oke oke ik doe er wel 1. Is een oudje en volgens mij al eerder gepost maar weet niet zeker.
Het was een dag die begon als elke andere dag.....
![]()
oke oke effe serieus nu.
Ik was lekker op stap met 2 gastjes die graag eens met wij wilde stappen. Ze waren ruim 7 jaar jonger dan mij maar ze wilde graag mee. Oke goed dus wij stappen en op een gegeven moment staan er 7 ( dacht ik ) vrouwen op een rijd op het podium te dansen met een hele rij gasten er voor die stonden te kwijlen. KIJK DAN KIJK DAN hoorde ik, wat een lekkere wijfen gek
![]()
Nou inderdaad ze hadden gelijk maar ja meisjes van 17 is niet mijn ding zeg maar. Dus ik zeg jo spring dat podium op dan is jullie leeftijd niet de mijne
![]()
( ik ben 26 )
nee we blijven hier wel staan voor het podium
![]()
oke wat jullie willen. Maar elke keer zaten ze van jezus lekkere wijfen he? Ja zeg ik spring dat fucking podium op dan en ga god domme los! nou ja na lang wachten durfde niemand dat podium op. Dus ik zeg weet je wat fuck it. Ik sta ALTIJD op het podium los te gaan. De muziek is extreem goed ik ga los de tiefus en spring dat podium op. En ja hoor binnen paar sec sta ik heerlijk te dansen met de kleine meisjes ( aandacht is leuk ja toch )
Nou ja die andere 2 gasten er ook op en mee doen allemaal leuk. Zie ik dat er 1 bij het meest lelijke dikke wijf staat te dansen dus ik zeg gast 6 mooie vrouwen en jij pakt dat varken
![]()
Dus hij zegt laat zien dan hoe dat moet
![]()
Maar ik was op dat moment al druk met het bekijken van een leuk mooi meisje dat ook helemaal los stond te gaan. Dus ik zeg let op die staat zo naast me
![]()
En ze kijkt me kant op dus ik maak een gebaar van kom het podium op dan. En ja hoor ze komt er op. Heerlijk staan dansen samen. Lekker schuren je kent het wel. Maar ik dacht dat ze aardig dronken was. Broodje nuchter was ze dus he. Beetje staan lullen en alles. Ze kwam uit wassenaar en werkte in de horeca. Was 23 en erg gezellig.
We hebben uren lang staan dansen samen. Lekker intiem noem maar op
![]()
Tot dat alle lichten aan gingen..... de tent ging dicht. Dus ik denk GAST NUMMER VRAGEN dat vergeet je altijd nummer vragen!!!
Zegt zij van jo hoe heet jij? Dus ik zeg mijn naam en zij zegt ik heet naomi. Jo zeg ik mooie naam zeg. Nou zegt ze ook leuk he. Mijn vriend heet ook ( mijn naam ) dus ik zeg vriend? Ja zegt ze ik heb een vriend. Oh zeg ik maar ik ben leuker
![]()
Hoe weet je dat nou zegt ze. Ja zeg ik want ik ben hier sta uren met je te dansen en je vriend niet. Nee zegt ze die zit thuis en daar ga ik nu naar toe. Tot de volgende keer en weg was ze
![]()
oke next!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group