Verderquote:Op zondag 25 maart 2007 13:08 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb een soort stopwoordje "oh lekker!". Dan bedoel ik iets positiefs zoals het gaat goed!
Was een keer aan het bellen met een vriend die vroeg hoe het ging. Ik liep op dat moment achter een mooie meid met een heerlijk kontje waar ik mijn ogen niet vanaf kon houden en op datzelfde moment antwoord ik op de vraag van die vriend hoe het gaat met "lekker!!". Nog steeds dat zelfde kontje aanstarend zie ik die meid zich omdraaien, oh wat voelde ik mij betrapt
Oh mên, heb jij wel op school gezeten?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef ook_gek het volgende:
ik hoop dat meer vrouwen eens leuke momenten gaan vertellen over hun zelf of welke gekke momenten ze meem maken als een gozer probeerd haar te versieren![]()
Kom op damens.
jawel alleen snel typen weinig tijd zit op werk en tikje dislexty maken het afquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Oh mên, heb jij wel op school gezeten?
Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef papierclipje het volgende:
Hahaha weer even de nieuwe delen doorgelezen, ik heb zelf ook al mijn blunders geposts, maar ik lees een hoop over namen vergeten. even een tip:
"he hoe heet je ook alweer"
Vaak zeggen ze dan boos hun voornaam maar dan zeg je:
"haha nee ik bedoel je achternaam"
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef ook_gek het volgende:
oke oke ik doe er wel 1. Is een oudje en volgens mij al eerder gepost maar weet niet zeker.
Het was een dag die begon als elke andere dag.....
oke oke effe serieus nu.
Ik was lekker op stap met 2 gastjes die graag eens met wij wilde stappen. Ze waren ruim 7 jaar jonger dan mij maar ze wilde graag mee. Oke goed dus wij stappen en op een gegeven moment staan er 7 ( dacht ik ) vrouwen.....
.......Dus ik zeg mijn naam en zij zegt ik heet naomi. Jo zeg ik mooie naam zeg. Nou zegt ze ook leuk he. Mijn vriend heet ook ( mijn naam ) dus ik zeg vriend? Ja zegt ze ik heb een vriend. Oh zeg ik maar ik ben leukerHoe weet je dat nou zegt ze. Ja zeg ik want ik ben hier sta uren met je te dansen en je vriend niet. Nee zegt ze die zit thuis en daar ga ik nu naar toe. Tot de volgende keer en weg was ze
oke next!
quote:
ja die had ik met een petra, zoveel manieren heb je niet om petra te spellenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?
Ben in ook Berlijn geweest was vet:Dquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
Na een tijd niks te hebben verteld komt er weer een:
Ik ging begin maart naar Berlijn met school, 2 klassen van ongeveer 20 man, we zaten in een gezellige hostel met een soort van club beneden, we gingen er elke avond heen omdat t gewoon zo gezellig was daar (nog veel andere nederlanders, ook gezellige duitsers, amerikanen, spaanse.) en als je dronken was of moe, kon je naar boven en hoefde je niet eerst nog met de taxi helemaal terug naar de hostel etc.
Wij waren met iedereen altijd kacheltje dik, lekker om 5 uur beginnen tijdens happy hour, tegen half 7 de stad in, restaurantje pakken met de hele groep incl. leraren, daarna ging je dan meestal ff de pub in tot uur of half 11-11 uur en dan ging je naar de club
nu zaten we er al 3 dagen van de 5 en ik had er de tijd van me leven en je zag meestal wel beetje dezelfde gezichten, nu zag ik een supermooie meid elke avond, mooi gezicht.. lang bruin haar, perfect lichaam en dacht dat als ik die toch ooit een keer scoren kon, dat zou toch geweldig zijn.
Ik ging de dansvloer op en daar stonden 2 meiden uit mijn klas beetje de dansen en ik kwam er bij staan en ging lekker dirty dansen, tegen elkaar oprijden.. doen we altijd (gaan wel vaker uit in clubs met veel man).
helaas! t waren niet de 2 meiden uit mijn klas met blond en bruin haar, maar t was die ene meid met een andere knappe vriendin met ook blond en bruin haar, zelfde haar lengte, ook beide zwart shirtje aan.
ze draaide zich om en zei: WTF ben jij aan t doen?!tja, zeggen dat je dacht dat t 2 vriendinnen van je waren geloofde ze toch niet
en ik weet wie jij bent bersquote:Op zondag 15 april 2007 02:33 schreef bersenka het volgende:
[..]
Ben in ook Berlijn geweest was vet:D
Maar alleen maar lelijke duitsers gezien, totdat ik zo'n grote discotheek (Matrix) daar kwam, toen keek ik mijn ogen uit![]()
Trouwens jij bent toch die kerel DMK / unreal tournament?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, heb er nog een. Laatst weer een feestje gehad. Veel gekletst en gedronken.
Werd meerdere keren aangesproken door dames die mij wel kenden (naam, leeftijd, alles) waar het voor mij voelde alsof ik ze voor het eerst ontmoette.
Ah fin, terwijl ik bier sta te halen word ik opeens aangesproken door een leuke meid die mij schijnt te kennen. Haar vriendin vond mij erg leuk en ik moest direct meekomen. Oke, mee gegaan. Met die vriendin lopen kletsen, erg gezellig maar er gebeurde maar niks (ze was een beetje erg verlegen).
Op het einde van de avond voorgesteld om deze week een hapje samen te gaan eten. Hiervoor telefoonnummers uitgewisseld. Wil ik haar vandaag een sms'je sturen wis ik per ongeluk de hele gesprekgeschiedenis van mijn telefoon (haar nummer had ik nog niet opgeslagen). Nummer dus pleitte. Nu maar hopen dat ze zelf contact op neemt.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, heb er nog een. Laatst weer een feestje gehad. Veel gekletst en gedronken.
Werd meerdere keren aangesproken door dames die mij wel kenden (naam, leeftijd, alles) waar het voor mij voelde alsof ik ze voor het eerst ontmoette.
Ah fin, terwijl ik bier sta te halen word ik opeens aangesproken door een leuke meid die mij schijnt te kennen. Haar vriendin vond mij erg leuk en ik moest direct meekomen. Oke, mee gegaan. Met die vriendin lopen kletsen, erg gezellig maar er gebeurde maar niks (ze was een beetje erg verlegen).
Op het einde van de avond voorgesteld om deze week een hapje samen te gaan eten. Hiervoor telefoonnummers uitgewisseld. Wil ik haar vandaag een sms'je sturen wis ik per ongeluk de hele gesprekgeschiedenis van mijn telefoon (haar nummer had ik nog niet opgeslagen). Nummer dus pleitte. Nu maar hopen dat ze zelf contact op neemt.![]()
zo`n nick en dan geen blundersquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:45 schreef partyyboyy het volgende:
tvp
quote:
Men hoe genaaid voel je je danquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef Chooselife het volgende:
Ik had me dit weekend ook een klapper.
Ik bracht een dame na het stappen thuis. Uiteraard kreeg ik nog even een rondleiding door het huis en een knuffeltje op de bank.
Die dame had een kat. Ik vond dat beest verschrikkelijk stinken. Tot die dame op een bepaald moment de ontdekking deed dat er sporen door het huis liepen. En jawel, slechtst denkbare scenario, ik had een verse lading shit onder m'n schoenzool. En door het héle huis heen verspreid.
Eerst ontzettend gelachen. Toen alles tot in de vroege ochtend schoongemaakt.
Nu word ik er elke dag mee geconfronteerd.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef Chooselife het volgende:
Ik had me dit weekend ook een klapper.
Ik bracht een dame na het stappen thuis. Uiteraard kreeg ik nog even een rondleiding door het huis en een knuffeltje op de bank.
Die dame had een kat. Ik vond dat beest verschrikkelijk stinken. Tot die dame op een bepaald moment de ontdekking deed dat er sporen door het huis liepen. En jawel, slechtst denkbare scenario, ik had een verse lading shit onder m'n schoenzool. En door het héle huis heen verspreid.
Eerst ontzettend gelachen. Toen alles tot in de vroege ochtend schoongemaakt.
Nu word ik er elke dag mee geconfronteerd.![]()
Absoluut. En ik kom een van de dames nog wel eens tegen. Dan is het ook erg moeilijk net te doen of er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef Bob-B het volgende:
dat is echt heeeel lelijk
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb nog wel een fraaie. Flink wat jaartjes terug.
Ik versierde een keer een dame. Die was echter niet interessant genoeg om langer dan een week te houden. De week erop versierde ik een ander. Die wilde graag dat ik kwam slapen. Nou ja, slokje op, dan loop je graag even mee. Dus wij gezellig doen, en ik plofte neer op de bank met een deken over m'n kop heen.
Stappen daar ineens een aantal figuren de huiskamer binnen. Ik schrok, en loerde even snel vanonder mijn deken. Is het die ene dame die ik een week eerder versierd had. Blijken het verdomme nog aan toe vriendinnen te zijn. Wat heb ik me toen ongemakkelijk gevoeld onder die deken. En uiteraard werden die dekens even opgetild door de dames, om te kijken of "ik het echt was".
Toen ben ik stiekum via de brandtrap ontsnapt.
![]()
Yep. Helaas wel. "Oh, wat een sukkel zeg". En die andere dame het voor me opnemen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]heeft ze je wel gezien of niet dan en zo ja hoe was haar reactie
![]()
als zij het voor je op neemt kan je toch gewoon blijvenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Yep. Helaas wel. "Oh, wat een sukkel zeg". En die andere dame het voor me opnemen!
Intussen ben ik 'm fijn gesmeerd.
Was een soort American-Pie-scenario.![]()
Ze waren te lelijk om bij in de buurt te blijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als zij het voor je op neemt kan je toch gewoon blijven![]()
ik ken hetquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ze waren te lelijk om bij in de buurt te blijven.
Strekking: Drank..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ken het![]()
ooit was ik op stap en sta te praten met een meisje en dat liep allemaal erg lekker en opeens zeg ik tegen een vriend van mij die achter haar sstaat van. GAST kijk jij effe is ze lekker genoeg of niet. Ben zwaar bezopen dus ik neuk nog een kip als het moet.
en dat hoorde ze dus![]()
ik kan me dit helemaal niet meer herrinneren en ben 2dagen dood geweest zo ziek was ik van de drank![]()
ja het klinkt leuk maar ik geef je eerlijk toe dat ik het wel onwijs zielig vond voor het meisje.quote:
Vertel danquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef BonJovi het volgende:
Wahaook gek je beleefd wel veel! ik heb nog een leuke trouwens
Ik wou haar gewoon neuken, maar ze ging al praten over ons in de toekomst over 50 jaar that freaked me outquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:17 schreef Vector_SLD het volgende:
Als je er zo over dacht, waarom gaf je dan in de eerste plaats je nummer?
Uh, jarig...Erg warrig geschreven en moeilijk te lezenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef BonJovi het volgende:
(...)
Nou weinig maar ik vond het grappig toen ze me belde en ik zei dat het niet kon. En dat ze zei EIKEL en nooig meer van haar gehoord hebquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:35 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Uh, jarig...Erg warrig geschreven en moeilijk te lezenMaar wat is de blunder?
![]()
Ja precies, ik dacht die pak ik wel ffquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef super-muffin het volgende:
Inderdaad best eng als ze zo iets zeggen. Net zoals over kinderen beginnen als je voor de eerste keer hebt afgesproken![]()
whaha fokkop maar je bent een vrouw dus hij zal het niet erg hebben gevondenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:
Ik had 2 weekjes terug een jongen leren kennen in de kroeg.
Telefoonnummers uitgewisseld, en na de Pasen wat afgesproken.
Het weekend voor Pasen smste ik naar hem "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk paren, liefs Pleeborstel " i.p.v. "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk pasen, liefs Pleeborstel"
![]()
T9![]()
hahahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:
Het weekend voor Pasen smste ik naar hem "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk paren, liefs Pleeborstel " i.p.v. "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk pasen, liefs Pleeborstel"
![]()
T9![]()
man je had toch "ja" kunnen zeggen en na de wip kunnen zeggen: "hmm dit ga ik toch niet tot mn 50 ste met je uithouden. Doei he?"quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef BonJovi het volgende:
Als jullie me verhaal hierboven hadden gelezen was ik naar Mexico geweest een aantal jaar terug. Toen ik naar het vliegveld ging raakte ik aan de praat met een echtpaar en hun dochter. Ze leek wat ouder en rustiger, dus ik met hun praten. En toen stapten we in het vliegtuig om ons reis naar Amsterdam voor te zetten. Me familie zat voorin en ik achterin. En achter mij zat het meisje, en daarachter haar ouders.
[verhaal over meisje]
Zoiets had ik vanmiddag nog op die fiets, kon nog net ergens voor uitwijken...quote:Op zondag 22 april 2007 02:33 schreef DrMarten het volgende:
Niet echt versieren, maar bijna op je bek gaan van een stoeprand als je omkijkt omdat er een leuk meisje voorbij komt is ook niet echt charmant geloof ik
Whaha ja dat kon ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
man je had toch "ja" kunnen zeggen en na de wip kunnen zeggen: "hmm dit ga ik toch niet tot mn 50 ste met je uithouden. Doei he?"
jiij hebt je smsje afgesloten met je fok nickquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:
![]()
T9![]()
maak niks meer mee qus versier blunders.quote:
Ja vrouwen die zeiken altijdquote:Op zondag 22 april 2007 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maak niks meer mee qus versier blunders.
Wel andere gekke dingen zoals vrouwen die opeens boos op me zijn
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres gevenquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:
![]()
T9![]()
Fixedquote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef JopJuh het volgende:
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres geven![]()
je kwam dr weer tegen?quote:
nu maar hopen dat ze bij daglicht nog steeds zo leuk isquote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Schijnbaar had ik het toch goed gezegd![]()
*proest*quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef Moja het volgende:
Ik had tijdje terug bijna een sms gestuurd met: "Hey, kzit eindelijk in mn nieuwe huis hoor, kom je n keer langs om te likken" ipv kijken![]()
Thankgod had ik 't net op tijd gezien voor ik 't verstuurde![]()
*grijnzquote:Op zondag 22 april 2007 02:33 schreef DrMarten het volgende:
Niet echt versieren, maar bijna op je bek gaan van een stoeprand als je omkijkt omdat er een leuk meisje voorbij komt is ook niet echt charmant geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |