Wij allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
iemand heeft de tsunami overleefd.
Ja zeiden ze dat? Heb ik even gemist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
iemand heeft de tsunami overleefd.
Wen er maar vast aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uhww het zal toch niet zo zijn dat ik daar nog 2 weken tegenaan moet kijken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik adviseer om in dit geval de bewonder direct te verwijderen, Ik geen 500 euro toe!
Lol, I wish...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik adviseer om in dit geval de bewoner direct te verwijderen, Ik geen 500 euro toe!
Dat is het zwarte schaapquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
HUH?! Zit daar nou een persoon int midden???
Dildo's?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef WebAddict het volgende:
Servio:
Elke avond bingoavond, homo bingo grote dikke homos kan je winnen
hahahaha
DAn wil ik haar wel gezelschap houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
het lijkt me voor het spel en de ergenissen toch beter als Cynthia gewoon lekker in het huis blijft, Aafke de huisslet moet ook nog maar even blijven, en laura het dooie vogeltje moet gewoon op vliegtuig stappen naar een onbewoond eiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |