Hij heeft wel Lijzige Laura en Gerard maar is nu al de pispaal vooral van de vrouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoezo Alex de pispaal? Hij 'heeft' Laura en Gerard.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die Servio heeft hier best een rattenkop.
Laura alleen dus van degenen die moeten stemmen, de andere dames luisteren wel naar Jo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoezo Alex de pispaal? Hij 'heeft' Laura en Gerard.
Dat heeft ie altijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die Servio heeft hier best een rattenkop.
Dat bepaalt nog niet of je de zgn pispaal bent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft wel Lijzige Laura en Gerard maar is nu al de pispaal vooral van de vrouwen
Gerard schaart zich bij de meerderheid. Als hij speltechnisch gezien Alex moet laten vallen, zal hij dat zo doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft wel Lijzige Laura en Gerard maar is nu al de pispaal vooral van de vrouwen
Ik zou ook naar Jo luisterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura alleen dus van degenen die moeten stemmen, de andere dames luisteren wel naar Jo.
Ik niet, heb het idee dat ik ruzie met haar zou krijgen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik zou ook naar Jo luisteren
Oke, qua nomineren dan..Bij de kijker thuis zal het anders liggen, zo niet, dan toch .;)quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura alleen dus van degenen die moeten stemmen, de andere dames luisteren wel naar Jo.
Volgende week samen met Cynthiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef waxmask het volgende:
Moet Jurien nu elke week op die eenzame plek zitten? Beetje raar decor.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gerard schaart zich bij de meerderheid. Als hij speltechnisch gezien Alex moet laten vallen, zal hij dat zo doen.
En als Laura er al in blijft zal zij waarschijnlijk vastzitten aan Guidson die al heeft aangegeven samen te werken met Servio.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gerard schaart zich bij de meerderheid. Als hij speltechnisch gezien Alex moet laten vallen, zal hij dat zo doen.
ik denk dat ik het met Joanne het beste kan vinden eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik niet, heb het idee dat ik ruzie met haar zou krijgen...
ik zou alles voor haar doen... alles!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt er aan tegen wie hij het moet opnemen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, qua nomineren dan..Bij de kijker thuis zal het anders liggen, zo niet, dan toch .;)
ook fakking neptieten dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ik het met Joanne het beste kan vinden eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |