Of ze knapt en loopt leegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
niet te hard, dan stuitert ze terug
Kut dan ga ik nu even de huiskamer stofzuigen.... ben ik over een half uur terug ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hele zootje ligt over een uur gestrekt
huh je krijgt en iets te drinken EN een oorcorrectie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij Joanna 2 keer vingeren op de achterbank en een likbeurt.
Dat was de opdracht tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Darakka het volgende:
... maar ik denk dat Laura gewoon in bed beland met Guido!!!!
Die gaat eerst tot de bodem van de fles.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Aafke gaat vanavond/vannacht zeker nog wat proberen.... die kijkt me nu al te geil
geil tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef toxikon het volgende:
Waarom heeft joanna dat jurkje nog aan? zo te zien loopt ze het iefst in haar blote tetters. poe met de uitverkoop zie je minder.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef houdoeken het volgende:
Hoop toch zo dat guido niet op de bar gaat liggen voor een bellyshot..
Mooie Cap !quote:
Ze hebben wel gegetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hebben gewoon niet gegeten vanavond, en dan die drank?
Yup... des te beter tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, gemist.quote:
schrob je je vrouwen ook schoon voor een date, want al die make up is net een maskerquote:
hehehehehquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze heeft gelijk, ze heeft een missiequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef schurk65 het volgende:
Laura geeft stiekem der drankje weg aan sofia, die blijft nuchter! pff stijve muts!!!
die wil niet na SST als de slet van nederland door het leven gaan, beetje een lauraatje dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef schurk65 het volgende:
Laura geeft stiekem der drankje weg aan sofia, die blijft nuchter! pff stijve muts!!!
Hoezo ben je dan een stijve muts?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef schurk65 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
schrob je je vrouwen ook schoon voor een date, want al die make up is net een masker
vrouwen die afgeven mogen niet eens naar binnen hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
schrob je je vrouwen ook schoon voor een date, want al die make up is net een masker
yep en snel ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Beetje zuinig doen Gerard
Bekhouden.... volgieten die hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |