FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Vissen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef diditje64 het volgende:
euhm wat zijn ze in het zwembad aan het doen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef diditje64 het volgende:
Er liggen ijzeren nep vissen in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef diditje64 het volgende:
Een missie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef Lemar het volgende:
[..]
[..]
Er liggen ijzeren nep vissen in.
Nepvissen, hebben de 3 genomineerden er net in moeten gooien. Waarschijnlijk voor een opdracht tijdens de live-shows.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef diditje64 het volgende:
[..]
zitten er vissen in het zwembad
oke thnx voor de updatequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nepvissen, hebben de 3 genomineerden er net in moeten gooien. Waarschijnlijk voor een opdracht tijdens de live-shows.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef Mylene het volgende:
Guido: "Tjezus, wat een lucht in de wc".
Alex vast.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef Mylene het volgende:
Wil Alex nu glaasje alcohol voor de zenuwen vanwege de live uitzending? Dutch courage?
Wil ze nog steeds weg? Of alweer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Sofia denkt dat ze het huis niet uit mag lopen. Wat een onzin.
Maar toch ben ik pas gerust als het zeker is dat ze blijftquote:
NOG STEEDSquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil ze nog steeds weg? Of alweer?
Omdat naar huis...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
waarom is sofia alweer aan het janken?
Nou ja, eik alweer. Volgens mij pakt ze zo constant haar tv-momentjes.quote:
D'r kluis voelt zo leeg ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
waarom is sofia alweer aan het janken?
wel lekker sniekyquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef Juud79 het volgende:
Joanna, zegt, er zit voor 100% zeker vier man van iedere kandidaat in de zaal, jij moet gaan als je dat wil, ik denk dat je moet gaan hoor, je zit hier zo naar.
Wat een enorm secreet is dat zeg, jemig...
Moet jij niet in de zaal zitten?quote:
quote:
Neuhhh, deze week nog nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet jij niet in de zaal zitten?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
Maik moet gewoon weg, vies ventje.
Haha wat een bitch zeg......of het spel juist spelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef Juud79 het volgende:
Sofia is verdrietig omdat haar man wellicht in de zaal zit iedere week en zij daar geen weet van had. Zou ze dat een naar idee vinden en denkt erover om naar huis te gaan.
Servio zwakt het wat af, welnee, er zit niet altijd iemand in de zaal ,van mij zit er ook niemand.
Joanna, zegt, er zit voor 100% zeker vier man van iedere kandidaat in de zaal, jij moet gaan als je dat wil, ik denk dat je moet gaan hoor, je zit hier zo naar.
Wat een enorm secreet is dat zeg, jemig...
Ik zou ook op iedereen inpraten, ga maar hoorrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef Darklight het volgende:
Geef Joanna gelijk, als ze weg wil gaat ze toch lekker?
Concurrent minder
En Phillip neit te vergeten met zijn aanwijzingen en het nog niet wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef Darakka het volgende:
Hahahhaha Maik is zo ontiegelijk dom!![]()
En Servio![]()
![]()
![]()
Ja, maar in dat huis gaan ze iedereen die weg wil smeken om aub te blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou ook op iedereen inpraten, ga maar hoorrrrrrrrrrr
en denk ondertussen ik grijp die ton
quote:
Geeft het niveautje aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, maar in dat huis gaan ze iedereen die weg wil smeken om aub te blijven
Spix doet t nog steeds goed ( duim duim duim)quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef Flashbox het volgende:
GVD hier doen de streams het ook niet meer.
Had die maar niet als een waanzinnige moeten gokkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:33 schreef Mylene het volgende:
Ik heb liever dat Philip geld krijgt. Hij heeft nu niets meer of staat in de min.
Zit Pietje in de zaal?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zag pietje
rechts in het midden 2e rij ofzo
Die loopt altijd te zeikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:36 schreef beequeen het volgende:
Jeeeezzzz, weer dat gezeik van Sofia in de uitzending.
Hey Fanny!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... ook maar een keertje meekijken, ik ben benieuwd ...
Lol, echt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef WebAddict het volgende:
Sharon is zo kwaad, kijk dat gezicht.
zodat er twee zwartkijkers blijven hahaha ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uewhhh ik hoop dat paars naar huis gaat
Dan moet ze eerst genomineerd worden en de rest wil de schoonmaakster niet kwijt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Reda074 het volgende:
Hoop dat die joanna mag gaan irritant wijf is dat
Onder haar marmot denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef R0T29 het volgende:
Cynthia: "Ik heb nog veel meer leuke kanten".
Ben bang dat ik er een paar gemist heb dan...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst genomineerd worden en de rest wil de schoonmaakster niet kwijt.
Zit ik KPN verrot te scheldenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef Flashbox het volgende:
GVD hier doen de streams het ook niet meer.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Damn wat een cap![]()
Willem Bevertjeeeuuhhh pak je koffertje maarrrrrrrrr
Kunnen we van die andere krullenbol niet zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef wieweetwatt het volgende:
Renate presenteert heerlijk natuurlijk
je bedoelt die lopende jute zakquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef wieweetwatt het volgende:
Renate presenteert heerlijk natuurlijk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef Darklight het volgende:
'duik allemaal het water in, en doe een tsunami na'
juist, jurk is net zo flexibel als haar presentatietalentquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
je bedoelt die lopende jute zak
En bedankt, daar ging mijn koffie...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst genomineerd worden en de rest wil de schoonmaakster niet kwijt.
Doet ze ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dan hoeft alleen Sharon erin te springen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:47 schreef TimeJumper het volgende:
Sharon heeft natuurlijk een voordeel, die zakt sneller naar de bodem
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Vals... nou moet net de dikste zwemmen... plonst ze wel direct alle visjes eruit
Vet drijft toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:47 schreef TimeJumper het volgende:
Sharon heeft natuurlijk een voordeel, die zakt sneller naar de bodem
Daar heeft ze ook flink mee kunnen oefenen tijdens die tsunamiquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Noelle06 het volgende:
Sharon zei vanavond heel lang onder water te kunnen blijven.
Ivm Sharon? Waar vergelijk je haar mee dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Schild het volgende:
Hopen dat Marianne Thieme (PvdD) niet heeft gekeken.
Die krijg je alleen nooit meer uit als ie nat isquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is een jeans, die wordt niet doorzichtig.
Gewoon Sharon eruit knippenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die krijg je alleen nooit meer uit als ie nat is
Hoe zielig is dat, wat een afgang.quote:
Jouw opmerking jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja, sharon is nou niet het meest atletische meisje daar, vet lullig!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja, sharon is nou niet het meest atletische meisje daar, vet lullig!
1 week is genoeg, aankomende!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Kan Servio trouwens iedere week genomineerd worden?
Ik hoop het niet. Als er alleen mensen zitten die dikke maatjes zijn en altijd redelijk/chill doen, is er ook geen zak aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Kan Servio trouwens iedere week genomineerd worden?
Droogfohnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die krijg je alleen nooit meer uit als ie nat is
Nog liever Aafke erin dan Servio, maar smaken verschillenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als er alleen mensen zitten die dikke maatjes zijn en altijd redelijk/chill doen, is er ook geen zak aan.
Ik hoop ook dat Aafke erin blijft. Aafke + alcohol = priceless.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Nog liever Aafke erin dan Servio, maar smaken verschillen
ja na gisteravond.... ik zat me echt te irriterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jij ook sinds gisteravond toch echt pas echt? Net als ik
Waarom? (ik kijk liveshow)quote:
Idd, alleen luisteren is prima maar het beeld bevriest....quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
streams blijven steeds hangen, k*tzooi
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef R0T29 het volgende:
Cynthia moet gewoon naar huis, klaar.
Hier dus ook steedsquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, alleen luisteren is prima maar het beeld bevriest....
De irritatie gaat zich dan echt verleggen naar een ander. Ik hoop Joannequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
neuh moeten we al die "catfights" missen, dat maakt het weer saaier
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja na gisteravond.... ik zat me echt te irriteren
Daarvoor vond ik hem gewoon leuk
Eeerder inderdaad een goede gast, nu een achterbakse...... vul zelf maar inquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja na gisteravond.... ik zat me echt te irriteren
Daarvoor vond ik hem gewoon leuk
Ze had maar 5 minuten te tijd, je kent vrouwen he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Papiergeld het volgende:
Hoezo kleedt Sharon zich niet ff om?
Dan is de volgende pispaal Alex, dat werd al duidelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De irritatie gaat zich dan echt verleggen naar een ander. Ik hoop Joanne
ik ben elke ochtend in 5 minuten klaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ze had maar 5 minuten te tijd, je kent vrouwen he.
Knap.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben elke ochtend in 5 minuten klaar
Daarom Cynthia eruit, ik wil "onze Ridder" wel zijn breken. Wanneer heeft hij zijn 'snap' moment.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is de volgende pispaal Alex, dat werd al duidelijk.
Oh ok, ik dacht dat hij nu iets geflikt had.quote:
Daarmee ga ik ook akkoord, of Servioquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij doucht dan ook lang en belegt zijn brood met te veel kaas, dus heeft hij nooit iets goeds gedaan in zijn leven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
That's true, maar Laura is gewoon saai, tijdens het avondeten heeft ze geloof ik 1 zin gezegd, en verder maar dwaas gekeken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De irritatie gaat zich dan echt verleggen naar een ander. Ik hoop Joanne
in chrome met spixtv geen problemenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Elke 2-3 minuten...? Vervelend.
Hier ook, de persoon die die Flashplayer heeft uitgevonden moeten ze afschieten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
via waar bekijk je de streams?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
Natural Beauty dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben elke ochtend in 5 minuten klaar
.. valse nicht?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Eeerder inderdaad een goede gast, nu een achterbakse...... vul zelf maar in
Hij heeft wel Lijzige Laura en Gerard maar is nu al de pispaal vooral van de vrouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoezo Alex de pispaal? Hij 'heeft' Laura en Gerard.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die Servio heeft hier best een rattenkop.
Laura alleen dus van degenen die moeten stemmen, de andere dames luisteren wel naar Jo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoezo Alex de pispaal? Hij 'heeft' Laura en Gerard.
Dat heeft ie altijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die Servio heeft hier best een rattenkop.
Dat bepaalt nog niet of je de zgn pispaal bent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft wel Lijzige Laura en Gerard maar is nu al de pispaal vooral van de vrouwen
Gerard schaart zich bij de meerderheid. Als hij speltechnisch gezien Alex moet laten vallen, zal hij dat zo doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft wel Lijzige Laura en Gerard maar is nu al de pispaal vooral van de vrouwen
Ik zou ook naar Jo luisterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura alleen dus van degenen die moeten stemmen, de andere dames luisteren wel naar Jo.
Ik niet, heb het idee dat ik ruzie met haar zou krijgen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik zou ook naar Jo luisteren
Oke, qua nomineren dan..Bij de kijker thuis zal het anders liggen, zo niet, dan toch .;)quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura alleen dus van degenen die moeten stemmen, de andere dames luisteren wel naar Jo.
Volgende week samen met Cynthiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef waxmask het volgende:
Moet Jurien nu elke week op die eenzame plek zitten? Beetje raar decor.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gerard schaart zich bij de meerderheid. Als hij speltechnisch gezien Alex moet laten vallen, zal hij dat zo doen.
En als Laura er al in blijft zal zij waarschijnlijk vastzitten aan Guidson die al heeft aangegeven samen te werken met Servio.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gerard schaart zich bij de meerderheid. Als hij speltechnisch gezien Alex moet laten vallen, zal hij dat zo doen.
ik denk dat ik het met Joanne het beste kan vinden eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik niet, heb het idee dat ik ruzie met haar zou krijgen...
ik zou alles voor haar doen... alles!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt er aan tegen wie hij het moet opnemen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, qua nomineren dan..Bij de kijker thuis zal het anders liggen, zo niet, dan toch .;)
ook fakking neptieten dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ik het met Joanne het beste kan vinden eigenlijk
Als je het maar met haar eens bent wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joanna kwam gisteren iig sympathiek over vond ik, al was ze ook wel een tikkeltje irritant soms.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is te dominant aan de ene kant en te labiel aan de andere, ik kan er slecht tegen als ik op mijn hoede moet zijn voor nukken en grillen van een ander.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaa, ze mag me dominerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is te dominant aan de ene kant en te labiel aan de andere, ik kan er slecht tegen als ik op mijn hoede moet zijn voor nukken en grillen van een ander.
Quote vraag..antwoord 5 van 500quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef Kwaliteit het volgende:
1.hoeveel ballen bevat een bingospel?
2. in welk jaar was de grote tsunami?
3. uit hoeveel personen bestaat een zwemestafetteploeg
4. ben de vraag kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |