abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36322068
Vorige topic

Laatste post voor de SC:
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Whahahaha, ik heb laatst ook aan een voormalig scharrel die tubgirl laten zien, hij zag de humor er wel van in.
Hmmm, ik zou daar toch mijn vraagtekens bijzetten hoor... Heb je die scharrel daarna nog wel eens gezien?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_36322216
Whaha, ja vorige keer toen ik daar en daar was.. Echt zo'n enorme blunder joh

Verder weet ik 'm niet meer
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_36325329
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:13 schreef Dickies het volgende:
Whaha, ja vorige keer toen ik daar en daar was.. Echt zo'n enorme blunder joh

Verder weet ik 'm niet meer
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:01:43 #4
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36325548
Terugvind blunder.
pi_36325809
TVP
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:34:24 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36326568
is dit een blunder?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_36327289
Ik werd afgelopen zaterdag bij het uitgaan in mn kont geknepen. Ik denk ik ga es kijken wie dat is. Draai me om en zie daar 2 vrouwen van al ver boven de 40 staan. En ze waren neit alleen oud maar ook nog erg eng. Ben maar snel weggelopen.

Nee dit is geen versierblunder, dit is een tvp.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:58:34 #8
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36327382
Je woont toevallig in Bussum ?
pi_36327421
Nee sorry
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:01:03 #10
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36327461
Daar was ook iets gebeurd met 2 vrouwen ver boven de 40
pi_36327705
Oke vertel
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:08:38 #12
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36327902
Oh hehe nee die waren het toch niet
pi_36332600
Ik heb dat ook es gehad, ik was dronken en ze waren nog Belgisch ook. Gelukkig konden mijn hersenen ook nog op zeer laag functionerend cognitief niveau besluiten tot een passend zelfverdedigingsmechanisme, namelijk omdraaien en nog meer bier drinken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36337199
Deze hoort hier wel thuis. Loesje:
"Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op m’n ziel"

vrijdag 24 maart 2006 @ 23:57:53 #16
62014 Apocrypha
Beautiful Emptyness
pi_36344539
Denk dat er vanavond wel één gaat komen van mijn kant...
  zaterdag 25 maart 2006 @ 21:12:04 #17
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_36364765
TVP

ctrl-z topic
pi_36369354
Geen blunder van mij, maar van een meisje die wat bij mij probeerde

Ik moest gisteren voor m'n werk (prive chauffeur) op een klein duits vliegveld zijn net over de grens, dus ik kom daar aan in een luxe auto en vraag aan zo'n dame achter de balie hoelaat de prive-jet van die en die landt. Vervolgens draai ik me om en zie ik 2 meisjes van 17-19 jaar staan, die schaapachtig aan t glimlachen zijn (ze hoorden wat ik vroeg), deze meisje had ik even daarvoor vrij vlot ingehaald op de weg ernaartoe.

Even later (ik moest een half uur wachten voor t vliegtuig zou komen), loop ik naar het, vrijwel lege, aankomst gedeelte om m'n cliënt zijn bagage eventueel aan te nemen. Daarbij loop ik eerst langs deze meisjes, deze glimlachen naar me en eentje gaf me een zwoele blik (wat ik absoluut niet verkeerd vond). Dus ik blijf in de buurt staan en werp regelmatig een blik hun kant op, welke zelden onbeantwoord bleef. Toen beging diegen me de zwoele blik een fout, ze liet "per ongeluk" wat op de grond rollen waardoor ze op moest staan en bukken.

Toen kon ik dus duidelijk zien dat ze geen slip aan had, echt blond was, en vrij geil, haar broek zat dus halverwege haar kont. Dit vond ik alles behalve geil en zelfs erg lachwekkend, met moeite kon ik een schaterlach onderdrukken en ben maar ergens anders gaan staan.

Overigens vind ik het wel geil om te ontdekken dat een vrouw geen slip aan heeft, maar om me dat nu zo te laten zien
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 26 maart 2006 @ 13:08:49 #19
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_36375104
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:48 schreef PeuRac het volgende:

Ik moest gisteren voor m'n werk (prive chauffeur) op een klein duits vliegveld zijn net over de grens, dus ik kom daar aan in een luxe auto en vraag aan zo'n dame achter de balie hoelaat de prive-jet van die en die landt. Vervolgens draai ik me om en zie ik 2 meisjes van 17-19 jaar staan, die schaapachtig aan t glimlachen zijn (ze hoorden wat ik vroeg), deze meisje had ik even daarvoor vrij vlot ingehaald op de weg ernaartoe.

Even later (ik moest een half uur wachten voor t vliegtuig zou komen), loop ik naar het, vrijwel lege, aankomst gedeelte om m'n cliënt zijn bagage eventueel aan te nemen. Daarbij loop ik eerst langs deze meisjes, deze glimlachen naar me en eentje gaf me een zwoele blik (wat ik absoluut niet verkeerd vond). Dus ik blijf in de buurt staan en werp regelmatig een blik hun kant op, welke zelden onbeantwoord bleef. Toen beging diegen me de zwoele blik een fout, ze liet "per ongeluk" wat op de grond rollen waardoor ze op moest staan en bukken.

Toen kon ik dus duidelijk zien dat ze geen slip aan had, echt blond was, en vrij geil, haar broek zat dus halverwege haar kont. Dit vond ik alles behalve geil en zelfs erg lachwekkend, met moeite kon ik een schaterlach onderdrukken en ben maar ergens anders gaan staan.

Overigens vind ik het wel geil om te ontdekken dat een vrouw geen slip aan heeft, maar om me dat nu zo te laten zien
ik had het wel geweten
niets
pi_36376394
quote:

Ik weet wel wie hier blunderde
pi_36376481
Alsiemand zich zo goedkoop aanbiedt, dan hoeft het voor mij echt niet meer ik moet er wel wat moeite voor doen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_36378219
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Alsiemand zich zo goedkoop aanbiedt, dan hoeft het voor mij echt niet meer ik moet er wel wat moeite voor doen.
Helemaal mee eens!

The chase is better than the catch.
pi_36378533
Hoe krijg ik dit topic in My Active Topics?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_36378625
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Voel je niks van
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 27 maart 2006 @ 09:19:02 #25
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_36396554
quote:

hijs fijn! volgende keer wel wakker blijven he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')