abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34746868
Post ze maar weer! Vorige deel was nummerken 795195 (kan niet linken)
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Mwoah, de laatste keer dat ik daar was liepen er weinig italianen rond! De uitsmijter probeerde mij eruit te werken omdat ze bijna gingen sluiten, maar ik legde hem netjes in het Italiaans uit dat de zijn college het okee vond dat ik het glas eerst nog leeg dronk (dit was geen smoes btw). Hij werd woest en smeet mijn volle glas gintonic op de grond en duwde me naar de uitgang. Later begreep ik van een barman dat de uitsmijters daar niet zo van Italianen houden (dat ben ik overigens niet, maar spreek wel Italiaans en heb donker haar...) omdat die daar in het verleden nog weleens lastig hadden gedaan.
De laatste keren dat ik in Carnaby was, een paar keer in de zomer van 2005, waren er amper Duitsers in elk geval. Veel italiaanse vrouwen en iets minder italiaanse heren, er was met die situatie weinig mis. :\')

Vandaar dat ik zei de Life, daar komen veel Duitsers en Nederlanders. Ik heb daar in ieder geval de meeste Duitsers ontmoet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tranceptor op 05-02-2006 12:20:27 ]
pi_34747038
Ah ik zal er zelf maar eentje posten dan. Een tijdje geleden was ik uit en flink aan het dansen, komt er een meisje op me af: als ik jou zie dansen, dan heb ik zin...
Dus ik blijf staan om te kijken of er nog meer komt, zin om een end te fietsen ofzo. Vervolgens komt er nix, draai me om en dans ik vrolijk door.

Best wel jammer dat ik haar absoluut niet aantrekkelijk vond, ik val nu eenmaal niet op halfbloed negerinnen.

De opmerking ' zei jij niet net dat je zin kreeg als je me zag dansen\\\' bij een andere dame even later had helaas dan weer weinig succes. :\\\')
  zondag 5 februari 2006 @ 00:28:18 #3
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_34747437
Donderdag:

Ik was een beetje in gesprek gekomen met een meisje en ik vraag haar wat ze studeerde.
Zij zegt fysiotherapie, nou dat was inkoppertje want dat doe ik ook dus we konde gelijk praten over de vooroordelen die erbij horen als je het studeert ("Ah kan je mij ff masseren?").
Dus ik vraag daarna in welk jaar ze zit, blijkt ze dus al gestudeerd te hebben, 26 te zijn en al min of meer fulltime werkt. Nadat ik had uitgelegd dat ik een eerste jaars student was liep het een stuk ongemakkelijker.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_34747750
Altijd zo apart is dat he. 't Klikt prima en als je dan als kerel vertelt dat je een paar jaar jonger bent klikt het ineens niet meer prima

@Tranceptor: Mijn vrienden wilden steeds naar Carnaby omdat je daar tenminste nog mocht roken, zelf vond ik 't maar een fluttent. Wat ik wel een heel leuke tent vond was dat japanse barretje op de hoek daar!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_34748838
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef W1ZZ het volgende:
Altijd zo apart is dat he. \'t Klikt prima en als je dan als kerel vertelt dat je een paar jaar jonger bent klikt het ineens niet meer prima

@Tranceptor: Mijn vrienden wilden steeds naar Carnaby omdat je daar tenminste nog mocht roken, zelf vond ik \'t maar een fluttent. Wat ik wel een heel leuke tent vond was dat japanse barretje op de hoek daar!
Mwoa het ligt er maar net aan waar je intenties liggen. Als je beide uit bent op onenightstand of iets in die richting, kan ik me voorstellen dat het dan ineens wat minder gaat. Hoewel, wat is er mis met een oudere meid met ervaring . Ik had vorige week donderdag ook een gesprek met een meisje (vrouw ) van 27, maar dat was wel erg vermakelijk en totaal niet gericht op een versierpoging. Het is dan ook veel minder geforceerd.
pi_34753245
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:12 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Mwoa het ligt er maar net aan waar je intenties liggen. Als je beide uit bent op onenightstand of iets in die richting, kan ik me voorstellen dat het dan ineens wat minder gaat. Hoewel, wat is er mis met een oudere meid met ervaring . Ik had vorige week donderdag ook een gesprek met een meisje (vrouw ) van 27, maar dat was wel erg vermakelijk en totaal niet gericht op een versierpoging. Het is dan ook veel minder geforceerd.
Het hoeft ook niet altijd zo af te lopen, vorig jaar zat een vrouw van 32 mij te versieren. Ik was 24.

ok toegegeven veel succes had ze niet
  zondag 5 februari 2006 @ 11:39:31 #7
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_34753470
Link naar vorige delen hoort er wel bij
pi_34754402
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:39 schreef Bob-B het volgende:
Link naar vorige delen hoort er wel bij
Ik moest even creatief doen, niemand had rechten om in het 'eigenlijke' vervolgtopic te posten.
pi_34758730
Dit is dus wel het vervolg op deel 21? Ook al is het niet officieel enzo...
Ik heb niks geblunderd gisteravond omdat ik gewoon niks heb geprobeerd ofzo Redelijk saai avondje.

tvp
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34760457
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Gronnaephos het volgende:
Dit is dus wel het vervolg op deel 21? Ook al is het niet officieel enzo...
Ik heb niks geblunderd gisteravond omdat ik gewoon niks heb geprobeerd ofzo Redelijk saai avondje.

tvp
Yeah, totally right on that bro...Gadverdamme, het was echt saai gister
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34787481
Geeneen meer dit weekend
pi_34787526
tvp, geen blunders mijn kant ben niet uitgeweest
pi_34787823
geen blunders, k wor dan geslacht door vriendin

Niet uitgaan is op zich ook al een blunder,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 6 februari 2006 @ 11:55:36 #14
38509 Phate
But Seriously
pi_34789602
* Phate had leuk contact met een meisje...
ze was een avond nogal aan de alcohol en zat me de hele tijd aan te staren
ik maakte er geen 'misbruik' van en liet haar naar huis gaan.
volgende week dat ik d'r trof weer leuk gepraat, beetje flirten van beide kanten...

Op een gegeven moment vroeg ze me naar buiten (iets met defecte fietslamp ofzo)
sukkel dat ik ben vatte ik die hint niet, dus wij naar buiten ff naar die fiets gekeken (was nix mee) en ik wist het gesprek nergens naartoe te leiden, dus zegt ze op een geg. moment: 'ik moet naar de wc'.
Tsja toen stonden we duzz weer binnen

'k werd half gelyncht door m'n vrienden natuurlijk

De week daarop moest ze niet echt meer iets van me weten
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
  maandag 6 februari 2006 @ 11:56:20 #15
91306 GF
Kingwood
pi_34789630
Vorige keer had ik me toch een blunder joh !

Ben 'm vergeten
Unspoken words were understood
  maandag 6 februari 2006 @ 18:38:01 #16
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_34802407
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef GF het volgende:
Vorige keer had ik me toch een blunder joh !

Ben 'm vergeten
wat drank allemaal niet met je doet (mooie tvp btw)

Maar ik heb me rotgelachen tijdens het lezen van het vorige deel. Ik heb niet echte blunders gehad. Maar wel veel momenten dat je denkt had ik 'r maar aangesproken. Maar dat telt niet vind ik. Ik bedenk me opeens iets. Was in een cafe nadat de examenuitslag er was. Ik heel gesprek over de pabo gehad.. Ik weet niet meer precies wat het was maar op een gegeven moment kwam ik weer met haar in gesprek.. ik met mn stomme kop hele verhaal over de pabo vergeten.

Toen kwam de dooddoener: wat voor studie ga jij volgend jaar doen
Zij:

Als ik er aan terugdenk... En dan te bedenken dat ik een geheelonthouder ben
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  maandag 6 februari 2006 @ 20:13:34 #17
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_34805743
stond afgelopen donderdag in de melkweg, was daar naar een concert met wat vrienden
hele avond beetje staan dansen en gezellig doen. een jongen was al een tijdje een soort pogingen aan het doen met me te dansen, waar ik verder niet op in ben gegaan maar dat snapte hij kennelijk niet zo goed. toen hij op een gegeven moment moed had verzameld en naar me toe kwam en begon te praten kwam net mijn vriend binnen die me voor zijn neus zoende.
toen was ie heel snel weg
ik vond het wel zielig
an urge to help mankind overcomes me
pi_34808674
Ja, wat zielig voor hem Hij had al geen zelfvertrouwen, dronk zichzelf compleet lam en probeert jou te versieren wanneer net je vriend eraan komt en je zoent. whaha die jongen die toen zo afdroop is waarschijnlijk ten einde raad en heeft geen zin maar in het leven. Wahaha, wat keihard genaait

Goede actie
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 6 februari 2006 @ 22:20:58 #19
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_34811105
Vriendjes.....

tvp
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_34815050
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef saaw het volgende:
stond afgelopen donderdag in de melkweg, was daar naar een concert met wat vrienden
hele avond beetje staan dansen en gezellig doen. een jongen was al een tijdje een soort pogingen aan het doen met me te dansen, waar ik verder niet op in ben gegaan maar dat snapte hij kennelijk niet zo goed. toen hij op een gegeven moment moed had verzameld en naar me toe kwam en begon te praten kwam net mijn vriend binnen die me voor zijn neus zoende.
toen was ie heel snel weg
ik vond het wel zielig
Was dat toevallig Reel Big Fish, daar was ik ook!

En nu je het zegt. Ik wilde daar met een meisje dansen maar ik scheet in m'n broek . Ze deed ook maar niks, dus na een flinke scheut bier ben ik naar haar toe gegaan en vroeg aan haar hoe het met haar was . Toen kwam er een gast, hij duwde me opzij en zoende haar vol . Ik wist niet hoe snel ik weg wezen moest .
  maandag 6 februari 2006 @ 23:50:15 #21
91306 GF
Kingwood
pi_34815149
Vorige keer wel een vriend lopen fucken

Niet letterlijk

Ik zou 'm 10 euri geven als ie naast een bepaalde meid ging zitten en haar zou proberen te versieren. Voorwaarde was dat ie uiteindelijk een arm om d'r heen moest slaan. Paar andere vrienden deden mee voor 5 euro. Hij deed het en werd rijk
Unspoken words were understood
pi_34815762
weddenschappen
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:49:23 #23
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_34817951
quote:
Op maandag 6 februari 2006 23:50 schreef GF het volgende:
Vorige keer wel een vriend lopen fucken

Niet letterlijk

Ik zou 'm 10 euri geven als ie naast een bepaalde meid ging zitten en haar zou proberen te versieren. Voorwaarde was dat ie uiteindelijk een arm om d'r heen moest slaan. Paar andere vrienden deden mee voor 5 euro. Hij deed het en werd rijk
Sorry hoor, maar dat is geld weggeven, hoe moeilijk is het om een arm om iemand heen te slaan?
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef The_S het volgende:
weddenschappen
Opzich ben ik het met je eens, maar dit is niet echt heel erg. Ook niet echt heel grappig.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_34817963
Misschien stond die vriend van 'm wel bekend als heel verlegen, of was zij extreem mooi of keek ze extreem bitchy uit d'r ogen... Weet jij veel
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:50:52 #25
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34817965
Introvert zijn, je moed bij elkaar schrapen en dan zeggen dat je verliefd bent op haar.
ze wil nog genieten van het vrijgezellen leven.....

daarna wel sex en heel gezellig naknuffelen en fijn met elkaar praten...

Vrouwen, geen touw aan vast te knopen.

nu ga ik uitzieken aangezien ik zonodig een paar dagen eerder mijn jas aan der moest geven aangezien ze het koud had en nu behoorlijk beroerd ben...

wel heerlijk die liefdesperikelen, maar ook zeer irritant
De wereld is op hol geslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')