FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Vissen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef diditje64 het volgende:
euhm wat zijn ze in het zwembad aan het doen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef diditje64 het volgende:
Er liggen ijzeren nep vissen in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef diditje64 het volgende:
Een missie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef Lemar het volgende:
[..]
[..]
Er liggen ijzeren nep vissen in.
Nepvissen, hebben de 3 genomineerden er net in moeten gooien. Waarschijnlijk voor een opdracht tijdens de live-shows.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef diditje64 het volgende:
[..]
zitten er vissen in het zwembad
oke thnx voor de updatequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nepvissen, hebben de 3 genomineerden er net in moeten gooien. Waarschijnlijk voor een opdracht tijdens de live-shows.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef Mylene het volgende:
Guido: "Tjezus, wat een lucht in de wc".
Alex vast.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef Mylene het volgende:
Wil Alex nu glaasje alcohol voor de zenuwen vanwege de live uitzending? Dutch courage?
Wil ze nog steeds weg? Of alweer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Sofia denkt dat ze het huis niet uit mag lopen. Wat een onzin.
Maar toch ben ik pas gerust als het zeker is dat ze blijftquote:
NOG STEEDSquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil ze nog steeds weg? Of alweer?
Omdat naar huis...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
waarom is sofia alweer aan het janken?
Nou ja, eik alweer. Volgens mij pakt ze zo constant haar tv-momentjes.quote:
D'r kluis voelt zo leeg ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
waarom is sofia alweer aan het janken?
wel lekker sniekyquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef Juud79 het volgende:
Joanna, zegt, er zit voor 100% zeker vier man van iedere kandidaat in de zaal, jij moet gaan als je dat wil, ik denk dat je moet gaan hoor, je zit hier zo naar.
Wat een enorm secreet is dat zeg, jemig...
Moet jij niet in de zaal zitten?quote:
quote:
Neuhhh, deze week nog nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet jij niet in de zaal zitten?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
Maik moet gewoon weg, vies ventje.
Haha wat een bitch zeg......of het spel juist spelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef Juud79 het volgende:
Sofia is verdrietig omdat haar man wellicht in de zaal zit iedere week en zij daar geen weet van had. Zou ze dat een naar idee vinden en denkt erover om naar huis te gaan.
Servio zwakt het wat af, welnee, er zit niet altijd iemand in de zaal ,van mij zit er ook niemand.
Joanna, zegt, er zit voor 100% zeker vier man van iedere kandidaat in de zaal, jij moet gaan als je dat wil, ik denk dat je moet gaan hoor, je zit hier zo naar.
Wat een enorm secreet is dat zeg, jemig...
Ik zou ook op iedereen inpraten, ga maar hoorrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef Darklight het volgende:
Geef Joanna gelijk, als ze weg wil gaat ze toch lekker?
Concurrent minder
En Phillip neit te vergeten met zijn aanwijzingen en het nog niet wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef Darakka het volgende:
Hahahhaha Maik is zo ontiegelijk dom!![]()
En Servio![]()
![]()
![]()
Ja, maar in dat huis gaan ze iedereen die weg wil smeken om aub te blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou ook op iedereen inpraten, ga maar hoorrrrrrrrrrr
en denk ondertussen ik grijp die ton
quote:
Geeft het niveautje aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, maar in dat huis gaan ze iedereen die weg wil smeken om aub te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |