Dan heeft er vast wel weer een held die WEL verstand heeft van computers iets leuks verzonnen.quote:
Ik neem aan dat ze het dan onderhand wel weer doen, want op de secretstory site doen ze het ook niet meer.quote:
jaaaaaaaaaaa kalm aan met diequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eten word koud van dat onzinnig gewapper
Yeah, right!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Zo, dit is COS, hoor!
Heb nu bommerinnetje de keuken ingetrapt om spek te bakken!
geef het tegen die tijd effe door dan aub, anders moet ik eerst 30 cos-sen gaan zitten doorspittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan heeft er vast wel weer een held die WEL verstand heeft van computers iets leuks verzonnen.
Huh? Nu spreek je jezelf tegen, was ze daar niet dan? Ketting te lang?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Zo, dit is COS, hoor!
Heb nu bommerinnetje de keuken ingetrapt om spek te bakken!
Echt vraag het haar maar... dm ofzoquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Nu spreek je jezelf tegen, was ze daar niet dan? Ketting te lang?
Jamaar dan heb je kans dat Laura aka Laurence hem er zo bij Guido induwt en wat ik heb begrepen van Beaver is Guido niet van de ontvangende kant!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Krambo het volgende:
Laura moet bij Guido in bed kruipen van de stem. En morgen moet iedereen geloven dat ze een relatie hebben. Als het lukt krijgen ze 1000 euro, zo niet een zware sanctie
Echt? Dat werd tijd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Krambo het volgende:
Laura moet bij Guido in bed kruipen van de stem. En morgen moet iedereen geloven dat ze een relatie hebben. Als het lukt krijgen ze 1000 euro, zo niet een zware sanctie
Geef die gast een snorkelquote:
je bent alweer de goeiste! als ik jou niet had, tja, dan viel ik in een groot zwart gat want ss is natuurlijk zoooo enerverendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef kahaarin het volgende:
Deze doet het: http://www.ustream.tv/channel/peeet1
Lol, die andere doet het ook alweer, ik heb ze beiden gebookmarked.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Boobman het volgende:
[..]
je bent alweer de goeiste! als ik jou niet had, tja, dan viel ik in een groot zwart gat want ss is natuurlijk zoooo enerverend
Thx. Ik moet het doen met geer en goor.quote:
Lol, ik denk dat hij de stopcontacten nog los had geschroefd als hij had gemogen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Soury het volgende:
Hij mag geen vloerbedekking weg trekken anders had hij het allang gedaan
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat hij de stopcontacten nog los had geschroefd als hij had gemogen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat hij de stopcontacten nog los had geschroefd als hij had gemogen.
Jonge, 1000 eurie, verdient die gast in een avondje hoereren, hier 2 facking weken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef b_engeltje het volgende:
tjonge jonge guido zo erg is het nou toch ook weer niet
Lol, idd, hij doet net alsof het een straf is, 1000 euro om bij een meid in bed te liggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef b_engeltje het volgende:
tjonge jonge guido zo erg is het nou toch ook weer niet
Je zal zo'n mafkees in huis hebben.. en in een niet oplettend moment zeggen: "ik ben mijn sleutels kwijt!"... dat is instant een aflevering van "Help, mijn jostie is een klusser"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook wel voor hemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, hij doet net alsof het een straf is, 1000 euro om bij een meid in bed te liggen.
ja hij maakt er echt drama vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, hij doet net alsof het een straf is, 1000 euro om bij een meid in bed te liggen.
Help! Mijn man is een morbide fanaticus... is meer toepasselijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zal zo'n mafkees in huis hebben.. en in een niet oplettend moment zeggen: "ik ben mijn sleutels kwijt!"... dat is instant een aflevering van "Help, mijn jostie is een klusser"
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Krambo het volgende:Weet niet, denk wel dat hij een vriendin heeft.
[..]
Misschien is het dat ook wel voor hem
Snel die streams uitzetten danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Praatpoeder het volgende:
Er gebeurd wat !!!!! Oh nee, dat is de live stream op de babyfoon. Er komt meer uit mijn slapende baby van 5 maanden, dan die mensen daar
Is zijn vriendin niet dat kind heeft 3 verschillende namen op internet lolzquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
meisje van 17 heeft ie thuis zitten....
Ik zelf heb geen geheimen in huisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zal zo'n mafkees in huis hebben.. en in een niet oplettend moment zeggen: "ik ben mijn sleutels kwijt!"... dat is instant een aflevering van "Help, mijn jostie is een klusser"
ik mis zeker weer wat? even zoeken naar guido topic zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is zijn vriendin niet dat kind heeft 3 verschillende namen op internet lolz
ze moeten vannacht samen in een bed slapen en daar krijgen ze 1000 euro voor.. als ze dat niet doen een sanctiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hebben Guido en Laura wat te horen gekregen over hun missie ofzo?
"En tijdens het bekendmaken van de missie had ik er nog zo'n zin in"quote:
Hoe weet je dat als de KvdW nooit op stream te zien is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
ze moeten vannacht samen in een bed slapen en daar krijgen ze 1000 euro voor.. als ze dat niet doen een sanctie
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
ze moeten vannacht samen in een bed slapen en daar krijgen ze 1000 euro voor.. als ze dat niet doen een sanctie
Hoezo twijfelen ze eroverquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
KeyboardCat heeft inside info, algemeen bekend hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als de KvdW nooit op stream te zien is?
tjsa ik snap er ook helemaal niks van haha.. guido is echt een dwaasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo twijfelen ze erover__
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
tjsa ik snap er ook helemaal niks van haha.. guido is echt een dwaas
Jij bent ook snel tevredenquote:
Ik snap opzich wel dat hij zich druk maakt over zijn vriendin thuis..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
tjsa ik snap er ook helemaal niks van haha.. guido is echt een dwaas
http://www.spixtv.nl/quote:
Joh die lurkt al aan een andere piem voor een malboroquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik snap opzich wel dat hij zich druk maakt over zijn vriendin thuis..
Oh, bij mij welquote:
Alsof er ook maar iemand naar dit programma kijktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
'meisje van 17 krijgt alles over d'r heen, pers, vrienden'... Aldus Guido
yay!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
deze doet het bij mij: http://secretstory.florisd.nl/
Hij ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is zijn vriendin niet dat kind heeft 3 verschillende namen op internet lolz
Nou, inderdaad! Maar 1000 euro is ook wel erg weinig imo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef Praatpoeder het volgende:
Zijn gay model carriere lijkt me wat meer traumatisch dan een nachtje het bed delen voor een nep relatie voor dat meisje
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef Susi het volgende:
Hehe, gaan ze er eindelijk wat mee doen ? Dat is tof
Wat vind jij er van Eric? Zou een paar liter alcoholische drank helpen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zit nu al een paar uurtjes te kijken en kan geen gemotiveerd persoon meer vinden in dat hele huis, (behalve Sharon)... Sommigen schijnen zich een beetje te hebben verkeken op het hele gebeuren en een paar zijn zich stierlijk aan het vervelen... Wel goed voor de onderlinge bonding, maar niet goed voor de motivatie!
Time to heat up the place!
Nee geen Yakuzie pleasequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zit nu al een paar uurtjes te kijken en kan geen gemotiveerd persoon meer vinden in dat hele huis, (behalve Sharon)... Sommigen schijnen zich een beetje te hebben verkeken op het hele gebeuren en een paar zijn zich stierlijk aan het vervelen... Wel goed voor de onderlinge bonding, maar niet goed voor de motivatie!
Time to heat up the place!
Omdat zijn vriendin het kan zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Hij neukt liever mannen voor ¤150 dan ff met een meisje in bed liggen voor ¤1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |