FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja ik durfde niet meer! Kahahaharin is eventueel uit op wraak!quote:
Rustigquote:
Wacht maar.......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik durfde niet meer! Kahahaharin is eventueel uit op wraak!
Netjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Papiergeld het volgende:
NOGMAALS
Aanvulling voor in de OP van de volgende COS:
-lijst-
hahah zie dat mens poetsenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef farscapevr8 het volgende:
http://www.bigbrother.se/(...)_foljer_du_glashuset
versta er geen reet van maar nu al leuker dan sst:P
Big Brother Hunk Edenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef farscapevr8 het volgende:
http://www.bigbrother.se/(...)_foljer_du_glashuset
versta er geen reet van maar nu al leuker dan sst:P
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zat al een krappe 2 minuten naar een streamlock te 'luisteren' en had het niet eens door...
oops, dat tekent toch wel een beetje de interessantheid van het geheel, zeg maar....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zat al een krappe 2 minuten naar een streamlock te 'luisteren' en had het niet eens door...
Ja zit er ook zwaar aan te denken die koptelefoon af te pleuren en mijn nest maar in te duiken... kheb nu wel het bewijs dat ik absoluut niets mis dan....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oops, dat tekent toch wel een beetje de interessantheid van het geheel, zeg maar....
Ja, voordat hij drukte voor Sophie had hij 7500, hij had het fout dus nu 5000.quote:
Anders duurt het toch niet lang en wordt er toch wel heel veel gecapt en beschreven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja zit er ook zwaar aan te denken die koptelefoon af te pleuren en mijn nest maar in te duiken... kheb nu wel het bewijs dat ik absoluut niets mis dan....
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, voordat hij drukte voor Sophie had hij 7500, hij had het fout dus nu 5000.
In de finale zijn 3 mensen, iedereen mag de inhoud van zijn/haar kluis meenemen en de winnaar krijgt daar 100.000 euro bij.quote:
hier niet hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Streams liggen er uit...Jank hier dat je streams het niet doen.
Neuhj hoor... alleen 2 streamlocks vanwege KvdWquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Streams liggen er uit...Jank hier dat je streams het niet doen.
Weet niet, ze zat net ook al ergens anders te rommelen, misschien een missie?quote:
Kijk die kop eens van d;r.. heeft niets nmete en missie te maken ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet niet, ze zat net ook al ergens anders te rommelen, misschien een missie?
We zullen zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk die kop eens van d;r.. heeft niets nmete en missie te maken ...
Nouja, behalve dat Guido en Alex bijna op de vuist gingen heb je niet veel gemist hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Toverheks het volgende:
Heb ik vandaag veel gemist, waren ze dronken, lagen ze te rollebollen met zijn alle, ware er orgie`s??? of was het gewoon saai zoals vooraf gaande dagen
en hoi allemaal![]()
Laura, Philip? Cyntia?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke bewoners hebben einenlijk GEEN tatto?
Gerard?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke bewoners hebben einenlijk GEEN tatto?
hoi hoi en ik lees van Bommie er was bijna mattenquote:
Woensdagavond als afscheid voor de vrouwen drank in het huis. Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Er mag donderdag wel een leuke/spannende inbreng komen, want BB1 was -zonder inbreng van een redactie/regie/whatever- nog boeiender
De haantjes gingen bijna om hun kipje matten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi en ik lees van Bommie er was bijna matten
Guido heeft ook geen tatoos.quote:
Dat is alweer over. Hij had met de gedachte gespeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Guido heeft ook geen tatoos.
Wat hoor ik nou op de twitter? Wil Guido-Guitig-Kontje naar huis??
* gauw mijn slaapkamer schoon gaat maken*
Het slaat anders helemaal nergens opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Servio: Ik ben zo ZEN geworden.
Ik haat mensen die dit zeggen, maar van Servio kan ik het (nog) wel hebben.
Ik vraag mij af of er sex aan te pas kwam...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Ireth het volgende:
Maar sprak die ander dan ook nog terug... dat vraag ik me af
Godverde... nu heb ik weer trek!quote:
He jammerrrrrrrr........................quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is alweer over. Hij had met de gedachte gespeeld.
de friteuse gaat hier aan!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godverde... nu heb ik weer trek!
ik ben voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Woensdagavond als afscheid voor de vrouwen drank in het huis. Lijkt me een strak plan.
Ik ga ook maar even naar iets serieus kijken... P&W bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Day het volgende:
Even nog een uurtje serieusstream volgen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, wilde net zeggen, doe mij maar een frikadel of een kroketje
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Krambo het volgende:
Wat een lulverhaal, hij heeft het gewoon gedroomd natuurlijk
Nee, alleen de laatste driequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Day het volgende:
Krijgen de bewoners die eruitgestemd worden hun geld mee, eigenlijk?
En ook met Laura's haar (Op haar hoofd)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
He jammerrrrrrrr........................
Mark.... krijg maar een week de racekak!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook idd.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Guido iets vragen over de temperatuur op de slaapkamers? Is dat het geluid uit de KvdW?
Oeh, okay, goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Flashbox het volgende:
Zet je streams niet uit als het niet nodig is, want als je hem dan terug aan wilt zetten doen ze het niet meer. Zolang je ze aan laat staan blijven ze doorlopen. Ik heb er net 1 uitgezet, en die doet het nu ook niet meer.
Mijn eten word koud van dat onzinnig gewapperquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben al jaren uiterst tevreden over de catering hier
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben al jaren uiterst tevreden over de catering hier
en wat doen we morgen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, okay, goed dat je het zegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |