Wat vind jij er van Eric? Zou een paar liter alcoholische drank helpen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zit nu al een paar uurtjes te kijken en kan geen gemotiveerd persoon meer vinden in dat hele huis, (behalve Sharon)... Sommigen schijnen zich een beetje te hebben verkeken op het hele gebeuren en een paar zijn zich stierlijk aan het vervelen... Wel goed voor de onderlinge bonding, maar niet goed voor de motivatie!
Time to heat up the place!
Nee geen Yakuzie pleasequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zit nu al een paar uurtjes te kijken en kan geen gemotiveerd persoon meer vinden in dat hele huis, (behalve Sharon)... Sommigen schijnen zich een beetje te hebben verkeken op het hele gebeuren en een paar zijn zich stierlijk aan het vervelen... Wel goed voor de onderlinge bonding, maar niet goed voor de motivatie!
Omdat zijn vriendin het kan zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Hij neukt liever mannen voor ¤150 dan ff met een meisje in bed liggen voor ¤1000
Hoezo vind je Sharon wel gemotiveerd, dan? Vind haar niet echt bezig met het spel. Of bedoel je dat zij nog wel vrolijk is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou en, die vriendin is ook een wasse neus natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat zijn vriendin het kan zien.
Welke vriendin, die is allang weer weg, of zou ze blijven bij iemand die een dubbelleven heeft?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waaruit blijkt volgens jou dan de motivatie die Sharon wel heeft en andere bewoners blijkbaar niet? Ik kan het niet waarnemen namelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
die vriendin is net zo denkbeeldig als zijn voorliefde voor vrouwen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijd voor een spannende groepsopdracht/missie ofzo! Drank gaat niet meer helpen vandaag vrees ik: is niet echt een feeststemming daar!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat vind jij er van Eric? Zou een paar liter alcoholische drank helpen?
Ze hadden toch al klachten over de warmte in de mannenslaapkamer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Alleen Gerard en Laura eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waaruit blijkt volgens jou dan de motivatie die Sharon wel heeft en andere bewoners blijkbaar niet? Ik kan het niet waarnemen namelijk.
Psies, drank is nu dus goed voor een paar flinke bonjes! Goed plan!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tijd voor een spannende groepsopdracht/missie ofzo! Drank gaat niet meer helpen vandaag vrees ik: is niet echt een feeststemming daar!
Dat weet hij misschien nog niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Welke vriendin, die is allang weer weg, of zou ze blijven bij iemand die een dubbelleven heeft?
En dat voor 1,5 euro per dagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
Facking streamlocks!!! Ik heb geen zin om steeds die streams te verdedigen!
Betaal jij?quote:
Vooralsnog ben ik daar niet van overtuigd, maar het kan beide kanten op. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
die vriendin is net zo denkbeeldig als zijn voorliefde voor vrouwen!
Uhuh, dus zo noemen ze dat tegenwoordig....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Praatpoeder het volgende:
Joann d'r lippen ontploffen van de kruiden
Sharon is lekker voor iedereen balletjes aan het maken, is vrolijk en lachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waaruit blijkt volgens jou dan de motivatie die Sharon wel heeft en andere bewoners blijkbaar niet? Ik kan het niet waarnemen namelijk.
Hopelijk is dat slechts het begin.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
en ik zag guido en laura lekker verstrengeld in mekaar liggen, nou ook dan leuk voor zijn kippie van 17
ik betaal niet voor de streamsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Praatpoeder het volgende:
Waarom betalen hier mensen voor streams?
Just for the fuck...ehh fun...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
voorspelling: Maik en Monique gaan wat krijgen ;-)
quote:
Idd, ik wil sex zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hopelijk is dat slechts het begin.
Dat weet hij idd nog niet, wat het wel extra lastig maakt, maar toch, ik vind het een beetje slapjes om gelijk weer aantebellen omdat ze het niet willenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet hij misschien nog niet.![]()
Of ze is al langer op de hoogte van zijn dubbelleven.
Plastic kroketquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef pietpaniek het volgende:
Is ook een clou, dat het eten niet te doen i
KOMT NOG STELLETJE ZEUREN! :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Day het volgende:
Ik vind het ook echt raar dat ze geen groepsopdrachten krijgen, waar ze bvb clous mee kunnen winnen.
Was dat in de andere buitenlandse reeksen ook niet? Dan snap ik echt niet waarom het zo'n populair is.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Praatpoeder het volgende:
Waarom is er nog geen nieuws over hoe dat meisje heeft gereageerd op al Guido zijn geheime gay taferelen? Of heb ik dat gemist?
WANNEER DAN?!?!?!?quote:
Doe eens niet zo ongeduldig.. ze zijn er net pas.. de vrouwennominatieronde is net geweest! Het is toch hartstikke spannend hoe ze elkaar aftasten en proberen te doorgronden? En dan heb ik het nog niet eens over de spannende verhalen en alle slaapkameractie tot nu toe!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Day het volgende:
Ik vind het ook echt raar dat ze geen groepsopdrachten krijgen, waar ze bvb clous mee kunnen winnen.
Was dat in de andere buitenlandse reeksen ook niet? Dan snap ik echt niet waarom het zo'n populair is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |