Of ze knapt en loopt leegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
niet te hard, dan stuitert ze terug
Kut dan ga ik nu even de huiskamer stofzuigen.... ben ik over een half uur terug ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hele zootje ligt over een uur gestrekt
huh je krijgt en iets te drinken EN een oorcorrectie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij Joanna 2 keer vingeren op de achterbank en een likbeurt.
Dat was de opdracht tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Darakka het volgende:
... maar ik denk dat Laura gewoon in bed beland met Guido!!!!
Die gaat eerst tot de bodem van de fles.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Aafke gaat vanavond/vannacht zeker nog wat proberen.... die kijkt me nu al te geil
geil tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef toxikon het volgende:
Waarom heeft joanna dat jurkje nog aan? zo te zien loopt ze het iefst in haar blote tetters. poe met de uitverkoop zie je minder.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef houdoeken het volgende:
Hoop toch zo dat guido niet op de bar gaat liggen voor een bellyshot..
Mooie Cap !quote:
Ze hebben wel gegetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hebben gewoon niet gegeten vanavond, en dan die drank?
Yup... des te beter tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, gemist.quote:
schrob je je vrouwen ook schoon voor een date, want al die make up is net een maskerquote:
hehehehehquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze heeft gelijk, ze heeft een missiequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef schurk65 het volgende:
Laura geeft stiekem der drankje weg aan sofia, die blijft nuchter! pff stijve muts!!!
die wil niet na SST als de slet van nederland door het leven gaan, beetje een lauraatje dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef schurk65 het volgende:
Laura geeft stiekem der drankje weg aan sofia, die blijft nuchter! pff stijve muts!!!
Hoezo ben je dan een stijve muts?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef schurk65 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
schrob je je vrouwen ook schoon voor een date, want al die make up is net een masker
vrouwen die afgeven mogen niet eens naar binnen hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
schrob je je vrouwen ook schoon voor een date, want al die make up is net een masker
yep en snel ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Beetje zuinig doen Gerard
Bekhouden.... volgieten die hap
ze zag haar spiegelbeeld in een glasquote:
ze moeten ook make up he ,teminste dat was in dgk wel zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
vrouwen die afgeven mogen niet eens naar binnen hier.
Ja tuurlijk, want Laura is een vent en dat vindt Guido wel leuk !!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Darakka het volgende:
Ik denk dat Alex een dikke move gaat zetten op Laura maar ik denk dat Laura gewoon in bed beland met Guido!!!!
Ze moet vanavond bij Guido in bed, en misschien vertrouwt ze zichzelf nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef schurk65 het volgende:
Je
[..]
kunt toch wel voor 1 avond gezellig mee doen???
alweerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moet vanavond bij Guido in bed, en misschien vertrouwt ze zichzelf niet
Ook in een man volgens mij.quote:
Laura ziet er echt niet uit als een travo. Mooi vrouwelijk gezichtje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want Laura is een vent en dat vindt Guido wel leuk !!
Ik denk bij Monique.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Aafke gaat vanavond/vannacht zeker nog wat proberen.... die kijkt me nu al te geil
dat was gisteren, missie is voorbij toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
in het land der blindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef Andrea_S het volgende:
Sharon is de mooiste vrouw in huis.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef Andrea_S het volgende:
vind je??? Ik vind haar nu echt lelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef Andrea_S het volgende:
Neuh? Als ze normaal ook geen alco drinkt, waarom zou ze dat nu wel moeten doen dan? De laatste slok alco die ik gedronken heb is op 8 oktober 1999 geweest (slokje champagne om te proosten op onze trouwdag.) en verder niet. Ik hou er niet van, vind het niet lekker en heb het ook niet nodig om gezellig te kunnen doen. Dat lukt me ook echt wel op een colaatje of jusje...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef schurk65 het volgende:
Je
[..]
kunt toch wel voor 1 avond gezellig mee doen???
3 op een rijquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja stop nog maar meer bij je tieten in.
Zag het vanavond op tv, een aangezien het live is ging ik uit van vanavondquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef schurk65 het volgende:
[..]
dat was gisteren, missie is voorbij toch?
Jaaaaaaaa! meer meer meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja stop nog maar meer bij je tieten in.
Dat moest ze gisterenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
yep zij is echt de rest is nep.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je??? Ik vind haar nu echt lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |