Dat viel mij idd ook op...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef wieweetwatt het volgende:
Ze hebben dus wel meer geheimen? Hij had het over zijn oorspronkelijk geheim
Hij heeft toch een fake geheim verzonnen om anderen op een dwaalspoor te zetten met valse cluesquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef wieweetwatt het volgende:
Ze hebben dus wel meer geheimen? Hij had het over zijn oorspronkelijk geheim
Bij intake moesten ze een lijstje met geheimen inleveren. Bij Laura hebben ze wel 20 keer gebeld omdat er niks bruikbaars tussen zat vandaar dit suffe geheim.quote:
duhhhhhquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij intake moesten ze een lijstje met geheimen inleveren. Bij Laura hebben ze wel 20 keer gebeld omdat er niks bruikbaars tussen zat vandaar dit suffe geheim.
ik ben ook net terug van widm haha dit is altijd te volgen laag niveauquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij zit iedereen die dit programma kijkt hier of op twitter.
Anyways, ik zap net in op de streams, WIDM is toch leuker, nog iets interessants gebeurd?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij intake moesten ze een lijstje met geheimen inleveren. Bij Laura hebben ze wel 20 keer gebeld omdat er niks bruikbaars tussen zat vandaar dit suffe geheim.
en kunnen ze nu nog switchen dan als een geheim te vroeg wordt geraden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Susi het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze meerdere geheimen er uit moeten pikken, want het zou kunnen zijn dat twee interessante kandidaten hetzelfde geheim hebben.
toen stonden ze naar de andere kant waren wolkjes volgens mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef TjetMaster het volgende:
Dat paars was er toch de vorige keer niet?
Vorige keer was in de kamer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef TjetMaster het volgende:
Dat paars was er toch de vorige keer niet?
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef Stranger het volgende:
Haha rook Laura nou aan Cynthia's haar?
Bah bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |