Snel die streams uitzetten danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Praatpoeder het volgende:
Er gebeurd wat !!!!! Oh nee, dat is de live stream op de babyfoon. Er komt meer uit mijn slapende baby van 5 maanden, dan die mensen daar
Is zijn vriendin niet dat kind heeft 3 verschillende namen op internet lolzquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
meisje van 17 heeft ie thuis zitten....
Ik zelf heb geen geheimen in huisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zal zo'n mafkees in huis hebben.. en in een niet oplettend moment zeggen: "ik ben mijn sleutels kwijt!"... dat is instant een aflevering van "Help, mijn jostie is een klusser"
ik mis zeker weer wat? even zoeken naar guido topic zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is zijn vriendin niet dat kind heeft 3 verschillende namen op internet lolz
ze moeten vannacht samen in een bed slapen en daar krijgen ze 1000 euro voor.. als ze dat niet doen een sanctiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hebben Guido en Laura wat te horen gekregen over hun missie ofzo?
"En tijdens het bekendmaken van de missie had ik er nog zo'n zin in"quote:
Hoe weet je dat als de KvdW nooit op stream te zien is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
ze moeten vannacht samen in een bed slapen en daar krijgen ze 1000 euro voor.. als ze dat niet doen een sanctie
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
ze moeten vannacht samen in een bed slapen en daar krijgen ze 1000 euro voor.. als ze dat niet doen een sanctie
Hoezo twijfelen ze eroverquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
KeyboardCat heeft inside info, algemeen bekend hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als de KvdW nooit op stream te zien is?
tjsa ik snap er ook helemaal niks van haha.. guido is echt een dwaasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo twijfelen ze erover__
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
tjsa ik snap er ook helemaal niks van haha.. guido is echt een dwaas
Jij bent ook snel tevredenquote:
Ik snap opzich wel dat hij zich druk maakt over zijn vriendin thuis..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
tjsa ik snap er ook helemaal niks van haha.. guido is echt een dwaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |