Ja vrouwen die zeiken altijdquote:Op zondag 22 april 2007 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maak niks meer mee qus versier blunders.
Wel andere gekke dingen zoals vrouwen die opeens boos op me zijn
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres gevenquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef pleeborstel het volgende:
Ik had 2 weekjes terug een jongen leren kennen in de kroeg.
Telefoonnummers uitgewisseld, en na de Pasen wat afgesproken.
Het weekend voor Pasen smste ik naar hem "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk paren, liefs Pleeborstel " i.p.v. "ik heb zin in onze afspraak, vrolijk pasen, liefs Pleeborstel"
![]()
T9![]()
Fixedquote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef JopJuh het volgende:
Gisternacht, iets met geen telefoon bij en verkeerde emailadres geven![]()
je kwam dr weer tegen?quote:
nu maar hopen dat ze bij daglicht nog steeds zo leuk isquote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Schijnbaar had ik het toch goed gezegd![]()
*proest*quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef Moja het volgende:
Ik had tijdje terug bijna een sms gestuurd met: "Hey, kzit eindelijk in mn nieuwe huis hoor, kom je n keer langs om te likken" ipv kijken![]()
Thankgod had ik 't net op tijd gezien voor ik 't verstuurde![]()
*grijnzquote:Op zondag 22 april 2007 02:33 schreef DrMarten het volgende:
Niet echt versieren, maar bijna op je bek gaan van een stoeprand als je omkijkt omdat er een leuk meisje voorbij komt is ook niet echt charmant geloof ik
wij mannen hebben het zwaar hoorquote:
Whaha fokokpquote:Op zondag 22 april 2007 23:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
wij mannen hebben het zwaar hoor
overigens die opmerking over daglicht doet me ergens aan denken:
ik was in een herrietent in Amsterdam en aan end van de avond kwam ik een leuk meisje tegen
keek haar kort aan, noemde een openingszin: hey, weet je hoe laat het hier sluit? (ik wist het zelf natuurlijk wel) en er volgde een leuk gesprek
nouja 3 kwartier later ging de tent dicht... of ze zin had in een drankje in Vondelpark de volgende dag..ja hoor
06 nummers uitwisselen etc
volgende dag bij het vondel: het regende (mooi voor een verhaal) en daar was ze..
omg, ze zag er niet uit![]()
![]()
ik dacht: vooruit geef haar een kans, toch naar een kroegje gegaan en de lunch besteld....
tijdens de lunch kwamen saaie huisje boompje beestje verlangens dr uit..
na half uur dacht ik :![]()
nooit meer een berichtje van gehad, of ze dacht hetzelfde of ze had me door
Hoe oud is ze deze keer? 13?quote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Schijnbaar had ik het toch goed gezegd![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef ook_gek het volgende:
Logician je moet 1 ding toe geven![]()
Die gozer heeft wel humor met z'n niet letterlijk in de wc duiken![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef BonJovi het volgende:
Logician is een lekkerdingEu falo o portugues! Eu gosto de vc
ah jo gewoon lol om hebben gebeurd is gebeurdquote:
waar in? In blunderen?quote:
emmmmm.. o tempo está bom, nãoquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
de nada! en vertel nog leuke blunders?
Ja ik versta wel wat je zei, ik was laatst in Brazilie en heb daar best veel portuguees geleerd. Ik kom zelf uit suri, maar wel chille gasten die Brazilianenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Logician het volgende:
[..]
emmmmm.. o tempo está bom, não
m.a.w nope
Hij heeft toch netjes overlegd?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef maok het volgende:
Mailt ie op het laatse moment toch af omdat ie niet mocht van z'n vriendin.
Blunder van mij, veel te lang wachten zodat hij alweer bezet was![]()
Blunder van hem, afpreken met iemand terwijl je een vriendin hebt![]()
5 jaar, 19, 24 (wel legaal dus) maar wel een compleet ander levensfase, hij middelbareschool examen en ik net klaar met studeren. Heb me er uiteindelijk niet door laten tegen houden, maar ik ben toch altijd bang dat je dit leeftijdsverschil een andere verwachting hebt van relaties edquote:Op woensdag 25 april 2007 23:28 schreef EggsTC het volgende:
Hoe groot was dat leeftijdsverschil dan, ik snap nooit zo dat mensen daar naar kijken. Ja als het 30-14 is, is dat een ander verhaal.. dan is het illegaal, maar verder.. tja is dat dan wat je stopt?
Heb nooit iets met de tekst, vond het gewoon leuk liedje, woopsquote:No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
With you
With you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |