abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2011 @ 13:19:19 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93098664
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:32 schreef Kefmania het volgende:
TVP en eigen bijdrage

Ik heb een half jaar in Zweden gestudeerd. 16.000 studenten op een campus van 3 vierkante kilometer. Veel nationaliteiten, alcohol, en miscommunicaties. Geweldig.

Verhaal 1
Ik had daar tijdelijk een vaste sexpartner. Mooie Engels van Jamaicaanse afkomt. Een avond keihard zuipen en dansen in 1 van de pubs op de campus. Zij gaat ff naar de wc en ik word keihard versierd door een prachtige zweedse. Ze vraagt of met mij mee mag naar huis. Ik met mijn dronken en geile hoofd mijn vaste sexpartner al weer vergeten (zij was al 3 minuten weg, dus..) Ik met Zweedse naar mijn kamer. Gelijk de kleren uit. Halverwege wordt er op mijn deur geklopt door Engelse meisje (ze had verhalen gehoord van vrienden van mij toen ze terug kwam na toiletbezoek.) en zegt met een prachtig Engels Accent: "Kevin, You're not gonna tell me your banging that Zwedish woman you just met' Waarop Zweeds meisje roept: Yes he is!

Waszeniezoblijmee. Maargoed ze heeft mij vergeven achteraf.

Verhaal 2
Ik en vrouwennamen zijn geen goede combi, zeker niet met drank. Komt er een Amerikaanse naar mij toe in de pub. Zegt ze: Did you know what you said to me last time? Ik, geen idee, beantwoord quasi nonchalant "Not word for word but I remember there were some verbs in it..."Meisje verbaasd, draait om en loopt weg. Een vriend van mij stond naast mij en zegt: Je hebt gezegd dat je sex met haar wilde en zij heeft toen gezegd: Well if you remember what you just said the next time i meet you I will..... FAAL.

Verhaal 3
Mijn verjaardag in Zweden, dronken en in een pub. Komt er een onbekend mooi zweeds meisje naar mij toe, feliciteert mij en pakt me vol op de mond. Ik zoen terug, bedank haar en loop zo door. Zweedse vol verbazing achterlatend. Gewoon niet eens doorhebben dat ze mij het liefst mee naar huis wilde sleuren. (dat vertelde ze mij later. is nooit wat geworden. )
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 21 februari 2011 @ 13:34:35 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93099313
Hehe, mooie verhalen!
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 21 februari 2011 @ 13:42:09 #3
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93099608
quote:
Verhaal 1
Ik had daar tijdelijk een vaste sexpartner. Mooie Engels van Jamaicaanse afkomt. Een avond keihard zuipen en dansen in 1 van de pubs op de campus. Zij gaat ff naar de wc en ik word keihard versierd door een prachtige zweedse. Ze vraagt of met mij mee mag naar huis. Ik met mijn dronken en geile hoofd mijn vaste sexpartner al weer vergeten (zij was al 3 minuten weg, dus..) Ik met Zweedse naar mijn kamer. Gelijk de kleren uit. Halverwege wordt er op mijn deur geklopt door Engelse meisje (ze had verhalen gehoord van vrienden van mij toen ze terug kwam na toiletbezoek.) en zegt met een prachtig Engels Accent: "Kevin, You're not gonna tell me your banging that Zwedish woman you just met' Waarop Zweeds meisje roept: Yes he is!
ik herken hier geen blunder in. dit is bazen gedrag
  maandag 21 februari 2011 @ 13:42:41 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93099629
Zweden O+

leuk dat ze het je achteraf vergeven heeft :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
  maandag 21 februari 2011 @ 13:45:50 #5
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93099770
Prachtige vrouwen in Zweden O+
  maandag 21 februari 2011 @ 13:48:48 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93099901
Zweden is echt een topland inderdaad. Jammer dat het er zo taffeskoud is en het bier zo duur, anders ging ik er zo wonen.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:14:15 #7
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_93101100
TVP. Heb nog wel wat blunders, eerdaags zal ik ze posten.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:47:37 #8
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_93102598
Had een hele leuke date gehad met een jongen die ik een paar maanden daarvoor tijdens het uitgaan had ontmoet toen ik nog een vriend had. Ik loop mee naar het station waar die nog iets van 10 minuten op zijn trein moest wachten. Voelde duidelijk de alom bekende spanning van "oh hij gaat me zo hopelijk zoenen!"
Standaard eindpraatje aan het maken. Zegt die "ik vond het echt heel gezellig" :)
Ik die meer aan het denken was over de afscheidszoen was er niet helemaal met mijn hoofd bij en zeg 'ja het viel mij wel mee, ik had het erger verwacht'. |:( En het drong ook pas naar een paar te lange secondes door wat ik nou precies had gezegd :')
Doei leuke sfeer, hallo ongemakkelijkheid.
Waar ik op doelde was dat ik voor de date wat twijfels had of die echt zo leuk was als ik mij herinnerde en dat het mij erg mee viel en hij zeker leuk was. Maar leg dat maar eens uit aan een man wanneer je op zijn pik hebt getrapt. Volgende keer toch iets langer nadenken voordat ik iets zeg op zo'n moment O~)

Ik heb jammer genoeg nog wel ergere blunder verhalen maar die vertel ik wanneer ik wat meer tijd heb.
pi_93104604
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef love_sharon het volgende:
Had een hele leuke date gehad met een jongen die ik een paar maanden daarvoor tijdens het uitgaan had ontmoet toen ik nog een vriend had. Ik loop mee naar het station waar die nog iets van 10 minuten op zijn trein moest wachten. Voelde duidelijk de alom bekende spanning van "oh hij gaat me zo hopelijk zoenen!"
Standaard eindpraatje aan het maken. Zegt die "ik vond het echt heel gezellig" :)
Ik die meer aan het denken was over de afscheidszoen was er niet helemaal met mijn hoofd bij en zeg 'ja het viel mij wel mee, ik had het erger verwacht'. |:( En het drong ook pas naar een paar te lange secondes door wat ik nou precies had gezegd :')
Doei leuke sfeer, hallo ongemakkelijkheid.
Waar ik op doelde was dat ik voor de date wat twijfels had of die echt zo leuk was als ik mij herinnerde en dat het mij erg mee viel en hij zeker leuk was. Maar leg dat maar eens uit aan een man wanneer je op zijn pik hebt getrapt. Volgende keer toch iets langer nadenken voordat ik iets zeg op zo'n moment O~)

Ik heb jammer genoeg nog wel ergere blunder verhalen maar die vertel ik wanneer ik wat meer tijd heb.
Had je makkelijk op kunnen lossen door m een knipoog te geven en m alsnog te zoenen :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_93120686
@ kefmania , wat een bazenverhaal idd! Welke uni? Is dat nog een beetje te betalen allemaal dan? Huisvesting, collegegeld.... etc... na dit verhaal moet ik er heen :')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:23:02 #11
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_93164467
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:51 schreef Stefanovich het volgende:
@ kefmania , wat een bazenverhaal idd! Welke uni? Is dat nog een beetje te betalen allemaal dan? Huisvesting, collegegeld.... etc... na dit verhaal moet ik er heen :')
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_93692397
Ik verwacht wel wat carnavalsblunders komende tijd :)

Enige blunder die ik heb is dat ik sinds een maandje aan een vrouw vastzit ;(
pi_98024924
quote:
» Er is al 95 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
BAM.
Lambo of Rekt
pi_98034426
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

BAM.
Goede kick
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:54:34 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_98038742
Leuk topic! ^O^ Ter ere van de kick heb ik wat van mijn versierblunders opgerakeld:

Eerste verhaal: Om te beginnen ben ik een paar jaar terug met carnaval in een dorp geweest waar ik zelden kwam. Toen heb ik me nogal klem gezopen, en met m'n grote bakkes (ik kende daar toch niemand!) een meisje proberen te versieren met de volgende zin: "Ga je niet te ver weg staan, dan moet ik zo ver lopen om je te komen versieren".

Tweede verhaal: Er was, toen ik een jaar of 15/16 was, dit meisje dat ik leuk vond. ik was al een tijdje met haar aan het flirten, en dat was wederzijds. Toen kwam nieuwjaar. Ik was wild enthousiast, want dacht dat dat een goed voorwendsel was om het meisje te zoenen. Net voor middernacht had ik me flink moed ingedronken, en ging ik naar het meisje toe. Ik vroeg haar of ik de eerste zoen om middernacht mocht. Wat gegiechel, en ze zegt me dat ik het zou krijgen als ik het héél romantisch zou vragen.
Dus Ser gaat op één knie zitten, kijkt het meisje strak in de ogen, pakt haar hand, en zegt: "Wil je met me neuken?"
Needless to say, ik heb die avond met niemand gezoend.

Disclaimer: dankzij genereuze hoeveelheden alcohol, kunnen de details ietwat afwijken van de waarheid. De grote lijn blijft echter staan. Helaas
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:20:08 #16
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_98039795
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dus Ser gaat op één knie zitten, kijkt het meisje strak in de ogen, pakt haar hand, en zegt: "Wil je met me neuken?"
Jammer dat het niks geworden is, maar als ik het zo lees vind ik het wel een bazenactie _O_
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:40:07 #17
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_98040708
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Jammer dat het niks geworden is, maar als ik het zo lees vind ik het wel een bazenactie _O_
Dat was het misschien geweest, als het de bedoeling was geweest om te zeggen. :@

Ik stond stijf van de zenuwen, en de alcohol zal ook niet geholpen hebben. Als het mijn bedoeling was geweest om dat te zeggen, zou ik dat hier niet gepost hebben.
pi_98274676
quote:
Leuk topic! ^O^ Ter ere van de kick heb ik wat van mijn versierblunders opgerakeld:

Eerste verhaal: Om te beginnen ben ik een paar jaar terug met carnaval in een dorp geweest waar ik zelden kwam. Toen heb ik me nogal klem gezopen, en met m'n grote bakkes (ik kende daar toch niemand!) een meisje proberen te versieren met de volgende zin: "Ga je niet te ver weg staan, dan moet ik zo ver lopen om je te komen versieren".

Tweede verhaal: Er was, toen ik een jaar of 15/16 was, dit meisje dat ik leuk vond. ik was al een tijdje met haar aan het flirten, en dat was wederzijds. Toen kwam nieuwjaar. Ik was wild enthousiast, want dacht dat dat een goed voorwendsel was om het meisje te zoenen. Net voor middernacht had ik me flink moed ingedronken, en ging ik naar het meisje toe. Ik vroeg haar of ik de eerste zoen om middernacht mocht. Wat gegiechel, en ze zegt me dat ik het zou krijgen als ik het héél romantisch zou vragen.

Disclaimer: dankzij genereuze hoeveelheden alcohol, kunnen de details ietwat afwijken van de waarheid. De grote lijn blijft echter staan. Helaas
_O-
  zondag 24 juli 2011 @ 12:01:02 #19
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_99871142
Kickje, zal zelf eens na gaan denken. Heeft iemand zin om alle delen bij elkaar te zoeken? Vind het namelijk superleuk om door te lezen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_99872152
quote:

_O-
pi_99874628
hebben jullie een linkje naar voorgaande delen? :)
  zondag 24 juli 2011 @ 15:21:27 #22
283293 John_Q
incognito
pi_99879964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat was het misschien geweest, als het de bedoeling was geweest om te zeggen. :@

Ik stond stijf van de zenuwen, en de alcohol zal ook niet geholpen hebben. Als het mijn bedoeling was geweest om dat te zeggen, zou ik dat hier niet gepost hebben.
Serieus, was ik dat meisje geweest, was ik eerst over je heen geklapt van het lachen en dan had er heus nog een kusje vanaf gekund. _O-
De jeugd/meisjes van tegenwoordig hebben, jammer voor jou, geen gevoel voor humor. :N
The waves you made will always be
  zondag 24 juli 2011 @ 16:12:38 #24
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_99880707
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:54 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Serieus, was ik dat meisje geweest, was ik eerst over je heen geklapt van het lachen en dan had er heus nog een kusje vanaf gekund. _O-
De jeugd/meisjes van tegenwoordig hebben, jammer voor jou, geen gevoel voor humor. :N
_O_
de besten zijn die het zonder drank op ook leuk vinden als je je verspreekt *;
Spreading the Word
  zondag 24 juli 2011 @ 16:22:38 #25
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_99881134
Het gebeurde tijdens het schoolreisje in groep 7, ik was 10. Een paar weken ervoor had ik een vriendinnetje gekregen, ze kwam totaal onverwacht met de vraag of ik verkering met haar wou, tuurlijk wou ik dat, had ik nog een maatje om mee met Lego en Knex te spelen dus waarom niet? Afijn, wij waren dus in dat pretpark en daar had je van die ronde bootjes die je zelf kon besturen. Er was een aanlegsteigertje waar verschillende bootjes te gelijk konden aankomen/vertrekken.

Toen ik net met haar was ingestapt zei ze tegen mij: wil je een kusje van mij onder het bruggetje daar? Ik: nee getverdemme, ieeuw kusjes :o dus ik stapte snel uit het bootje en ging bij een kameraad van mij in het bootje zitten, het is nooit meer wat geworden tussen ons :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99926197
quote:

_O- _O- _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99928384
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Wat is de moraal van het verhaal. Aanranding wordt meer gewaardeerd dan romantisch gedoe. :Y
"Niets is helemaal waar, en zelfs dat niet..."
;-)
pi_99928737
Toen ik 15 was kwam ik met carnaval een leuk skatermeisje tegen, ik deed zelf ook nog skateboarden en nog wat andere sporten. Veel gedronken al van te voren. Ik had al met haar zitten zoenen tot ik opeens van die kleine sneetjes op haar arm zag, je weet wel emo-shit.

Dus ik een beetje interesse tonen, hoe komen al die sneetjes op je arm?
Ze zei: "Dat doe ik als ik me kut voel"
Ik weet niet waarom ik dit zei :') maar ik zei: "Nou dan zit je wel heel vaak aan je kut."

Een vriendin van haar die langs ons zat begon ineens te roepen dat ik niet zo bot moest doen en blablabla. Einde verhaal.
rice rice baby tututututedudududum
pi_99929604
quote:
9s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Toen ik 15 was kwam ik met carnaval een leuk skatermeisje tegen, ik deed zelf ook nog skateboarden en nog wat andere sporten. Veel gedronken al van te voren. Ik had al met haar zitten zoenen tot ik opeens van die kleine sneetjes op haar arm zag, je weet wel emo-shit.

Ik weet niet waarom ik dit zei :') maar ik zei: "Nou dan zit je wel heel vaak aan je kut."

Een vriendin van haar die langs ons zat begon ineens te roepen dat ik niet zo bot moest doen en blablabla. Einde verhaal.
_O- :')
Oh mijn god! Zo droog! hihihi.
Dit is echt best topic ever! :Y
The waves you made will always be
  maandag 25 juli 2011 @ 18:48:21 #30
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_99929924
tvp :')
*Hosselcopter*
  maandag 25 juli 2011 @ 19:40:13 #31
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_99931888
quote:
9s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:07 schreef Rijstkoker het volgende:

:{ :'(
*** Nul Dertien ***
pi_99932243
Ik heb nog een blunder,

Toen ik 17 was ging ik op eerste date met de mooiste meid in omstreken.
We gingen een beetje door de stad heen lopen en hier en daar een beetje drinken en kleren kijken. Heel de dag ging super ik maakte grapjes en zij bleef steeds superlief lachen.

We gingen naar een meertje toe en er stonden 2 bankjes tegen over elkaar. Beetje praten over romantische dingen terwijl er ineens een zwerver tegenover ons op het bankje ging zitten. Ik lette niet op de zwerver verder en zij fluisterde: "Kom eens dichterbij" Ze deed ook een handgebaar dat mijn gezicht naar haar gezicht moest gaan.

Ik dacht van: Aaah yeah :D ik ga haar kussen. Dus ik met mijn gezicht naar haar gezicht toe met mijn ogen dicht, mond richting mond. Duwt ze ineens mijn gezicht weg zegt ze: "Nee dat bedoel ik niet maar kijk die vieze man hij staart heel de tijd naar mij" Ik schaamde me kapot, kreeg een rood hoofd. :@

Uiteindelijk kusten we elkaar die avond nog voor de eerste keer heel sneaky op de hoek van de straat waar ze woonde, goed uitkijken of haar ouders ons niet zagen. Ze hield er nooit van om in het openbaar te zoenen. (Een echte dame)

We hebben toen nog zo'n 3 jaar met elkaar gehad.
Ze was een echte blikkenvanger, ik hoorde mensen hun nekwervels breken terwijl ze naar haar keken. Jammer genoeg is het echt fucked up afgelopen die relatie. Achja, ik heb me prima gered erna :P
pi_99932692
HEUJ ik geef mijn helemaal bloot hier, waar blijven die andere blunders :D

Die meid van de post hierboven was trouwens 2 jaar ouder dan ik :7

[ Bericht 33% gewijzigd door Rijstkoker op 25-07-2011 20:06:04 ]
pi_100131239
Klein kickje :D

Vorig jaar zomer. Mijn ouders waren op vakantie, dus ik was alleen thuis. Prima natuurlijk, maar daar horen ook de nodige huishoudelijke taken bij. Nou was het zaterdagavond, dus ik wilde uitgaan. Vanwege het feit dat mijn ouders niet thuis waren, moest ik nog snel even mijn favoriete overhemd strijken. Nou brandde ik mijn arm aan de strijkbout :( Even onder de kraan gehouden, maar natuurlijk hou je er altijd een brandwond aan over (ik heb overigens nog steeds een litteken ;( ).

Daarna op de fiets gesprongen en snel naar de stad gegaan, lekker zuipen en dansen enzo. Op een gegeven moment had ik aardig wat op en zag een meid die er best goed uitzag :7 Ik er dus op af en wat was mijn briljante openingszin? Ik showde die brandwond aan haar vergezeld met de woorden: wil jij voortaan m'n strijk komen doen?
Needless to say dat het niet succesvol was ;(

Ook een keer stond ik naast een meid met een heel diep decolleté. Toen werd er Happy Hardcore gedraaid, dus iedereen (waaronder ik) helemaal losgaan daarop. Alleen had ik nog een vol glas bier, waarvan ik veel morste in dat decolleté van die meid. Dus ik draai me om zeg tegen d'r: sorry, ik lik het wel even op.
Ook niet succesvol :'(
pi_100132069
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:49 schreef Rijstkoker het volgende:
Ze was een echte blikkenvanger, ik hoorde mensen hun nekwervels breken terwijl ze naar haar keken.
Geniale manier van omschrijven! :D
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:11:52 #36
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_100136714
Nog twee Reddit threads met versierblunders voor de liefhebbers. :P

[1]
[2]
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:16:54 #37
350521 Carnivoor
Meat is murder. Tasty murder.
pi_100136926
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:40 schreef Morphs het volgende:

[..]

Geniale manier van overdrijven! :D
Fixed.
Sanity and insanity
Go together hand in hand
But never be afraid
On which side of the line you stand
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:25:49 #38
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_100137288
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef IceBeach het volgende:
Nog twee Reddit threads met versierblunders voor de liefhebbers. :P

[1]
[2]
awesome. _O_ _O-
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_103288881
Ik had een date met een jongen. We gingen ergens wat drinken en na een aantal wijntjes moest ik naar de wc. Hij was eerst geweest, dus toen hij terug kwam zag hij dat ik wilde op staan. Hij stond achter mijn stoel. Ik kijk achterom en vraag hem wat hij aan het doen was. Hij zei dat hij mijn stoel achteruit wilde trekken. Ik schiet in de lach en zeg tegen hem dat hij normaal moest doen en gewoon moest gaan zitten.

Geen geweldig verhaal, maar de tafel naast ons lag in een deuk. Dus eigenlijk is het zijn versierblunder :P
Regels, ik zie ze liever als een soort advies
pi_103782222
Ik was van het weekend uit in utrecht en had mn vestje om mn tas geknoopt. Ik voelde iemand trekken aan mn tas dus ik kijk om, staat er een jongen met mn vestje in zn handen. Sorry zegt ie, dus ik vraag "heb je er bier over heen gemorst ofzo, dat je mn vestje vast hebt?" "Nee maar ik wil even friemelen, ik houd van friemelen. Jij ook?" Ik schoot keihard in de lach en zei dat ik over het algemeen niet zomaar aan vestjes van vreemden zou friemelen. Haalt ie heel droog zn schouders op "ik moet toch ergens beginnen". :') Hij was wel origineel maar ik had zo de slappe lach dat ik m niet meer serieus kon nemen.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_103782871
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Speedfight het volgende:
Ik was van het weekend uit in utrecht en had mn vestje om mn tas geknoopt. Ik voelde iemand trekken aan mn tas dus ik kijk om, staat er een jongen met mn vestje in zn handen. Sorry zegt ie, dus ik vraag "heb je er bier over heen gemorst ofzo, dat je mn vestje vast hebt?" "Nee maar ik wil even friemelen, ik houd van friemelen. Jij ook?" Ik schoot keihard in de lach en zei dat ik over het algemeen niet zomaar aan vestjes van vreemden zou friemelen. Haalt ie heel droog zn schouders op "ik moet toch ergens beginnen". :') Hij was wel origineel maar ik had zo de slappe lach dat ik m niet meer serieus kon nemen.
Ben je nou serieus? Hij wilde hem gewoon stelen.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 31 oktober 2011 @ 13:41:02 #43
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_103783842
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef Messina het volgende:

Dit is trouwens pas deeltje 29. Deeltje 28 is foutief deeltje 29 geworden.
SPOILER
^O^
pi_106484803
Ik reanimeer het topic even!

Zo'n twee jaar geleden had ik met mijn toenmalige ex een soort van tweede opleving. Het duurde echter niet lang voordat de ellende begon. TS genoot namelijk van zijn vrijheid, want ik had eindelijk de moed/kennis om vrouwen te versieren. Ik had dus een paar meiden op het oog. Ik had het allemaal perfect verwerkt, er kon niets fout gaan. Maar daarin heb ik me lelijk vergist, dit is tevens een les voor jullie: onderschat een vrouw NOOIT.

Vlak na het nieuwe jaar sloeg ik bij meisje A mijn slag, we zoenden. De volgende dag kreeg ik een boos sms'je van meisje B. Wat bleek, Meisje A had op school flink lopen vertellen en via via had meisje B het gehoord. 'Kut': dacht ik, nu heb ik het bij haar verpest. Dat bleek niet de waarheid, want bij een feest twee maanden later zoende ik met haar (voor de neus van meisje A, die ik helaas moest opofferen). Ik was tijdens dat feest nog in contact met Meisje C (mijn ex), maar ik had deze afgekapt omdat ik verder wou met meisje B.

Dus ik kapte meisje C af, maar toen ging het alsnog fout. Ze lokte me naar haar toe met een smoesje (een bekende was overleden en ze wou steun). Dus zo lief als ik ben ging ik erheen. Uiteindelijk gezoend, maar dit veranderde de situatie voor mij niet. Meisje B zou het worden.

Meisje C (ex) was razend en is er op de één of andere manier achtergekomen wie meisje B was. Heeft met haar contact gezocht op Hyves ( :') ) en allerlei verhalen over mij zitten verkondigen. Hierin zaten natuurlijk waarheden (dat we hadden gezoend), maar ook flinke leugens. Meisje B geloofde meisje C en zo waren ze alle drie opeens heel ver weg.

En zo stortte mijn hele kaartenhuis in elkaar, had ik niets en ben ik nu braaf in een relatie (met geen van deze bovenstaande dus).

Nu jullie .. :*

[ Bericht 1% gewijzigd door timonicious op 06-01-2012 15:25:23 ]
  zaterdag 7 januari 2012 @ 03:13:45 #45
350279 Virtuax
Virtuele held
pi_106516637
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef timonicious het volgende:
Ik reanimeer het topic even!

Zo'n twee jaar geleden had ik met mijn toenmalige ex een soort van tweede opleving. Het duurde echter niet lang voordat de ellende begon. TS genoot namelijk van zijn vrijheid, want ik had eindelijk de moed/kennis om vrouwen te versieren. Ik had dus een paar meiden op het oog. Ik had het allemaal perfect verwerkt, er kon niets fout gaan. Maar daarin heb ik me lelijk vergist, dit is tevens een les voor jullie: onderschat een vrouw NOOIT.

Vlak na het nieuwe jaar sloeg ik bij meisje A mijn slag, we zoenden. De volgende dag kreeg ik een boos sms'je van meisje B. Wat bleek, Meisje A had op school flink lopen vertellen en via via had meisje B het gehoord. 'Kut': dacht ik, nu heb ik het bij haar verpest. Dat bleek niet de waarheid, want bij een feest twee maanden later zoende ik met haar (voor de neus van meisje A, die ik helaas moest opofferen). Ik was tijdens dat feest nog in contact met Meisje C (mijn ex), maar ik had deze afgekapt omdat ik verder wou met meisje B.

Dus ik kapte meisje C af, maar toen ging het alsnog fout. Ze lokte me naar haar toe met een smoesje (een bekende was overleden en ze wou steun). Dus zo lief als ik ben ging ik erheen. Uiteindelijk gezoend, maar dit veranderde de situatie voor mij niet. Meisje B zou het worden.

Meisje C (ex) was razend en is er op de één of andere manier achtergekomen wie meisje B was. Heeft met haar contact gezocht op Hyves ( :') ) en allerlei verhalen over mij zitten verkondigen. Hierin zaten natuurlijk waarheden (dat we hadden gezoend), maar ook flinke leugens. Meisje B geloofde meisje C en zo waren ze alle drie opeens heel ver weg.

En zo stortte mijn hele kaartenhuis in elkaar, had ik niets en ben ik nu braaf in een relatie (met geen van deze bovenstaande dus).

Nu jullie .. :*
Moraal van het verhaal;
Opties open houden mag, maar niet als ze elkaar kennen
pi_106599913
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 03:13 schreef Virtuax het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal;
Opties open houden mag, maar niet als ze elkaar kennen
Zo ongeveer!
pi_106608918
De deur in iemands gezicht dicht knallen terwijl diegene een liefdesverklaring geeft. Voor zover dat kan op je 16e.

Valentijnsroos krijgen van n schoolgenoot, tijdens t 'bedanken' de slappe lach krijgen en rood weglopen

ik was echt een ramp op mn 16e. Totaal niet met jongens bezig....

Versierblunder van een jongen bij mij: op date 2 op de gitaar everyday i love u more zingen (racoon) en me aan blijven kijken wheh wist niet hoe hard ikbweg moest rennen..
pi_106608993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Klein kickje :D

Vorig jaar zomer. Mijn ouders waren op vakantie, dus ik was alleen thuis. Prima natuurlijk, maar daar horen ook de nodige huishoudelijke taken bij. Nou was het zaterdagavond, dus ik wilde uitgaan. Vanwege het feit dat mijn ouders niet thuis waren, moest ik nog snel even mijn favoriete overhemd strijken. Nou brandde ik mijn arm aan de strijkbout :( Even onder de kraan gehouden, maar natuurlijk hou je er altijd een brandwond aan over (ik heb overigens nog steeds een litteken ;( ).

Daarna op de fiets gesprongen en snel naar de stad gegaan, lekker zuipen en dansen enzo. Op een gegeven moment had ik aardig wat op en zag een meid die er best goed uitzag :7 Ik er dus op af en wat was mijn briljante openingszin? Ik showde die brandwond aan haar vergezeld met de woorden: wil jij voortaan m'n strijk komen doen?
Needless to say dat het niet succesvol was ;(

Ook een keer stond ik naast een meid met een heel diep decolletƩ. Toen werd er Happy Hardcore gedraaid, dus iedereen (waaronder ik) helemaal losgaan daarop. Alleen had ik nog een vol glas bier, waarvan ik veel morste in dat decolletƩ van die meid. Dus ik draai me om zeg tegen d'r: sorry, ik lik het wel even op.
Ook niet succesvol :'(
haha ik vind die strijkbout wel mooi. Oigineel iig
pi_106610093
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:14 schreef thatday het volgende:
Versierblunder van een jongen bij mij: op date 2 op de gitaar everyday i love u more zingen (racoon) en me aan blijven kijken wheh wist niet hoe hard ikbweg moest rennen..
Want!?? Een liedje op je gitaar spelen voor je date is een klassieke blunder!?? :?

Gelukkig kan ik totaal geen gitaar spelen, dus die 'blunder' zal ik gelukkig nooit maken :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 9 januari 2012 @ 19:00:08 #50
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_106610499
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:50 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Want!?? Een liedje op je gitaar spelen voor je date is een klassieke blunder!?? :?

Gelukkig kan ik totaal geen gitaar spelen, dus die 'blunder' zal ik gelukkig nooit maken :')
Idd, een liedje spelen is wellicht een beetje afgezaagd, maar een blunder zou ik het niet noemen...
pi_106610902
Nee ik vind dat juist heel leuk, muzikale mannen (y). Je had er gewoon bij moeten zijn.. De liedkeuze en de manier waarop hij daarbij keek was op t moment een beetje fout...

Mja achteraf niet echt een blunder van zijn kant maar ik voelde me heel opgelaten. Dat zal t wel zijn geweest. Vond m ook niet zo leuk eigenlijk
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:30:15 #52
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_106915904
Een blunder uit mijn tijd dat ik een half jaartje in het buitenland studeerde.

In diezelfde periode studeerde een duitse schöne ook op die universiteit. We spraken elkaar vaak, gingen vaak uit maar er was nooit echt sprake van 'goh hier zit potentie in'. Dus daar gedroeg ik me ook niet naar. Tot de laatste avond, toen begon ze opeens helemaal aan me te friemelen en deed alsof ik haar man was enzovoorts. Ik vond het allemaal prima en ging hierin mee. Ik zei op het gegeven moment: 'I have to pee, wanna join?' (slaat nergens op, weet ik). Maargoed, met een volmondige ja beantwoordde ze mijn vraag en stond ik niet veel later met haar in een WC-hokje. Ik plassen (ja, lukte nog :') , zal absoluut door de drank komen ), maar verder dus NIETS GEDAAN. En the night doesn't end there.

Na mijn faal dacht de duitse waarschijnlijk ook van laat ik dan maar duidelijk zijn. Ze zei LETTERLIJK: "This is probably the last night we will see each other so you may kiss me now."
En wat deed Catatafish? Die gaf haar een kusje op haar voorhoofd en liep weg.

Kon me de volgende dag wel voor m'n kop slaan. (Heb trouwens nog wel een mooie uit die tijd, die post ik later nog :) ).
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:41:13 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_106916329
Haha, oh my god. Ze heeft je lul er nog net niet zelf ingepropt en toch weet je dit te verpesten. Way to go. :P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:42:03 #54
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_106916369
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef Silenus het volgende:
Haha, oh my god. Ze heeft je lul er nog net niet zelf ingepropt en toch weet je dit te verpesten. Way to go. :P
:P
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:58:07 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_106916997
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:30 schreef Catatafish het volgende:

In diezelfde periode studeerde een duitse schöne ook op die universiteit. We spraken elkaar vaak, gingen vaak uit maar er was nooit echt sprake van 'goh hier zit potentie in'. Dus daar gedroeg ik me ook niet naar. Tot de laatste avond, toen begon ze opeens helemaal aan me te friemelen en deed alsof ik haar man was enzovoorts. Ik vond het allemaal prima en ging hierin mee. Ik zei op het gegeven moment: 'I have to pee, wanna join?' (slaat nergens op, weet ik). Maargoed, met een volmondige ja beantwoordde ze mijn vraag en stond ik niet veel later met haar in een WC-hokje. Ik plassen (ja, lukte nog :') , zal absoluut door de drank komen ), maar verder dus NIETS GEDAAN. En the night doesn't end there.

Na mijn faal dacht de duitse waarschijnlijk ook van laat ik dan maar duidelijk zijn. Ze zei LETTERLIJK: "This is probably the last night we will see each other so you may kiss me now."

Kon me de volgende dag wel voor m'n kop slaan. (Heb trouwens nog wel een mooie uit die tijd, die post ik later nog :) ).
Je had bass to mouth moeten doen joh. Als ze tenminste niet minderjarig is...

Of ass to trout.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:22:17 #56
323372 DikBoek
Ook lekker met kaas.
pi_106925305
Hoewel ik me wel afvraag hoeveel van de verhalen in dit topic waar zijn, vind ik het hilarisch om te lezen.
Maar laten we wel wezen, dat was natuurlijk al lang duidelijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 januari 2012 @ 21:02:12 #57
300347 MrManuel
pi_106927323
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:30 schreef Catatafish het volgende:

Oh mijn god! -O-
[i]~ The impossible is easy![/i]
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:43:17 #58
365422 Catatafish
pi_107001477
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je had bass to mouth moeten doen joh. Als ze tenminste niet minderjarig is...

Of ass to trout.
Catatafish couldn't solve the riddle. Maar echt deze blunder haunts me. Ze was namelijk echt totaal niet lelijk en ja hoe vaak krijg je zulke verzoeken.
pi_107005823
geen blunder van mij, wel van een vriend van me.. hij is erg verlegen en durft niet zo goed bij de meisjes/vrouwtjes.. tenzij hij een behoorlijk aantal biertjes op heeft.. en sja.. dan naar een meisje stappen is vaak geen groot succes.. Bij een concertje ( in zon zaaltje waar je met muntjes voor je drinken moest betalen..) stapt hij ein-de-lijk eens op een meisje af (na dus een behoorlijk aantal biertjes), raapt al zijn moed bij elkaar... en vraagt: "Wil je wat drinken?" .. dat meisje: ja lekker :).. hij: "heb je nog muntjes?" 8)7 o|O
meisje keek hem en aan liep weg...
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:22:55 #60
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_107006151
:')
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:07:02 #61
365422 Catatafish
pi_107008491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:16 schreef MetalMuisje het volgende:
geen blunder van mij, wel van een vriend van me.. hij is erg verlegen en durft niet zo goed bij de meisjes/vrouwtjes.. tenzij hij een behoorlijk aantal biertjes op heeft.. en sja.. dan naar een meisje stappen is vaak geen groot succes.. Bij een concertje ( in zon zaaltje waar je met muntjes voor je drinken moest betalen..) stapt hij ein-de-lijk eens op een meisje af (na dus een behoorlijk aantal biertjes), raapt al zijn moed bij elkaar... en vraagt: "Wil je wat drinken?" .. dat meisje: ja lekker :).. hij: "heb je nog muntjes?" 8)7 o|O
Heerlijk tactloos!
pi_107019998
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:16 schreef MetalMuisje het volgende:
Als een man dorst heeft ;)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:50:21 #63
365422 Catatafish
pi_107020489
Goed, hier mijn tweede blunder.

Tijdens mijn buitenlandse verblijf had ik een plaatselijke dame aan de haak. Tenminste, alles leek erop dat het zou lukken. De week voor 'de blunder' hadden we nog gezoend met uitgaan.

De desbetreffende avond gingen we met een stuk of acht man stappen, de dame in kwestie dronk geen alcohol en ging even een paar uur in mijn bed slapen (al een fucking hint op zich).

Maar goed, ik ging gewoon met anderen in de huiskamer zuipen, we gingen een kaartspel doen (Kingsen) en dat ging me behoorlijk slecht af. Binnen no time dronken dus.

Dus toen was het tijd om uit te gaan, dus ik naar mijn kamer toe, haar wakker maken. Voordat ik het doorhad lag ik bij d'r in bed al het één-en ander te doen. Toen bedacht ik me opeens dat ze allemaal buiten al 20 minuten op ons aan het wachten waren :D . Dus toen hebben we ons 'voor de daad' aangekleed en bij de groep gevoegd om uit te gaan. De seks zou na het uitgaan wel komen. Dit bleek echter een grove inschattingsfout, ik was namelijk in die hele zes maanden nooit zo dronken geworden. In de club ben ik op de bar geklommen, een fles Jack Daniels van de DJ gejat en een halve striptease gegeven.

En toen moest ik overgeven, dus ging ik naar buiten, heb ik gekotst en ben ik in slaap gevallen in de bosjes en werd ik om 9:00 wakker. Chick weg natuurlijk. Erger nog, ze ontmoette die nacht een andere gozer en heeft daar nog steeds een relatie mee :') .
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:51:53 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107020536
Maar dit verhaal is ook wat waard!
pi_107020554
^
Held _O_
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:57:26 #66
365422 Catatafish
pi_107020638
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:51 schreef Silenus het volgende:
Maar dit verhaal is ook wat waard!
Daarom ben ik blij dat er topics als deze bestaan, dan heeft dit verhaal ook zijn positieve kant (vermaak). Desondanks ik er nog flink van kan balen, beschik ik wel over voldoende zelfspot om er ook zelf om te lachen. :)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:05:16 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107020789
Het gaat er ook om dat je het later alsnog goed maakt met allerlei mooie hosselverhalen. Dan is er niks aan de hand.

Ik heb mijn blunders/verhalen in de afgelopen 30 delen ook een keer verteld trouwens. Geen idee meer. :')
pi_107031363
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:50 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wellicht is het blundergedeelte het feit dat die jongen dat al op de tweede date zong?
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:15:16 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_111290780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:05 schreef Silenus het volgende:
Het gaat er ook om dat je het later alsnog goed maakt met allerlei mooie hosselverhalen. Dan is er niks aan de hand.

Ik heb mijn blunders/verhalen in de afgelopen 30 delen ook een keer verteld trouwens. Geen idee meer. :')
Met die tweeling ofzo? Op het station? Of wat was dat ook alweer?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:16:29 #70
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111290832
Geen tweeling, wel zusjes. Maar inderdaad, je weet het nog. :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:17:31 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_111290872
Hahaha dat was 1 van de beste verhalen om te lezen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:18:30 #72
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_111290914
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hahaha tyfusss :D :')

Ik had afgelopen maandagnacht ook weer echt een vaag verhaal met carnaval. We gingen in Breda stappen, supergezellig, maar moesten de laatste trein naar Utrecht hebben. Die hadden we gemist ( :') ), maar we kwamen in ieder geval nog wel tot aan 's-Hertogenbosch. Daar stonden we, knetterbezopen natuurlijk, op dat plein voor het station met al die taxi's. Terwijl wat maten van me (we waren met z'n vieren) allemaal taxichauffeurs tegen elkaar aan het uitspelen waren voor een goedkope prijs, was ik met een meisje aan het praten die op haar zus aan het wachten was. (Die kwam uit de stad, en zou bij haar blijven slapen)
Dat meisje was blijkbaar net zo lam als ik, want op een gegeven moment waren we aan het zoenen. Nou, niks geks aan de hand zou je zeggen. Komt die zus eraan, ziet ons en zegt 'Hey *naam*, wat ben jij nou aan het doen?'. Zegt dat meisje waar ik mee zoende: "Ja, wil je ook effe?"

Die zus kijkt me aan, ik kijk beide aan van 'wat gaat hier nu gebeuren', die zus zegt: 'ah, what the heck' en pakt mij ook op de bek. Nu de blunder: M'n maten zaten nog steeds te zeveren met die kuttaxi's, dus ik zit een slaapplaats te regelen bij die zusjes voor ons vieren. (Imagine: Silenus die in een groot tweepersoonsbed ligt met aan beide kanten twee naakte zusjes O-) O+ :9~ ) Wat zeggen die dronken idioten: "Silenus, flikker een eind op, we gaan naar Utrecht".

Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht ( :') ), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'

Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet. :')
:D :D _O_ .
pi_111294128
Ook genoeg faalverhalen maar hou het er even bij eentje van afgelopen oud en nieuw...

Behoorlijk lekker hockeymeisje, een vriendin van de vriendin van een huisgenoot van mij. Al een keer eerder door ons huis zien huppelen toen ze met haar vriendin bij ons thuis was..
Even met haar geouwehoerd en kreeg toen al na een paar dagen te horen dat ze me wel zag zitten >:)

Nu kwam ze dus met die vriendin mee bij ons oud en nieuw vieren... Kennelijk was haar al verteld, zonder het daar ooit met mij over te hebben gehad, dat ze wel bij mij in bed mocht slapen :D Daar had ik uiteraard geen problemen mee, en zij kennelijk ook niet anders was ze niet meegegaan.. Na het feest om een uurtje of 2 richting huis gegaan met haar terwijl iedereen nog op het feest was...

Verbaaste me hoe makkelijk het allemaal ging, heb haar niet eens gevraagd om mee naar huis te gaan, ze stapte gewoon achterop mijn fiets en eenmaal thuis pakte ze haar tas met spullen uit de woonkamer, zette die in mijn slaapkamer, en ging in string en bh op mn bed liggen :9~

Eerst wat gaan zoenen, en na een halve minuut voelde ik haar hand al down there..... Ik was alleen behoorlijk lam en zat alleen al gigantisch te kloten om haar string uit te krijgen ( hoe fucking moeilijk is het ) :') Dat deed ze toen zelf maar, maar daarna ben ik gewoon spontaan in slaap gevallen 8)7
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:05:07 #74
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111300122
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ook genoeg faalverhalen maar hou het er even bij eentje van afgelopen oud en nieuw...

Behoorlijk lekker hockeymeisje, een vriendin van de vriendin van een huisgenoot van mij. Al een keer eerder door ons huis zien huppelen toen ze met haar vriendin bij ons thuis was..
Even met haar geouwehoerd en kreeg toen al na een paar dagen te horen dat ze me wel zag zitten >:)

Nu kwam ze dus met die vriendin mee bij ons oud en nieuw vieren... Kennelijk was haar al verteld, zonder het daar ooit met mij over te hebben gehad, dat ze wel bij mij in bed mocht slapen :D Daar had ik uiteraard geen problemen mee, en zij kennelijk ook niet anders was ze niet meegegaan.. Na het feest om een uurtje of 2 richting huis gegaan met haar terwijl iedereen nog op het feest was...

Verbaaste me hoe makkelijk het allemaal ging, heb haar niet eens gevraagd om mee naar huis te gaan, ze stapte gewoon achterop mijn fiets en eenmaal thuis pakte ze haar tas met spullen uit de woonkamer, zette die in mijn slaapkamer, en ging in string en bh op mn bed liggen :9~

Eerst wat gaan zoenen, en na een halve minuut voelde ik haar hand al down there..... Ik was alleen behoorlijk lam en zat alleen al gigantisch te kloten om haar string uit te krijgen ( hoe fucking moeilijk is het ) :') Dat deed ze toen zelf maar, maar daarna ben ik gewoon spontaan in slaap gevallen 8)7
Auw :')
Hoe is het afgelopen? Volgende dag nog een 2e kans gekregen? :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_111328729
Een keer een kleine blundertje gehad. Ik stond in de discotheek, loop terug naar wat maten van me, staat er ineens een kennis van me. Dus ik met hem praten, wijst hij naar een meisje dat daar staat met een vriendin en zegt hij "die wil graag zoenen", dus ik naar haar kijken :? . Zij steld zich meteen voor enzo, wat doe ik? Sla ik dicht en loop ik na een minuut maar gewoon door.. Achteraf bleek ze echt bijzonder knap te zijn en had ik er veel meer uit moeten halen }:| |:(

[ Bericht 34% gewijzigd door Skypiea op 09-05-2012 12:11:00 (Te vroeg verstuurd ) ]
pi_111432348
Een enigzins recente blunder: Afgelopen koninginnenacht uitgegaan in Utrecht met wat vrienden en hun aanhang. Toen ik nog redelijk nuchter was een random meisje gezien waar ik op af liep. Beetje mee staan praten en doen, het ging allemaal wel goed en ik zocht een geschikt moment om de klus te klaren. Ik nog even een biertje voor ons gehaald, en daarna wat fysieker geworden (dansen/schuren). Op een gegeven moment fluister ik in haar oor "Ik ben wel benieuwd hoe meisjes uit Zeeland zoenen" ( :') ) (ze kwam uit Middelburg). Draait ze zich om en zegt ze letterlijk "Ik vind je een leuke jongen en je bent leuk om te zien maar ik doe het niet want volgens mij ben je echt zo'n player die dit bij veel meisjes doet."
Ook echt "Ik doe het niet" :') . Daar stond ik dan, en met m'n lompe kop ging ik nog in de verdediging ook ("Nee echt niet, dat zie je verkeerd blabla") :') . Was wel een rare manier om een blauwtje te lopen.

(geen verkapte kijk-mij-stoer-zijn post)
  maandag 14 mei 2012 @ 10:42:26 #77
371030 Bijstandsuitkering
Tijd voor een boventitel
pi_111525346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:37 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Een enigzins recente blunder: Afgelopen koninginnenacht uitgegaan in Utrecht met wat vrienden en hun aanhang. Toen ik nog redelijk nuchter was een random meisje gezien waar ik op af liep. Beetje mee staan praten en doen, het ging allemaal wel goed en ik zocht een geschikt moment om de klus te klaren. Ik nog even een biertje voor ons gehaald, en daarna wat fysieker geworden (dansen/schuren). Op een gegeven moment fluister ik in haar oor "Ik ben wel benieuwd hoe meisjes uit Zeeland zoenen" ( :') ) (ze kwam uit Middelburg). Draait ze zich om en zegt ze letterlijk "Ik vind je een leuke jongen en je bent leuk om te zien maar ik doe het niet want volgens mij ben je echt zo'n player die dit bij veel meisjes doet."
Ook echt "Ik doe het niet" :') . Daar stond ik dan, en met m'n lompe kop ging ik nog in de verdediging ook ("Nee echt niet, dat zie je verkeerd blabla") :') . Was wel een rare manier om een blauwtje te lopen.

(geen verkapte kijk-mij-stoer-zijn post)
haha inderdaad :-p we weten allebij dat als je dr echt had zien zitten had je het niet daarbij gelaten.. ik vind het nieteens een afwijzing, ze vertrouwd je (mischien terrecht) nog niet:p
Niks te melden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:36:30 #78
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_111627253
Goed, hier mijn verhaal. En geloof het of niet, dit heeft plaatsgevonden afgelopen vrijdag de dertiende. 13 april 2012.

Vrijwel elke week staan mijn beste vriendinnen en ik in dezelfde kroeg tot diep in de nacht te dansen! Het is een behoorlijk foute kroeg maar, het is er altijd één groot feest! Zo ook deze keer. Ik was samen met een vriendin, maar die voelde zich niet zo lekker. "Ik ga naar huis" schreeuwt ze in mijn oor, en ik zeg dat ze maar vast moet gaan dat ik nog even blijf. Waarom ik alleen in de kroeg achterblijf? Ik heb een oogje op iemand. En die persoon staat achter in de kroeg!

Ik besluit "naar de wc" te gaan, boven. Ik loop de trap op, maak een praatje met de toiletdame, ga naar het toilet en wil naar beneden lopen. Maar, ik heb geluk. Halvewege de smalle trap staat hij! Ik loop een stukje naar beneden tot ik op ooghoogte met hem kom. Ik heb geluk want we maken een praatje en ik voel mezelf glimmen. Hij wil verder naar boven lopen dus zet ik mijn voet nonchalant op de volgende tree en... stuiter de rest van de trap op mijn linkerbil naar beneden.

Zo jammer. Ik durfde een hele tijd niet meer naar binnen. Heb me er inmiddels maar overheen gezet!
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:42:59 #79
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111629839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef WinterJas het volgende:
Goed, hier mijn verhaal. En geloof het of niet, dit heeft plaatsgevonden afgelopen vrijdag de dertiende. 13 april 2012.

Vrijwel elke week staan mijn beste vriendinnen en ik in dezelfde kroeg tot diep in de nacht te dansen! Het is een behoorlijk foute kroeg maar, het is er altijd één groot feest! Zo ook deze keer. Ik was samen met een vriendin, maar die voelde zich niet zo lekker. "Ik ga naar huis" schreeuwt ze in mijn oor, en ik zeg dat ze maar vast moet gaan dat ik nog even blijf. Waarom ik alleen in de kroeg achterblijf? Ik heb een oogje op iemand. En die persoon staat achter in de kroeg!

Ik besluit "naar de wc" te gaan, boven. Ik loop de trap op, maak een praatje met de toiletdame, ga naar het toilet en wil naar beneden lopen. Maar, ik heb geluk. Halvewege de smalle trap staat hij! Ik loop een stukje naar beneden tot ik op ooghoogte met hem kom. Ik heb geluk want we maken een praatje en ik voel mezelf glimmen. Hij wil verder naar boven lopen dus zet ik mijn voet nonchalant op de volgende tree en... stuiter de rest van de trap op mijn linkerbil naar beneden.

Zo jammer. Ik durfde een hele tijd niet meer naar binnen. Heb me er inmiddels maar overheen gezet!
Kwam hij je niet eens even helpen? :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:46:40 #80
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_111629986
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Kwam hij je niet eens even helpen? :P
Ik was zo snel weg dat dat vrijwel onmogelijk was. Een week of twee later hebben we er samen hard om gelachen! Overigens is de jacht op hem nog niet voorbij, inmiddels één vluchtige zoen van hem kunnen stelen.. O+ maar gelukkig geen blunders meer begaan!
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:47:44 #81
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111630035
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:46 schreef WinterJas het volgende:

[..]

Ik was zo snel weg dat dat vrijwel onmogelijk was. Een week of twee later hebben we er samen hard om gelachen! Overigens is de jacht op hem nog niet voorbij, inmiddels één vluchtige zoen van hem kunnen stelen.. O+ maar gelukkig geen blunders meer begaan!
Wahahaha vreselijk zulke situaties. Maar je maakt nog een kans dus :P
pi_111688358
Lijkt op een verhaal eerder genoemd.

Anderhalf jaar geleden op de ''beruchte Renesse'' camping Duin&Strand. Tegenover ons een hele tent vol meiden waar ik met eentje in gesprek raakte in die discotheek waar wat al snel overging op zoenen. Voor die tijd had ik met vrienden al een drankspel gedaan dus ik was al redelijk het padje af. Uiteindelijk vroeg ze of we eerder weg konden naar de tenten toe. Duidelijk hint natuurlijk en zo is ze bij me in de tent beland. Ik kan me nog herinneren dat we op het begin nog wat zaten te vozen en dat bh en alles al uit was. Ik weet niet hoe ik het heb geflikt maar ben tijdens het voorspel zomaar in slaap gevallen :') Volgende ochtend was zij natuurlijk niet meer in onze tent te bekennen en er is ver ook niks meer van gekomen.
pi_111693156
Ben nu echt helemaal naar de tering, en heb een paar overduidelijke kansen laten liggen. Aldus vrienden op Whatsapp. Ik lag achterover op een chill kussen toen er een knap meisje naast/half op me kwam liggen en daar heb ik dus niks mee gedaan. Net als het meisje dat tegen me aan is komen rijden toen ik op een barkruk zat, ik heb toen alleen wat drinken voor mn maten gepakt :')

Alcohol, gevaarlijk.
pi_111728198
Ik post hier nooit, maar ik vind dit zo'n leuk onderwerp dat ik ook iets ga posten.

Ik was een jaar of 14, ik was samen met mijn broertje en mijn ouders op vakantie in zuid-frankrijk.
Na een paar dagen hadden we veel contact met leeftijdsgenoten, allemaal tussen de 13 en 16 jaar. Daar was ook een enorm leuk meisje. Toen ik haar zag was ik verkocht, ik had alleen een groot probleem, ik was enorm verlegen.
Weer een paar dagen daarna (was ongeveer de 4de dag van de 3 weken dat we daar waren) kwamen we weer bij elkaar bij het stuwmeer. Zij was er niet, maar bijna iedereen wist hoe ik over haar dacht, dat zonder dat ik iets had gezegd.. Het was nogal duidelijk geloof ik. Dat kwam doordat ik altijd anders reageerde als zij er was. De oudere jongens vonden dat wel leuk, zij hadden allemaal al een vriendin, dus die gingen wat voor mij regelen. Een ontmoeting dus.
Alleen wist ik daar niks van.
Goed, op een avond zaten we net buiten de camping, zij mocht daar nooit komen van haar ouders, dus ik verwachtte haar niet.
Toen kwam ze daar ineens!!! Iemand fluisterde in mijn oor, ze komt voor jou.
Ik, huh!!! Oh jee, wat nu!! Ik werd zenuwachtig, wist niet wat te doen.
Toen zei een van de oudere jongens, ga bloemen voor haar plukken, daar houden vrouwen van.
Dat vond ik een goed idee, alleen had ik het probleem dat het stikdonker was.
In mijn zenuwen heb ik wat bloemen geplukt en zo snel mogelijk naar haar toegerend, want stel je voor dat ze alweer weg is.
Ik liep recht op haar af, gooide zowat de bloemen in haar armen en zag toen, te laat, dat de bloemen onder de insecten zaten.
Zij gaf een gil, wierp de bloemen van zich af en rende naar haar tent.
Ik heb de rest van de vakantie mijn best gedaan om haar te ontwijken.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 06:49:21 #85
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_111732691
Zoveel drank drinken dat ik m niet eens meer omhoog kreeg. Nooit eerder gehad :'(
  zaterdag 19 mei 2012 @ 10:35:27 #86
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_111734400
Een soort van versierblunder:

Ooit leuk contact gehad met een meid uit Rusland die in NL was. Ze vertelde toen dat ze naar Amsterdam was geweest, waaronder de Wallen.

Toen vroeg ik, als grap: "Met any fellow Russians over there?"

Dat kon ze niet waarderen. Sindsdien niks meer van d'r gehoord :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 11:24:48 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111735505
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:21 schreef Arliator het volgende:
Ik post hier nooit, maar ik vind dit zo'n leuk onderwerp dat ik ook iets ga posten.

Ik was een jaar of 14, ik was samen met mijn broertje en mijn ouders op vakantie in zuid-frankrijk.
Na een paar dagen hadden we veel contact met leeftijdsgenoten, allemaal tussen de 13 en 16 jaar. Daar was ook een enorm leuk meisje. Toen ik haar zag was ik verkocht, ik had alleen een groot probleem, ik was enorm verlegen.
Weer een paar dagen daarna (was ongeveer de 4de dag van de 3 weken dat we daar waren) kwamen we weer bij elkaar bij het stuwmeer. Zij was er niet, maar bijna iedereen wist hoe ik over haar dacht, dat zonder dat ik iets had gezegd.. Het was nogal duidelijk geloof ik. Dat kwam doordat ik altijd anders reageerde als zij er was. De oudere jongens vonden dat wel leuk, zij hadden allemaal al een vriendin, dus die gingen wat voor mij regelen. Een ontmoeting dus.
Alleen wist ik daar niks van.
Goed, op een avond zaten we net buiten de camping, zij mocht daar nooit komen van haar ouders, dus ik verwachtte haar niet.
Toen kwam ze daar ineens!!! Iemand fluisterde in mijn oor, ze komt voor jou.
Ik, huh!!! Oh jee, wat nu!! Ik werd zenuwachtig, wist niet wat te doen.
Toen zei een van de oudere jongens, ga bloemen voor haar plukken, daar houden vrouwen van.
Dat vond ik een goed idee, alleen had ik het probleem dat het stikdonker was.
In mijn zenuwen heb ik wat bloemen geplukt en zo snel mogelijk naar haar toegerend, want stel je voor dat ze alweer weg is.
Ik liep recht op haar af, gooide zowat de bloemen in haar armen en zag toen, te laat, dat de bloemen onder de insecten zaten.
Zij gaf een gil, wierp de bloemen van zich af en rende naar haar tent.
Ik heb de rest van de vakantie mijn best gedaan om haar te ontwijken.
_O- Wat een schattig en grappig verhaal, ik moest hardop lachen. :D
pi_111769800
Al een jaartje of 8 geleden.. Had een meisje mee uit genomen waarmee het echt klikte! Was ook mijn eerste echte liefde.. :7
We waren samen naar Panama in amsterdam geweest. Leuke avond gehad en alles. Tijdens deze avond kwam het idee bij haar op dat ik bij haar mocht blijven slapen als ik haar vanuit de uitgang naar de taxi kon dragen. Geen probleem dacht ik :7 Dus wij gingen naar buiten en dacht daar ik draag haar wel naar de taxi toe. Dat ging een beetje mis.. Daar lagen wij beide languit op straat en zij met een bloedneus en allemaal schrammen in haar gezicht :{
Is helaas nooit meer wat geworden.
Al moet ik zeggen dat we sinds enkele weken weer een beetje contact hebben, dus wie weet komt het er dan toch nog eindelijk van...! :P
Maar haar dragen probeer ik nooit meer als ik gedronken heb! Haha

Ach toch wel een leuke herinnering vind ik zelf!
  zondag 20 mei 2012 @ 07:39:42 #89
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_111772837
Had je teveel gedronken of was ze gewoon te zwaar? :7
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_111874794
Niet zozeer een blunder als wel een leuke anekdote:

Aantal jaren geleden gedate met een meisje uit Nijmegen, al dan niet express de laatste trein naar Arnhem gemist (die gaat ook fucking vroeg). Ik blijf bij haar slapen, na een nacht flink geworsteld te hebben tussen de lakens merk ik 's ochtendsvroeg dat mijn grote teennagel foetsie is (hij was al blauw en zat beetje los). Eerst dacht ik er nog aan niks te vertellen en dat als ze haar bed zou afhalen de blauwgroene nagel vanzelf tevoorschijn zou komen, maar ik vond dat ik dat niet kon maken. Toen maar zelf op speurtocht gegaan naar de nagel :') zonder succes. Ik besluit haar wakker te maken met de mededeling dat ik mijn nagel kwijt ben en dat zij er waarschijnlijk bovenop ligt aangezien ik um nergens anders kan vinden. Nog nooit iemand zo snel uit een bed zien springen. :D Toen samen gezocht naar de verloren teennagel O+ en er uiteindelijk achterkomen dat de nagel achter was gebleven in mijn sok. :')
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:36:09 #91
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111878948
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef -Willempie- het volgende:

Aantal jaren geleden gedate met een meisje uit Nijmegen, al dan niet express de laatste trein naar Arnhem gemist (die gaat ook fucking vroeg). Ik blijf bij haar slapen, na een nacht flink geworsteld te hebben tussen de lakens merk ik 's ochtendsvroeg dat mijn grote teennagel foetsie is (hij was al blauw en zat beetje los). Eerst dacht ik er nog aan niks te vertellen en dat als ze haar bed zou afhalen de blauwgroene nagel vanzelf tevoorschijn zou komen, maar ik vond dat ik dat niet kon maken. Toen maar zelf op speurtocht gegaan naar de nagel :') zonder succes. Ik besluit haar wakker te maken met de mededeling dat ik mijn nagel kwijt ben en dat zij er waarschijnlijk bovenop ligt aangezien ik um nergens anders kan vinden. Nog nooit iemand zo snel uit een bed zien springen. :D Toen samen gezocht naar de verloren teennagel O+ en er uiteindelijk achterkomen dat de nagel achter was gebleven in mijn sok. :')
Ieeeeeeeh :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:45:59 #92
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111882061
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef -Willempie- het volgende:

_O-
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:12:12 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112501200
Als ik iets probeer bij meisjes gaat het ook meteen fout.

Dus ik kom aan op een bepaald station in Nederland ik een beetje zoeken, beetje zoeken had ik ze gevonden mijn groepje. Ze waren nog niet compleet. Onder andere het meisje wat mijn kaartje voor het feest had was er niet. En toen stond ze daar met haar mooie glimlach.

Okee je snapt het idee, vervolgens reken ik mijn kaartje bij haar af voor het feest. En wij lopen met een korte stop bij de Mac waar iedereen troep naar binnen heeft gewerkt en petjes andere Oranje rotzooi heeft uitgewisseld. Dus wij volgen haar (zij weet de weg) naar het feest. Allemaal naar binnen, allemaal drankje doen. Beetje dansen af en toe naar de tuin.

Op een gegeven moment gingen we met de hele groep naar de tuin. Toen stond ze daar, ik mijn arm op haar heen slaan, Ik vragen of het wel goed ging. Slap gelul het zal u allen wel bekend zijn. Op een gegeven moment kwam het moment dat ik met mijn dronken hoofd denk "ik moet en zal haar hosselen" zo lief, leuk, schattig, getalenteerd meisje is zeldzaam. Juist op dat moment wordt ik even geinformeerd door een van mijn net ontmoette vrienden "je weet toch wel dat je van het verkeerde geslacht bent" de alcohol zorgde voor latere verwerking. Ze was van de vrouwen.

Als hij niks gezegd had, was dit verhaal waarschijnlijk 10x leuker geweest.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119459381
Kick, en tevens; ik voel raakvlakken :D

GC / Vertel hier over je slechtste date ooit..
Lambo of Rekt
  woensdag 21 november 2012 @ 13:00:48 #95
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119461069
quote:
3s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:03 schreef EggsTC het volgende:
Kick, en tevens; ik voel raakvlakken :D

GC / Vertel hier over je slechtste date ooit..
Waarom ga je deze dan kicken als dat topic er is?
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 21 november 2012 @ 13:10:13 #96
206580 Luxuria
pi_119461378
Maar goed, nu hij toch gekickt is:

Echte versierblunders kan ik het niet noemen, maar ik floep er af en toe wel domme dingen uit als ik op stap met een leuke vent praat, zoals:

- Iemand die naar een andere kroeg ging die wij onder de vriendinnen een bijnaam geven: "oh je gaat naar de alimentatiebar?"
- Iemand die ik alleen wel eens van veraf had gezien en van dichtbij toch best klein was: "ik dacht dat je groter was :o ", toen was het gesprek snel afgelopen, en ik had best een leuk gesprek met hem :'(
- Ik zei een keer tegen iemand dat ik hem leuk vond met zijn dunner wordend haar :')
- Ik zei een keer tegen iemand dat ik dacht dat hij op oudere vrouwen viel, vond hij niet zo leuk (ik ben trouwens geen oudere vrouw).
pi_119461510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom ga je deze dan kicken als dat topic er is?
Deze was eerder :( !!!1 en om mensen die dit topic volgen de ander te linken, zodat ze kunnen lachen. Daarom, OK? :( !!!1111einz (8>
Lambo of Rekt
  woensdag 21 november 2012 @ 13:16:09 #98
206580 Luxuria
pi_119461565
quote:
3s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Deze was eerder :( !!!1 en om mensen die dit topic volgen de ander te linken, zodat ze kunnen lachen. Daarom, OK? :( !!!1111einz (8>
Ok.
pi_119465240
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef Shispeed het volgende:
Het gebeurde tijdens het schoolreisje in groep 7, ik was 10. Een paar weken ervoor had ik een vriendinnetje gekregen, ze kwam totaal onverwacht met de vraag of ik verkering met haar wou, tuurlijk wou ik dat, had ik nog een maatje om mee met Lego en Knex te spelen dus waarom niet? Afijn, wij waren dus in dat pretpark en daar had je van die ronde bootjes die je zelf kon besturen. Er was een aanlegsteigertje waar verschillende bootjes te gelijk konden aankomen/vertrekken.

Toen ik net met haar was ingestapt zei ze tegen mij: wil je een kusje van mij onder het bruggetje daar? Ik: nee getverdemme, ieeuw kusjes :o dus ik stapte snel uit het bootje en ging bij een kameraad van mij in het bootje zitten, het is nooit meer wat geworden tussen ons :')

SPOILER
:') _O-
Because you know i'm all about that ass
  zondag 12 mei 2013 @ 22:46:22 #100
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_126410995
Aangezien het carnaval en Koninginnedag geweest is zijn er vast wel nieuwe verhalen. Daarom schop :@

ik ga me nu in een hoekje zitten schamen voor deze ordinaire vraag naar faalacties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')