De laatste keren dat ik in Carnaby was, een paar keer in de zomer van 2005, waren er amper Duitsers in elk geval. Veel italiaanse vrouwen en iets minder italiaanse heren, er was met die situatie weinig mis. :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Mwoah, de laatste keer dat ik daar was liepen er weinig italianen rond! De uitsmijter probeerde mij eruit te werken omdat ze bijna gingen sluiten, maar ik legde hem netjes in het Italiaans uit dat de zijn college het okee vond dat ik het glas eerst nog leeg dronk (dit was geen smoes btw). Hij werd woest en smeet mijn volle glas gintonic op de grond en duwde me naar de uitgang. Later begreep ik van een barman dat de uitsmijters daar niet zo van Italianen houden (dat ben ik overigens niet, maar spreek wel Italiaans en heb donker haar...) omdat die daar in het verleden nog weleens lastig hadden gedaan.
Mwoa het ligt er maar net aan waar je intenties liggen. Als je beide uit bent op onenightstand of iets in die richting, kan ik me voorstellen dat het dan ineens wat minder gaat. Hoewel, wat is er mis met een oudere meid met ervaringquote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef W1ZZ het volgende:
Altijd zo apart is dat he. \'t Klikt prima en als je dan als kerel vertelt dat je een paar jaar jonger bent klikt het ineens niet meer prima
@Tranceptor: Mijn vrienden wilden steeds naar Carnaby omdat je daar tenminste nog mocht roken, zelf vond ik \'t maar een fluttent. Wat ik wel een heel leuke tent vond was dat japanse barretje op de hoek daar!
Het hoeft ook niet altijd zo af te lopen, vorig jaar zat een vrouw van 32 mij te versieren. Ik was 24.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:12 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Mwoa het ligt er maar net aan waar je intenties liggen. Als je beide uit bent op onenightstand of iets in die richting, kan ik me voorstellen dat het dan ineens wat minder gaat. Hoewel, wat is er mis met een oudere meid met ervaring. Ik had vorige week donderdag ook een gesprek met een meisje (vrouw
) van 27, maar dat was wel erg vermakelijk en totaal niet gericht op een versierpoging. Het is dan ook veel minder geforceerd.
Ik moest even creatief doen, niemand had rechten om in het 'eigenlijke' vervolgtopic te posten.quote:
Yeah, totally right on that bro...Gadverdamme, het was echt saai gisterquote:Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Gronnaephos het volgende:
Dit is dus wel het vervolg op deel 21?Ook al is het niet officieel enzo...
Ik heb niks geblunderd gisteravond omdat ik gewoon niks heb geprobeerd ofzoRedelijk saai avondje.
tvp
wat drank allemaal niet met je doet (mooie tvp btw)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef GF het volgende:
Vorige keer had ik me toch een blunder joh![]()
![]()
!
Ben 'm vergeten
Was dat toevallig Reel Big Fish, daar was ik ook!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef saaw het volgende:
stond afgelopen donderdag in de melkweg, was daar naar een concert met wat vrienden
hele avond beetje staan dansen en gezellig doen. een jongen was al een tijdje een soort pogingen aan het doen met me te dansen, waar ik verder niet op in ben gegaan maar dat snapte hij kennelijk niet zo goed. toen hij op een gegeven moment moed had verzameld en naar me toe kwam en begon te praten kwam net mijn vriend binnen die me voor zijn neus zoende.
toen was ie heel snel weg
ik vond het wel zielig
Sorry hoor, maar dat is geld weggeven, hoe moeilijk is het om een arm om iemand heen te slaan?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:50 schreef GF het volgende:
Vorige keer wel een vriend lopen fucken
Niet letterlijk
Ik zou 'm 10 euri geven als ie naast een bepaalde meid ging zitten en haar zou proberen te versieren. Voorwaarde was dat ie uiteindelijk een arm om d'r heen moest slaan. Paar andere vrienden deden mee voor 5 euro. Hij deed het en werd rijk
Opzich ben ik het met je eens, maar dit is niet echt heel erg. Ook niet echt heel grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |