quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef R0T29 het volgende:
Cynthia moet gewoon naar huis, klaar.
Hier dus ook steedsquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, alleen luisteren is prima maar het beeld bevriest....
De irritatie gaat zich dan echt verleggen naar een ander. Ik hoop Joannequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
neuh moeten we al die "catfights" missen, dat maakt het weer saaier
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja na gisteravond.... ik zat me echt te irriteren
Daarvoor vond ik hem gewoon leuk
Eeerder inderdaad een goede gast, nu een achterbakse...... vul zelf maar inquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja na gisteravond.... ik zat me echt te irriteren
Daarvoor vond ik hem gewoon leuk
Ze had maar 5 minuten te tijd, je kent vrouwen he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Papiergeld het volgende:
Hoezo kleedt Sharon zich niet ff om?
Dan is de volgende pispaal Alex, dat werd al duidelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De irritatie gaat zich dan echt verleggen naar een ander. Ik hoop Joanne
ik ben elke ochtend in 5 minuten klaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ze had maar 5 minuten te tijd, je kent vrouwen he.
Knap.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben elke ochtend in 5 minuten klaar
Daarom Cynthia eruit, ik wil "onze Ridder" wel zijn breken. Wanneer heeft hij zijn 'snap' moment.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is de volgende pispaal Alex, dat werd al duidelijk.
Oh ok, ik dacht dat hij nu iets geflikt had.quote:
Daarmee ga ik ook akkoord, of Servioquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij doucht dan ook lang en belegt zijn brood met te veel kaas, dus heeft hij nooit iets goeds gedaan in zijn leven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
That's true, maar Laura is gewoon saai, tijdens het avondeten heeft ze geloof ik 1 zin gezegd, en verder maar dwaas gekeken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De irritatie gaat zich dan echt verleggen naar een ander. Ik hoop Joanne
in chrome met spixtv geen problemenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Elke 2-3 minuten...? Vervelend.
Hier ook, de persoon die die Flashplayer heeft uitgevonden moeten ze afschieten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
streams blijven steeds hangen, k*tzooi
via waar bekijk je de streams?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
streams blijven steeds hangen, k*tzooi
Natural Beauty dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben elke ochtend in 5 minuten klaar
.. valse nicht?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Eeerder inderdaad een goede gast, nu een achterbakse...... vul zelf maar in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |