FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Bedankt voor het delen van die informatie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef byah het volgende:
[..]
ik zou die meid echt keihard volblaffen
Wat doet laura daar dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Coctailjurkjes...tja. Het zijn ook sletten. Muurbloempjes moet je niet hebben in een RLS.
Eigenlijk wel, want ik heb echt het idee dat jij denkt dat dat hetzelfde isquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wil je serieus antwoord hebben?
Zo zijn vrouwen, klaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef Razor21 het volgende:
Waarom moet die wijfen altijd zo laten zien / merken dat ze dronken aandachtsgeil bezig zijn!
OMG opblaaspop wat een gedrocht.quote:
Jij lijkt me een gevoelige jongen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef byah het volgende:
[..]
ik zou die meid echt keihard volblaffen
argh voel me avondeten naar boven komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Goeie OP en TT. Not.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef beaverhausen het volgende:
one tequila, two tequila, three tequila, floor!.
haar hoofd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef toxikon het volgende:
bij cynthia zit eenplee borstel in het glas ipv een parapluutje
Lekker zo'n moeder met een oordeel over iedereen. Ben blij dat mijn moeder anders is zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha tsja, over Sofia zei mijn moeder: wat een vieze tor.. en daarna zapte ze snel verder
Jep ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef SwitcheR het volgende:
Kutregie....zie alleen maar 7 ruggen
Ja, daarom trekt die ook zoveel met Laura op, dat is een vent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
En natuurlijk Guido stopt iets roze in zijn haar.![]()
Jij hebt anders ook meteen een oordeel over mijn moederquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Lekker zo'n moeder met een oordeel over iedereen. Ben blij dat mijn moeder anders is zeg.
Nadat ik heb gehoord hoe zij vrouwen noemt die ze absoluut niet kent enzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook meteen een oordeel over mijn moeder![]()
En mijn zusje zegt nu dat die Philip mooi is
neej joh, lekker zat voeren en verkrachtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
De mannen gaan toch ook wel drinken
Ik vang haar wel opquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef Andrea_S het volgende:
OMG ! alcohol ? Dat worden weerJoanna tranen en ze stopt er weer mee.
hoeveel kost een joanna ?!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef Reksie1981 het volgende:
hoeveel kost een flapoor correctie in de kliniek van Joanna's moeder?
stoort het je dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Bij Joanna 2 keer vingeren op de achterbank en een likbeurt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Dat hele zootje ligt over een uur gestrektquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
De mannen gaan toch ook wel drinken
Hm. Mijn moeder bedoelde het meer cynischquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Nadat ik heb gehoord hoe zij vrouwen noemt die ze absoluut niet kent enzo.
Heb je het verschil door Einstein?
Maar goed, on topic weer.
Of ze knapt en loopt leegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
niet te hard, dan stuitert ze terug
Kut dan ga ik nu even de huiskamer stofzuigen.... ben ik over een half uur terug ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hele zootje ligt over een uur gestrekt
huh je krijgt en iets te drinken EN een oorcorrectie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij Joanna 2 keer vingeren op de achterbank en een likbeurt.
Dat was de opdracht tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Darakka het volgende:
... maar ik denk dat Laura gewoon in bed beland met Guido!!!!
Die gaat eerst tot de bodem van de fles.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Aafke gaat vanavond/vannacht zeker nog wat proberen.... die kijkt me nu al te geil
geil tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef toxikon het volgende:
Waarom heeft joanna dat jurkje nog aan? zo te zien loopt ze het iefst in haar blote tetters. poe met de uitverkoop zie je minder.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef houdoeken het volgende:
Hoop toch zo dat guido niet op de bar gaat liggen voor een bellyshot..
Mooie Cap !quote:
Ze hebben wel gegetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hebben gewoon niet gegeten vanavond, en dan die drank?
Yup... des te beter tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, gemist.quote:
schrob je je vrouwen ook schoon voor een date, want al die make up is net een maskerquote:
hehehehehquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze heeft gelijk, ze heeft een missiequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef schurk65 het volgende:
Laura geeft stiekem der drankje weg aan sofia, die blijft nuchter! pff stijve muts!!!
die wil niet na SST als de slet van nederland door het leven gaan, beetje een lauraatje dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef schurk65 het volgende:
Laura geeft stiekem der drankje weg aan sofia, die blijft nuchter! pff stijve muts!!!
Hoezo ben je dan een stijve muts?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef schurk65 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
schrob je je vrouwen ook schoon voor een date, want al die make up is net een masker
vrouwen die afgeven mogen niet eens naar binnen hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
schrob je je vrouwen ook schoon voor een date, want al die make up is net een masker
yep en snel ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Beetje zuinig doen Gerard
Bekhouden.... volgieten die hap
ze zag haar spiegelbeeld in een glasquote:
ze moeten ook make up he ,teminste dat was in dgk wel zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
vrouwen die afgeven mogen niet eens naar binnen hier.
Ja tuurlijk, want Laura is een vent en dat vindt Guido wel leuk !!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Darakka het volgende:
Ik denk dat Alex een dikke move gaat zetten op Laura maar ik denk dat Laura gewoon in bed beland met Guido!!!!
Ze moet vanavond bij Guido in bed, en misschien vertrouwt ze zichzelf nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef schurk65 het volgende:
Je
[..]
kunt toch wel voor 1 avond gezellig mee doen???
alweerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moet vanavond bij Guido in bed, en misschien vertrouwt ze zichzelf niet
Ook in een man volgens mij.quote:
Laura ziet er echt niet uit als een travo. Mooi vrouwelijk gezichtje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want Laura is een vent en dat vindt Guido wel leuk !!
Ik denk bij Monique.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Aafke gaat vanavond/vannacht zeker nog wat proberen.... die kijkt me nu al te geil
dat was gisteren, missie is voorbij toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
in het land der blindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef Andrea_S het volgende:
Sharon is de mooiste vrouw in huis.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef Andrea_S het volgende:
vind je??? Ik vind haar nu echt lelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef Andrea_S het volgende:
Neuh? Als ze normaal ook geen alco drinkt, waarom zou ze dat nu wel moeten doen dan? De laatste slok alco die ik gedronken heb is op 8 oktober 1999 geweest (slokje champagne om te proosten op onze trouwdag.) en verder niet. Ik hou er niet van, vind het niet lekker en heb het ook niet nodig om gezellig te kunnen doen. Dat lukt me ook echt wel op een colaatje of jusje...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef schurk65 het volgende:
Je
[..]
kunt toch wel voor 1 avond gezellig mee doen???
3 op een rijquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja stop nog maar meer bij je tieten in.
Zag het vanavond op tv, een aangezien het live is ging ik uit van vanavondquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef schurk65 het volgende:
[..]
dat was gisteren, missie is voorbij toch?
Jaaaaaaaa! meer meer meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja stop nog maar meer bij je tieten in.
Dat moest ze gisterenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
yep zij is echt de rest is nep.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je??? Ik vind haar nu echt lelijk
Echt lelijk jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
yep zij is echt de rest is nep.
kan jij je taal een beetje aanpassen ? Vind jou erg grof.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef gniffie het volgende:
joanna is chagrijnig omdat ze niet vooraan kan zitten. vieze hoeren schuif eens liefkes op, alsjeblieft
Bart staat het alleen maar Live aan elkaar te lullenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zag het vanavond op tv, een aangezien het live is ging ik uit van vanavond
klopt + Joannaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Gizmo112 het volgende:
13 in een dozijn vrouwen in het huis
Die zit ook echt als een uitgedroogde poes te loeren waar er nog wat restjes overblijvenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
Kut, krijg net een mailtje dat Aafke me op twitter volgt..moet ik gaan oppassen wat ik zeg.
ik dacht , ik zeg het op joanna's manier. uitschelden maar daarna nog alsjeblieft zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
kan jij je taal een beetje aanpassen ? Vind jou erg grof.
Nee, 7quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Gizmo112 het volgende:
13 in een dozijn vrouwen in het huis
Jou ook al.... Stemmen winnen door te followen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
Kut, krijg net een mailtje dat Aafke me op twitter volgt..moet ik gaan oppassen wat ik zeg.
ik vind je grappig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
Maar de uitkomst van die opdracht heb ik niet gezien geloof ik. Dan hadden ze die toch ook uit kunnen zenden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart staat het alleen maar Live aan elkaar te lullen
Wen er maar aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
Ja !!!!! Op en top.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laura ziet er echt niet uit als een travo. Mooi vrouwelijk gezichtje.
Nee dat hielden ze juist spannend, om morgen weer die tien kijkers te trekkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar de uitkomst van die opdracht heb ik niet gezien geloof ik. Dan hadden ze die toch ook uit kunnen zenden?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wen er maar aan
Dit is nog niks
kunne wel lekker nuchter zwemmenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef Razor21 het volgende:
Oei wat zal die kater morgenochtend hard aankomen!
Ik vind haar heel leuk!quote:
Dan kijk ik morgen niet, uit protestquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat hielden ze juist spannend, om morgen weer die tien kijkers te trekken
Ik zou wel uitkijken als ik Philip was en niet aan haar haar komen... anders kan hij morgen mee vertrekken omdat hij is verdwenen in haar haarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat Cynthia Philip wel leuk vindt
Steeds meer idd!quote:
is het jachtseizoen al open?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
I see new Fokkertjes in dit topique
Servio zorgt als een echte kloeke goed voor zijn kuikentjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Steeds meer idd!
Hij is ook niet echt ontspannen, hij staat als een havik alles te volgen of hij soms nog iets moet regelen of presenteren ofzo
Tja, zo zie je mensen eens andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo leuk...
Ik vind hem eigenlijk ook helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Steeds meer idd!
Hij is ook niet echt ontspannen, hij staat als een havik alles te volgen of hij soms nog iets moet regelen of presenteren ofzo
Dat ja, precies het gevoel wat ik bij hem heb. Hij moet ontspannen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Steeds meer idd!
nee gladhaar zo faken dat ie dronken was zei hij vanmiddag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef ABundy het volgende:
Volgens mij drinken de zwerver en plakhaar niet, sneaky gasten
Sharon?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb nog een foto gevonden van een SSter!
[ afbeelding ]
raad maar wie ;0
Sharon?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb nog een foto gevonden van een SSter!
[ afbeelding ]
raad maar wie ;0
De zwerver nam zelfs ff een shot tussendoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef ABundy het volgende:
Volgens mij drinken de zwerver en plakhaar niet, sneaky gasten
HAHahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Dat continue zwart maken van Cynthia is wel goed gelukt
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Racist!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ze ziet er echt niet uit vanavond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef Ireth het volgende:
Tring! Ik zie nu pas de megalange uitgroei bij Sharon!
Ze hebben bij aanvang van het prgramma gezegd dat het juist een programma zonder kots zou worden?;)quote:
Als je die thuis zou hebben zitten zat je niet hier te klagenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:03 schreef Krambo het volgende:
Wat een snol die Aafke, leuke tv hoor, maar je zou zoiets thuis hebben zitten
Ik heb ook niet echt het idee dat ze zich op dr gemak voeltquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:03 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Ze ziet er echt niet uit vanavond.
En ze moeten met zn twee!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Day het volgende:
Dat wordt kotsen straks! En ze hebben maar 1 wc!
Tja, toen deed Servio het alquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef b_engeltje het volgende:
had iets meer van barman philip verwacht
Wasbak, douche, zwembad. Kan nog leuk worden hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Day het volgende:
Dat wordt kotsen straks! En ze hebben maar 1 wc!
Vanavond gaat er op zeker kots van komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze hebben bij aanvang van het prgramma gezegd dat het juist een programma zonder kots zou worden?;)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |