Ja !!!!! Op en top.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laura ziet er echt niet uit als een travo. Mooi vrouwelijk gezichtje.
Nee dat hielden ze juist spannend, om morgen weer die tien kijkers te trekkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar de uitkomst van die opdracht heb ik niet gezien geloof ik. Dan hadden ze die toch ook uit kunnen zenden?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wen er maar aan
Dit is nog niks
kunne wel lekker nuchter zwemmenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef Razor21 het volgende:
Oei wat zal die kater morgenochtend hard aankomen!
Ik vind haar heel leuk!quote:
Dan kijk ik morgen niet, uit protestquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat hielden ze juist spannend, om morgen weer die tien kijkers te trekken
Ik zou wel uitkijken als ik Philip was en niet aan haar haar komen... anders kan hij morgen mee vertrekken omdat hij is verdwenen in haar haarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat Cynthia Philip wel leuk vindt
Steeds meer idd!quote:
is het jachtseizoen al open?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
I see new Fokkertjes in dit topique
Servio zorgt als een echte kloeke goed voor zijn kuikentjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Steeds meer idd!
Hij is ook niet echt ontspannen, hij staat als een havik alles te volgen of hij soms nog iets moet regelen of presenteren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |