FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja ik durfde niet meer! Kahahaharin is eventueel uit op wraak!quote:
Rustigquote:
Wacht maar.......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik durfde niet meer! Kahahaharin is eventueel uit op wraak!
Netjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Papiergeld het volgende:
NOGMAALS
Aanvulling voor in de OP van de volgende COS:
-lijst-
hahah zie dat mens poetsenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef farscapevr8 het volgende:
http://www.bigbrother.se/(...)_foljer_du_glashuset
versta er geen reet van maar nu al leuker dan sst:P
Big Brother Hunk Edenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef farscapevr8 het volgende:
http://www.bigbrother.se/(...)_foljer_du_glashuset
versta er geen reet van maar nu al leuker dan sst:P
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zat al een krappe 2 minuten naar een streamlock te 'luisteren' en had het niet eens door...
oops, dat tekent toch wel een beetje de interessantheid van het geheel, zeg maar....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zat al een krappe 2 minuten naar een streamlock te 'luisteren' en had het niet eens door...
Ja zit er ook zwaar aan te denken die koptelefoon af te pleuren en mijn nest maar in te duiken... kheb nu wel het bewijs dat ik absoluut niets mis dan....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oops, dat tekent toch wel een beetje de interessantheid van het geheel, zeg maar....
Ja, voordat hij drukte voor Sophie had hij 7500, hij had het fout dus nu 5000.quote:
Anders duurt het toch niet lang en wordt er toch wel heel veel gecapt en beschreven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja zit er ook zwaar aan te denken die koptelefoon af te pleuren en mijn nest maar in te duiken... kheb nu wel het bewijs dat ik absoluut niets mis dan....
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, voordat hij drukte voor Sophie had hij 7500, hij had het fout dus nu 5000.
In de finale zijn 3 mensen, iedereen mag de inhoud van zijn/haar kluis meenemen en de winnaar krijgt daar 100.000 euro bij.quote:
hier niet hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Streams liggen er uit...Jank hier dat je streams het niet doen.
Neuhj hoor... alleen 2 streamlocks vanwege KvdWquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Streams liggen er uit...Jank hier dat je streams het niet doen.
Weet niet, ze zat net ook al ergens anders te rommelen, misschien een missie?quote:
Kijk die kop eens van d;r.. heeft niets nmete en missie te maken ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet niet, ze zat net ook al ergens anders te rommelen, misschien een missie?
We zullen zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk die kop eens van d;r.. heeft niets nmete en missie te maken ...
Nouja, behalve dat Guido en Alex bijna op de vuist gingen heb je niet veel gemist hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Toverheks het volgende:
Heb ik vandaag veel gemist, waren ze dronken, lagen ze te rollebollen met zijn alle, ware er orgie`s??? of was het gewoon saai zoals vooraf gaande dagen
en hoi allemaal![]()
Laura, Philip? Cyntia?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke bewoners hebben einenlijk GEEN tatto?
Gerard?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke bewoners hebben einenlijk GEEN tatto?
hoi hoi en ik lees van Bommie er was bijna mattenquote:
Woensdagavond als afscheid voor de vrouwen drank in het huis. Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Er mag donderdag wel een leuke/spannende inbreng komen, want BB1 was -zonder inbreng van een redactie/regie/whatever- nog boeiender
De haantjes gingen bijna om hun kipje matten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi en ik lees van Bommie er was bijna matten
Guido heeft ook geen tatoos.quote:
Dat is alweer over. Hij had met de gedachte gespeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Guido heeft ook geen tatoos.
Wat hoor ik nou op de twitter? Wil Guido-Guitig-Kontje naar huis??
* gauw mijn slaapkamer schoon gaat maken*
Het slaat anders helemaal nergens opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Servio: Ik ben zo ZEN geworden.
Ik haat mensen die dit zeggen, maar van Servio kan ik het (nog) wel hebben.
Ik vraag mij af of er sex aan te pas kwam...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Ireth het volgende:
Maar sprak die ander dan ook nog terug... dat vraag ik me af
Godverde... nu heb ik weer trek!quote:
He jammerrrrrrrr........................quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is alweer over. Hij had met de gedachte gespeeld.
de friteuse gaat hier aan!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godverde... nu heb ik weer trek!
ik ben voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Woensdagavond als afscheid voor de vrouwen drank in het huis. Lijkt me een strak plan.
Ik ga ook maar even naar iets serieus kijken... P&W bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Day het volgende:
Even nog een uurtje serieusstream volgen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, wilde net zeggen, doe mij maar een frikadel of een kroketje
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Krambo het volgende:
Wat een lulverhaal, hij heeft het gewoon gedroomd natuurlijk
Nee, alleen de laatste driequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Day het volgende:
Krijgen de bewoners die eruitgestemd worden hun geld mee, eigenlijk?
En ook met Laura's haar (Op haar hoofd)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
He jammerrrrrrrr........................
Mark.... krijg maar een week de racekak!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook idd.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Guido iets vragen over de temperatuur op de slaapkamers? Is dat het geluid uit de KvdW?
Oeh, okay, goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Flashbox het volgende:
Zet je streams niet uit als het niet nodig is, want als je hem dan terug aan wilt zetten doen ze het niet meer. Zolang je ze aan laat staan blijven ze doorlopen. Ik heb er net 1 uitgezet, en die doet het nu ook niet meer.
Mijn eten word koud van dat onzinnig gewapperquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben al jaren uiterst tevreden over de catering hier
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben al jaren uiterst tevreden over de catering hier
en wat doen we morgen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, okay, goed dat je het zegt!
Dan stop eens iets in je mondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eten word koud van dat onzinnig gewapper
Dan heeft er vast wel weer een held die WEL verstand heeft van computers iets leuks verzonnen.quote:
Ik neem aan dat ze het dan onderhand wel weer doen, want op de secretstory site doen ze het ook niet meer.quote:
jaaaaaaaaaaa kalm aan met diequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eten word koud van dat onzinnig gewapper
Yeah, right!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Zo, dit is COS, hoor!
Heb nu bommerinnetje de keuken ingetrapt om spek te bakken!
geef het tegen die tijd effe door dan aub, anders moet ik eerst 30 cos-sen gaan zitten doorspittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan heeft er vast wel weer een held die WEL verstand heeft van computers iets leuks verzonnen.
Huh? Nu spreek je jezelf tegen, was ze daar niet dan? Ketting te lang?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Zo, dit is COS, hoor!
Heb nu bommerinnetje de keuken ingetrapt om spek te bakken!
Echt vraag het haar maar... dm ofzoquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Nu spreek je jezelf tegen, was ze daar niet dan? Ketting te lang?
Jamaar dan heb je kans dat Laura aka Laurence hem er zo bij Guido induwt en wat ik heb begrepen van Beaver is Guido niet van de ontvangende kant!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Krambo het volgende:
Laura moet bij Guido in bed kruipen van de stem. En morgen moet iedereen geloven dat ze een relatie hebben. Als het lukt krijgen ze 1000 euro, zo niet een zware sanctie
Echt? Dat werd tijd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Krambo het volgende:
Laura moet bij Guido in bed kruipen van de stem. En morgen moet iedereen geloven dat ze een relatie hebben. Als het lukt krijgen ze 1000 euro, zo niet een zware sanctie
Geef die gast een snorkelquote:
je bent alweer de goeiste! als ik jou niet had, tja, dan viel ik in een groot zwart gat want ss is natuurlijk zoooo enerverendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef kahaarin het volgende:
Deze doet het: http://www.ustream.tv/channel/peeet1
Lol, die andere doet het ook alweer, ik heb ze beiden gebookmarked.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Boobman het volgende:
[..]
je bent alweer de goeiste! als ik jou niet had, tja, dan viel ik in een groot zwart gat want ss is natuurlijk zoooo enerverend
Thx. Ik moet het doen met geer en goor.quote:
Lol, ik denk dat hij de stopcontacten nog los had geschroefd als hij had gemogen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Soury het volgende:
Hij mag geen vloerbedekking weg trekken anders had hij het allang gedaan
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat hij de stopcontacten nog los had geschroefd als hij had gemogen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat hij de stopcontacten nog los had geschroefd als hij had gemogen.
Jonge, 1000 eurie, verdient die gast in een avondje hoereren, hier 2 facking weken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef b_engeltje het volgende:
tjonge jonge guido zo erg is het nou toch ook weer niet
Lol, idd, hij doet net alsof het een straf is, 1000 euro om bij een meid in bed te liggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef b_engeltje het volgende:
tjonge jonge guido zo erg is het nou toch ook weer niet
Je zal zo'n mafkees in huis hebben.. en in een niet oplettend moment zeggen: "ik ben mijn sleutels kwijt!"... dat is instant een aflevering van "Help, mijn jostie is een klusser"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook wel voor hemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, hij doet net alsof het een straf is, 1000 euro om bij een meid in bed te liggen.
ja hij maakt er echt drama vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, hij doet net alsof het een straf is, 1000 euro om bij een meid in bed te liggen.
Help! Mijn man is een morbide fanaticus... is meer toepasselijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zal zo'n mafkees in huis hebben.. en in een niet oplettend moment zeggen: "ik ben mijn sleutels kwijt!"... dat is instant een aflevering van "Help, mijn jostie is een klusser"
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Krambo het volgende:Weet niet, denk wel dat hij een vriendin heeft.
[..]
Misschien is het dat ook wel voor hem
Snel die streams uitzetten danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Praatpoeder het volgende:
Er gebeurd wat !!!!! Oh nee, dat is de live stream op de babyfoon. Er komt meer uit mijn slapende baby van 5 maanden, dan die mensen daar
Is zijn vriendin niet dat kind heeft 3 verschillende namen op internet lolzquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
meisje van 17 heeft ie thuis zitten....
Ik zelf heb geen geheimen in huisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zal zo'n mafkees in huis hebben.. en in een niet oplettend moment zeggen: "ik ben mijn sleutels kwijt!"... dat is instant een aflevering van "Help, mijn jostie is een klusser"
ik mis zeker weer wat? even zoeken naar guido topic zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is zijn vriendin niet dat kind heeft 3 verschillende namen op internet lolz
ze moeten vannacht samen in een bed slapen en daar krijgen ze 1000 euro voor.. als ze dat niet doen een sanctiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hebben Guido en Laura wat te horen gekregen over hun missie ofzo?
"En tijdens het bekendmaken van de missie had ik er nog zo'n zin in"quote:
Hoe weet je dat als de KvdW nooit op stream te zien is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
ze moeten vannacht samen in een bed slapen en daar krijgen ze 1000 euro voor.. als ze dat niet doen een sanctie
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
ze moeten vannacht samen in een bed slapen en daar krijgen ze 1000 euro voor.. als ze dat niet doen een sanctie
Hoezo twijfelen ze eroverquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
KeyboardCat heeft inside info, algemeen bekend hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als de KvdW nooit op stream te zien is?
tjsa ik snap er ook helemaal niks van haha.. guido is echt een dwaasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo twijfelen ze erover__
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
tjsa ik snap er ook helemaal niks van haha.. guido is echt een dwaas
Jij bent ook snel tevredenquote:
Ik snap opzich wel dat hij zich druk maakt over zijn vriendin thuis..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
tjsa ik snap er ook helemaal niks van haha.. guido is echt een dwaas
http://www.spixtv.nl/quote:
Joh die lurkt al aan een andere piem voor een malboroquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik snap opzich wel dat hij zich druk maakt over zijn vriendin thuis..
Oh, bij mij welquote:
Alsof er ook maar iemand naar dit programma kijktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
'meisje van 17 krijgt alles over d'r heen, pers, vrienden'... Aldus Guido
yay!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
deze doet het bij mij: http://secretstory.florisd.nl/
Hij ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is zijn vriendin niet dat kind heeft 3 verschillende namen op internet lolz
Nou, inderdaad! Maar 1000 euro is ook wel erg weinig imo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef Praatpoeder het volgende:
Zijn gay model carriere lijkt me wat meer traumatisch dan een nachtje het bed delen voor een nep relatie voor dat meisje
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef Susi het volgende:
Hehe, gaan ze er eindelijk wat mee doen ? Dat is tof
Wat vind jij er van Eric? Zou een paar liter alcoholische drank helpen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zit nu al een paar uurtjes te kijken en kan geen gemotiveerd persoon meer vinden in dat hele huis, (behalve Sharon)... Sommigen schijnen zich een beetje te hebben verkeken op het hele gebeuren en een paar zijn zich stierlijk aan het vervelen... Wel goed voor de onderlinge bonding, maar niet goed voor de motivatie!
Time to heat up the place!
Nee geen Yakuzie pleasequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zit nu al een paar uurtjes te kijken en kan geen gemotiveerd persoon meer vinden in dat hele huis, (behalve Sharon)... Sommigen schijnen zich een beetje te hebben verkeken op het hele gebeuren en een paar zijn zich stierlijk aan het vervelen... Wel goed voor de onderlinge bonding, maar niet goed voor de motivatie!
Omdat zijn vriendin het kan zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Hij neukt liever mannen voor ¤150 dan ff met een meisje in bed liggen voor ¤1000
Hoezo vind je Sharon wel gemotiveerd, dan? Vind haar niet echt bezig met het spel. Of bedoel je dat zij nog wel vrolijk is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou en, die vriendin is ook een wasse neus natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat zijn vriendin het kan zien.
Welke vriendin, die is allang weer weg, of zou ze blijven bij iemand die een dubbelleven heeft?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waaruit blijkt volgens jou dan de motivatie die Sharon wel heeft en andere bewoners blijkbaar niet? Ik kan het niet waarnemen namelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
die vriendin is net zo denkbeeldig als zijn voorliefde voor vrouwen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijd voor een spannende groepsopdracht/missie ofzo! Drank gaat niet meer helpen vandaag vrees ik: is niet echt een feeststemming daar!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat vind jij er van Eric? Zou een paar liter alcoholische drank helpen?
Ze hadden toch al klachten over de warmte in de mannenslaapkamer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Alleen Gerard en Laura eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waaruit blijkt volgens jou dan de motivatie die Sharon wel heeft en andere bewoners blijkbaar niet? Ik kan het niet waarnemen namelijk.
Psies, drank is nu dus goed voor een paar flinke bonjes! Goed plan!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tijd voor een spannende groepsopdracht/missie ofzo! Drank gaat niet meer helpen vandaag vrees ik: is niet echt een feeststemming daar!
Dat weet hij misschien nog niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Welke vriendin, die is allang weer weg, of zou ze blijven bij iemand die een dubbelleven heeft?
En dat voor 1,5 euro per dagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
Facking streamlocks!!! Ik heb geen zin om steeds die streams te verdedigen!
Betaal jij?quote:
Vooralsnog ben ik daar niet van overtuigd, maar het kan beide kanten op. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
die vriendin is net zo denkbeeldig als zijn voorliefde voor vrouwen!
Uhuh, dus zo noemen ze dat tegenwoordig....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Praatpoeder het volgende:
Joann d'r lippen ontploffen van de kruiden
Sharon is lekker voor iedereen balletjes aan het maken, is vrolijk en lachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waaruit blijkt volgens jou dan de motivatie die Sharon wel heeft en andere bewoners blijkbaar niet? Ik kan het niet waarnemen namelijk.
Hopelijk is dat slechts het begin.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
en ik zag guido en laura lekker verstrengeld in mekaar liggen, nou ook dan leuk voor zijn kippie van 17
ik betaal niet voor de streamsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Praatpoeder het volgende:
Waarom betalen hier mensen voor streams?
Just for the fuck...ehh fun...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
voorspelling: Maik en Monique gaan wat krijgen ;-)
quote:
Idd, ik wil sex zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hopelijk is dat slechts het begin.
Dat weet hij idd nog niet, wat het wel extra lastig maakt, maar toch, ik vind het een beetje slapjes om gelijk weer aantebellen omdat ze het niet willenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet hij misschien nog niet.![]()
Of ze is al langer op de hoogte van zijn dubbelleven.
Plastic kroketquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef pietpaniek het volgende:
Is ook een clou, dat het eten niet te doen i
KOMT NOG STELLETJE ZEUREN! :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Day het volgende:
Ik vind het ook echt raar dat ze geen groepsopdrachten krijgen, waar ze bvb clous mee kunnen winnen.
Was dat in de andere buitenlandse reeksen ook niet? Dan snap ik echt niet waarom het zo'n populair is.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Praatpoeder het volgende:
Waarom is er nog geen nieuws over hoe dat meisje heeft gereageerd op al Guido zijn geheime gay taferelen? Of heb ik dat gemist?
WANNEER DAN?!?!?!?quote:
Doe eens niet zo ongeduldig.. ze zijn er net pas.. de vrouwennominatieronde is net geweest! Het is toch hartstikke spannend hoe ze elkaar aftasten en proberen te doorgronden? En dan heb ik het nog niet eens over de spannende verhalen en alle slaapkameractie tot nu toe!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Day het volgende:
Ik vind het ook echt raar dat ze geen groepsopdrachten krijgen, waar ze bvb clous mee kunnen winnen.
Was dat in de andere buitenlandse reeksen ook niet? Dan snap ik echt niet waarom het zo'n populair is.
Volgens Laura is Monique stapel op maik ''ze heeft de hele dag zelfs nog niks gegeten''quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
voorspelling: Maik en Monique gaan wat krijgen ;-)
Gerard is ook een beetje afwezig momenteel... Maar volgens mij is hij gewoon heel moequote:
quote:
Een meisje van 17 zou zich daar kapot over msnen, hyven, twitteren enz. toch? Als we de cosmo girl uit het huis moeten gelovenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..
Ik zeg gooi er een transsexueel in en... ohw wacht...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mag je wel hopen dat ze niet voor die tijd allemaal weg zijn gelopen.
Misschien moeten we achter dr hyves komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Een meisje van 17 zou zich daar kapot over msnen, hyven, twitteren enz. toch? Als we de cosmo girl uit het huis moeten geloven
Hij zei van de week dat hij het af en toe moeilijk had met het missen van zijn vrouw, misschien is hij nu weer ff aan het dippen...?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is ook een beetje afwezig momenteel... Maar volgens mij is hij gewoon heel moe
Ik heb zo'n vermoeden dat Gerard zich een beetje verveelt: die heeft wat meer intellectuele en meer interpersoonlijke uitdaging nodig, wat meer diepgang.
En meer speluitdagingen! Veel meer speluitdaging!!
Misschien was het voor haar wel niet zo geheimquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Praatpoeder het volgende:
Waarom is er nog geen nieuws over hoe dat meisje heeft gereageerd op al Guido zijn geheime gay taferelen? Of heb ik dat gemist?
Voor jou speciaal heb ik het volgende filmpje:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou wel de stunt van de eeuw zijn. Laura en Guido seks.
Nou, daar was iig wel steeds een feestje of iig meer te doen qua opdrachten en missies.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Bij De Gouden Kooi duurde het ook een maand ofzo eerdat er wat gebeurde
Dat had ook een reden! En Secret Story duurt maar 3 maandenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat guido gewoon heel bang is dat ie een harde plasser van laura krijgt zo samen in bed, hoe verantwoord hij dat thuis aan zijn vriendje
vind niet dat je dgk met sst kan vergelijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
hoe lang heeft dgk dan gelopen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat had ook een reden! En Secret Story duurt maar 3 maanden
Nou je hebt van die jaloerse meisjes....juist op die leeftijd. Met dat laatste heb je wel gelijk. Ik kan me alleen niet voorstellen dat een meisje van 17 een relatie houdt met een jongen die er een escortleven opna houdt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef b_engeltje het volgende:
ik krijg zwaar het idee dat dat hele gedoe met laura
juist teveel verraad over guido's echte geheim,en dat hij daarom bang/boos is
ik kan me zelf niet voorstellen dat een meisje van 17 (vanuit gaand dat ze alles van hem weet) ,er moeite mee heeft dat hij voor het spel bij een andere dame in bed kruipt
1000 euro is voor een meisje van 17 enorm veel geld
juist als ze alles van hem weet trouwens is in bed (stil liggen) met een ander vrouw ene schijntje bij wat hij werkelijk doet
Lief dat je naar mij knipoogt Eric, zou er spontaan homeaux van wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat had ook een reden! En Secret Story duurt maar 3 maanden
Klein glimlachjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg gooi er een transsexueel in en... ohw wacht...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
vind niet dat je dgk met sst kan vergelijken.
Hey, alle ex rls ers komen uit hoeken en gaten gekropen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klein glimlachje![]()
Ze moeten er wel iets mee doen, nu. Als die gasten gaan klagen en naar huis willen, is het einde zoek. Samen staan ze sterk, hoewel de verleiding van de hoofdprijs voor een stuk of vier altijd zwaarder zal wegen.
(misschien wel een idee. een kakkerlakkenplaag of de boel twee weken onder water zetten of bloedheet/ijskoud maken - en dan kijken wie er over blijven)
toch leuk voor die 25 duizend kijkers die ze dan nog over hebbenbquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef taxisjoof het volgende:
er word gewoon een mooie spanningsboog opgebouwd ff aftasten mekaar leren kennen wie vind wie leuk of juist niet
dan wa drank erin en de boel gaat helemaal los na 2 a 3 weken let maar op
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou je hebt van die jaloerse meisjes....juist op die leeftijd.
Thnx! Welterusten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal en hoop voor de nachtbrakers dat de pleuris daar uit breekt en er een vet feest met een leuke dj komt.....gewoon omdat het kan
Ik weet alleen dr voornaam. Daar kom ik niet zover mee..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Praatpoeder het volgende:
Wie gaat de social media opsporen van de vriendin van Guido
Jij?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Praatpoeder het volgende:
Wie gaat de social media opsporen van de vriendin van Guido
Slecht idee.. gezien hoe hoog die eettafel is??? Sadist!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef RiftNL het volgende:
Ik zou zeggen laat Huub van DGK eens een weekje overvliegen als gast
Juist daarom zou het een stunt zijn. Omdat onverwacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor jou speciaal heb ik het volgende filmpje:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal en hoop voor de nachtbrakers dat de pleuris daar uit breekt en er een vet feest met een leuke dj komt.....gewoon omdat het kan
Trusten Heksjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
Ach, een stoelverhoger is gauw besteld toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slecht idee.. gezien hoe hoog die eettafel is??? Sadist!
Dat weet niemand aangezien het fake is, ze heeft niet voor niets 3-4 totaal verschillende namenquote:
Gabriella volgens mijquote:
Kahaarin heeft ook wel een punt: ik denk ook dat hij z'n vrouw mist. En bij (bijna) iedereen begint het door te dringen dat je het de komende tijd alleen met deze mensen maar vooral met jezelf krijgt te stellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Day het volgende:
Ben het met je eens,, Eric. Gerard is aan het inkakken.
(even zo, kan je berichtje niet quoten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |