quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, voordat hij drukte voor Sophie had hij 7500, hij had het fout dus nu 5000.
In de finale zijn 3 mensen, iedereen mag de inhoud van zijn/haar kluis meenemen en de winnaar krijgt daar 100.000 euro bij.quote:
hier niet hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Streams liggen er uit...Jank hier dat je streams het niet doen.
Neuhj hoor... alleen 2 streamlocks vanwege KvdWquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Streams liggen er uit...Jank hier dat je streams het niet doen.
Weet niet, ze zat net ook al ergens anders te rommelen, misschien een missie?quote:
Kijk die kop eens van d;r.. heeft niets nmete en missie te maken ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet niet, ze zat net ook al ergens anders te rommelen, misschien een missie?
We zullen zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk die kop eens van d;r.. heeft niets nmete en missie te maken ...
Nouja, behalve dat Guido en Alex bijna op de vuist gingen heb je niet veel gemist hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Toverheks het volgende:
Heb ik vandaag veel gemist, waren ze dronken, lagen ze te rollebollen met zijn alle, ware er orgie`s??? of was het gewoon saai zoals vooraf gaande dagen
en hoi allemaal![]()
Laura, Philip? Cyntia?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke bewoners hebben einenlijk GEEN tatto?
Gerard?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke bewoners hebben einenlijk GEEN tatto?
hoi hoi en ik lees van Bommie er was bijna mattenquote:
Woensdagavond als afscheid voor de vrouwen drank in het huis. Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Er mag donderdag wel een leuke/spannende inbreng komen, want BB1 was -zonder inbreng van een redactie/regie/whatever- nog boeiender
De haantjes gingen bijna om hun kipje matten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi en ik lees van Bommie er was bijna matten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |