Echt lelijk jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
yep zij is echt de rest is nep.
kan jij je taal een beetje aanpassen ? Vind jou erg grof.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef gniffie het volgende:
joanna is chagrijnig omdat ze niet vooraan kan zitten. vieze hoeren schuif eens liefkes op, alsjeblieft
Bart staat het alleen maar Live aan elkaar te lullenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zag het vanavond op tv, een aangezien het live is ging ik uit van vanavond
klopt + Joannaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Gizmo112 het volgende:
13 in een dozijn vrouwen in het huis
Die zit ook echt als een uitgedroogde poes te loeren waar er nog wat restjes overblijvenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
Kut, krijg net een mailtje dat Aafke me op twitter volgt..moet ik gaan oppassen wat ik zeg.
ik dacht , ik zeg het op joanna's manier. uitschelden maar daarna nog alsjeblieft zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
kan jij je taal een beetje aanpassen ? Vind jou erg grof.
Nee, 7quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Gizmo112 het volgende:
13 in een dozijn vrouwen in het huis
Jou ook al.... Stemmen winnen door te followen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
Kut, krijg net een mailtje dat Aafke me op twitter volgt..moet ik gaan oppassen wat ik zeg.
ik vind je grappig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
Maar de uitkomst van die opdracht heb ik niet gezien geloof ik. Dan hadden ze die toch ook uit kunnen zenden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart staat het alleen maar Live aan elkaar te lullen
Wen er maar aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |