abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48265797
Laatste uit vorige topic:
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:08 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb een soort stopwoordje "oh lekker!". Dan bedoel ik iets positiefs zoals het gaat goed!

Was een keer aan het bellen met een vriend die vroeg hoe het ging. Ik liep op dat moment achter een mooie meid met een heerlijk kontje waar ik mijn ogen niet vanaf kon houden en op datzelfde moment antwoord ik op de vraag van die vriend hoe het gaat met "lekker!!". Nog steeds dat zelfde kontje aanstarend zie ik die meid zich omdraaien, oh wat voelde ik mij betrapt
Verder
pi_48266159
De volgende met een versierblunder moest er 1 openen
  donderdag 12 april 2007 @ 20:05:36 #3
77143 L4mpje
Dit is niet OK
pi_48266332
Dit is minder idd.. Naja kom maar op met die verhalen!

Ook maar ff een linkje naar het vorige deel: klik hierrr

[ Bericht 20% gewijzigd door L4mpje op 12-04-2007 20:36:23 ]
  donderdag 12 april 2007 @ 20:22:57 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48267074
Logician je moet 1 ding toe geven
Die gozer heeft wel humor met z'n niet letterlijk in de wc duiken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_48268587
TVP, geen van jou kant Jop ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_48273031
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef Vector_SLD het volgende:
alleen oude, jij dan
  vrijdag 13 april 2007 @ 02:38:06 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_48279267
tvp
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:31:37 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48282202
ik hoop dat meer vrouwen eens leuke momenten gaan vertellen over hun zelf of welke gekke momenten ze meem maken als een gozer probeerd haar te versieren

Kom op damens.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:48:52 #9
38039 Katana
Snoekduiker
pi_48284929
Nieuw deel, posten maar!
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:00:36 #10
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_48285349
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef ook_gek het volgende:
ik hoop dat meer vrouwen eens leuke momenten gaan vertellen over hun zelf of welke gekke momenten ze meem maken als een gozer probeerd haar te versieren

Kom op damens.
Oh mên, heb jij wel op school gezeten?
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:10:19 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48285677
oke oke ik doe er wel 1. Is een oudje en volgens mij al eerder gepost maar weet niet zeker.

Het was een dag die begon als elke andere dag.....

oke oke effe serieus nu.

Ik was lekker op stap met 2 gastjes die graag eens met wij wilde stappen. Ze waren ruim 7 jaar jonger dan mij maar ze wilde graag mee. Oke goed dus wij stappen en op een gegeven moment staan er 7 ( dacht ik ) vrouwen op een rijd op het podium te dansen met een hele rij gasten er voor die stonden te kwijlen. KIJK DAN KIJK DAN hoorde ik, wat een lekkere wijfen gek Nou inderdaad ze hadden gelijk maar ja meisjes van 17 is niet mijn ding zeg maar. Dus ik zeg jo spring dat podium op dan is jullie leeftijd niet de mijne ( ik ben 26 )

nee we blijven hier wel staan voor het podium oke wat jullie willen. Maar elke keer zaten ze van jezus lekkere wijfen he? Ja zeg ik spring dat fucking podium op dan en ga god domme los! nou ja na lang wachten durfde niemand dat podium op. Dus ik zeg weet je wat fuck it. Ik sta ALTIJD op het podium los te gaan. De muziek is extreem goed ik ga los de tiefus en spring dat podium op. En ja hoor binnen paar sec sta ik heerlijk te dansen met de kleine meisjes ( aandacht is leuk ja toch )

Nou ja die andere 2 gasten er ook op en mee doen allemaal leuk. Zie ik dat er 1 bij het meest lelijke dikke wijf staat te dansen dus ik zeg gast 6 mooie vrouwen en jij pakt dat varken Dus hij zegt laat zien dan hoe dat moet

Maar ik was op dat moment al druk met het bekijken van een leuk mooi meisje dat ook helemaal los stond te gaan. Dus ik zeg let op die staat zo naast me En ze kijkt me kant op dus ik maak een gebaar van kom het podium op dan. En ja hoor ze komt er op. Heerlijk staan dansen samen. Lekker schuren je kent het wel. Maar ik dacht dat ze aardig dronken was. Broodje nuchter was ze dus he. Beetje staan lullen en alles. Ze kwam uit wassenaar en werkte in de horeca. Was 23 en erg gezellig.

We hebben uren lang staan dansen samen. Lekker intiem noem maar op Tot dat alle lichten aan gingen..... de tent ging dicht. Dus ik denk GAST NUMMER VRAGEN dat vergeet je altijd nummer vragen!!!

Zegt zij van jo hoe heet jij? Dus ik zeg mijn naam en zij zegt ik heet naomi. Jo zeg ik mooie naam zeg. Nou zegt ze ook leuk he. Mijn vriend heet ook ( mijn naam ) dus ik zeg vriend? Ja zegt ze ik heb een vriend. Oh zeg ik maar ik ben leuker Hoe weet je dat nou zegt ze. Ja zeg ik want ik ben hier sta uren met je te dansen en je vriend niet. Nee zegt ze die zit thuis en daar ga ik nu naar toe. Tot de volgende keer en weg was ze

oke next!
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:11:00 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48285702
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef Dr.Punnani het volgende:

[..]

Oh mên, heb jij wel op school gezeten?
jawel alleen snel typen weinig tijd zit op werk en tikje dislexty maken het af
pi_48286284
ordinaire tvp en maybe vanavond eentje vanuit mijn kant zo een date dus :p
life is like a present you never know what is in it
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:33:48 #14
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_48286620
Hahaha weer even de nieuwe delen doorgelezen, ik heb zelf ook al mijn blunders geposts, maar ik lees een hoop over namen vergeten. even een tip:
"he hoe heet je ook alweer"
Vaak zeggen ze dan boos hun voornaam maar dan zeg je:
"haha nee ik bedoel je achternaam"
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  vrijdag 13 april 2007 @ 12:33:08 #15
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_48288733
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef papierclipje het volgende:
Hahaha weer even de nieuwe delen doorgelezen, ik heb zelf ook al mijn blunders geposts, maar ik lees een hoop over namen vergeten. even een tip:
"he hoe heet je ook alweer"
Vaak zeggen ze dan boos hun voornaam maar dan zeg je:
"haha nee ik bedoel je achternaam"
Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?

Bizar gisteravond, maar niet geblunderd
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_48289954
ik kan niet blunderen.. heb een vriendin en ga niet vreemd

wel 1x in hele dronken bui staan zoenen met sown meid.. kom ik haar even later weer tegen.. wil ze met me mee naar huis... zeg ik met mijn bezopen kop.. is goed.. komen we buiten.. voel ik me misselijk worden... en maar hoog houden naar haar toe.. maar neej hoor mijn maag wint het van me hasses.. en sta ik dus 2 minuten later in de bosjes te kotsen.. kon ik het natuurlijk vergeten dat ze daarna nog mee ging
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:16:11 #17
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_48294617
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef ook_gek het volgende:
oke oke ik doe er wel 1. Is een oudje en volgens mij al eerder gepost maar weet niet zeker.

Het was een dag die begon als elke andere dag.....

oke oke effe serieus nu.

Ik was lekker op stap met 2 gastjes die graag eens met wij wilde stappen. Ze waren ruim 7 jaar jonger dan mij maar ze wilde graag mee. Oke goed dus wij stappen en op een gegeven moment staan er 7 ( dacht ik ) vrouwen.....

.......Dus ik zeg mijn naam en zij zegt ik heet naomi. Jo zeg ik mooie naam zeg. Nou zegt ze ook leuk he. Mijn vriend heet ook ( mijn naam ) dus ik zeg vriend? Ja zegt ze ik heb een vriend. Oh zeg ik maar ik ben leuker Hoe weet je dat nou zegt ze. Ja zeg ik want ik ben hier sta uren met je te dansen en je vriend niet. Nee zegt ze die zit thuis en daar ga ik nu naar toe. Tot de volgende keer en weg was ze

oke next!
Smerige wijven zijn dat. Vreselijk aandachtsgeil, hele avond 'input' nodig en dan aan einde van de avond zeggen dat ze een vriendje hebben.
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_48294691
Ja idd, tyfus wijven, herkenbaar.
Heb het ook een paar keer gehad op vakantie.
Zeg dan gvd gelijk dat je een vriend hebt en sta me niet de hele tijd zo aan te gapen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:20:54 #19
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_48294756
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef JopJuh het volgende:

[..]

alleen oude, jij dan
Die heb ik in voorgaande delen al gepost
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:22:26 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48294793
ah jo ik heb een gezellige avond gehad. Maak me er niet druk om
pi_48308427
kan mezelf wel voor me tering kop slaan gewoon, weer een leuke avond gehad met haar maar nog steeds gewoon niet gezoend.
iets in me houdt het gewoon tegen terwijl ik wel stapelgek op haar ben
life is like a present you never know what is in it
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:55:55 #22
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_48328253
Na een tijd niks te hebben verteld komt er weer een:

Ik ging begin maart naar Berlijn met school, 2 klassen van ongeveer 20 man, we zaten in een gezellige hostel met een soort van club beneden, we gingen er elke avond heen omdat t gewoon zo gezellig was daar (nog veel andere nederlanders, ook gezellige duitsers, amerikanen, spaanse.) en als je dronken was of moe, kon je naar boven en hoefde je niet eerst nog met de taxi helemaal terug naar de hostel etc.

Wij waren met iedereen altijd kacheltje dik, lekker om 5 uur beginnen tijdens happy hour, tegen half 7 de stad in, restaurantje pakken met de hele groep incl. leraren, daarna ging je dan meestal ff de pub in tot uur of half 11-11 uur en dan ging je naar de club

nu zaten we er al 3 dagen van de 5 en ik had er de tijd van me leven en je zag meestal wel beetje dezelfde gezichten, nu zag ik een supermooie meid elke avond, mooi gezicht.. lang bruin haar, perfect lichaam en dacht dat als ik die toch ooit een keer scoren kon, dat zou toch geweldig zijn.

Ik ging de dansvloer op en daar stonden 2 meiden uit mijn klas beetje de dansen en ik kwam er bij staan en ging lekker dirty dansen, tegen elkaar oprijden.. doen we altijd (gaan wel vaker uit in clubs met veel man).

helaas! t waren niet de 2 meiden uit mijn klas met blond en bruin haar, maar t was die ene meid met een andere knappe vriendin met ook blond en bruin haar, zelfde haar lengte, ook beide zwart shirtje aan.
ze draaide zich om en zei: WTF ben jij aan t doen?!

tja, zeggen dat je dacht dat t 2 vriendinnen van je waren geloofde ze toch niet
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 14 april 2007 @ 19:03:55 #23
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_48328453
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
stom kut verhaal zeg
pi_48328624
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Kna ik nog wel een betere (maar overbekende). Hoe wordt jou naam gespeld eigenlijk?
ja die had ik met een petra, zoveel manieren heb je niet om petra te spellen
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:46:44 #25
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48337191
tvp
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_48340291
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
Na een tijd niks te hebben verteld komt er weer een:

Ik ging begin maart naar Berlijn met school, 2 klassen van ongeveer 20 man, we zaten in een gezellige hostel met een soort van club beneden, we gingen er elke avond heen omdat t gewoon zo gezellig was daar (nog veel andere nederlanders, ook gezellige duitsers, amerikanen, spaanse.) en als je dronken was of moe, kon je naar boven en hoefde je niet eerst nog met de taxi helemaal terug naar de hostel etc.

Wij waren met iedereen altijd kacheltje dik, lekker om 5 uur beginnen tijdens happy hour, tegen half 7 de stad in, restaurantje pakken met de hele groep incl. leraren, daarna ging je dan meestal ff de pub in tot uur of half 11-11 uur en dan ging je naar de club

nu zaten we er al 3 dagen van de 5 en ik had er de tijd van me leven en je zag meestal wel beetje dezelfde gezichten, nu zag ik een supermooie meid elke avond, mooi gezicht.. lang bruin haar, perfect lichaam en dacht dat als ik die toch ooit een keer scoren kon, dat zou toch geweldig zijn.

Ik ging de dansvloer op en daar stonden 2 meiden uit mijn klas beetje de dansen en ik kwam er bij staan en ging lekker dirty dansen, tegen elkaar oprijden.. doen we altijd (gaan wel vaker uit in clubs met veel man).

helaas! t waren niet de 2 meiden uit mijn klas met blond en bruin haar, maar t was die ene meid met een andere knappe vriendin met ook blond en bruin haar, zelfde haar lengte, ook beide zwart shirtje aan.
ze draaide zich om en zei: WTF ben jij aan t doen?!

tja, zeggen dat je dacht dat t 2 vriendinnen van je waren geloofde ze toch niet
Ben in ook Berlijn geweest was vet:D
Maar alleen maar lelijke duitsers gezien, totdat ik zo'n grote discotheek (Matrix) daar kwam, toen keek ik mijn ogen uit
Trouwens jij bent toch die kerel DMK / unreal tournament?
  zondag 15 april 2007 @ 11:02:17 #27
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_48342912
quote:
Op zondag 15 april 2007 02:33 schreef bersenka het volgende:

[..]

Ben in ook Berlijn geweest was vet:D
Maar alleen maar lelijke duitsers gezien, totdat ik zo'n grote discotheek (Matrix) daar kwam, toen keek ik mijn ogen uit
Trouwens jij bent toch die kerel DMK / unreal tournament?
en ik weet wie jij bent bers
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 15 april 2007 @ 11:55:00 #28
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_48343883
tvp
pi_48366531
Was vroeger een keer in een club in spanje.

Ik was een jaar of 19 en we gingen naar een RnB club met de groep waar we op vakantie waren. Totaal niet mijn ding, maar tot mijn verassing waren er wel 2 meiden daar die ik al eerder gezien en gesproken had. Dus mijn vrienden gingen de dansvloer op en ik mee. Een van die meiden komt een beetje bij me staan kletsen, ik was aardig op weg qua alcohol dus dan praat ik ook als brugman.

Ik heb zo lang staan praten met d'r, dat doe ik normaal nooit. Zij gaat op een gegeven moment weer aan de wandel, komt d'r vriendin ook even langs. "HEBBEN JULLIE NOG STEEDS NIET GEZOEND?". Duuuuusss, ik trek een rechte lijn door die club naar dat meisje en pak d'r vol op dr bek.

De jongen waar ze op dat moment stond te praten kon dat echter niet waarderen, dus na een half uur staan tonghappen in die discotheek ging zij er vandoor, waren al m'n vrienden terug naar het hotel en had ik 6 boze jongens aan mn broek. :<.

P.S. Van vechten is het niet gekomen. omdat een van die apen besloot een tak van een boom te trekken langs de boulevard toen de Guardia Civil (of hoe ze ook heten) langsreed. Ik heb over de grond liggen rollen van het lachen.
Haai
pi_48397608
ik snap er niks van
pi_48398776
Volgens mij moet je er bij geweest zijn.
pi_48412575
Hmmm, heb er nog een. Laatst weer een feestje gehad. Veel gekletst en gedronken.
Werd meerdere keren aangesproken door dames die mij wel kenden (naam, leeftijd, alles) waar het voor mij voelde alsof ik ze voor het eerst ontmoette.

Ah fin, terwijl ik bier sta te halen word ik opeens aangesproken door een leuke meid die mij schijnt te kennen. Haar vriendin vond mij erg leuk en ik moest direct meekomen. Oke, mee gegaan. Met die vriendin lopen kletsen, erg gezellig maar er gebeurde maar niks (ze was een beetje erg verlegen).
Op het einde van de avond voorgesteld om deze week een hapje samen te gaan eten. Hiervoor telefoonnummers uitgewisseld. Wil ik haar vandaag een sms'je sturen wis ik per ongeluk de hele gesprekgeschiedenis van mijn telefoon (haar nummer had ik nog niet opgeslagen). Nummer dus pleitte. Nu maar hopen dat ze zelf contact op neemt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Den_Haag op 17-04-2007 12:13:19 ]
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:11:09 #33
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_48412922
nummer in smsje bedoel je? das kut
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_48412979
De bediening van de telefoon is niet meer goed. Wilde haar nummer selecteren om een berichtje te versturen, verspringt het kreng naar wissen gesprekkenlijst
pi_48413058
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, heb er nog een. Laatst weer een feestje gehad. Veel gekletst en gedronken.
Werd meerdere keren aangesproken door dames die mij wel kenden (naam, leeftijd, alles) waar het voor mij voelde alsof ik ze voor het eerst ontmoette.

Ah fin, terwijl ik bier sta te halen word ik opeens aangesproken door een leuke meid die mij schijnt te kennen. Haar vriendin vond mij erg leuk en ik moest direct meekomen. Oke, mee gegaan. Met die vriendin lopen kletsen, erg gezellig maar er gebeurde maar niks (ze was een beetje erg verlegen).
Op het einde van de avond voorgesteld om deze week een hapje samen te gaan eten. Hiervoor telefoonnummers uitgewisseld. Wil ik haar vandaag een sms'je sturen wis ik per ongeluk de hele gesprekgeschiedenis van mijn telefoon (haar nummer had ik nog niet opgeslagen). Nummer dus pleitte. Nu maar hopen dat ze zelf contact op neemt.
Haleloeja
pi_48419590
hahaha Ik heb dit ook is gehad, stuurt iemand je zo'n smsje, maar aangezien je te lui bent nummer op te slaan, doe je elke keer antwoord, op een gegeven moment je smsjes lijst vol, alles wissen!, KUT nummer niet opgeslagen
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_48421873
tvp
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:24:04 #38
11102 knep
Mountainfreak
pi_48423798
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Den_Haag het volgende:

pi_48424894
tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_48425215
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:45 schreef partyyboyy het volgende:
tvp
zo`n nick en dan geen blunders
pi_48425861
Ach, hij zal wel zoals de meesten te laf zijn om te posten.
pi_48426021
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:52 schreef JopJuh het volgende:

[..]

zo`n nick en dan geen blunders
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_48430274
Ik had me dit weekend ook een klapper.

Ik bracht een dame na het stappen thuis. Uiteraard kreeg ik nog even een rondleiding door het huis en een knuffeltje op de bank.
Die dame had een kat. Ik vond dat beest verschrikkelijk stinken. Tot die dame op een bepaald moment de ontdekking deed dat er sporen door het huis liepen. En jawel, slechtst denkbare scenario, ik had een verse lading shit onder m'n schoenzool. En door het héle huis heen verspreid.
Eerst ontzettend gelachen. Toen alles tot in de vroege ochtend schoongemaakt.
Nu word ik er elke dag mee geconfronteerd.
pi_48433883
  woensdag 18 april 2007 @ 00:35:38 #45
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_48444130
Eentje van mij dan.

Ik paste op de honden van een kennis van me en was daar in huis. Daar in het buurtje vond ik een kroegje.
Dus op een zaterdag avond wandel ik het kroegje binnen en kwam een hele leuke knul tegen.
We sloegen aan de praat, en hij vertelde dat hij daar in de buurt woonde. We spraken af om de volgende dag een hapje te gaan eten. We zouden elkaar treffen bij het restaurant.
Zo gezegt zo gedaan en we stonden allebij netjes op tijd bij t restaurant. Reuze gezellige avond gehad bij hem thuis nog een filmpje gekeken en toen ging ik weer richting huis.
De volgende dag kwam mn kennis terug van vakantie en ging ik ook weer naar huis. Thuis gekomen dacht ik "Laat ik Rico even bellen" Ik zoeken naar het nummer.... kon het niet vinden. tas om gekeerd om te kijken of t niet op een papiertje stond...ook niet. Waren we vergeten telefoonnummers uit te wisselen.

Later via mn kennis heeft hij mn nummer achterhaald dus kwam t toch nog goed, maar balen was t wel.
pi_48460652
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef Chooselife het volgende:

Ik bracht een dame na het stappen thuis. Uiteraard kreeg ik nog even een rondleiding door het huis en een knuffeltje op de bank.
Die dame had een kat. Ik vond dat beest verschrikkelijk stinken. Tot die dame op een bepaald moment de ontdekking deed dat er sporen door het huis liepen. En jawel, slechtst denkbare scenario, ik had een verse lading shit onder m'n schoenzool. En door het héle huis heen verspreid.
Men hoe genaaid voel je je dan
Brett Holman
  woensdag 18 april 2007 @ 15:38:35 #47
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48464499
tvp
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 18 april 2007 @ 17:02:10 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48468333
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef Chooselife het volgende:

die is mooi
pi_48473993
Hmm, ze heeft nog niet gebeld. Gok dat ik het wel kan vergeten
pi_48489792
TVP
AFC AJAX
pi_48511786
Ik heb nog wel een fraaie. Flink wat jaartjes terug.

Ik versierde een keer een dame. Die was echter niet interessant genoeg om langer dan een week te houden. De week erop versierde ik een ander. Die wilde graag dat ik kwam slapen. Nou ja, slokje op, dan loop je graag even mee. Dus wij gezellig doen, en ik plofte neer op de bank met een deken over m'n kop heen.
Stappen daar ineens een aantal figuren de huiskamer binnen. Ik schrok, en loerde even snel vanonder mijn deken. Is het die ene dame die ik een week eerder versierd had. Blijken het verdomme nog aan toe vriendinnen te zijn. Wat heb ik me toen ongemakkelijk gevoeld onder die deken. En uiteraard werden die dekens even opgetild door de dames, om te kijken of "ik het echt was".
Toen ben ik stiekum via de brandtrap ontsnapt.

pi_48529781
Stiekum via de brandtrap
Lambo of Rekt
  vrijdag 20 april 2007 @ 09:39:38 #53
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_48529939
dat is echt heeeel lelijk
pi_48534615
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef Bob-B het volgende:
dat is echt heeeel lelijk
Absoluut. En ik kom een van de dames nog wel eens tegen. Dan is het ook erg moeilijk net te doen of er niets aan de hand is.
Maar goed, wel leuk verhaaltje voor om het kampvuur.
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:52:09 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48534706
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb nog wel een fraaie. Flink wat jaartjes terug.

Ik versierde een keer een dame. Die was echter niet interessant genoeg om langer dan een week te houden. De week erop versierde ik een ander. Die wilde graag dat ik kwam slapen. Nou ja, slokje op, dan loop je graag even mee. Dus wij gezellig doen, en ik plofte neer op de bank met een deken over m'n kop heen.
Stappen daar ineens een aantal figuren de huiskamer binnen. Ik schrok, en loerde even snel vanonder mijn deken. Is het die ene dame die ik een week eerder versierd had. Blijken het verdomme nog aan toe vriendinnen te zijn. Wat heb ik me toen ongemakkelijk gevoeld onder die deken. En uiteraard werden die dekens even opgetild door de dames, om te kijken of "ik het echt was".
Toen ben ik stiekum via de brandtrap ontsnapt.

heeft ze je wel gezien of niet dan en zo ja hoe was haar reactie
pi_48535272
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

heeft ze je wel gezien of niet dan en zo ja hoe was haar reactie
Yep. Helaas wel. "Oh, wat een sukkel zeg". En die andere dame het voor me opnemen!
Intussen ben ik 'm fijn gesmeerd.

Was een soort American-Pie-scenario.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:20:30 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48535605
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Yep. Helaas wel. "Oh, wat een sukkel zeg". En die andere dame het voor me opnemen!
Intussen ben ik 'm fijn gesmeerd.

Was een soort American-Pie-scenario.
als zij het voor je op neemt kan je toch gewoon blijven
pi_48535799
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

als zij het voor je op neemt kan je toch gewoon blijven
Ze waren te lelijk om bij in de buurt te blijven.

Strekking: Drank..
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:27:42 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48535850
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ze waren te lelijk om bij in de buurt te blijven.

Strekking: Drank..
ik ken het

ooit was ik op stap en sta te praten met een meisje en dat liep allemaal erg lekker en opeens zeg ik tegen een vriend van mij die achter haar sstaat van. GAST kijk jij effe is ze lekker genoeg of niet. Ben zwaar bezopen dus ik neuk nog een kip als het moet.

en dat hoorde ze dus

ik kan me dit helemaal niet meer herrinneren en ben 2dagen dood geweest zo ziek was ik van de drank
pi_48536027
Ik was dus 2 jaar geleden naar Mexico geweest met me zusje, me opa en me moeder. Dus ik zat in me eentje in de hottub van ons hotel, kwamen er 2 Amerikaanse zussen. Eentje was wel verlegen maar de jongste niet, dus de oudste ging naar haar ouders op het strand. Maar toen besloten ik en het meisje te gaan zwemmen in het zwembad wat langs de hottub was. Dus we gingen een beetje flirten elkaar vast houden en heel close praten enzo. Dus op een gegeven moment wou ik haar zoenen ik hou haar vast en ging langzaam naar haar toe. Dus ik keek naar links snel zag ik dat haar moeder aan het kijken was. En die moeder was kwaad riep haar dochter en ze kreeg straf. Ze zei zo iets van watchout for that loverboy ofzo, wel grappig dat ze zo dacht over mij. Maar het was haar eerste dag op vakantie, ze was er net aangenomen en had de hele week straf door mij. Het was opzich wel kut omdat we erg close waren, maar dat haar moeder er tussen kwam.
AFC AJAX
pi_48536109
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ken het

ooit was ik op stap en sta te praten met een meisje en dat liep allemaal erg lekker en opeens zeg ik tegen een vriend van mij die achter haar sstaat van. GAST kijk jij effe is ze lekker genoeg of niet. Ben zwaar bezopen dus ik neuk nog een kip als het moet.

en dat hoorde ze dus

ik kan me dit helemaal niet meer herrinneren en ben 2dagen dood geweest zo ziek was ik van de drank

Zelfkennis is oké!
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:54:49 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48536714
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:36 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Zelfkennis is oké!
ja het klinkt leuk maar ik geef je eerlijk toe dat ik het wel onwijs zielig vond voor het meisje.
Want ik zal haar wel aardig gekwetst hebben. En dat is nooit mijn bedoeling om mensen te kwetsen.
Dus wat dat betreft voelde ik me best schuldig
pi_48559677
Waha ook gek je beleefd wel veel! ik heb nog een leuke trouwens
AFC AJAX
pi_48559739
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef BonJovi het volgende:
Waha ook gek je beleefd wel veel! ik heb nog een leuke trouwens
Vertel dan
pi_48560208
Als jullie me verhaal hierboven hadden gelezen was ik naar Mexico geweest een aantal jaar terug. Toen ik naar het vliegveld ging raakte ik aan de praat met een echtpaar en hun dochter. Ze leek wat ouder en rustiger, dus ik met hun praten. En toen stapten we in het vliegtuig om ons reis naar Amsterdam voor te zetten. Me familie zat voorin en ik achterin. En achter mij zat het meisje, en daarachter haar ouders.

Ik was een magazine aan het lezen, en opeens begon ze aan me buik te zitten en vragen of ik met haar wou praten. Dus ik ga met haar praten en vertel haar heel stoer over de Amerikaanse meisjes. Ze leek me wat rustiger en ouder dus wist niet dat ze me ook leuk zou vinden. Maar bij ons hotel was er ook een meisje van 9 en ik ging met haar en haar broer wel eens tafeltenissen. En ze kwam bij en zei iets, en er was ook nog een jongen die 10 jaar was die ik ook kende van ons hotel. Hij zei tegen mij je bent verliefd op haar he (en hij bedoelde het meisje van 9). Dus ik lachen maar ik zei verder niks. Maar dat meisje begon raar te doen, zei ze je bent toch niet verliefd op een meisje van 9 en ging haar afkraken ze is niet eens zo mooi ofzo.

Ik dacht zo van huh ze is maar 9 en hij maakte een grapje. Ik had dus nog steeds niet door dat ze me leuk vond. Dus toen begon ze weer aan me buik te zitten. Dus toen gingen we samen mp3 luisteren en ze draaiden liedjes met geile teksten. En ging ze mee zingen en me ondeugend aankijken. Dus toen zei ik van "hey die amerikaanse meisjes stelden niks voor joh, ik vind jou veel leuker". Dus toen gingen we elkaar allemaal geile dingen fluisteren, en we hadden gezoend. Maar ik kon weinig doen omdat haar ouders achter ons zaten. En ze durfde niet met mij naar de wc te gaan, maar langs ons was er een stelletje rond de 50 en die waren helemaal in love met elkaar. De man hielp zijn vrouw met alles, en heletijd handjes vast houden en zoenen. Dus toen kwamen we aan op schiphol en we nummers uitgewisseld.

Dus toen belde ze me de volgende dag om te zeggen dat ze verliefd op me was en helemaal gek op me was. Ze zei "ja wij blijven zo lang bij elkaar net als dat stelletje langs ons". Ik zei zo : "ja het was leuk en aardig in de vliegtuig je bent leuk maar we wonen te ver van elkaar dus het kan niet". Toen zei ze "eikel", en toen heb ik nooit meer van haar gehoord.
AFC AJAX
pi_48560308
Als je er zo over dacht, waarom gaf je dan in de eerste plaats je nummer?
pi_48560330
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:17 schreef Vector_SLD het volgende:
Als je er zo over dacht, waarom gaf je dan in de eerste plaats je nummer?
Ik wou haar gewoon neuken, maar ze ging al praten over ons in de toekomst over 50 jaar that freaked me out
AFC AJAX
pi_48560789
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef BonJovi het volgende:
(...)
Uh, jarig...Erg warrig geschreven en moeilijk te lezen Maar wat is de blunder?
pi_48561302
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:35 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Uh, jarig...Erg warrig geschreven en moeilijk te lezen Maar wat is de blunder?
Nou weinig maar ik vond het grappig toen ze me belde en ik zei dat het niet kon. En dat ze zei EIKEL en nooig meer van haar gehoord heb
AFC AJAX
pi_48565495
Inderdaad best eng als ze zo iets zeggen. Net zoals over kinderen beginnen als je voor de eerste keer hebt afgesproken
pi_48566806
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef super-muffin het volgende:
Inderdaad best eng als ze zo iets zeggen. Net zoals over kinderen beginnen als je voor de eerste keer hebt afgesproken
Ja precies, ik dacht die pak ik wel ff
AFC AJAX
pi_48571065
Ik had 2 weekjes terug een jongen leren kennen in de kroeg.

Telefoonnummers uitgewisseld, en na de Pasen wat afgesproken.

Het weekend voor Pasen smste ik naar hem "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk paren, liefs Pleeborstel " i.p.v. "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk pasen, liefs Pleeborstel"

T9
pi_48571128
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:

Het weekend voor Pasen smste ik naar hem "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk paren, liefs Pleeborstel " i.p.v. "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk pasen, liefs Pleeborstel"

T9
whaha fokkop maar je bent een vrouw dus hij zal het niet erg hebben gevonden hij dacht HOT SEX
AFC AJAX
pi_48575154
quote:

T9
hahaha wel goede test voor hem, kreeg je gelijk iets terug in de trant van: 'ja ik heb ook zin om jouw te neuken;'

of wat was z'n reactie... voor een vrouw is zon opmerking overigens niet zo erg ;p
Haleloeja
pi_48579399
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef BonJovi het volgende:
Als jullie me verhaal hierboven hadden gelezen was ik naar Mexico geweest een aantal jaar terug. Toen ik naar het vliegveld ging raakte ik aan de praat met een echtpaar en hun dochter. Ze leek wat ouder en rustiger, dus ik met hun praten. En toen stapten we in het vliegtuig om ons reis naar Amsterdam voor te zetten. Me familie zat voorin en ik achterin. En achter mij zat het meisje, en daarachter haar ouders.
[verhaal over meisje]
man je had toch "ja" kunnen zeggen en na de wip kunnen zeggen: "hmm dit ga ik toch niet tot mn 50 ste met je uithouden. Doei he?"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:11:43 #76
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_48580012
Ok, op vakantie in griekenland. Tis al wat jaartjes geleden voor mij dus details weet ik niet allemaal meer.

Ik had een leuke locale griekse dame aan de haak geslagen en we waren lekker flirterig bezig. Na een romantisch uit etentje was het er dan toch van gekomen. Zij lag op bed in d'r ondergoed op mijn hotelkamer ennnnnnnn grote ramp! condooms vergeten Sfeer natuurlijk verpest en zij boos naar huis, maar niet voor ik haar belofte had dat we volgende middag weer zouden afspreken.

Toen kwam dus de magistrale blunder aan het licht:
A) Ik spreek en versta geen grieks
B) het griekse alfabet ken ik alleen van de wiskunde
C) Ineens is de lokale bevolking alle kennis van de engelse taal vergeten!

Ik dacht: maar zo makkelijk gaat dat niet hoor! Ik vraag de receptie wel!
Staat daar aan de receptie nog een bloedleuk ding van een jaar of 2 jonger als ik destijds.
De ondeugende glimlach in haar ogen toen ik haar aansprak op mijn probleem sprak boekdelen voor mij. Deze fout kwam daarna ook nooit meer voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_48583882
- edit - verkeerde topic!
pi_48589120
Niet echt versieren, maar bijna op je bek gaan van een stoeprand als je omkijkt omdat er een leuk meisje voorbij komt is ook niet echt charmant geloof ik
A mind with a heart of it's own
  zondag 22 april 2007 @ 03:08:34 #79
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_48589443
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:33 schreef DrMarten het volgende:
Niet echt versieren, maar bijna op je bek gaan van een stoeprand als je omkijkt omdat er een leuk meisje voorbij komt is ook niet echt charmant geloof ik
Zoiets had ik vanmiddag nog op die fiets, kon nog net ergens voor uitwijken...
En gister avond was klote...
Ik had een bruiloft van mijn nichtje..
Was allemaal erg gezellig, ze hadden er leuke serveersters werken.
Nou was het met 1 van de dames gezelliger.
Ze kwam steeds expres langs om mijn drankjes te brengen en keek naar me en lachte lief enz..
Afijn ik had net genoeg gedronken en moed verzameld om de stap te ondernemen naar meer informatie... Zie ik er naar boven gaan denk die komt zo terug, dat kwam ze dus ook met r jas en tas en ging naar huis
Ik balen, ze was echt zo leuk...
Ik ga er zeker snel heen en een herkanzing doen.
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_48594007
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

man je had toch "ja" kunnen zeggen en na de wip kunnen zeggen: "hmm dit ga ik toch niet tot mn 50 ste met je uithouden. Doei he?"
Whaha ja dat kon ook
AFC AJAX
pi_48594256
Ik heb nog een leuke, ik was op vakantie en vond een meisje wel leuk. En ik ging altijd met haar broertjes dus kon niet vaak alleen met haar zijn. Maar ze was gaan eten in een restaurant van ons hotel, en ik was aan het praten beneden met een gast die werkte in het hotel. En er vroeg een mooie dame aan hem om te gaan eten, maar hij kon niet omdat hij aan het werk was dus hij zei tegen mij om met haar te eten. Dus ik ga naar het restaurant met haar, zie ik dat ander meisje wat ik leuk vind achter haar zitten. Ik dacht nee KUT nu denkt ze dat ik een player ben ofzo, maar het meisje waar ik nu mee aan het eten was was wel mooi maar ze was vooral met de oudere gasten bezig daar. Dus ze was niet echt iets voor mij.

Maar ik was eten aan het opscheppen, en liep naar de tafel en een kwart van me eten viel op de grond. Dus dat vond ik al erg maar we gingen verder eten. En de broertjes van dat meisje wat ik leuk vond zat dus ook achter mij en iik zag hun steeds gekke bekken trekken dus ik had eten in me mond en moest soms lachen. En toen kwamen me ouders opeens binnen gelopen! Ik kon wel door de grond zakken ik dacht kut, en het ergste was nog dat ze bij mij aan de tafel kwamen zitten. Ik dacht zie je niet dat ik met haar aan het eten ben hier ofzo. Dus me ouders haden in de stad al gegeten dus hadden alleen fruit gepakt en gingen weg. Dus dat meisje ging ook weg, ik dacht mooi zit ik hier alleen. Dus ik wou weglopen uit het restaurant knal ik vet hard tegen de deur met me hoofd. Je hoorde een hele harde knal en heel het restaurant keek naar mij toen
AFC AJAX
pi_48595673
Ik volg het serieus niet..
pi_48595704
je liet eten vallen, en toen?
pi_48599538
Sinds wanneer is zoiets een versierblunder ? Ze was al pleitte ?
pi_48599805
Ik snap het zelf niet meer maar het gaat erom, dat ik een meisje leuk vond alleen ze vertrouwde me niet omdat ik gelijk met iemanda nders ging.
AFC AJAX
  zondag 22 april 2007 @ 15:22:39 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48599940
quote:

T9
jiij hebt je smsje afgesloten met je fok nick

als een meise mij zo zou smsen met de afsluiter, liefst pleeborstel. Zou ik een smsje terug sturen en afsluiten met liefs de wc eend
pi_48599995
Mijn blunders zijn dus niet geweldig post nou eens iets mensen ik wil lachen
AFC AJAX
  zondag 22 april 2007 @ 15:25:29 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48600077
ik heb geen blunders meer. Wel gezeik van vrouwen maar dat is iets anders.
pi_48600526
Ja jouwne zijn wel goed ik heb genote
AFC AJAX
  zondag 22 april 2007 @ 15:54:10 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48601128
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef BonJovi het volgende:
Ja jouwne zijn wel goed ik heb genote
maak niks meer mee qus versier blunders.
Wel andere gekke dingen zoals vrouwen die opeens boos op me zijn
pi_48601182
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

maak niks meer mee qus versier blunders.
Wel andere gekke dingen zoals vrouwen die opeens boos op me zijn
Ja vrouwen die zeiken altijd
AFC AJAX
pi_48604638
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef Vector_SLD het volgende:
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres geven

[ Bericht 6% gewijzigd door JopJuh op 22-04-2007 18:28:30 ]
pi_48607982
quote:

T9
Geweldig
pi_48608077
Ik had tijdje terug bijna een sms gestuurd met: "Hey, kzit eindelijk in mn nieuwe huis hoor, kom je n keer langs om te likken" ipv kijken

Thankgod had ik 't net op tijd gezien voor ik 't verstuurde
pi_48610922
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef JopJuh het volgende:
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres geven
Fixed
pi_48614469
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:18 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Fixed
je kwam dr weer tegen?
pi_48614592
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

je kwam dr weer tegen?
Schijnbaar had ik het toch goed gezegd
pi_48614689
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Schijnbaar had ik het toch goed gezegd
nu maar hopen dat ze bij daglicht nog steeds zo leuk is
pi_48615292
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef Moja het volgende:
Ik had tijdje terug bijna een sms gestuurd met: "Hey, kzit eindelijk in mn nieuwe huis hoor, kom je n keer langs om te likken" ipv kijken

Thankgod had ik 't net op tijd gezien voor ik 't verstuurde
*proest*

pi_48615376
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:33 schreef DrMarten het volgende:
*grijnz
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')