingen over nachtrust te roepen.
Doet ze dus dan wel goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is Joanna aan het doen ze probeert af te leiden door rare dingen over nachtrust te roepen.
Al laat je het in neon flikkerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef Lemar het volgende:
[..]
Al geef je hem een zwaard harnas met een naambordje.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
3 en halfwat....quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef Darklight het volgende:
Die 4 weten dus al ongeveer de geheimen
Ze kan ze beter afleiden door nu spontaan te gaan strippen. Het oog wil ook watquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Dat is voor hen wel overduidelijk nu, wat dat betreft hebben ze nu een voorsprong.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef md89 het volgende:
Als ze zijn geheim raden verliest hij alleen zijn geld, dan blijft hij wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef wieweetwatt het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, geheim van Servio... zo ongeveer. Moven met die vent!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef waxmask het volgende:
Zelfde tussenstand...niet meer bellen mensen, zonde van het geld...die stinkerd gaat naar huis!!!![]()
![]()
Eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef waxmask het volgende:
Zelfde tussenstand...niet meer bellen mensen, zonde van het geld...die stinkerd gaat naar huis!!!![]()
![]()
Ik adviseer om in dit geval de bewonder direct te verwijderen, Ik geen 500 euro toe!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze zijn geheim raden verliest hij alleen zijn geld, dan blijft hij wel.
Er zijn meer clues geweest. Bijvoorbeeld dat de Stem Alex ineens Alexander noemde. Of de formulering van op het juiste spoor (ridderspoor) zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Was wel raar van de redactie ze wilden gewoon Alex eruit hebben want er waren gister een ZWAARD clue en ook nog eens een IVANHOE geluids clue. Beetje overdreven veel en nog steeds NUL internaat clues.
Wij allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
iemand heeft de tsunami overleefd.
Ja zeiden ze dat? Heb ik even gemist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
iemand heeft de tsunami overleefd.
Wen er maar vast aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uhww het zal toch niet zo zijn dat ik daar nog 2 weken tegenaan moet kijken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik adviseer om in dit geval de bewonder direct te verwijderen, Ik geen 500 euro toe!
Lol, I wish...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik adviseer om in dit geval de bewoner direct te verwijderen, Ik geen 500 euro toe!
Dat is het zwarte schaapquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
HUH?! Zit daar nou een persoon int midden???
Dildo's?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef WebAddict het volgende:
Servio:
Elke avond bingoavond, homo bingo grote dikke homos kan je winnen
hahahaha
DAn wil ik haar wel gezelschap houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
het lijkt me voor het spel en de ergenissen toch beter als Cynthia gewoon lekker in het huis blijft, Aafke de huisslet moet ook nog maar even blijven, en laura het dooie vogeltje moet gewoon op vliegtuig stappen naar een onbewoond eiland
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef WebAddict het volgende:
Sofia is opzich niet zo dom..kan nog leuk worden vanavond.
"Iemand heeft de tsunami overleefd"
Zijn geheim is bingo-Queen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Servio vertelt nu toch zijn geheim?
Volgens mij kunnen ze vanavond 4 geheimen raden.
Misschien zoog er een beetje een punt aan, omdat ze dachten dat ze te dicht bij zijn geheim kwamen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef WebAddict het volgende:
Jaa homos, en dikke dildos kan je mee naar huis gaan.
Bij sofia moeten de bellem nu wel echt gaan rinkelen! Zij vermoedt al dat joanna slaapwandelt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef Flow3r het volgende:
een schoen met pilletjes voor nachtrust en we krijgen Joanna niet eens in beeld
Ik vind het ook een achterlijk geheimquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja doorpakken nu...maar wie kent het fenomeen Bingokoningin...(zelfs de spellingscheck niet)
Ja, en Servio heeft volgens mij ook wel wat door.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Bij sofia moeten de bellem nu wel echt gaan rinkelen! Zij vermoedt al dat joanna slaapwandelt.
dragqueen -> koninginquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja doorpakken nu...maar wie kent het fenomeen Bingokoningin...(zelfs de spellingscheck niet)
Nou mag ze dan gewoon terug naar haar familie aubquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
het lijkt me voor het spel en de ergenissen toch beter als Cynthia gewoon lekker in het huis blijft, Aafke de huisslet moet ook nog maar even blijven, en laura het dooie vogeltje moet gewoon op vliegtuig stappen naar een onbewoond eiland
Ja DUHHH ze heeft net in het water gelegen!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Ireth het volgende:
Sharon zit er aardig bij als pandabeertje geloof ik, haar makeup hangt halverwege haar wangen als ik het goed zie
Dat koppel je normaliter niet maar Guido zit ook in die scene natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
dragqueen -> koninginMannen die zich verkleden als vrouwen waren eerder vanavond al eens genoemd.
Ik zou er niet op komen, ookal zouden de bingoballen me om de oren vliegenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een achterlijk geheim
Ik zou het met een (ietwat vrouwelijke) homo in huis vrij obvious vinden al kende ook ik t verschijnsel eerder niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef wieweetwatt het volgende:
Op zich moet je ook nog wel redelijk slim zijn.... Ik had nog nooit van bingokoningin gehoord... En als ik moest gokken had ik een winnares van een grote bingoprijs gegokt...
Eens, zelfs als Servio het maskeert en het juist zegt valt het niet op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een achterlijk geheim
Maar dat die dan ook nog eens de bejaarde bingo komen verzieken is nieuw voor mij....quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
dragqueen -> koninginMannen die zich verkleden als vrouwen waren eerder vanavond al eens genoemd.
Ja en? Ze heeft toch wel ruimschoots de tijd gehad nu om een blik in de spiegel te werpen en de boel bij te werken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ja DUHHH ze heeft net in het water gelegen!!
echt? Hij is toch alleen prostituee?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat koppel je normaliter niet maar Guido zit ook in die scene natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar dat die dan ook nog eens de bejaarde bingo komen verzieken is nieuw voor mij....
Zou wel moeten dan, opzoeken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Staat Gerard eigenlijk in de Quote 500?
Zal wel niet..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Nu wil het geval dat Servio het eerder over een homobingo had waarbij je grote dildo's kunt winnen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar dat die dan ook nog eens de bejaarde bingo komen verzieken is nieuw voor mij....
Neuh moet je wel ietsje meer hebben als een paar miljoen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Het huis zit al vol met modepopjes!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en? Ze heeft toch wel ruimschoots de tijd gehad nu om een blik in de spiegel te werpen en de boel bij te werken?
Mis je je zus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou mag ze dan gewoon terug naar haar familie aub
Bingo apart voor homo's? Met een dragqueen als topattractie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zou het met een (ietwat vrouwelijke) homo in huis vrij obvious vinden al kende ook ik t verschijnsel eerder niet.
Nah... ik weet niet hoe rijk hij isquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neuh moet je wel ietsje meer hebben als een paar miljoen...
Kunnen toch ook oude mannetjes komen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nu wil het geval dat Servio het eerder over een homobingo had waarbij je grote dildo's kunt winnen..
Oh rascist...alsof homo's niet bejaard worden!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nu wil het geval dat Servio het eerder over een homobingo had waarbij je grote dildo's kunt winnen..
De bejaarden van tegenwoordig willen ook wel wat hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Is niet zo gek gedacht hoor, met een huis in Hongarije.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Quote 500 koppelen ze aan Alex.
Hij heeft ook homo-erotische pics laten maken toch? Kast geval zegt niets over wat hij op internet doet natuurlijk, maak me sterk dat hij wel rondsnuffelt op sites van zijn doelgroep toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
echt? Hij is toch alleen prostituee?
Zn achterenaam 2xquote:
Och dan heb je toch tijd genoeg, gewoon tijdverdrijfquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Lemar het volgende:
Maar ik zou niet meedoen aan dit programma om 100.000 te winnen als ik al miljonair ben.
Je uitgelopen make-up bijwerken vind ik nou niet echt gelijk een modepop-trekje hoor...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Het huis zit al vol met modepopjes!!
Ik ken iemand wiens ouders een 2e huis hebben in Hongarije, zouden zij ook in de quote 500 staan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Is niet zo gek gedacht hoor, met een huis in Hongarije.
Dat werd hier geroepen omdat Cynthia onderaan stond...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat de lijnen gesloten waren
True, en toch vind ik hem aardigquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft ook homo-erotische pics laten maken toch? Kast geval zegt niets over wat hij op internet doet natuurlijk, maak me sterk dat hij wel rondsnuffelt op sites van zijn doelgroep toch?
Koster was het toch? Is toch een groot bouwbedrijf?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Zn achterenaam 2x
maar zn voornaam komt er niet in voor.
Had vorige week al zitten zoeken.
Familie?
ooooowquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat werd hier geroepen omdat Cynthia onderaan stond...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat werd hier geroepen omdat Cynthia onderaan stond...
Ik ook! Daar zeg ik toch niets over....?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
True, en toch vind ik hem aardig
Nee, ging meer voor mezelfquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook! Daar zeg ik toch niets over....?
En dan gelijk o p zoek naar de volgende pispaal, want zo'n groepje is het welquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de bewoners zo erg gaan juichen als ze Cyhena zo niet zien terug zien komen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee,mijn zus zal ik niet snel missenquote:
Mailadres begint met GLK, Gerard L.... Koster, staat er geen L Koster in de Quite?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef Psychecn het volgende:
http://www.reikihugo.nl/geld_gerard.htm
Wel Link gevonden Gerard koster-Reiki-Geld
wat grappig en toevallig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
nee,mijn zus zal ik niet snel missen
Sorry zus, mocht je dit lezen.
Maarre...... Laura is niet mijn zus hoorWe zijn nichtjes
Ik geloof het nu ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Jaaaa, en ik geloof het nu ook, klaar!
Volgens mij nie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat uberhaupt hetzelfde meisje als in de eerste uitzending?
Tja dat had ik al door en ook door niet iedereen hier even serieus te nemen hahaha.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
wat grappig en toevallig.
Ik ben de Laura basher hier op het forum![]()
Maar dat komt omdat ik haar in vergelijking met de andere bewoners saai vind.
Dus niet te serieus nemen he
Hahaha epic!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:32 schreef Sponge-Bob het volgende:
All by my self.......
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:32 schreef meneertje1972 het volgende:
SOFIA snapt zelf de clue niet eens
Ik hoorde het niet....quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:32 schreef R0T29 het volgende:
Hahhaahaha Joanne, wat een klote opdracht
wat moet ze doen ik heb het gemistquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:32 schreef R0T29 het volgende:
Hahhaahaha Joanne, wat een klote opdracht
Vanaf de exit, elk heel uur All By Myself neurien in de tuinquote:
zuurquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanaf de exit, elk heel uur All By Myself neurien in de tuin
4 uur lang, elk uur het refrein in de tuin zingenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
wat moet ze doen ik heb het gemist
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef md89 het volgende:
Welk liedje dan? Die net te horen was?
Kan idd een test zijn toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:36 schreef Darklight het volgende:
lol gerard wil zn geheim niet vertellen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanaf de exit, elk heel uur All By Myself neurien in de tuin
thanks, oh wat erg zo'n opdrachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ieder uur all by my self zingen
Dat viel mij idd ook op...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef wieweetwatt het volgende:
Ze hebben dus wel meer geheimen? Hij had het over zijn oorspronkelijk geheim
Hij heeft toch een fake geheim verzonnen om anderen op een dwaalspoor te zetten met valse cluesquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef wieweetwatt het volgende:
Ze hebben dus wel meer geheimen? Hij had het over zijn oorspronkelijk geheim
Bij intake moesten ze een lijstje met geheimen inleveren. Bij Laura hebben ze wel 20 keer gebeld omdat er niks bruikbaars tussen zat vandaar dit suffe geheim.quote:
duhhhhhquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij intake moesten ze een lijstje met geheimen inleveren. Bij Laura hebben ze wel 20 keer gebeld omdat er niks bruikbaars tussen zat vandaar dit suffe geheim.
ik ben ook net terug van widm haha dit is altijd te volgen laag niveauquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij zit iedereen die dit programma kijkt hier of op twitter.
Anyways, ik zap net in op de streams, WIDM is toch leuker, nog iets interessants gebeurd?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij intake moesten ze een lijstje met geheimen inleveren. Bij Laura hebben ze wel 20 keer gebeld omdat er niks bruikbaars tussen zat vandaar dit suffe geheim.
en kunnen ze nu nog switchen dan als een geheim te vroeg wordt geraden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Susi het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze meerdere geheimen er uit moeten pikken, want het zou kunnen zijn dat twee interessante kandidaten hetzelfde geheim hebben.
toen stonden ze naar de andere kant waren wolkjes volgens mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef TjetMaster het volgende:
Dat paars was er toch de vorige keer niet?
Vorige keer was in de kamer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef TjetMaster het volgende:
Dat paars was er toch de vorige keer niet?
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef Stranger het volgende:
Haha rook Laura nou aan Cynthia's haar?
Bah bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |