Hoe zielig is dat, wat een afgang.quote:
Jouw opmerking jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja, sharon is nou niet het meest atletische meisje daar, vet lullig!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja, sharon is nou niet het meest atletische meisje daar, vet lullig!
1 week is genoeg, aankomende!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Kan Servio trouwens iedere week genomineerd worden?
Ik hoop het niet. Als er alleen mensen zitten die dikke maatjes zijn en altijd redelijk/chill doen, is er ook geen zak aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Kan Servio trouwens iedere week genomineerd worden?
Droogfohnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die krijg je alleen nooit meer uit als ie nat is
Nog liever Aafke erin dan Servio, maar smaken verschillenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als er alleen mensen zitten die dikke maatjes zijn en altijd redelijk/chill doen, is er ook geen zak aan.
Ik hoop ook dat Aafke erin blijft. Aafke + alcohol = priceless.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Nog liever Aafke erin dan Servio, maar smaken verschillen
ja na gisteravond.... ik zat me echt te irriterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jij ook sinds gisteravond toch echt pas echt? Net als ik
Waarom? (ik kijk liveshow)quote:
Idd, alleen luisteren is prima maar het beeld bevriest....quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
streams blijven steeds hangen, k*tzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |