quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar dat die dan ook nog eens de bejaarde bingo komen verzieken is nieuw voor mij....
Zou wel moeten dan, opzoeken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Staat Gerard eigenlijk in de Quote 500?
Zal wel niet..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Nu wil het geval dat Servio het eerder over een homobingo had waarbij je grote dildo's kunt winnen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar dat die dan ook nog eens de bejaarde bingo komen verzieken is nieuw voor mij....
Neuh moet je wel ietsje meer hebben als een paar miljoen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Het huis zit al vol met modepopjes!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en? Ze heeft toch wel ruimschoots de tijd gehad nu om een blik in de spiegel te werpen en de boel bij te werken?
Mis je je zus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou mag ze dan gewoon terug naar haar familie aub
Bingo apart voor homo's? Met een dragqueen als topattractie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zou het met een (ietwat vrouwelijke) homo in huis vrij obvious vinden al kende ook ik t verschijnsel eerder niet.
Nah... ik weet niet hoe rijk hij isquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neuh moet je wel ietsje meer hebben als een paar miljoen...
Kunnen toch ook oude mannetjes komen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nu wil het geval dat Servio het eerder over een homobingo had waarbij je grote dildo's kunt winnen..
Oh rascist...alsof homo's niet bejaard worden!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nu wil het geval dat Servio het eerder over een homobingo had waarbij je grote dildo's kunt winnen..
De bejaarden van tegenwoordig willen ook wel wat hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Is niet zo gek gedacht hoor, met een huis in Hongarije.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Quote 500 koppelen ze aan Alex.
Hij heeft ook homo-erotische pics laten maken toch? Kast geval zegt niets over wat hij op internet doet natuurlijk, maak me sterk dat hij wel rondsnuffelt op sites van zijn doelgroep toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
echt? Hij is toch alleen prostituee?
Zn achterenaam 2xquote:
Och dan heb je toch tijd genoeg, gewoon tijdverdrijfquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Lemar het volgende:
Maar ik zou niet meedoen aan dit programma om 100.000 te winnen als ik al miljonair ben.
Je uitgelopen make-up bijwerken vind ik nou niet echt gelijk een modepop-trekje hoor...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Het huis zit al vol met modepopjes!!
Ik ken iemand wiens ouders een 2e huis hebben in Hongarije, zouden zij ook in de quote 500 staan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Is niet zo gek gedacht hoor, met een huis in Hongarije.
Dat werd hier geroepen omdat Cynthia onderaan stond...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat de lijnen gesloten waren
True, en toch vind ik hem aardigquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft ook homo-erotische pics laten maken toch? Kast geval zegt niets over wat hij op internet doet natuurlijk, maak me sterk dat hij wel rondsnuffelt op sites van zijn doelgroep toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |