abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48265797
Laatste uit vorige topic:
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:08 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb een soort stopwoordje "oh lekker!". Dan bedoel ik iets positiefs zoals het gaat goed!

Was een keer aan het bellen met een vriend die vroeg hoe het ging. Ik liep op dat moment achter een mooie meid met een heerlijk kontje waar ik mijn ogen niet vanaf kon houden en op datzelfde moment antwoord ik op de vraag van die vriend hoe het gaat met "lekker!!". Nog steeds dat zelfde kontje aanstarend zie ik die meid zich omdraaien, oh wat voelde ik mij betrapt
Verder
pi_48266159
De volgende met een versierblunder moest er 1 openen
  donderdag 12 april 2007 @ 20:05:36 #3
77143 L4mpje
Dit is niet OK
pi_48266332
Dit is minder idd.. Naja kom maar op met die verhalen!

Ook maar ff een linkje naar het vorige deel: klik hierrr

[ Bericht 20% gewijzigd door L4mpje op 12-04-2007 20:36:23 ]
  donderdag 12 april 2007 @ 20:22:57 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48267074
Logician je moet 1 ding toe geven
Die gozer heeft wel humor met z'n niet letterlijk in de wc duiken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_48268587
TVP, geen van jou kant Jop ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_48273031
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef Vector_SLD het volgende:
TVP, geen van jou kant Jop ?
alleen oude, jij dan
  vrijdag 13 april 2007 @ 02:38:06 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_48279267
tvp
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:31:37 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48282202
ik hoop dat meer vrouwen eens leuke momenten gaan vertellen over hun zelf of welke gekke momenten ze meem maken als een gozer probeerd haar te versieren

Kom op damens.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:48:52 #9
38039 Katana
Snoekduiker
pi_48284929
Nieuw deel, posten maar!
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:00:36 #10
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_48285349
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef ook_gek het volgende:
ik hoop dat meer vrouwen eens leuke momenten gaan vertellen over hun zelf of welke gekke momenten ze meem maken als een gozer probeerd haar te versieren

Kom op damens.
Oh mên, heb jij wel op school gezeten?
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:10:19 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48285677
oke oke ik doe er wel 1. Is een oudje en volgens mij al eerder gepost maar weet niet zeker.

Het was een dag die begon als elke andere dag.....

oke oke effe serieus nu.

Ik was lekker op stap met 2 gastjes die graag eens met wij wilde stappen. Ze waren ruim 7 jaar jonger dan mij maar ze wilde graag mee. Oke goed dus wij stappen en op een gegeven moment staan er 7 ( dacht ik ) vrouwen op een rijd op het podium te dansen met een hele rij gasten er voor die stonden te kwijlen. KIJK DAN KIJK DAN hoorde ik, wat een lekkere wijfen gek Nou inderdaad ze hadden gelijk maar ja meisjes van 17 is niet mijn ding zeg maar. Dus ik zeg jo spring dat podium op dan is jullie leeftijd niet de mijne ( ik ben 26 )

nee we blijven hier wel staan voor het podium oke wat jullie willen. Maar elke keer zaten ze van jezus lekkere wijfen he? Ja zeg ik spring dat fucking podium op dan en ga god domme los! nou ja na lang wachten durfde niemand dat podium op. Dus ik zeg weet je wat fuck it. Ik sta ALTIJD op het podium los te gaan. De muziek is extreem goed ik ga los de tiefus en spring dat podium op. En ja hoor binnen paar sec sta ik heerlijk te dansen met de kleine meisjes ( aandacht is leuk ja toch )

Nou ja die andere 2 gasten er ook op en mee doen allemaal leuk. Zie ik dat er 1 bij het meest lelijke dikke wijf staat te dansen dus ik zeg gast 6 mooie vrouwen en jij pakt dat varken Dus hij zegt laat zien dan hoe dat moet

Maar ik was op dat moment al druk met het bekijken van een leuk mooi meisje dat ook helemaal los stond te gaan. Dus ik zeg let op die staat zo naast me En ze kijkt me kant op dus ik maak een gebaar van kom het podium op dan. En ja hoor ze komt er op. Heerlijk staan dansen samen. Lekker schuren je kent het wel. Maar ik dacht dat ze aardig dronken was. Broodje nuchter was ze dus he. Beetje staan lullen en alles. Ze kwam uit wassenaar en werkte in de horeca. Was 23 en erg gezellig.

We hebben uren lang staan dansen samen. Lekker intiem noem maar op Tot dat alle lichten aan gingen..... de tent ging dicht. Dus ik denk GAST NUMMER VRAGEN dat vergeet je altijd nummer vragen!!!

Zegt zij van jo hoe heet jij? Dus ik zeg mijn naam en zij zegt ik heet naomi. Jo zeg ik mooie naam zeg. Nou zegt ze ook leuk he. Mijn vriend heet ook ( mijn naam ) dus ik zeg vriend? Ja zegt ze ik heb een vriend. Oh zeg ik maar ik ben leuker Hoe weet je dat nou zegt ze. Ja zeg ik want ik ben hier sta uren met je te dansen en je vriend niet. Nee zegt ze die zit thuis en daar ga ik nu naar toe. Tot de volgende keer en weg was ze

oke next!
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:11:00 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48285702
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef Dr.Punnani het volgende:

[..]

Oh mên, heb jij wel op school gezeten?
jawel alleen snel typen weinig tijd zit op werk en tikje dislexty maken het af
pi_48286284
ordinaire tvp en maybe vanavond eentje vanuit mijn kant zo een date dus :p
life is like a present you never know what is in it
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:33:48 #14
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_48286620
Hahaha weer even de nieuwe delen doorgelezen, ik heb zelf ook al mijn blunders geposts, maar ik lees een hoop over namen vergeten. even een tip:
"he hoe heet je ook alweer"
Vaak zeggen ze dan boos hun voornaam maar dan zeg je:
"haha nee ik bedoel je achternaam"
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  vrijdag 13 april 2007 @ 12:33:08 #15
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_48288733
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef papierclipje het volgende:
Hahaha weer even de nieuwe delen doorgelezen, ik heb zelf ook al mijn blunders geposts, maar ik lees een hoop over namen vergeten. even een tip:
"he hoe heet je ook alweer"
Vaak zeggen ze dan boos hun voornaam maar dan zeg je:
"haha nee ik bedoel je achternaam"
Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?

Bizar gisteravond, maar niet geblunderd
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_48289954
ik kan niet blunderen.. heb een vriendin en ga niet vreemd

wel 1x in hele dronken bui staan zoenen met sown meid.. kom ik haar even later weer tegen.. wil ze met me mee naar huis... zeg ik met mijn bezopen kop.. is goed.. komen we buiten.. voel ik me misselijk worden... en maar hoog houden naar haar toe.. maar neej hoor mijn maag wint het van me hasses.. en sta ik dus 2 minuten later in de bosjes te kotsen.. kon ik het natuurlijk vergeten dat ze daarna nog mee ging
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:16:11 #17
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_48294617
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef ook_gek het volgende:
oke oke ik doe er wel 1. Is een oudje en volgens mij al eerder gepost maar weet niet zeker.

Het was een dag die begon als elke andere dag.....

oke oke effe serieus nu.

Ik was lekker op stap met 2 gastjes die graag eens met wij wilde stappen. Ze waren ruim 7 jaar jonger dan mij maar ze wilde graag mee. Oke goed dus wij stappen en op een gegeven moment staan er 7 ( dacht ik ) vrouwen.....

.......Dus ik zeg mijn naam en zij zegt ik heet naomi. Jo zeg ik mooie naam zeg. Nou zegt ze ook leuk he. Mijn vriend heet ook ( mijn naam ) dus ik zeg vriend? Ja zegt ze ik heb een vriend. Oh zeg ik maar ik ben leuker Hoe weet je dat nou zegt ze. Ja zeg ik want ik ben hier sta uren met je te dansen en je vriend niet. Nee zegt ze die zit thuis en daar ga ik nu naar toe. Tot de volgende keer en weg was ze

oke next!
Smerige wijven zijn dat. Vreselijk aandachtsgeil, hele avond 'input' nodig en dan aan einde van de avond zeggen dat ze een vriendje hebben.
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_48294691
Ja idd, tyfus wijven, herkenbaar.
Heb het ook een paar keer gehad op vakantie.
Zeg dan gvd gelijk dat je een vriend hebt en sta me niet de hele tijd zo aan te gapen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:20:54 #19
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_48294756
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef JopJuh het volgende:

[..]

alleen oude, jij dan
Die heb ik in voorgaande delen al gepost
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:22:26 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48294793
ah jo ik heb een gezellige avond gehad. Maak me er niet druk om
pi_48308427
kan mezelf wel voor me tering kop slaan gewoon, weer een leuke avond gehad met haar maar nog steeds gewoon niet gezoend.
iets in me houdt het gewoon tegen terwijl ik wel stapelgek op haar ben
life is like a present you never know what is in it
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:55:55 #22
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_48328253
Na een tijd niks te hebben verteld komt er weer een:

Ik ging begin maart naar Berlijn met school, 2 klassen van ongeveer 20 man, we zaten in een gezellige hostel met een soort van club beneden, we gingen er elke avond heen omdat t gewoon zo gezellig was daar (nog veel andere nederlanders, ook gezellige duitsers, amerikanen, spaanse.) en als je dronken was of moe, kon je naar boven en hoefde je niet eerst nog met de taxi helemaal terug naar de hostel etc.

Wij waren met iedereen altijd kacheltje dik, lekker om 5 uur beginnen tijdens happy hour, tegen half 7 de stad in, restaurantje pakken met de hele groep incl. leraren, daarna ging je dan meestal ff de pub in tot uur of half 11-11 uur en dan ging je naar de club

nu zaten we er al 3 dagen van de 5 en ik had er de tijd van me leven en je zag meestal wel beetje dezelfde gezichten, nu zag ik een supermooie meid elke avond, mooi gezicht.. lang bruin haar, perfect lichaam en dacht dat als ik die toch ooit een keer scoren kon, dat zou toch geweldig zijn.

Ik ging de dansvloer op en daar stonden 2 meiden uit mijn klas beetje de dansen en ik kwam er bij staan en ging lekker dirty dansen, tegen elkaar oprijden.. doen we altijd (gaan wel vaker uit in clubs met veel man).

helaas! t waren niet de 2 meiden uit mijn klas met blond en bruin haar, maar t was die ene meid met een andere knappe vriendin met ook blond en bruin haar, zelfde haar lengte, ook beide zwart shirtje aan.
ze draaide zich om en zei: WTF ben jij aan t doen?!

tja, zeggen dat je dacht dat t 2 vriendinnen van je waren geloofde ze toch niet
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 14 april 2007 @ 19:03:55 #23
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_48328453
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
stom kut verhaal zeg
pi_48328624
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?
ja die had ik met een petra, zoveel manieren heb je niet om petra te spellen
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:46:44 #25
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48337191
tvp
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')