Hopelijk ben je 't nu kwijtquote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef eQuaL het volgende:
Tuuuuuuu dududududuuuuuu
Zat al hele dag in m'n hoofd
Que?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat als jullie hier allemaal héél braaf zijn, er hier binnenkort een pm'etje rond gaat met een linkje naar een heel fijn en best wel apart setje!
doe mij maar We Are, Faces, Furybox, Feel It, de oude Aliens, de oude Gaia, We Move, In The Marine, You Don't Own Me en Marlboro Manquote:
zeker welquote:
heel misschien ben ik er te vindenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er veel mensen vrijdag naar Lucky in Rijssen?
K3 vs. Frans Bauer - Tover je even voor mij (Noisecontrollers remix)?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat als jullie hier allemaal héél braaf zijn, er hier binnenkort een pm'etje rond gaat met een linkje naar een heel fijn en best wel apart setje!
apart is die zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef RiKe het volgende:
[..]
K3 vs. Frans Bauer - Tover je even voor mij (Noisecontrollers remix)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik betwijfel of mensen het leuk vinden hoor, heb hem puur gemaakt voor m'n eigen! Als er animo voor is stuur ik wel een linkie rond![]()
Seconded!quote:
Heb ik ook wel zin in..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef robuust89 het volgende:
* robuust89 pakt een fles sterke drank...
Bitburger hierquote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef robuust89 het volgende:
En misschien deze nog?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef robuust89 het volgende:
KUT, besef me opeens dat the r3bels niet in de OP staan![]()
Gooooooooooooooooooooooooooooodver!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En misschien deze nog?
Adaro http://www.djadaro.com/
Chain Reaction http://www.chainreaction.dj/
Catatonic Overload
Wiequote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef robuust89 het volgende:
Maar toch he, je moet ook een beetje kijken naar de hitpotentie van de DJ('s). Bijvoorbeeld, ik knal wel leuk the unloaders erin, maar of ze veelbelovend zijn.. neuh
Ja klopt. Er staan wel wat namen in de OP die ik niet ken zoals Super Marco May en The Partycrushers bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gooooooooooooooooooooooooooooodver!
Ander keer
Maar toch he, je moet ook een beetje kijken naar de hitpotentie van de DJ('s). Bijvoorbeeld, ik knal wel leuk the unloaders erin, maar of ze veelbelovend zijn.. neuh
Super Marco may?! Dude! Die was wel goed, Back in the daysquote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Er staan wel wat namen in de OP die ik niet ken zoals Super Marco May en The Partycrushers bijvoorbeeld.
Maar volgens mij hebben de 4 DJ's die ik noemde wel wat potentie voor de toekomst. (hoop ik)
SMMquote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja klopt. Er staan wel wat namen in de OP die ik niet ken zoals Super Marco May en The Partycrushers bijvoorbeeld.
Ga je schamen en nu SMM opzoeken n luisteren..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben de 4 DJ's die ik noemde wel wat potentie voor de toekomst. (hoop ik)
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heel misschien ben ik er te vinden
OK boys, let's do it!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Super Marco may?! Dude! Die was wel goed, Back in the days
Cataconic overload heb ik juist nooit van gehoord
Jup, afsluiten met Early Hardstyle zoals deze:quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar ik heb die SSM ff opgezocht dan. Ik vind idd alleen oude filmpjes in LQ zoals Klinkt wel nice als EH voor een opwarmertje op een feest, maar ik kan er niet echt hard op los gaan ofzo.
Sloot hij op Ground Zero af met dat soort beats?
|quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef RiKe het volgende:
Heren wat vinden we van deze remix?
Ik vind hem niet eens zo slecht, en de reverse bass lijkt er bij meer artiesten weer in te komen!
Als LSDB t weer doet moet je ff zoeken op SMM in eh.. 2003.. en zn Defqon, Qlimax en Decibel setjes ff opzoeken..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK boys, let's do it!
-insert T-Force's sig-
Maar ik heb die SSM ff opgezocht dan. Ik vind idd alleen oude filmpjes in LQ zoals Klinkt wel nice als EH voor een opwarmertje op een feest, maar ik kan er niet echt hard op los gaan ofzo.
Zeer benieuwd naar Atmozfears! Die free release was tof en die nieuwe Welcome 2 Hell ook heel apart!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
w00terdet00ter.... Zit ff de magic show podcast voor aankomende woensdag te luisteren....![]()
Ga je schamen!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja klopt. Er staan wel wat namen in de OP die ik niet ken zoals Super Marco May
Die tweede track is wel moeilijk geniaal!quote:
Hij draaide lekker op Qlimax in 2005of2006 in Thialf. Hij maakte echt een act.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK boys, let's do it!
-insert T-Force's sig-
het voelt in ieder geval behoorlijk onnatuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Da_Ripper het volgende:
en waarom ik weer op zwart sta, weet geen man![]()
Dannyquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Als LSDB t weer doet moet je ff zoeken op SMM in eh.. 2003.. en zn Defqon, Qlimax en Decibel setjes ff opzoeken..
Oh en Critical Mass.. WAT EEN GEYL WIJF WAS DAT!! (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Ludmilla+Odijk)
en best toffe plaatjes..
Beetje Offtopic..
Wat een baas ook die MCWie kent de Pengo Power Hits nog?
http://www.discogs.com/Various-Pengos-Power-Hits/release/305525
Nu we t hebben over bazige MC's...
Ja ik ga ff helemaal loesoe hier op hitjes..
www.catatonicoverload.comquote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En misschien deze nog?
Adaro http://www.djadaro.com/
Catatonic Overload
Chain Reaction http://www.chainreaction.dj/
Vamper
wtf??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Shimmy Shakerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jup, afsluiten met Early Hardstyle zoals deze:
Zoooooo hard uit mijn plaat! Nog nooit gehoord op een feest, thuis helemaal kapot geluisterd en die kale gek met baard draait 'm gewoon![]()
Sowieso Early HardstyleKomende zaterdag alleen maar, oh oh oh wat een zin
kerel dikke reis door NL makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Fuck it, al moet ik de 1:50 uur treinen en naderhand 2 uur wachten op de eerst volgende trein terug om datzelfde pokke-eind weer terug te gaan: ik ga naar Dangerouzmind
quote:DJZatox DJ Zatox
Yo! As i Promised my Tools ! www.djzatox.com/traxx/zatox_thesupertool.zip www.djzatox.com/traxx/zatox_standupheadwave.zip
* NrSiX is daar ook te vinden! Gaat ripje ook?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bitburger hierdas nie zo sterk maar wel verdomde lekker...
En ik heb gewoon NU al zin in Indicator Kardinge....dat beloofd wat..
grappig tooltje die super tool.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mense zonder facebook en twitter
[..]
Jonge, dan probeer ik echt ff wat voor je te fixen, geen zin dat jij dan zo lang moet wachten etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Fuck it, al moet ik de 1:50 uur treinen en naderhand 2 uur wachten op de eerst volgende trein terug om datzelfde pokke-eind weer terug te gaan: ik ga naar Dangerouzmind
Uitbrakken van een zaterdagnachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:24 schreef 16meter het volgende:
http://partyflock.nl/party/192132:Sunday_Raw.html
Wat doe je anders op een zondagavond?
Ga daar maar van uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX is daar ook te vinden! Gaat ripje ook?
liefquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:00 schreef haakon het volgende:
Jonge, dan probeer ik echt ff wat voor je te fixen, geen zin dat jij dan zo lang moet wachten etc.
* haakon gaat snel bellen en vragen
Rip is die-hard. Overnachteng op stations en in duistere portiekjes, rondslenteren door uitgestorven durpen en steden in het holst van de nacht. Alles om maar dat feestje te kunnen bezoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ga daar maar van uit
[..]
lief.. Heb 't vaker gedaan hoor.Menig zondagochtend op bijv. station Ede/Wageningen (
) staan wachten.
Wat ik ook gemakkelijk zie gebeuren, zoals met Reset - dat ik op het feest een liftje regel naar een dichterbij gelegen station. Aanspraak heb ik altijd en met mn nieuwe foon verveel ik me toch niet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef 16meter het volgende:
Rip is die-hard. Overnachteng op stations en in duistere portiekjes, rondslenteren door uitgestorven durpen en steden in het holst van de nacht. Alles om maar dat feestje te kunnen bezoeken.Maar alle gekheid op een stokkie, vaak maak je wel de mooiste dingen mee, op die manier. Ben ook wel 's door wildvreemden thuisgebracht, of met een stel vage junk-achtige typjes langs het station zitten in Nijmegen.
Donequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Kun je misschien de OP opnieuw laden van de wiki?
Wat soms erg lastig is als de trein pas 3 uur na afloop van het feest vertrektquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben nog nooit ergens blijven slapen ofzoietsgewoon met de eerste trein, of gelijk met de auto, naar huis toe!
ik ben eigenlijk alleen met de trein naar Qlimax / Hard Bass (Gelredome en Silverdome) / HMH-feestjes geweest, rest met de autoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat soms erg lastig is als de trein pas 3 uur na afloop van het feest vertrekt
Dat is eigenlijk ook altijd mijn plan.. Maar als je dan van Weeze of de HMH naar Emmen rijdt, krijg je t onderweg wel ns voor de krenten, en als je dan wat begint te dweilen over de weg, is dat een mooi moment voor n stop, maar k plan t idd ook nooit in..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben nog nooit ergens blijven slapen ofzoietsgewoon met de eerste trein, of gelijk met de auto, naar huis toe!
Supermarco May @DefQon.1 (14-06-2003)quote:Op maandag 21 februari 2011 23:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die tweede track is wel moeilijk geniaal!Ook die beat bij 2.46. Klinkt een beetje als eentje die ik ooit in Fruity Loops had gemaakt en ik zeer relaxed vond, terwijl ik dacht dat ik de enige was die dat vond, omdat ik hem zelf gemaakt had.
De eerste track is ook baas. (geupload op de dag van IQ 2010) De derde track vind ik het minst, maar nog steeds wel ok.
Maar ik kan er ook niks aan doen dat ik nog nooit van de betreffende man gehoord heb hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supermarco May @ Qlimax 2003 (12-04-2003)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit deed de man dus er lekker..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Eerlijk gezegd hoop ik ergens aan het begin...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben benieuwd waar ze Thera gaan plaatsen op de Loudness TT..
Ja nou, kan er eerlijk gezegd niet mee zitten. Had al een paar keer aangegeven dat k er n beetje klaar mee was. Maar mn mede-MUZmods wisten me te overtuigen. Mocht dit idd nu t einde blijken; zijn er hier gegadigden voor de functie van MUZ-mod?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
kerel dikke reis door NL makenen ben je nu ook je mod-skills kwijt dan?
en dus niet meer de The MOD-e-Rate Reducer?
Hehequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef NLS04 het volgende:
Haha het zal mij in ieder geval helemaal niks verbazen als Rip uiteindelijk zaterdagochtend na dat feest in een totaal andere stad beland, zeg een Den Haag ofzo![]()
Tziet er raar uit, maar ... zie TTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:27 schreef de_huig het volgende:
het voelt in ieder geval behoorlijk onnatuurlijk
mag ik vragen waarom je er een beetje klaar mee was?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja nou, kan er eerlijk gezegd niet mee zitten. Had al een paar keer aangegeven dat k er n beetje klaar mee was. Maar mn mede-MUZmods wisten me te overtuigen. Mocht dit idd nu t einde blijken; zijn er hier gegadigden voor de functie van MUZ-mod?
Moet ik je nog ergens aan herinneren wat betreft de OP?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja nou, kan er eerlijk gezegd niet mee zitten. Had al een paar keer aangegeven dat k er n beetje klaar mee was. Maar mn mede-MUZmods wisten me te overtuigen. Mocht dit idd nu t einde blijken; zijn er hier gegadigden voor de functie van MUZ-mod?
[..]
Hehe, kben nog niet achter de naam gekomen..benk dan nog steeds welkom?
[..]
Tziet er raar uit, maar ... zie TT
Ik weet (uit betrouwbare bron) dat Thera zal afsluiten op Loudnessquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik ergens aan het begin...
Doe eens reageren op PM of doe eens SMSen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
Hehe, kben nog niet achter de naam gekomen..benk dan nog steeds welkom?
[..]
Die was al eerder gelekt toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef Koepert het volgende:
Oh ennuh...morgen..
1. Dj Thera & Geck-o - Do The Happy Face
2. Dj Thera & Geck-o - Ding Dong
3. Dj Thera & Geck-o - Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)
4. Dj Thera & Geck-o - Kill The Trepassers
Die was al eerder gelekt jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die was al eerder gelekt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor diegene die niks te doen hebben vandaag... Magic Show vandaag Op Q-Dance & Dance-Tunes radio
Schaamteloze zelf-promotieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al een TL waarmee je ons lekker kunt maken?"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:21 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Schaamteloze zelf-promotie![]()
Heb je al een TL waarmee je ons lekker kunt maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Naja... hiero dan...dit doet me gelijk aan Zany denken, die draaide hem vroeger nog wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit doet me gelijk aan Zany denken, die draaide hem vroeger nog wel eens in elke set![]()
en dan verwachtte je de versie dat er eerst het rustige stukje melodie voor de climax kwam. En dan had ie die er uitgeknipt dat de climax er gelijk in klaptequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit doet me gelijk aan Zany denken, die draaide hem vroeger nog wel eens![]()
Toch maar weer goed uitgekozen danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik um met dat traktording hoorde en er kwamen toen wel meer lekkere oudere platen zoals deze voorbijquote:
Ik blijf het gewoon lekker met de CD's doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik um met dat traktording hoorde en er kwamen toen wel meer lekkere oudere platen zoals deze voorbijHoorde gisteren trouwens dat ook brennan heart en the pitcher met traktor (willen gaan) werken. Er worden weliswaar nog wel fouten mee gemaakt maar ik heb dat in de toekomst liever (inclusief de oudere platen
) dan een DJ die een USB-stick meeneemt.
Op vrijwel alle grote feesten zie je volgens mij (steeds minder, dat wel) nog regelmatig een platenspeler -vaak met zo`n Q-Dance logo matje eropquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon lekker met de CD's doenDat traktor gebeuren voegt volgens mij ook heel weinig toe en de hardstyle leent zich daar ook niet echt voor. Meer de techno/ house etc... En oude platen kan je ook nog met vinyl draaien hoor, hoef je geen traktor of what so ever voor te hebben
![]()
volgens mij staat die ene platenspeler er inderdaad voor de sier, naast 3/4 cd-spelersquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Op vrijwel alle grote feesten zie je volgens mij (steeds minder, dat wel) nog regelmatig een platenspeler -vaak met zo`n Q-Dance logo matje erop- maar wordt volgens mij nooit gebruikt. Toch zonde
In principe maakt het mij ook niet uit hoe ze het opslaan maar meer wat ze uit het type medium halen. Gevoelsmatig heb ik nog altijd het idee dat wanneer ik naar een feest ga, ik toch ook voor de 'artiesten' kom. Het is dan toch wel fijn als hij of zij als artiest zijnde, dan dingen laten zien/horen waarvan ik niet het gevoel heb dat ik het met een klein beetje oefenen zelf ook zou kunnen. En om dan weer terug te komen op het type medium. Met USB sticks en CD's draaien, daarbij heb ik absoluut niet meer het gevoel dat iemand een echt talent moet hebben zoals dat bij platen draaien nog wel het geval is (Traktor kan ik niet goed over oordelen).quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:50 schreef 16meter het volgende:
Op welk medium de muziek is opgeslagen maakt me weinig niks uit, eigenlijk. Als de platen en overgangen maar goed zijn.Al vind ik het wel wat hebben als een DJ nog goed met vinyl overweg kan.
uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef 16meter het volgende:
Neemt niet weg dat ik veel meer respect heb voor een DJ die nog met vinyl draait, 4 tafels tegelijk (100, anyone?), scratcht, etc..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor diegene die niks te doen hebben vandaag... Magic Show vandaag Op Q-Dance & Dance-Tunes radio
Luister nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAGNUS!!!
IMPERATOR!!
Net als dat 'auto sync' wat je tegenwoordig hebt. Hoef je niet meer te beatmatchen.. Kijk, als je al jaren DJ't, snap ik best dat je dat beatmatchen een beetje beu bent? (lijkt me raar trouwens, vind het nog steeds een kunstquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
In principe maakt het mij ook niet uit hoe ze het opslaan maar meer wat ze uit het type medium halen. Gevoelsmatig heb ik nog altijd het idee dat wanneer ik naar een feest ga, ik toch ook voor de 'artiesten' kom. Het is dan toch wel fijn als hij of zij als artiest zijnde, dan dingen laten zien/horen waarvan ik niet het gevoel heb dat ik het met een klein beetje oefenen zelf ook zou kunnen. En om dan weer terug te komen op het type medium. Met USB sticks en CD's draaien, daarbij heb ik absoluut niet meer het gevoel dat iemand een echt talent moet hebben zoals dat bij platen draaien nog wel het geval is (Traktor kan ik niet goed over oordelen).
Senk you!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Senk you!
TracklistWeer zo'n misselijke tracklist, echt erg ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Zou ik ook wel willen, maar komt er toch niet van.. Maar dan zou ik ze eens laten zien wat afteren is !quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef 16meter het volgende:
Interessante poll op Q-dance.nl: "EEN CAMPING BIJ DEFQON.1 MET PRE- EN AFTERPARTY'S. WIL JE HIERHEEN?".
79% zegt ja. (waaronder ikzelf)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Senk you!
TracklistHeb m gemist, maar puike TL. Ben benieuwd hoe je Up Yours hebt verwerkt, omdat het in het midden van een HS set wordt gedraaid. Even wachten tot ie online staat om te luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Over 15 min staat de volledige podcast op m'n sitequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb m gemist, maar puike TL. Ben benieuwd hoe je Up Yours hebt verwerkt, omdat het in het midden van een HS set wordt gedraaid. Even wachten tot ie online staat om te luisteren
Wel leuk om jouw posthistorie te bekijken, kijk je gewoon naar de afgelopen serie hardstyle topicsquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wel leuk om jouw posthistorie te bekijken, kijk je gewoon naar de afgelopen serie hardstyle topics
Ik zie ook nog KPD erin staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wel leuk om jouw posthistorie te bekijken, kijk je gewoon naar de afgelopen serie hardstyle topics
Volgens mij wordt pas sinds vorige week de podcast in een ander formaat gedaan, waardoor de kwaliteit hoger wordt... Tenminste als je dat bedoeltquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb je meer Magic Shows in die kwalteit?
Klopt wel ja. Mixen zoals dit:quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:39 schreef ElDani het volgende:
Dit is echter bij Hardstyle totaal onnuttig, net als zeer spontaan loopen. Het is simpelweg niet repetatief genoeg.
quote:2ndidentity Second Identity
Download our Reverze liveset including 6 new edits and 2 Second Identity tracks for free: http://wtrns.fr/7rWSyZlPN8ySI ENJOY!
Dat filmpje heb ik echt al zo vaak gekeken, en ik heb nog steeds niemand gehoord die met vinyl zo kan mixen als Vincequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef mstx het volgende:
Klopt wel ja. Mixen zoals dit:
() is vrijwel onmogelijk bij hardstyle, wat wel jammer is. Early hardstyle is daar al beter geschikt voor.
Mark Nquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:07 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik echt al zo vaak gekeken, en ik heb nog steeds niemand gehoord die met vinyl zo kan mixen als Vince
Straight To The Beat, A Hard Act To Followquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef sveno1990 het volgende:
09. The R3bels - Straight To The Beat
wat een plaatlang niet meer gehoord
die kosten snap ik ook van geen kant, maar neem ze voor lief; anders kom je zo moeilijk aan kaartjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef NLS04 het volgende:
Zo de kaarten voor loudness zijn ook hier binnen. Verbaas mezelf er nog wel over dat ik me er nog steeds gruwelijk aan erger dat er voor 2 kaarten dik 6 euro aan servicekosten wordt gerekend en dan ook nog 1 euronogwat betaald moet worden aan betaalwijzekostenWat is het volgende wat ze bedenken, ticket2pdf-create kosten?
![]()
Gelukkig maakt dat filmpje van vince het helemaal goed, dit soort dingen is precies hetgeen wat ik probeerde te beschrijven met mijn post over talent. Wat een held
WHAAAAT? Jezus, hij doet het ook echt alsof het makkelijk is he.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef mstx het volgende:
[..]
() is vrijwel onmogelijk bij hardstyle, wat wel jammer is. Early hardstyle is daar al beter geschikt voor.
Oke, dat is sick.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Speciaal gedaan voor diegene die zei dat ze genoeg zwarte shirts etc. hadden. Dus nu de mogelijkheid om het helemaal te doen zoals je wiltquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef -Menn0- het volgende:
Nice![]()
Vet dat je je eigen kleur kan kiezen
Hij is vetquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.mindillusion.nl/?p=1115
Het is er!
http://hardwearshop.sprea(...)39/customize/color/2
Nice! Ik ga de gele bestellen denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Speciaal gedaan voor diegene die zei dat ze genoeg zwarte shirts etc. hadden. Dus nu de mogelijkheid om het helemaal te doen zoals je wilt
Kicke! Vind oranje en geel ook wel dik, hahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Speciaal gedaan voor diegene die zei dat ze genoeg zwarte shirts etc. hadden. Dus nu de mogelijkheid om het helemaal te doen zoals je wilt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.mindillusion.nl/?p=1115
Kleinigheidje op je website: Orientated moet oriented zijnquote:In the near future more hardstyle orientated shirts will hit the shop, so keep checking it!
Whoa, die oranje springt er echt uit! Doet pijn aan je ogenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kicke! Vind oranje en geel ook wel dik, haha
Daarom juist, valt lekker opquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Whoa, die oranje springt er echt uit! Doet pijn aan je ogen
Gefixed meneer de mierenneukerquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kicke! Vind oranje en geel ook wel dik, haha
[..]
[..]
Kleinigheidje op je website: Orientated moet oriented zijn
[/miereneuk-modus]
Vind de break echt te moeilijk lang. Vooral dat ie nog eens op 1:55 stil valt en dan pas begint met de opbouw vind ik niks. Hardbass anthem van vorig jaar had dat ook als ik me niet vergis. Mids zijn trouwens wel nice! Zie dat JDX music ook nog wel binnen nu en 5 jaar uitgroeien tot het scantraxx van Amerika.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dikke track + kippenvelbreak = autovet![]()
Inderdaad een prima track! Vond de vorige twee releases op JDX Music ook al erg mijn straatje. JDX - The Secret is een simpelere track voortussendoor, maar die laatste (Atmozfears - Welcome 2 Hell):quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dikke track + kippenvelbreak = autovet![]()
Doet me overigens klein beetje denken aan Promo - Doing My Thing
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
@ M.I zijn er ook shirts beschikbaar met V-hals?![]()
![]()
Ik koop die sowieso nooit. Ten eerste omdat ik nog nooit een leuk vrouwen-dj-fan-shirt heb gezien en ten tweede omdat ik nogal wat dj's helden vind en ik ga geen geld uitgeven aan al die shirts (en als ik er één of een paar koop vind ik dat sneu voor de anderenquote:
Over mierenneuken gesproken: Orientated is een correct Engels woordquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:[..]
Kleinigheidje op je website: Orientated moet oriented zijn
[/miereneuk-modus]
Als er internet in de buurt is, staat het aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Luisteren de mensen hier wel eens Fear FM? Een maat van me draait daar wekelijks.
Je setje van de Magische Show staat op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gefixed meneer de mierenneuker![]()
![]()
nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef Muta het volgende:
iemand enig idee waar er ran-d tshirts te koop zijn?
Tsjah... Keine ahnung... Ben zelf ongeveer 1.90 / 1.92 a 100 kg en XXL staat prima... Weet niet of je der wat aan hebt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef Koepert het volgende:
Prima shirts M.I.!!... Maar hoe vallen de shirts uit? Btje lang? K ben nl een forse jongen (zoals enkelen van u weten) en n shirt is al snel te kort of veel te wijd.. en dan vind ik t n beetje sneu geld..
All i needed 2 know.. oh behalve, is dat die slim fit of regular?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Tsjah... Keine ahnung... Ben zelf ongeveer 1.90 / 1.92 a 100 kg en XXL staat prima... Weet niet of je der wat aan hebt...
Gewoon de klassiekquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
All i needed 2 know.. oh behalve, is dat die slim fit of regular?
Zelf ook 1.94m en 95/100kg nl..
2 Sidez - Nomansland, krijg gelijk weer kippenvelquote:
2-Sidezquote:
Tsjah... dat is in mijn geval niet te betalenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:03 schreef StM het volgende:
Tja dat is het nadeel van een dienst als spreadshirt. Ook de kwaliteit er van valt helaas tegen. Wil je echt mooie shirts moet je ze laten zeefdrukken maar dan moet je honderden euro's investeren omdat het maken van de drukmal verre van goedkoop is. Voor een label is dat wel te doen maar voor die hooguit enkele tientallen shirts die Mind Illusion zal verkopen...
Slim fit heb ik zelf ook nog niet gezien. Laat ik ook over aan de mensen die er wel 't postuur voor hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef Koepert het volgende:
Doet me beetje denken aan deze....
Kutnummer verder.. Maar ik mag dat wel; outside the box trouwen..
Verder eensch met Deeltjesversneller..
Oh en M.I. Heb jij "samples" van elk soort shirt? Of die slim fit ook nog nooit gezien./gehad? ff ter indicatie..
Snap ik, Full-HD fappen op Krulliewulliequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef eQuaL het volgende:
Ik wil gewoon zo graag dit stukje op mn tv zien![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Snap ik, Full-HD fappen op Krulliewullie![]()
![]()
quote:
Hmmm, dat stuk op 0:54 lijkt verdacht veel op een ander nummerquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef eQuaL het volgende:
Vraagje aan Boy en anderen, hebben jullie de 10 Years of Q-Dance DVD nu al binnen? Nog steeds niets hier
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
Ja dat zei mijn huisgenoot ook al toen we voor het eerst dit nummer op Youtube terug hoordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Hmmm, dat stuk op 0:54 lijkt verdacht veel op een ander nummervolgens mij was het iets italiaans.
edit: gevonden.
@ 2:12![]()
quote:
Heerlijke plaat.quote:
Hehe, had niet eens gezien dat ze op de DVD stond....maar als ik ergens op fap van de Feestfabriek DVD is het wel dit:quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef T-Force het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef T_Killer het volgende:
Hehe, had niet eens gezien dat ze op de DVD stond....maar als ik ergens op fap van de Feestfabriek DVD is het wel dit:Snap ik, Niels ziet er goed uit in dat shotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook nog niet binnen. Dus de beloofde dinsdag klopt ook al niet.... mijn hoop is op....quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef eQuaL het volgende:
Vraagje aan Boy en anderen, hebben jullie de 10 Years of Q-Dance DVD nu al binnen? Nog steeds niets hier
Heerlijk plaatjequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Best een relax plaatje zo voor op de donderdagavond![]()
Vind ik ook altijd erg mooi. Maargoed is natuurlijk allemaal gekaapt van legendes als Bach etc etc. Meeste is daarom ooit al weleens gemaakt etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heerlijk plaatje![]()
Die bombastische "opera' vocalsLenen zich geweldig voor een hardstyle-track imo..
Zouden meer mensen moeten doen
Heb je n punt.. edoch.. mag t van mij vaker gedaan worden, ter vervanging van die 'donkere vocals' die soms toch een beetje mislukt overkomen.. Dit geeft imo gemakkelijker een dark-sfeertje aan een track.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd erg mooi. Maargoed is natuurlijk allemaal gekaapt van legendes als Bach etc etc. Meeste is daarom ooit al weleens gemaakt etc.
Klopt, het is gewoon next best thingquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Tsjah... dat is in mijn geval niet te betalenDit was de beste optie. Mocht ik bovenstaande doen dan moet ik al minimaal 200 shirts verkopen, om zoiets eruit te halen... Vraag me af of de "grote" namen in de scene dat uberhaupt er wel uit halen... Daarnaast volgens mij doet Theracords ongeveer 'tzelfde zoals ik het nu heb...
Wat ongelooflijk vetquote:
Jo is goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
Mind.Illusion! Krullie en ik gaan je morgen weer lekker supporten op Strangerz![]()
Nu spreek ik je wel aan hoor, vorige keer stond je heel de tijd te buurten met Diomede en kwam ik er niet tussen![]()
Wel fraaie plaatjes gaan draaien he
Gezellig 8) Wij pakken de nachttrein terug om 4 uur... dan om 7 uur thuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef 16meter het volgende:
Wij komen misschien ook.. moet alleen om 11 uur werken op zaterdag, dus niet tot het einde denk ik!
Wij pakken de fiets of taxi terug. Maximaal 3 kwartierquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gezellig 8) Wij pakken de nachttrein terug om 4 uur... dan om 7 uur thuis![]()
Vorig jaar in een grote sporthal in Friesland gestaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef Koepert het volgende:
Als jij wat meer naar t noorden komt, kom ik kijken!
Je zou zeker niet misstaan op een van de Sans Souci feestjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vorig jaar in een grote sporthal in Friesland gestaanMaar 't lijkt me nog wel vet om eens te draaien in sanssouci of hoe die toko ook heet of huize maas waar die indicator feesten worden gegeven. Maargoed who knows in de toekomst
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dan vind je dit ook wel vetVorige keer een deel hiervan als intro gebruikt op Strangerz
quote:Is it just me? Or does anyone else hear at the beginning: "awesome potatoes"?
Naja ik vind heel veel dingen nog "boeiend" aan de hardstyle. Legio aan vette tracks die er tegenwoordig uitkomen. De juweeltjes van jaren geleden... Groot minpunt daarentegen zijn de huidige feesten van tegenwoordig waar je altijd 'tzelfde hoort, altijd dezelfde artiesten staan, de dj sets 99% van de tijd ruk zijn etc. etc. Daarom ga ik wel stuk minder naar feesten, maar vind de muziek daarentegen altijd nog vet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef Koepert het volgende:
Bam! Zo in je bakkes!!
Ik ben er na even nadenken wel uit..... labels als Theracords (en daarmee dj's als Thera en Geck-o) zorgen er op t moment voor dat hardstyle nog echt tof voor mij is.. Ik hou van nieuwe dingen, verandering, outside the box...
Sorry voor dit verder volkomen nutteloze random fact..
Dat is ook wel waar hoor, muziek van tijdje terug kan me zeker boeien, en ook van andere dj's/ labels komen heus nog wel leuk spul uit, maar vooral wat je zegt over feesten... en dat gaat in iets mindere mate ook op voor livesetjes op 'radio' ; mede daarom stop ik jou ook regelmatig een veer in je reet.. jij doet tenminste moeite voor je TL en zorgt dat die afwisselingen voldoende aanwezig zijn.. en dat mis ik bij heel veel dj's tegenwoordig wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naja ik vind heel veel dingen nog "boeiend" aan de hardstyle. Legio aan vette tracks die er tegenwoordig uitkomen. De juweeltjes van jaren geleden... Groot minpunt daarentegen zijn de huidige feesten van tegenwoordig waar je altijd 'tzelfde hoort, altijd dezelfde artiesten staan, de dj sets 99% van de tijd ruk zijn etc. etc. Daarom ga ik wel stuk minder naar feesten, maar vind de muziek daarentegen altijd nog vet.
Net dit plaatje ff opgezet...
Ik vind dat Geck-O bij zijn release ook die vocals van The Magic Show (And it's PARTY TIME time time time) erin moet stoppen, want die horen er voor mijn gevoel inmiddels bijquote:
Irritant is dat, dat heb ik ook nlquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind dat Geck-O bij zijn release ook die vocals van The Magic Show (And it's PARTY TIME time time time) erin moet stoppen, want die horen er voor mijn gevoel inmiddels bij
WAT een ongelofelijk sterke plaat is dat toch trouwens! Eerst volgende keer dat ik die op een feest hoor wordt het biertje atten en met 2 vuisten in de lucht staan, niet bewegen, ogen dicht en genietenquote:
Jah ik ken ook relaxtere toko's om je plaatjes gelijk te leggen. Heb wel paar keer gehad dat ik 't totaal niet hoorde of het nou gelijk liep of niet, dus soms er maar gewoon ingegooid en zien waar 't schip strand. Ging over 't algemeen wel goed, maar alsnog is 't zaad. Hopelijk ist morgen redelijk oke dan wordt 't hopelijk gewoon een leuke set en staat ie volgende week online.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
WAT een ongelofelijk sterke plaat is dat toch trouwens! Eerst volgende keer dat ik die op een feest hoor wordt het biertje atten en met 2 vuisten in de lucht staan, niet bewegen, ogen dicht en genieten
@ MI
Inderdaad (heb zelf ook ooit mogen draaien op Strangerz DJ Contest) en het geluid in die toko is gewoon KUTIk kom daar ook echt nooit meer zonder oordoppen, wat een schel geluid is dat! En ze zetten het ook veeeeeeeeeelste hard
![]()
Wat ik wel meestal zie is een dikke lichtshow. Zou eigenlijk ook eens een keer naar Stangerz moeten als ik de ruimte en tijd heb. Het is een eind weg, maar schijnt heel gezellig te zijn!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah ik ken ook relaxtere toko's om je plaatjes gelijk te leggen. Heb wel paar keer gehad dat ik 't totaal niet hoorde of het nou gelijk liep of niet, dus soms er maar gewoon ingegooid en zien waar 't schip strand. Ging over 't algemeen wel goed, maar alsnog is 't zaad. Hopelijk ist morgen redelijk oke dan wordt 't hopelijk gewoon een leuke set en staat ie volgende week online.
Is het ook! Laser & Lichtshow is ook altijd heeeeeeeeel dik voor elkaar! Zijn verder prima feesies hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat ik wel meestal zie is een dikke lichtshow. Zou eigenlijk ook eens een keer naar Stangerz moeten als ik de ruimte en tijd heb. Het is een eind weg, maar schijnt heel gezellig te zijn!
Jazeker! Ook fijne dag altijd! Vrijdag heb ik (meestal) toch niks anders te doen, prima avondje! Goedkoop, gezellig, bier, bekendenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is het ook! Laser & Lichtshow is ook altijd heeeeeeeeel dik voor elkaar! Zijn verder prima feesies hoor!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jazeker! Ook fijne dag altijd! Vrijdag heb ik (meestal) toch niks anders te doen, prima avondje! Goedkoop, gezellig, bier, bekenden
Bekijk het op een positieve manier: Het scheelt misschien weer 16 jarige popiejopies op Rebirth die alleen maar bier drinken en stilstaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Mooi Baal er wel echt heel erg van dat MOH op dezelfde dag is
gewoon zeggen; tuurlijk kan ik dat... maar ik doe het niet!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Vroeg er gister eentje of ik "Smells like hardstyle" kon draaien...
Thnxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Seth! Mag ik even zeggen dat jullie Rebirth echt fucking goed voor elkaar hebben!
Anthem door B-Front & Ran-D![]()
Baal er wel echt heel erg van dat MOH op dezelfde dag is
eN h3B ju d4t gEd4an? zzzSSeZuper V3tTuH pl4aT!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Vroeg er gister eentje of ik "Smells like hardstyle" kon draaien...
Heel vet filmpje, Sethje legt even uit hoe het zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Seth! Mag ik even zeggen dat jullie Rebirth echt fucking goed voor elkaar hebben!
Klinkt als een optreden van Angerfist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
biertje atten en met 2 vuisten in de lucht staan
Uiteraard niet... Hij zet hem morgen op die computer daar (zuipkeet), dus mag ik hem elke vrijdag en zaterdag gaan horen samen met don't speak en just as easyquote:
Niet heel erg vervelend.. zolang je niks met de vocals (of iets anders) gaat doen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Baronpilsener het volgende:
Ohja, wat vinden de mannen (en de vrouw) van de melodie in deze track:
SMD - just like you en Blademasterz - In the end mogen ook niet ontrbekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Uiteraard niet... Hij zet hem morgen op die computer daar (zuipkeet), dus mag ik hem elke vrijdag en zaterdag gaan horen samen met don't speak en just as easy
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef T-Force het volgende:
Snap ik, Niels ziet er goed uit in dat shot
Lijkt hij niet ergens veel op?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Niet heel erg vervelend.. zolang je niks met de vocals (of iets anders) gaat doen..
Luister ik later wel; oordeel komt dan ook pasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Uiteraard niet... Hij zet hem morgen op die computer daar (zuipkeet), dus mag ik hem elke vrijdag en zaterdag gaan horen samen met don't speak en just as easy
Ze zou op de Feestfabriek draaien, maar was toen ziek (overspannen) ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Stomme vraag,
Draaid Dana nog? Het is zo stil rond haar? Of zijn er nog ergens recente sets van haar te vinden?
Seth = Tom?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Toen bestond de liever-geen-foto's/video's-meer-na-3-uur-policy nog niet
Firebird is een goede track ja. Die jongens hebben nooit slechte platen gehad maar wel de pech dat ze geen support hadden. Verhaal vergelijkbaar als met de bass modulators zegma.. Goede tracks maar weinig DJ's die het draaien. Ik hoorde laatst trouwens wel dat een van die gasten zich op zijn solo-act aan het richten is? Team Red schijnt al een plaat van hem gedraaid te hebben op hardbass.
EDIT: Vet filmpje sethje! Al heb ik je nog nooit zo lang zien praten zonder bier in de hand![]()
Jep dat ben ik!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:18 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Seth = Tom?
Is zo'n feest als dit nou echt rendabel?
3000*20 = 60.000
Als je kijkt naar de line up dan ben je volgens mij al de helft kwijt aan de dj's of valt dit allemaal mee?
Vorig jaar was ook al een echt feest hoor! Alles was uitstekend geregeldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sethje het volgende:
Mwah rendabel... we zijn een non-profit organisatie natuurlijk en we werken met een strakke begroting. We houden er wel wat aan over maar dat is puur om het jaar erop meer buffer te hebben. We stoppen alles weer in de volgende editie. We hebben afgelopen jaar een goede editie gedraaid en dit hadden we ook zo gepland om komend jaar echt de stap te kunnen maken naar een "echt" feest.
Klinkt vet, passie voor de muziek. Toen ik het filmpje zag heb ik gelijk een kaartje gekocht, zin erin!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sethje het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties allemaalzoals in het filmpje al te zien is zijn we vorig jaar haast over de kop geslagen en dit jaar willen we het allemaal nog beter,groter,vetter en professioneler neerzetten
[..]
Jep dat ben ik!
Mwah rendabel... we zijn een non-profit organisatie natuurlijk en we werken met een strakke begroting. We houden er wel wat aan over maar dat is puur om het jaar erop meer buffer te hebben. We stoppen alles weer in de volgende editie. We hebben afgelopen jaar een goede editie gedraaid en dit hadden we ook zo gepland om komend jaar echt de stap te kunnen maken naar een "echt" feest.
Jepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Klinkt vet, passie voor de muziek. Toen ik het filmpje zag heb ik gelijk een kaartje gekocht, zin erin!
Waar is je usericon?!quote:
Wie is wij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef Baronpilsener het volgende:
* Baronpilsener flikkert zo denk ff een lq previewtje van waar wij aan het werken is online![]()
WOW... Goed bezig chef! Niet helemaal mijn ding.... Maar klinkt zeker goed!quote:
Erg goed bezig man, props!quote:
Noujaaaa, overdrijven is ook een kunstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Erg goed bezig man, props!![]()
Al eens wat ingestuurd naar wat labels? Als ik dit zo hoor heeft het zeker potentie...
Technisch vind ik hem goed in elkaar zitten...maar qua stijl vind ik hem 13 in een dozijnquote:
Baron natuurlijk jij bal gehakt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef Baronpilsener het volgende:
Pff, heb ik eigenlijk nieteens...Suggesties?
Haha, die bijnaam ben ik aan gekomen door mijn Bier gebruik, en we reden in de trein langs een hypotheekverstrekker, de Baronquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Baron natuurlijk jij bal gehakt!
[ afbeelding ]
ineens begrijp ik de connectie met je voornaam
Klinkt toch zeker niet verkeerd, en klinkt technisch ook meer dan primaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaaa, overdrijven is ook een kunst![]()
Klinkt wel netjes idd, maar ook vrij standaard (al kan ik natuurlijk niet zoveel zeggen als ik de rest van de track niet heb gehoord), ben benieuwd wat je er van kan maken
Vet filmpje! Kick van het anthem klinkt veelbelovend, dus ik ben erg benieuwd naar die track!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Baroon5?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:28 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha, die bijnaam ben ik aan gekomen door mijn Bier gebruik, en we reden in de trein langs een hypotheekverstrekker, de BaronIemand nog betere suggesties?
Tering, je bent weer blauw! Watskeburt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen DM vanaaf, ga die reizen niet trekken ... maar doe er n avondje Fusion @ ZAK voor in de plaats
Pffff, kon ook maar moeilijk wennen aan een zwarte Ripperquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef robuust89 het volgende:
Tering, je bent weer blauw! Watskeburt?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen DM vanaaf, ga die reizen niet trekken ... maar doe er n avondje Fusion @ ZAK voor in de plaats
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
Pffff, kon ook maar moeilijk wennen aan een zwarte RipperVolgens mij ben ik een autist
![]()
Nee, maar blauw staat je wel beter Rip
quote:
Do you know the signs of pandorum?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef Koepert het volgende:
It starts with a shiver...an itch....a slow boil.!!....
Jup...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Do you know the signs of pandorum?
Waarom? Echt wáárom op dezelfde dag als MOH? Zou zielsgraag naar Rebirth willen, omdat ik er alleen maar goede verhalen over hoor, maar iedereen die ik ken gaat natuurlijk naar MOH (niet dat ik het erg vind om naar MOH te gaan, hardcore feestje is ook al véél te lang geleden!)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
* Levitas is jaloers. Ik vind hem tot zover best lekker, ik zie hem graag tegemoet als ik ie helemaal af is!quote:
Heel vet hoor Seth!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Moet morgen weer vroeg opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef T-Force het volgende:
Koepert & Deeltjesversneller en 16 meter, jullie hebben allebei Strangerz nog op twijfel staan. Misschien een ideetje om met z'n allen richting EHV te komen?
wie van ons is t setje dan? Dat 3 namen met zn 2en zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef T-Force het volgende:
Koepert & Deeltjesversneller en 16 meter, jullie hebben allebei Strangerz nog op twijfel staan. Misschien een ideetje om met z'n allen richting EHV te komen?
Gullie ook aalt mee oe werken! Gewon rossen denkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:57 schreef Koepert het volgende:
Maar k moet morgen ook vroeg werken, dus ook hier gaat t Zak worden ipv Strangerz
Ik heb gehoord dat M.I ook wel "De Vermaeckert" wordt genoemdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gullie ook aalt mee oe werken! Gewon rossen denk![]()
In ieder geval vind ik het wel jammer dat jullie niet komen, maar ach, ik vermaak me wel denk ik
iets met heel veel z's, het moet stoer klinken, en het woord beat/hard o.i.d moet er inzitten...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef Baronpilsener het volgende:
Pff, heb ik eigenlijk nieteens...Suggesties?
Nee Technoboy is een originele naamquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
iets met heel veel z's, het moet stoer klinken, en het woord beat/hard o.i.d moet er inzitten...
Beatloverzzzzzzz
kickbeaterzzzz
Hardbeatkickloverzzzz
JWTZ immers, of nie dan?
Technoboy maakt geen techno dus eigenlijk welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee Technoboy is een originele naam
Haha, herkenbaar, en bij is het meer een grote smilequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Laatst hadden we et toch over van die momentjes dat je helemaal gefocust ben op een nummer ? Vandaag had ik er weer zo 1.. Ik stond op de metro te wachten gedachten waren weg, komt Josz & Wesh - Oblivion op...tranen stonden in m'n ogen.
Als ik morgen niet al om 7:00 had moeten werken had ik ook wel even naar Strangerz gegaan, maar avondje/nacht los gaan + om 6:00 opstaan = niet fijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef T-Force het volgende:
De beste momenten van een dag. Zo had ik dat laatst met B-Front & Frontliner - Become the sky. Jezus, ik dacht dat ik echt even de sky was.. Vanaf dat moment de hele dag opgewekt en vrolijk geweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Laatst hadden we et toch over van die momentjes dat je helemaal gefocust ben op een nummer ? Vandaag had ik er weer zo 1.. Ik stond op de metro te wachten gedachten waren weg, komt Josz & Wesh - Oblivion op...tranen stonden in m'n ogen.
Zeer geschikte plaat voor zo'n moment! Heb zelf ook een aantal van zo'n momenten gehad bij Become the sky be quietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
De beste momenten van een dag. Zo had ik dat laatst met B-Front & Frontliner - Become the sky. Jezus, ik dacht dat ik echt even de sky was.. Vanaf dat moment de hele dag opgewekt en vrolijk geweest.
quote:
Helaas kerel..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef T-Force het volgende:
Haha, denk het nietquote:
StarWreckerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:47 schreef 16meter het volgende:
http://lsdb.nl/djnamegenerator.html
Gebruik anders deze handige tool, velen gingen je voor.
SouthRollerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:47 schreef 16meter het volgende:
http://lsdb.nl/djnamegenerator.html
Gebruik anders deze handige tool, velen gingen je voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dimavi @ Theracords Radio Show dus...
Zo ben ik ff aan t wakker worden.... en dan vanavond toch maar ff Zak denk ik zo..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |