abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48511786
Ik heb nog wel een fraaie. Flink wat jaartjes terug.

Ik versierde een keer een dame. Die was echter niet interessant genoeg om langer dan een week te houden. De week erop versierde ik een ander. Die wilde graag dat ik kwam slapen. Nou ja, slokje op, dan loop je graag even mee. Dus wij gezellig doen, en ik plofte neer op de bank met een deken over m'n kop heen.
Stappen daar ineens een aantal figuren de huiskamer binnen. Ik schrok, en loerde even snel vanonder mijn deken. Is het die ene dame die ik een week eerder versierd had. Blijken het verdomme nog aan toe vriendinnen te zijn. Wat heb ik me toen ongemakkelijk gevoeld onder die deken. En uiteraard werden die dekens even opgetild door de dames, om te kijken of "ik het echt was".
Toen ben ik stiekum via de brandtrap ontsnapt.

pi_48529781
Stiekum via de brandtrap
Lambo of Rekt
  vrijdag 20 april 2007 @ 09:39:38 #53
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_48529939
dat is echt heeeel lelijk
pi_48534615
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef Bob-B het volgende:
dat is echt heeeel lelijk
Absoluut. En ik kom een van de dames nog wel eens tegen. Dan is het ook erg moeilijk net te doen of er niets aan de hand is.
Maar goed, wel leuk verhaaltje voor om het kampvuur.
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:52:09 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48534706
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb nog wel een fraaie. Flink wat jaartjes terug.

Ik versierde een keer een dame. Die was echter niet interessant genoeg om langer dan een week te houden. De week erop versierde ik een ander. Die wilde graag dat ik kwam slapen. Nou ja, slokje op, dan loop je graag even mee. Dus wij gezellig doen, en ik plofte neer op de bank met een deken over m'n kop heen.
Stappen daar ineens een aantal figuren de huiskamer binnen. Ik schrok, en loerde even snel vanonder mijn deken. Is het die ene dame die ik een week eerder versierd had. Blijken het verdomme nog aan toe vriendinnen te zijn. Wat heb ik me toen ongemakkelijk gevoeld onder die deken. En uiteraard werden die dekens even opgetild door de dames, om te kijken of "ik het echt was".
Toen ben ik stiekum via de brandtrap ontsnapt.

heeft ze je wel gezien of niet dan en zo ja hoe was haar reactie
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_48535272
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

heeft ze je wel gezien of niet dan en zo ja hoe was haar reactie
Yep. Helaas wel. "Oh, wat een sukkel zeg". En die andere dame het voor me opnemen!
Intussen ben ik 'm fijn gesmeerd.

Was een soort American-Pie-scenario.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:20:30 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48535605
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Yep. Helaas wel. "Oh, wat een sukkel zeg". En die andere dame het voor me opnemen!
Intussen ben ik 'm fijn gesmeerd.

Was een soort American-Pie-scenario.
als zij het voor je op neemt kan je toch gewoon blijven
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_48535799
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

als zij het voor je op neemt kan je toch gewoon blijven
Ze waren te lelijk om bij in de buurt te blijven.

Strekking: Drank..
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:27:42 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48535850
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ze waren te lelijk om bij in de buurt te blijven.

Strekking: Drank..
ik ken het

ooit was ik op stap en sta te praten met een meisje en dat liep allemaal erg lekker en opeens zeg ik tegen een vriend van mij die achter haar sstaat van. GAST kijk jij effe is ze lekker genoeg of niet. Ben zwaar bezopen dus ik neuk nog een kip als het moet.

en dat hoorde ze dus

ik kan me dit helemaal niet meer herrinneren en ben 2dagen dood geweest zo ziek was ik van de drank
pi_48536027
Ik was dus 2 jaar geleden naar Mexico geweest met me zusje, me opa en me moeder. Dus ik zat in me eentje in de hottub van ons hotel, kwamen er 2 Amerikaanse zussen. Eentje was wel verlegen maar de jongste niet, dus de oudste ging naar haar ouders op het strand. Maar toen besloten ik en het meisje te gaan zwemmen in het zwembad wat langs de hottub was. Dus we gingen een beetje flirten elkaar vast houden en heel close praten enzo. Dus op een gegeven moment wou ik haar zoenen ik hou haar vast en ging langzaam naar haar toe. Dus ik keek naar links snel zag ik dat haar moeder aan het kijken was. En die moeder was kwaad riep haar dochter en ze kreeg straf. Ze zei zo iets van watchout for that loverboy ofzo, wel grappig dat ze zo dacht over mij. Maar het was haar eerste dag op vakantie, ze was er net aangenomen en had de hele week straf door mij. Het was opzich wel kut omdat we erg close waren, maar dat haar moeder er tussen kwam.
AFC AJAX
pi_48536109
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ken het

ooit was ik op stap en sta te praten met een meisje en dat liep allemaal erg lekker en opeens zeg ik tegen een vriend van mij die achter haar sstaat van. GAST kijk jij effe is ze lekker genoeg of niet. Ben zwaar bezopen dus ik neuk nog een kip als het moet.

en dat hoorde ze dus

ik kan me dit helemaal niet meer herrinneren en ben 2dagen dood geweest zo ziek was ik van de drank

Zelfkennis is oké!
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:54:49 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48536714
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:36 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Zelfkennis is oké!
ja het klinkt leuk maar ik geef je eerlijk toe dat ik het wel onwijs zielig vond voor het meisje.
Want ik zal haar wel aardig gekwetst hebben. En dat is nooit mijn bedoeling om mensen te kwetsen.
Dus wat dat betreft voelde ik me best schuldig
pi_48559677
Waha ook gek je beleefd wel veel! ik heb nog een leuke trouwens
AFC AJAX
pi_48559739
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef BonJovi het volgende:
Waha ook gek je beleefd wel veel! ik heb nog een leuke trouwens
Vertel dan
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_48560208
Als jullie me verhaal hierboven hadden gelezen was ik naar Mexico geweest een aantal jaar terug. Toen ik naar het vliegveld ging raakte ik aan de praat met een echtpaar en hun dochter. Ze leek wat ouder en rustiger, dus ik met hun praten. En toen stapten we in het vliegtuig om ons reis naar Amsterdam voor te zetten. Me familie zat voorin en ik achterin. En achter mij zat het meisje, en daarachter haar ouders.

Ik was een magazine aan het lezen, en opeens begon ze aan me buik te zitten en vragen of ik met haar wou praten. Dus ik ga met haar praten en vertel haar heel stoer over de Amerikaanse meisjes. Ze leek me wat rustiger en ouder dus wist niet dat ze me ook leuk zou vinden. Maar bij ons hotel was er ook een meisje van 9 en ik ging met haar en haar broer wel eens tafeltenissen. En ze kwam bij en zei iets, en er was ook nog een jongen die 10 jaar was die ik ook kende van ons hotel. Hij zei tegen mij je bent verliefd op haar he (en hij bedoelde het meisje van 9). Dus ik lachen maar ik zei verder niks. Maar dat meisje begon raar te doen, zei ze je bent toch niet verliefd op een meisje van 9 en ging haar afkraken ze is niet eens zo mooi ofzo.

Ik dacht zo van huh ze is maar 9 en hij maakte een grapje. Ik had dus nog steeds niet door dat ze me leuk vond. Dus toen begon ze weer aan me buik te zitten. Dus toen gingen we samen mp3 luisteren en ze draaiden liedjes met geile teksten. En ging ze mee zingen en me ondeugend aankijken. Dus toen zei ik van "hey die amerikaanse meisjes stelden niks voor joh, ik vind jou veel leuker". Dus toen gingen we elkaar allemaal geile dingen fluisteren, en we hadden gezoend. Maar ik kon weinig doen omdat haar ouders achter ons zaten. En ze durfde niet met mij naar de wc te gaan, maar langs ons was er een stelletje rond de 50 en die waren helemaal in love met elkaar. De man hielp zijn vrouw met alles, en heletijd handjes vast houden en zoenen. Dus toen kwamen we aan op schiphol en we nummers uitgewisseld.

Dus toen belde ze me de volgende dag om te zeggen dat ze verliefd op me was en helemaal gek op me was. Ze zei "ja wij blijven zo lang bij elkaar net als dat stelletje langs ons". Ik zei zo : "ja het was leuk en aardig in de vliegtuig je bent leuk maar we wonen te ver van elkaar dus het kan niet". Toen zei ze "eikel", en toen heb ik nooit meer van haar gehoord.
AFC AJAX
pi_48560308
Als je er zo over dacht, waarom gaf je dan in de eerste plaats je nummer?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_48560330
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:17 schreef Vector_SLD het volgende:
Als je er zo over dacht, waarom gaf je dan in de eerste plaats je nummer?
Ik wou haar gewoon neuken, maar ze ging al praten over ons in de toekomst over 50 jaar that freaked me out
AFC AJAX
pi_48560789
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef BonJovi het volgende:
(...)
Uh, jarig...Erg warrig geschreven en moeilijk te lezen Maar wat is de blunder?
pi_48561302
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:35 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Uh, jarig...Erg warrig geschreven en moeilijk te lezen Maar wat is de blunder?
Nou weinig maar ik vond het grappig toen ze me belde en ik zei dat het niet kon. En dat ze zei EIKEL en nooig meer van haar gehoord heb
AFC AJAX
pi_48565495
Inderdaad best eng als ze zo iets zeggen. Net zoals over kinderen beginnen als je voor de eerste keer hebt afgesproken
pi_48566806
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef super-muffin het volgende:
Inderdaad best eng als ze zo iets zeggen. Net zoals over kinderen beginnen als je voor de eerste keer hebt afgesproken
Ja precies, ik dacht die pak ik wel ff
AFC AJAX
pi_48571065
Ik had 2 weekjes terug een jongen leren kennen in de kroeg.

Telefoonnummers uitgewisseld, en na de Pasen wat afgesproken.

Het weekend voor Pasen smste ik naar hem "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk paren, liefs Pleeborstel " i.p.v. "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk pasen, liefs Pleeborstel"

T9
pi_48571128
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:

Het weekend voor Pasen smste ik naar hem "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk paren, liefs Pleeborstel " i.p.v. "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk pasen, liefs Pleeborstel"

T9
whaha fokkop maar je bent een vrouw dus hij zal het niet erg hebben gevonden hij dacht HOT SEX
AFC AJAX
pi_48575154
quote:

T9
hahaha wel goede test voor hem, kreeg je gelijk iets terug in de trant van: 'ja ik heb ook zin om jouw te neuken;'

of wat was z'n reactie... voor een vrouw is zon opmerking overigens niet zo erg ;p
Haleloeja
pi_48579399
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef BonJovi het volgende:
Als jullie me verhaal hierboven hadden gelezen was ik naar Mexico geweest een aantal jaar terug. Toen ik naar het vliegveld ging raakte ik aan de praat met een echtpaar en hun dochter. Ze leek wat ouder en rustiger, dus ik met hun praten. En toen stapten we in het vliegtuig om ons reis naar Amsterdam voor te zetten. Me familie zat voorin en ik achterin. En achter mij zat het meisje, en daarachter haar ouders.
[verhaal over meisje]
man je had toch "ja" kunnen zeggen en na de wip kunnen zeggen: "hmm dit ga ik toch niet tot mn 50 ste met je uithouden. Doei he?"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:11:43 #76
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_48580012
Ok, op vakantie in griekenland. Tis al wat jaartjes geleden voor mij dus details weet ik niet allemaal meer.

Ik had een leuke locale griekse dame aan de haak geslagen en we waren lekker flirterig bezig. Na een romantisch uit etentje was het er dan toch van gekomen. Zij lag op bed in d'r ondergoed op mijn hotelkamer ennnnnnnn grote ramp! condooms vergeten Sfeer natuurlijk verpest en zij boos naar huis, maar niet voor ik haar belofte had dat we volgende middag weer zouden afspreken.

Toen kwam dus de magistrale blunder aan het licht:
A) Ik spreek en versta geen grieks
B) het griekse alfabet ken ik alleen van de wiskunde
C) Ineens is de lokale bevolking alle kennis van de engelse taal vergeten!

Ik dacht: maar zo makkelijk gaat dat niet hoor! Ik vraag de receptie wel!
Staat daar aan de receptie nog een bloedleuk ding van een jaar of 2 jonger als ik destijds.
De ondeugende glimlach in haar ogen toen ik haar aansprak op mijn probleem sprak boekdelen voor mij. Deze fout kwam daarna ook nooit meer voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_48583882
- edit - verkeerde topic!
pi_48589120
Niet echt versieren, maar bijna op je bek gaan van een stoeprand als je omkijkt omdat er een leuk meisje voorbij komt is ook niet echt charmant geloof ik
A mind with a heart of it's own
  zondag 22 april 2007 @ 03:08:34 #79
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_48589443
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:33 schreef DrMarten het volgende:
Niet echt versieren, maar bijna op je bek gaan van een stoeprand als je omkijkt omdat er een leuk meisje voorbij komt is ook niet echt charmant geloof ik
Zoiets had ik vanmiddag nog op die fiets, kon nog net ergens voor uitwijken...
En gister avond was klote...
Ik had een bruiloft van mijn nichtje..
Was allemaal erg gezellig, ze hadden er leuke serveersters werken.
Nou was het met 1 van de dames gezelliger.
Ze kwam steeds expres langs om mijn drankjes te brengen en keek naar me en lachte lief enz..
Afijn ik had net genoeg gedronken en moed verzameld om de stap te ondernemen naar meer informatie... Zie ik er naar boven gaan denk die komt zo terug, dat kwam ze dus ook met r jas en tas en ging naar huis
Ik balen, ze was echt zo leuk...
Ik ga er zeker snel heen en een herkanzing doen.
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_48594007
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

man je had toch "ja" kunnen zeggen en na de wip kunnen zeggen: "hmm dit ga ik toch niet tot mn 50 ste met je uithouden. Doei he?"
Whaha ja dat kon ook
AFC AJAX
pi_48594256
Ik heb nog een leuke, ik was op vakantie en vond een meisje wel leuk. En ik ging altijd met haar broertjes dus kon niet vaak alleen met haar zijn. Maar ze was gaan eten in een restaurant van ons hotel, en ik was aan het praten beneden met een gast die werkte in het hotel. En er vroeg een mooie dame aan hem om te gaan eten, maar hij kon niet omdat hij aan het werk was dus hij zei tegen mij om met haar te eten. Dus ik ga naar het restaurant met haar, zie ik dat ander meisje wat ik leuk vind achter haar zitten. Ik dacht nee KUT nu denkt ze dat ik een player ben ofzo, maar het meisje waar ik nu mee aan het eten was was wel mooi maar ze was vooral met de oudere gasten bezig daar. Dus ze was niet echt iets voor mij.

Maar ik was eten aan het opscheppen, en liep naar de tafel en een kwart van me eten viel op de grond. Dus dat vond ik al erg maar we gingen verder eten. En de broertjes van dat meisje wat ik leuk vond zat dus ook achter mij en iik zag hun steeds gekke bekken trekken dus ik had eten in me mond en moest soms lachen. En toen kwamen me ouders opeens binnen gelopen! Ik kon wel door de grond zakken ik dacht kut, en het ergste was nog dat ze bij mij aan de tafel kwamen zitten. Ik dacht zie je niet dat ik met haar aan het eten ben hier ofzo. Dus me ouders haden in de stad al gegeten dus hadden alleen fruit gepakt en gingen weg. Dus dat meisje ging ook weg, ik dacht mooi zit ik hier alleen. Dus ik wou weglopen uit het restaurant knal ik vet hard tegen de deur met me hoofd. Je hoorde een hele harde knal en heel het restaurant keek naar mij toen
AFC AJAX
pi_48595673
Ik volg het serieus niet..
pi_48595704
je liet eten vallen, en toen?
pi_48599538
Sinds wanneer is zoiets een versierblunder ? Ze was al pleitte ?
pi_48599805
Ik snap het zelf niet meer maar het gaat erom, dat ik een meisje leuk vond alleen ze vertrouwde me niet omdat ik gelijk met iemanda nders ging.
AFC AJAX
  zondag 22 april 2007 @ 15:22:39 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48599940
quote:

T9
jiij hebt je smsje afgesloten met je fok nick

als een meise mij zo zou smsen met de afsluiter, liefst pleeborstel. Zou ik een smsje terug sturen en afsluiten met liefs de wc eend
pi_48599995
Mijn blunders zijn dus niet geweldig post nou eens iets mensen ik wil lachen
AFC AJAX
  zondag 22 april 2007 @ 15:25:29 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48600077
ik heb geen blunders meer. Wel gezeik van vrouwen maar dat is iets anders.
pi_48600526
Ja jouwne zijn wel goed ik heb genote
AFC AJAX
  zondag 22 april 2007 @ 15:54:10 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48601128
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef BonJovi het volgende:
Ja jouwne zijn wel goed ik heb genote
maak niks meer mee qus versier blunders.
Wel andere gekke dingen zoals vrouwen die opeens boos op me zijn
pi_48601182
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

maak niks meer mee qus versier blunders.
Wel andere gekke dingen zoals vrouwen die opeens boos op me zijn
Ja vrouwen die zeiken altijd
AFC AJAX
pi_48604638
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef Vector_SLD het volgende:
TVP, geen van jou kant Jop ?
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres geven

[ Bericht 6% gewijzigd door JopJuh op 22-04-2007 18:28:30 ]
pi_48607982
quote:

T9
Geweldig
pi_48608077
Ik had tijdje terug bijna een sms gestuurd met: "Hey, kzit eindelijk in mn nieuwe huis hoor, kom je n keer langs om te likken" ipv kijken

Thankgod had ik 't net op tijd gezien voor ik 't verstuurde
pi_48610922
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef JopJuh het volgende:
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres geven
Fixed
pi_48614469
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:18 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Fixed
je kwam dr weer tegen?
pi_48614592
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

je kwam dr weer tegen?
Schijnbaar had ik het toch goed gezegd
pi_48614689
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Schijnbaar had ik het toch goed gezegd
nu maar hopen dat ze bij daglicht nog steeds zo leuk is
pi_48615292
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef Moja het volgende:
Ik had tijdje terug bijna een sms gestuurd met: "Hey, kzit eindelijk in mn nieuwe huis hoor, kom je n keer langs om te likken" ipv kijken

Thankgod had ik 't net op tijd gezien voor ik 't verstuurde
*proest*

pi_48615376
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:33 schreef DrMarten het volgende:
*grijnz
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')