quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef WebAddict het volgende:
Sofia is opzich niet zo dom..kan nog leuk worden vanavond.
"Iemand heeft de tsunami overleefd"
Zijn geheim is bingo-Queen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Servio vertelt nu toch zijn geheim?
Volgens mij kunnen ze vanavond 4 geheimen raden.
Misschien zoog er een beetje een punt aan, omdat ze dachten dat ze te dicht bij zijn geheim kwamen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef WebAddict het volgende:
Jaa homos, en dikke dildos kan je mee naar huis gaan.
Bij sofia moeten de bellem nu wel echt gaan rinkelen! Zij vermoedt al dat joanna slaapwandelt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef Flow3r het volgende:
een schoen met pilletjes voor nachtrust en we krijgen Joanna niet eens in beeld
Ik vind het ook een achterlijk geheimquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja doorpakken nu...maar wie kent het fenomeen Bingokoningin...(zelfs de spellingscheck niet)
Ja, en Servio heeft volgens mij ook wel wat door.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Bij sofia moeten de bellem nu wel echt gaan rinkelen! Zij vermoedt al dat joanna slaapwandelt.
dragqueen -> koninginquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja doorpakken nu...maar wie kent het fenomeen Bingokoningin...(zelfs de spellingscheck niet)
Nou mag ze dan gewoon terug naar haar familie aubquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
het lijkt me voor het spel en de ergenissen toch beter als Cynthia gewoon lekker in het huis blijft, Aafke de huisslet moet ook nog maar even blijven, en laura het dooie vogeltje moet gewoon op vliegtuig stappen naar een onbewoond eiland
Ja DUHHH ze heeft net in het water gelegen!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Ireth het volgende:
Sharon zit er aardig bij als pandabeertje geloof ik, haar makeup hangt halverwege haar wangen als ik het goed zie
Dat koppel je normaliter niet maar Guido zit ook in die scene natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
dragqueen -> koninginMannen die zich verkleden als vrouwen waren eerder vanavond al eens genoemd.
Ik zou er niet op komen, ookal zouden de bingoballen me om de oren vliegenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een achterlijk geheim
Ik zou het met een (ietwat vrouwelijke) homo in huis vrij obvious vinden al kende ook ik t verschijnsel eerder niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef wieweetwatt het volgende:
Op zich moet je ook nog wel redelijk slim zijn.... Ik had nog nooit van bingokoningin gehoord... En als ik moest gokken had ik een winnares van een grote bingoprijs gegokt...
Eens, zelfs als Servio het maskeert en het juist zegt valt het niet op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een achterlijk geheim
Maar dat die dan ook nog eens de bejaarde bingo komen verzieken is nieuw voor mij....quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
dragqueen -> koninginMannen die zich verkleden als vrouwen waren eerder vanavond al eens genoemd.
Ja en? Ze heeft toch wel ruimschoots de tijd gehad nu om een blik in de spiegel te werpen en de boel bij te werken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ja DUHHH ze heeft net in het water gelegen!!
echt? Hij is toch alleen prostituee?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat koppel je normaliter niet maar Guido zit ook in die scene natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |