abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:37:49 #151
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163908536
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Das wel een heul rappe....

[ afbeelding ]
Deze was erger:

Ik: Hoi! :)

Zij: :{

Ik: :{

Zij: :{

Etc.

:D
1 + 1 = blauw
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 16:43:01 #152
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_163908658
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef K44S het volgende:

[..]

Nou ja, ik stond er zo van:"fuck..... zo dichtbij maar zo ver weg :') "
Waarom zegt ze dan 'jij ziet er ook wel leuk uit', gaat ze vervolgens met je dansen, handjes vastpakken dit dat... Gaat ze óók nog es akkoord met mee naar buiten gaan met je, en dan DAAR pas opeens zeggen "uhh wtf, ik ben pot hoor"

Wtf :') komt op mij over alsof ze ergens last minute van is afgeknapt en maar de -pot kaart- trok om van je af te komen.

Dat, of ze is echt pot en houdt er van om jongens te cock-teasen.
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:53:30 #153
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163908894
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:43 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dan 'jij ziet er ook wel leuk uit', gaat ze vervolgens met je dansen, handjes vastpakken dit dat... Gaat ze óók nog es akkoord met mee naar buiten gaan met je, en dan DAAR pas opeens zeggen "uhh wtf, ik ben pot hoor"

Wtf :') komt op mij over alsof ze ergens last minute van is afgeknapt en maar de -pot kaart- trok om van je af te komen.

Dat, of ze is echt pot en houdt er van om jongens te cock-teasen.
Je kan toch prima iemand een leuk persoon vinden zonder daarmee in bed en rela te willen belanden?
1 + 1 = blauw
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 17:13:08 #154
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_163909324
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:53 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je kan toch prima iemand een leuk persoon vinden zonder daarmee in bed en rela te willen belanden?
Mjaaa kom op, als in een bar/club bent, en een gozer spreekt je aan met "hey jij bent knap!"
En vervolgens zeg je dat je hem ook wel ziet zitten en ga je beetje close dansen samen etc, en dan vraagt die gast je mee naar buiten toe.
En dan buiten verwacht jij dat ie zn hand uitsteekt en zegt: "JOO IK VOND UT SUPER GEZELLIG. LATEN WE VRIENDEN WORDE!"
:') ... really?
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:15:46 #155
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163909405
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mjaaa kom op, als in een bar/club bent, en een gozer spreekt je aan met "hey jij bent knap!"
En vervolgens zeg je dat je hem ook wel ziet zitten en ga je beetje close dansen samen etc, en dan vraagt die gast je mee naar buiten toe.
En dan buiten verwacht jij dat ie zn hand uitsteekt en zegt: "JOO IK VOND UT SUPER GEZELLIG. LATEN WE VRIENDEN WORDE!"
:') ... really?
Dan zou ik dat zelf zeggen. Als ie vriendelijk is tenminste.
1 + 1 = blauw
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:46:02 #156
416020 K44S
The bearded man
pi_163910051
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:43 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dan 'jij ziet er ook wel leuk uit', gaat ze vervolgens met je dansen, handjes vastpakken dit dat... Gaat ze óók nog es akkoord met mee naar buiten gaan met je, en dan DAAR pas opeens zeggen "uhh wtf, ik ben pot hoor"

Wtf :') komt op mij over alsof ze ergens last minute van is afgeknapt en maar de -pot kaart- trok om van je af te komen.

Dat, of ze is echt pot en houdt er van om jongens te cock-teasen.
vrouwen die van mij afknappen :') en volgens FB heeft ze een vriendin. DUS niets over gelogen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 17:53:38 #157
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_163910222
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:46 schreef K44S het volgende:

[..]

vrouwen die van mij afknappen :') en volgens FB heeft ze een vriendin. DUS niets over gelogen.
Good for you man. Maar je bent nog steeds keihard afgewezen :W
pi_164165422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:53 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Good for you man. Maar je bent nog steeds keihard afgewezen :W
Wat maakt het ook uit.
Lambo of Rekt
pi_168583496
Schaamteloze kick.

Ik kan geen nieuwes vertellen ;(

Een oude dan;
Ik heb een keer t rode wijnglas omgestoten van een date die het schaaltje boter wilde hebben. Dus ik geef t schaaltje boter, zo tegen der rode wijn glas aan, over der witte (nieuwe) trui... ;( Dat was snel afgelopen, het was een trui van 120 euro ofzo :')
Lambo of Rekt
pi_168605072
Niet mijn blunder, maar van een jongen met wie ik heb gedate.

Het was onze eerste date na elkaar ergens 1x ontmoet te hebben en een maand geappt te hebben.
Na elkaar gegroet te hebben, begon hij te vertellen dat hij kotsmisselijk was de dag ervoor en moest overgeven. Hij had zijn moeder gebeld en die had soep voor haar gemaakt. Hij is blij dat hij mij nu heeft, kan ik zijn soepen voortaan maken als hij ziek wordt :')

Na een halfuurtje was ik weg :P

Blunder 2: ik had een hele aardige en lieve jongen ontmoet. Hij deed alles voor mij en was een echte gentleman, dus ik had besloten om verder te daten met hem. Bij de 3e date vertelt hij me doodleuk dat hij al een kind heeft van 5 jaar en dat ze bij hem woont :')

Ik wist niet hoe snel ik moest wegwezen.
pi_168605220
Mijn leven is 1 grote versierblunder ;(
  donderdag 2 februari 2017 @ 06:34:57 #162
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_168607974
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:59 schreef Highlighter het volgende:

Blunder 2: ik had een hele aardige en lieve jongen ontmoet. Hij deed alles voor mij en was een echte gentleman, dus ik had besloten om verder te daten met hem. Bij de 3e date vertelt hij me doodleuk dat hij al een kind heeft van 5 jaar en dat ze bij hem woont :')

Ik wist niet hoe snel ik moest wegwezen.
:') Hoewel de echte blunder van die jongen natuurlijk is dat hij 3 dates aan jou heeft verspild.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_168608737
Oké, eentje van jaaaaaaren geleden.

Er speelde een bandje in de Irish pub en de drumster vond ik er erg leuk uitzien. Tijdje met haar staan kletsen naderhand en wastafel heel gezellig allemaal. Toen ging ze weer t podium op en praatte ik even met een man die bij die band hoorden dacht ik.

Dus ik op 'n moment even peilen of zij ook op dames valt en ik vraag me van 'Goh als ik haar nou d'r nummer vraag, zou ze dat geven?' Hij van 'eh, waarvoor dan? Wil je vriendinnen worden?' Ik van 'nee ik zou r wel op date willen vragen.' Moest ie glimlachen 'das lastig want ik ben haar vriend.' Ik voelde me even heel ongemakkelijk en heb 'm toen maar gecomplimenteerd met zijn goeie smaak en een biertje voor hem gekocht.
pi_168608926
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 06:34 schreef avotar het volgende:

[..]

:') Hoewel de echte blunder van die jongen natuurlijk is dat hij 3 dates aan jou heeft verspild.
Het probleem was niet zo zeer het kind, maar het feit dat hij dat pas op de 3e date vertelt,'en oh ja ik heb ook nog een kind van 5'.
Zoiets belangrijks vertel je toch gelijk, voordat er gevoelens beginnen te spelen.

Daarnaast was ik nog maar 20 en het kind was al 5. Op mijn 25e zou ik dan al een stiefkind van 10 jaar hebben, dat zou voor mij niet werken :P
  donderdag 2 februari 2017 @ 11:07:27 #165
416020 K44S
The bearded man
pi_168611090
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 08:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Oké, eentje van jaaaaaaren geleden.

Er speelde een bandje in de Irish pub en de drumster vond ik er erg leuk uitzien. Tijdje met haar staan kletsen naderhand en wastafel heel gezellig allemaal. Toen ging ze weer t podium op en praatte ik even met een man die bij die band hoorden dacht ik.

Dus ik op 'n moment even peilen of zij ook op dames valt en ik vraag me van 'Goh als ik haar nou d'r nummer vraag, zou ze dat geven?' Hij van 'eh, waarvoor dan? Wil je vriendinnen worden?' Ik van 'nee ik zou r wel op date willen vragen.' Moest ie glimlachen 'das lastig want ik ben haar vriend.' Ik voelde me even heel ongemakkelijk en heb 'm toen maar gecomplimenteerd met zijn goeie smaak en een biertje voor hem gekocht.
Herkenbaar:

X- jaar geleden bij een dorp in de buurt een flink feest ( kermis = zuipen ).
In een tent m'n bek een paar keer open getrokken en er was toen een dame die hapte.
Daar wat mee staan dansen en zegt ze:"zullen we naar buiten gaan? ;)"
RAAK zou je denken.

Dus ik met haar naar een afgelegen stuk beetje over koetjes en kalfjes, dus ik denk ik pak m'n kans... en ze zegt nog nét voor dat ik d'r wil zoenen:"Ik denk dat mijn vriendin dit niet kan waarderen..."

De uitdrukking die ik op m'n gezicht had: -O- + :|W .
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:21:08 #166
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168760747
Heel wat jaren geleden. Ik was voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest. Andersom betekende dat dus ook dat m'n ouders voor het eerst zonder mij op vakantie waren en ik ineens 3 weken in m'n eentje een huishouden moest runnen :o

Allemaal nieuwe natuurlijk en ik snapte er maar weinig van allemaal, dus ik vrat elke dag pizza, pasta of afhaal, bier drinken onder de douche en al dat soort grappen. Tot ik wilde gaan stappen en er geen schone kleren meer waren. Ik dus iets gewassen en gaan strijken. Dat had ik natuurlijk nog nooit gedaan, dus ik brandde m'n onderarm aan het strijkijzer :X

Fast forward naar de club die avond. Ik zag een leuke meisje, dus besloot ik een move te maken. Wat voor move had m'n dronken kop bedacht? Om die brandwond te laten zien en te zeggen "kijk, ik kan niet strijken, wil jij met me mee om m'n strijk te komen doen?"

Needless to say dat dat niet succesvol was :')
pi_168760836
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heel wat jaren geleden. Ik was voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest. Andersom betekende dat dus ook dat m'n ouders voor het eerst zonder mij op vakantie waren en ik ineens 3 weken in m'n eentje een huishouden moest runnen :o

Allemaal nieuwe natuurlijk en ik snapte er maar weinig van allemaal, dus ik vrat elke dag pizza, pasta of afhaal, bier drinken onder de douche en al dat soort grappen. Tot ik wilde gaan stappen en er geen schone kleren meer waren. Ik dus iets gewassen en gaan strijken. Dat had ik natuurlijk nog nooit gedaan, dus ik brandde m'n onderarm aan het strijkijzer :X

Fast forward naar de club die avond. Ik zag een leuke meisje, dus besloot ik een move te maken. Wat voor move had m'n dronken kop bedacht? Om die brandwond te laten zien en te zeggen "kijk, ik kan niet strijken, wil jij met me mee om m'n strijk te komen doen?"

Needless to say dat dat niet succesvol was :')
:D :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')