Ja, heel herkenbaar... gelukkig spreek ik ze de laatste tijd wel gewoon aan. De meest vreemde gesprekken kunnen er uit voortkomenquote:Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef Speher het volgende:
Zit ik in de trein naar Groningen, stapt er in Zwolle een ongelofelijke mooie dame in. (Niemand zegt het maar iedereen hoop dat zij dan tegenover je gaat zitten, ik dus ook) Zij gaat dus tegenover mij zitten en lacht naar me. Ik denk niets aan de hand ze is gewoon vriendelijk, ik lees weer verder. Gaat er nog een vrouw naast haar zitten en we vertrekken weer.
Af en toe kijk ik eens om me heen en zie ik haar weer glimlachen naar mij. Ik begin toch te denken waar ik dit aan verdiend heb, want ze was echt mooi, leuke lach, een nog betere uitstraling, alles.
Op een gegeven moment schudt de trein nog al en er loopt een man dor het pad en valt half over de vrouw naast haar. Zij kijkt mij aan en begin de lachen en ik lach mee. Ik duik mijn boek weer in.
Trein stopt en ze stapt uit en zegt nog heel netjes gedag tegen mij.
Ik draai me om en besef me dat ik geen woord tegen haar gezegd heb en dat de kans dat ik haar nog een keer zie ongeveer om 0,1% ligt en nu baal ik.
Heel bekenbaarquote:Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef Speher het volgende:
Zit ik in de trein naar Groningen, stapt er in Zwolle een ongelofelijke mooie dame in. (Niemand zegt het maar iedereen hoop dat zij dan tegenover je gaat zitten, ik dus ook) Zij gaat dus tegenover mij zitten en lacht naar me. Ik denk niets aan de hand ze is gewoon vriendelijk, ik lees weer verder. Gaat er nog een vrouw naast haar zitten en we vertrekken weer.
Af en toe kijk ik eens om me heen en zie ik haar weer glimlachen naar mij. Ik begin toch te denken waar ik dit aan verdiend heb, want ze was echt mooi, leuke lach, een nog betere uitstraling, alles.
Op een gegeven moment schudt de trein nog al en er loopt een man dor het pad en valt half over de vrouw naast haar. Zij kijkt mij aan en begin de lachen en ik lach mee. Ik duik mijn boek weer in.
Trein stopt en ze stapt uit en zegt nog heel netjes gedag tegen mij.
Ik draai me om en besef me dat ik geen woord tegen haar gezegd heb en dat de kans dat ik haar nog een keer zie ongeveer om 0,1% ligt en nu baal ik.
Dat heb ik me nu ook voorgenomen... Moet wel zeggen er is altijd een leuke mooi meisjes/jonge vrouwen gehalte in de trein van zwolle naar Grun en weer terug..quote:Op donderdag 18 november 2004 19:23 schreef Carport het volgende:
[..]
Ja, heel herkenbaar... gelukkig spreek ik ze de laatste tijd wel gewoon aan. De meest vreemde gesprekken kunnen er uit voortkomen![]()
Alleen dan nog een leuke openingszin verzinnenquote:Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef Me784 het volgende:
[..]
Dat heb ik me nu ook voorgenomen... Moet wel zeggen er is altijd een leuke mooi meisjes/jonge vrouwen gehalte in de trein van zwolle naar Grun en weer terug..![]()
Maar of ze ook straks college hebben enzo doet het vaak ook goed hoor....quote:Op donderdag 18 november 2004 21:10 schreef Carport het volgende:
[..]
Alleen dan nog een leuke openingszin verzinnenDe vraag 'moet je ook naar Groningen?', als je in de intercity naar Groningen zit, komt een beetje raar over
quote:Op zondag 21 november 2004 13:56 schreef Hymn het volgende:
Neef van mij gisteravond, hij stond te kletsen met een dame.
Die meid pakt opeens wat van dat lippenpruttel uit haar tas ( labello? ), hij vraagt zo aan haar
"zal ik jouw lippens eens insmeren" terwijl zn ogen naar beneden afglijden. [afbeelding]
Zijn wang was vanochtend nog steeds rood [afbeelding]
Lompe shitquote:Op zondag 21 november 2004 18:29 schreef Beach het volgende:
Twee maanden geleden, ik ben in een discotheek, sta te dansen.
Opeens zie ik een 'target', en ik ga er een beetje achter dansen.
En zij komt richting mij(gebeurt anders nooit) maar wel met dr rug naar me toe.
Ik vond het best vaag.
Dus ik ging expres een meter naar links, komt zij weer voor me staan.
Ik naar achter, zij weer mee![]()
Dus toen besloot ik om mn armen om dr middel te doen (eerst moed verzameld hé-lees bier-).
En ze duwt zachtjes mn armen weg.
Oké dus, ik had het door en ging ergens anders dansen, eindje van haar weg.
Even later staat ze weer voor me.![]()
En weer uittesten van voor naar achter van links naar re-eechts.
En jahoor, zij gaat weer mee, zonder me ook maar aan te kijken![]()
Dus ik probeer het een tweede keer (weer armen) en toen kreeg ik een zachte elleboog![]()
![]()
![]()
Dus ik smeer hem weer.
En je raadt het al, even later hetzelfde verhaal.
Dus ik probeer het weer, ik kreeg een flinke elleboog in mn maagen ze draait zich om en zegt boos:"Rot nou eens op joh!"
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
In denk dat je het zwaar gaat krijgen...quote:Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef egilio het volgende:
tvp!
Een openingszin die ik altijd nog eens wil gebruiken: "Mag ik je morgenochtend aankleden?"
Mocht ik het ooit proberen, komt hier het resultaat te staan, heb inmiddels wel aan een paar vriendinnen en huisgenoten gevraagd hoe die zouden reageren en die zouden allemaal keihard in de lach schieten zeggen ze
Whehehequote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef innepin het volgende:
Willekeurig figuur x afgelopen zondag:
"En hoe voelt het nou om het mooiste meisje in de bar te zijn?".
Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig.
*bekijkt fotoboekquote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef innepin het volgende:
Willekeurig figuur x afgelopen zondag:
"En hoe voelt het nou om het mooiste meisje in de bar te zijn?".
Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig.
Dan wel zeggen dat je vriend homo isquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:38 schreef Forumschorem het volgende:
Ik was zaterdag in een bar. Stond een leuke meid aan de andere kant van de bar de hele tijd te knipogen. Ik er op af. Ik zeg tegen haar:
'Yooo baby, ik zag jou knipogen dus hier ben ik dan! Biertje?'
'nee, ik probeerde de aandacht van je vriend te lokken.'
Ik: 'sloerie!'
Toen ben ik maar naar huis gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |