FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Bedankt voor het delen van die informatie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef byah het volgende:
[..]
ik zou die meid echt keihard volblaffen
Wat doet laura daar dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Coctailjurkjes...tja. Het zijn ook sletten. Muurbloempjes moet je niet hebben in een RLS.
Eigenlijk wel, want ik heb echt het idee dat jij denkt dat dat hetzelfde isquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wil je serieus antwoord hebben?
Zo zijn vrouwen, klaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef Razor21 het volgende:
Waarom moet die wijfen altijd zo laten zien / merken dat ze dronken aandachtsgeil bezig zijn!
OMG opblaaspop wat een gedrocht.quote:
Jij lijkt me een gevoelige jongen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef byah het volgende:
[..]
ik zou die meid echt keihard volblaffen
argh voel me avondeten naar boven komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Goeie OP en TT. Not.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef beaverhausen het volgende:
one tequila, two tequila, three tequila, floor!.
haar hoofd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef toxikon het volgende:
bij cynthia zit eenplee borstel in het glas ipv een parapluutje
Lekker zo'n moeder met een oordeel over iedereen. Ben blij dat mijn moeder anders is zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha tsja, over Sofia zei mijn moeder: wat een vieze tor.. en daarna zapte ze snel verder
Jep ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef SwitcheR het volgende:
Kutregie....zie alleen maar 7 ruggen
Ja, daarom trekt die ook zoveel met Laura op, dat is een vent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
En natuurlijk Guido stopt iets roze in zijn haar.![]()
Jij hebt anders ook meteen een oordeel over mijn moederquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Lekker zo'n moeder met een oordeel over iedereen. Ben blij dat mijn moeder anders is zeg.
Nadat ik heb gehoord hoe zij vrouwen noemt die ze absoluut niet kent enzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook meteen een oordeel over mijn moeder![]()
En mijn zusje zegt nu dat die Philip mooi is
neej joh, lekker zat voeren en verkrachtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
De mannen gaan toch ook wel drinken
Ik vang haar wel opquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef Andrea_S het volgende:
OMG ! alcohol ? Dat worden weerJoanna tranen en ze stopt er weer mee.
hoeveel kost een joanna ?!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef Reksie1981 het volgende:
hoeveel kost een flapoor correctie in de kliniek van Joanna's moeder?
stoort het je dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Bij Joanna 2 keer vingeren op de achterbank en een likbeurt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Dat hele zootje ligt over een uur gestrektquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
De mannen gaan toch ook wel drinken
Hm. Mijn moeder bedoelde het meer cynischquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Nadat ik heb gehoord hoe zij vrouwen noemt die ze absoluut niet kent enzo.
Heb je het verschil door Einstein?
Maar goed, on topic weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |