abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23398738
Vervolg van Versierblunders deel 14
Toodles eindigde met:Hij vermeldt toch zijn blunder: Hij is getrouwd
pi_23398808
En mijn vrouw is de eerste vrouw die ik wilde versieren. En mochten andere vrouwen geprobeerd hebben mij te versieren, dan zijn ze iets te subtiel geweest Is dat dan mijn versierblunder?
  donderdag 18 november 2004 @ 19:15:00 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23407769
Ik heb wel eens op het punt gestaan een meisje aan te spreken in het café toen net haar 2 meter hoge zwaar gespierde vriend aan kwam lopen en haar vol op de mond kuste...
Ik weet niet of hij agressief was, maar ik ben blij dat ik niet een paar seconde eerder op was gestaan
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_23407825
Zit ik in de trein naar Groningen, stapt er in Zwolle een ongelofelijke mooie dame in. (Niemand zegt het maar iedereen hoop dat zij dan tegenover je gaat zitten, ik dus ook) Zij gaat dus tegenover mij zitten en lacht naar me. Ik denk niets aan de hand ze is gewoon vriendelijk, ik lees weer verder. Gaat er nog een vrouw naast haar zitten en we vertrekken weer.

Af en toe kijk ik eens om me heen en zie ik haar weer glimlachen naar mij. Ik begin toch te denken waar ik dit aan verdiend heb, want ze was echt mooi, leuke lach, een nog betere uitstraling, alles.

Op een gegeven moment schudt de trein nog al en er loopt een man dor het pad en valt half over de vrouw naast haar. Zij kijkt mij aan en begin de lachen en ik lach mee. Ik duik mijn boek weer in.

Trein stopt en ze stapt uit en zegt nog heel netjes gedag tegen mij.

Ik draai me om en besef me dat ik geen woord tegen haar gezegd heb en dat de kans dat ik haar nog een keer zie ongeveer om 0,1% ligt en nu baal ik.
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
pi_23407965
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef Speher het volgende:
Zit ik in de trein naar Groningen, stapt er in Zwolle een ongelofelijke mooie dame in. (Niemand zegt het maar iedereen hoop dat zij dan tegenover je gaat zitten, ik dus ook) Zij gaat dus tegenover mij zitten en lacht naar me. Ik denk niets aan de hand ze is gewoon vriendelijk, ik lees weer verder. Gaat er nog een vrouw naast haar zitten en we vertrekken weer.

Af en toe kijk ik eens om me heen en zie ik haar weer glimlachen naar mij. Ik begin toch te denken waar ik dit aan verdiend heb, want ze was echt mooi, leuke lach, een nog betere uitstraling, alles.

Op een gegeven moment schudt de trein nog al en er loopt een man dor het pad en valt half over de vrouw naast haar. Zij kijkt mij aan en begin de lachen en ik lach mee. Ik duik mijn boek weer in.

Ik draai me om en besef me dat ik geen woord tegen haar gezegd heb en dat de kans dat ik haar nog een keer zie ongeveer om 0,1% ligt en nu baal ik.
Ja, heel herkenbaar... gelukkig spreek ik ze de laatste tijd wel gewoon aan. De meest vreemde gesprekken kunnen er uit voortkomen
  donderdag 18 november 2004 @ 20:52:04 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23410189
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef Speher het volgende:

Heel bekenbaar

Op wintersport zit ik op een terras waar een leuk meisje zit met een gebroken poot. En die zit harry potter te lezen. Nu zat ik daar met een deel van m,n familie en een zooi kennisen naast. Dus ik zeg tegen die kleine kinderen. Jo vraag effe of ze wilt voorlezen. Dus zij Dag er op zitten we er weer en wat blijkt. Ze zit er ook weer. Maar weer alleen. Haar ouders zijn gaan skiën. Dus zo aardig als wij zijn betrekken we haar bij de groep. Zegt een klein kind tegen me. ZO kijk dan lekker wijf voor jou jo. Want die heeft grote tieten Mooi zak je anders effe door de grond Maar goed eigelijk elke dag meer contakt met haar je kent het wel. Hele gesprekken volgen. Ga ik weg we nemen afschijt vergeet ik haar 06 te vragen Die zie je natuurlijk nooit meer terug

Was echt een lief leuk meisje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23410207
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:23 schreef Carport het volgende:

[..]

Ja, heel herkenbaar... gelukkig spreek ik ze de laatste tijd wel gewoon aan. De meest vreemde gesprekken kunnen er uit voortkomen
Dat heb ik me nu ook voorgenomen... Moet wel zeggen er is altijd een leuke mooi meisjes/jonge vrouwen gehalte in de trein van zwolle naar Grun en weer terug..
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_23410617
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef Me784 het volgende:

[..]

Dat heb ik me nu ook voorgenomen... Moet wel zeggen er is altijd een leuke mooi meisjes/jonge vrouwen gehalte in de trein van zwolle naar Grun en weer terug..
Alleen dan nog een leuke openingszin verzinnen De vraag 'moet je ook naar Groningen?', als je in de intercity naar Groningen zit, komt een beetje raar over
pi_23411862
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:10 schreef Carport het volgende:

[..]

Alleen dan nog een leuke openingszin verzinnen De vraag 'moet je ook naar Groningen?', als je in de intercity naar Groningen zit, komt een beetje raar over
Maar of ze ook straks college hebben enzo doet het vaak ook goed hoor....

Alleen morgenvroeg wens ik niet gestoord te worden... Dan is het echt te vroeg om te gaan praten..
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_23415843
Ik werd voorgesteld aan een collega van een vriendin van me die bij een viswinkeltje werkt. Zij dus zo van 'ja ik ben een collega van S'. Reageer ik met 'oh, een viswijf?'

sometimes..
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_23452844
beter, vanavond weer uit hopen op een zoot versierblunders
een koe zegt boe
pi_23459697
niet echt een versierblunder maar misschien wat vermaak..

zit net met een meisje op mn bed film te kijken, slaat ze met een kussentje op me hoofd, dus ik pak mn grootste kussen en mep er vollop op der harses gelukkig kon ze erom lachen daarna 15 minuten liggen stoeien om vervolgens onze schoen te gaan zetten
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23466215
Neef van mij gisteravond, hij stond te kletsen met een dame.
Die meid pakt opeens wat van dat lippenpruttel uit haar tas ( labello? ), hij vraagt zo aan haar
"zal ik jouw lippens eens insmeren" terwijl zn ogen naar beneden afglijden.

Zijn wang was vanochtend nog steeds rood
  zondag 21 november 2004 @ 14:19:28 #14
11102 knep
Mountainfreak
pi_23466784
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:56 schreef Hymn het volgende:
Neef van mij gisteravond, hij stond te kletsen met een dame.
Die meid pakt opeens wat van dat lippenpruttel uit haar tas ( labello? ), hij vraagt zo aan haar
"zal ik jouw lippens eens insmeren" terwijl zn ogen naar beneden afglijden. [afbeelding]

Zijn wang was vanochtend nog steeds rood [afbeelding]
whehehehe fantastisch
pi_23472928
Twee maanden geleden, ik ben in een discotheek, sta te dansen.
Opeens zie ik een 'target' , en ik ga er een beetje achter dansen.
En zij komt richting mij (gebeurt anders nooit) maar wel met dr rug naar me toe.
Ik vond het best vaag.
Dus ik ging expres een meter naar links, komt zij weer voor me staan.
Ik naar achter, zij weer mee
Dus toen besloot ik om mn armen om dr middel te doen (eerst moed verzameld hé-lees bier-).
En ze duwt zachtjes mn armen weg.
Oké dus, ik had het door en ging ergens anders dansen, eindje van haar weg.
Even later staat ze weer voor me.
En weer uittesten van voor naar achter van links naar re-eechts .
En jahoor, zij gaat weer mee, zonder me ook maar aan te kijken
Dus ik probeer het een tweede keer (weer armen) en toen kreeg ik een zachte elleboog
Dus ik smeer hem weer.
En je raadt het al, even later hetzelfde verhaal.
Dus ik probeer het weer, ik kreeg een flinke elleboog in mn maag en ze draait zich om en zegt boos:"Rot nou eens op joh!"
Ik:

En gisteravond wel de hele avond oogcontact gehad met een meisje, haar vriendin zat haar half aan te sporen (dat merkte ik duidelijk) en ik kwam steeds dichter naar haar toe.
Op een gegeven moment durfde ik niks te doen en niet naar haar toe, en mn vriend wilde naar huis.
Hem over kunnen halen om langer te blijven als ik wat zou proberen, allemaal suggesties doorgenomen , maar ik durfde nog steeds niks ookal had ik veel op.
Opeens duwt hij me naar haar toe alsof we ruzie hebben
Hij duwde me zo 15 meter achteruit
Ik stond toen met mn rug zowat tegen dr aan, maar ik heb maar niks gedaan
Jammer, volgende keer beter (Dolf Janssen , voor de kenners)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_23473875
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:29 schreef Beach het volgende:
Twee maanden geleden, ik ben in een discotheek, sta te dansen.
Opeens zie ik een 'target' , en ik ga er een beetje achter dansen.
En zij komt richting mij (gebeurt anders nooit) maar wel met dr rug naar me toe.
Ik vond het best vaag.
Dus ik ging expres een meter naar links, komt zij weer voor me staan.
Ik naar achter, zij weer mee
Dus toen besloot ik om mn armen om dr middel te doen (eerst moed verzameld hé-lees bier-).
En ze duwt zachtjes mn armen weg.
Oké dus, ik had het door en ging ergens anders dansen, eindje van haar weg.
Even later staat ze weer voor me.
En weer uittesten van voor naar achter van links naar re-eechts .
En jahoor, zij gaat weer mee, zonder me ook maar aan te kijken
Dus ik probeer het een tweede keer (weer armen) en toen kreeg ik een zachte elleboog
Dus ik smeer hem weer.
En je raadt het al, even later hetzelfde verhaal.
Dus ik probeer het weer, ik kreeg een flinke elleboog in mn maag en ze draait zich om en zegt boos:"Rot nou eens op joh!"
Ik:
Lompe shit Volgende keer haar tegen je op laten botsen en dan heel geiiriteerd gaan doen, werkt

[ Bericht 1% gewijzigd door Fziz op 21-11-2004 19:18:13 ]
pi_23474148
"Hij duwde me zo 15 meter achteruit"

Sterke vriend is dat
  zondag 21 november 2004 @ 20:27:05 #18
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_23475588
Ik zie je al door de discotheek vliegen
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_23499612
tvp!
Een openingszin die ik altijd nog eens wil gebruiken: "Mag ik je morgenochtend aankleden?"
Mocht ik het ooit proberen, komt hier het resultaat te staan, heb inmiddels wel aan een paar vriendinnen en huisgenoten gevraagd hoe die zouden reageren en die zouden allemaal keihard in de lach schieten zeggen ze
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  maandag 22 november 2004 @ 21:42:20 #20
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23502151
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef egilio het volgende:
tvp!
Een openingszin die ik altijd nog eens wil gebruiken: "Mag ik je morgenochtend aankleden?"
Mocht ik het ooit proberen, komt hier het resultaat te staan, heb inmiddels wel aan een paar vriendinnen en huisgenoten gevraagd hoe die zouden reageren en die zouden allemaal keihard in de lach schieten zeggen ze
In denk dat je het zwaar gaat krijgen...

Maar goed, niet geschoten is altijd mis.

(...en de appel valt niet ver van de boom, beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht, pas als het kalf verdronken is dempt men de put, op elk potje past een dekseltje en nog meer tegeltjeswijsheden )
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23504435
Willekeurig figuur x afgelopen zondag:
"En hoe voelt het nou om het mooiste meisje in de bar te zijn?"

.

Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig .
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 22 november 2004 @ 22:52:43 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_23504499
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef innepin het volgende:

.

Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig .
Whehehe
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 22 november 2004 @ 22:59:46 #23
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23504718
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef innepin het volgende:

.

*bekijkt fotoboek

En hoe voelt het nou om het mooiste meisje in dit topic te zijn?

Nee, ik vind vooral die foto uit 1990 leuk
-----
ontopic:

Vriend van mij zaterdag, we staan bij de fietsen, en hij moest pissen, dus hij daar het hoekje om, wil gaan pissen, roept een meid die daar zit:

Wildplassen! 50 Euro, geef maar hier.
Vriend van mij: Voor 50 euro wil ik op z'n minst je bek pissen.

Mooie comeback was dat, zeker als je bedenkt dat hij echt lazerus was.

Geen versierblunder, maar in het kader van de mooiste comebacks wel toepasselijk.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:38:07 #24
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_23519128
Ik was zaterdag in een bar. Stond een leuke meid aan de andere kant van de bar de hele tijd te knipogen. Ik er op af. Ik zeg tegen haar:

'Yooo baby, ik zag jou knipogen dus hier ben ik dan! Biertje?'

'nee, ik probeerde de aandacht van je vriend te lokken.'

Ik: 'sloerie!'

Toen ben ik maar naar huis gegaan.
weg
pi_23519423
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:38 schreef Forumschorem het volgende:
Ik was zaterdag in een bar. Stond een leuke meid aan de andere kant van de bar de hele tijd te knipogen. Ik er op af. Ik zeg tegen haar:

'Yooo baby, ik zag jou knipogen dus hier ben ik dan! Biertje?'

'nee, ik probeerde de aandacht van je vriend te lokken.'

Ik: 'sloerie!'

Toen ben ik maar naar huis gegaan.
Dan wel zeggen dat je vriend homo is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')