Dan stop eens iets in je mondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eten word koud van dat onzinnig gewapper
Dan heeft er vast wel weer een held die WEL verstand heeft van computers iets leuks verzonnen.quote:
Ik neem aan dat ze het dan onderhand wel weer doen, want op de secretstory site doen ze het ook niet meer.quote:
jaaaaaaaaaaa kalm aan met diequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eten word koud van dat onzinnig gewapper
Yeah, right!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Zo, dit is COS, hoor!
Heb nu bommerinnetje de keuken ingetrapt om spek te bakken!
geef het tegen die tijd effe door dan aub, anders moet ik eerst 30 cos-sen gaan zitten doorspittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan heeft er vast wel weer een held die WEL verstand heeft van computers iets leuks verzonnen.
Huh? Nu spreek je jezelf tegen, was ze daar niet dan? Ketting te lang?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Zo, dit is COS, hoor!
Heb nu bommerinnetje de keuken ingetrapt om spek te bakken!
Echt vraag het haar maar... dm ofzoquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Nu spreek je jezelf tegen, was ze daar niet dan? Ketting te lang?
Jamaar dan heb je kans dat Laura aka Laurence hem er zo bij Guido induwt en wat ik heb begrepen van Beaver is Guido niet van de ontvangende kant!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Krambo het volgende:
Laura moet bij Guido in bed kruipen van de stem. En morgen moet iedereen geloven dat ze een relatie hebben. Als het lukt krijgen ze 1000 euro, zo niet een zware sanctie
Echt? Dat werd tijd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Krambo het volgende:
Laura moet bij Guido in bed kruipen van de stem. En morgen moet iedereen geloven dat ze een relatie hebben. Als het lukt krijgen ze 1000 euro, zo niet een zware sanctie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |