je bent alweer de goeiste! als ik jou niet had, tja, dan viel ik in een groot zwart gat want ss is natuurlijk zoooo enerverendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef kahaarin het volgende:
Deze doet het: http://www.ustream.tv/channel/peeet1
Lol, die andere doet het ook alweer, ik heb ze beiden gebookmarked.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Boobman het volgende:
[..]
je bent alweer de goeiste! als ik jou niet had, tja, dan viel ik in een groot zwart gat want ss is natuurlijk zoooo enerverend
Thx. Ik moet het doen met geer en goor.quote:
Lol, ik denk dat hij de stopcontacten nog los had geschroefd als hij had gemogen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Soury het volgende:
Hij mag geen vloerbedekking weg trekken anders had hij het allang gedaan
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat hij de stopcontacten nog los had geschroefd als hij had gemogen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat hij de stopcontacten nog los had geschroefd als hij had gemogen.
Jonge, 1000 eurie, verdient die gast in een avondje hoereren, hier 2 facking weken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef b_engeltje het volgende:
tjonge jonge guido zo erg is het nou toch ook weer niet
Lol, idd, hij doet net alsof het een straf is, 1000 euro om bij een meid in bed te liggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef b_engeltje het volgende:
tjonge jonge guido zo erg is het nou toch ook weer niet
Je zal zo'n mafkees in huis hebben.. en in een niet oplettend moment zeggen: "ik ben mijn sleutels kwijt!"... dat is instant een aflevering van "Help, mijn jostie is een klusser"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook wel voor hemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, hij doet net alsof het een straf is, 1000 euro om bij een meid in bed te liggen.
ja hij maakt er echt drama vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, hij doet net alsof het een straf is, 1000 euro om bij een meid in bed te liggen.
Help! Mijn man is een morbide fanaticus... is meer toepasselijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zal zo'n mafkees in huis hebben.. en in een niet oplettend moment zeggen: "ik ben mijn sleutels kwijt!"... dat is instant een aflevering van "Help, mijn jostie is een klusser"
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Krambo het volgende:Weet niet, denk wel dat hij een vriendin heeft.
[..]
Misschien is het dat ook wel voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |