TS kan niet aftrappen, heeft sinds kort een vriendinquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef riX- het volgende:
Mijn blunder (paar maandjes geleden):
We stonden mooi met zn allen aan de bar bier te drinken tot een maat op het geniale idee kwam om eens te gaan kijken wat voor vrouwelijk schoon er in de disco rondliep. Ik was de enige die dit een geniaal idee vond dus liepen we met ze tweeën te zoeken, de andere 3 maten bleven aan de bar staan bierdrinken. Al gauw viel ons oog op een groepje meiden, waarvan me maat er 1tje wel leuk vond en ik zag er ook een leuke tussen.
Dus hij ging naar zijn prooi toe, ik naar de mijne. Het meisje bleek een beetje verlegen, maar toch was ze duidelijk geïnteresseerd. Na een tijdje praten kreeg ik haar msn en ze bleef me maar vragen stellen. Ik vond het wel eventjes welletjes geweest (zo mooi was ze nou ook weer niet en het is een kleine disco, oftewel je komt haar nog wel een keer tegen).
Dus aangekomen bij de 'bar-maten' gingen er behoorlijk wat biertjes naar binnen tot ik zwaar-aangeschoten/dronken was. Toen kwam dat groepje meiden ook naar de bar toe, en zag ik dat mijn maat al beet had. Ik kon dus niet achterblijven, dus liep ik naar mijn prooi toe. Eerst een beetje dansen (wat niet echt geweldig ging met zoveel bier op) en vervolgens probeerde ik haar te zoenen. Wat ik dus niet door had was dat ze telkens haar hoofd wegdraaide. Na ongeveer 5 pogingen, waarbij ze dus telkens haar hoofd wegdraaide, zei er eindelijk een stemmetje in me hoofd; "hé ze wil niet zoenen". Dus draaide ik mij maar om, stonden mijn 3 'bar-maten' een meter achter mij met een gígántísche smile. Dat plaatje zal ik nóóit vergeten, zag er ongeveer zo uit:
![]()
![]()
![]()
Een week later mn blauwtje toch nog recht gezet
Tsja dan moet je niet zoveel zuipen he!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Het ergste is dat ik ondertussen zelf in die kroeg werk en het dus best wel eens 1 van m'n collega's kan zijn, maar ik heb echt totaal geen idee meer hoe ze eruit zag(of wie de dj was trouwens)
Calchas-topicquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:18 schreef freiss het volgende:
Daarvoor heb je misschien wel iets gepresteerd?
en die pul nog leeg gedronken?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef InProduction het volgende:
Ik stond ladderzat wat te praten met een mooie meid, en ik krijg opeens een stomp in me maag van een vriend.
(Geen harde stomp, vriendschappelijk bedoeld) en ik kots zo zo'n lege pul bier weer vol en ga zo verder met praten met haar. Vond ze niet leuk
Jouw stomme fout als je iemand die je in eerste instantie al als 'lelijk' bestempeld aandacht blijft geven? Of ging dat onder het motto 'mja, zo kan ik hem tenminste nog érgens in hangen'? Beetje sneu.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef BliXoR het volgende:
Nuu ik dan ook maar 1 he?
Ik stond aan de bar bier te bestellen, 3 meiden beginnen met me te praten enz, nou na tijdje zijn er 2 weg, en 1 (lelijk natuurlijk, ik let echt nooit goed op) ,, nou ja, hele avond met haar bezig geweest, hadde ook al afgesproken dat ze daarna met mij mee naar huis ging, begint dat wijf over SM
blijkt het zon type te zijn, ikke van
zo laat al? ik moet echt gaan nu! sorry doei ... niet echt een blunder, behalve dak mn hele avond besteed aan een lelijk wijf
maarja volgende keer btr
Inderdaad mijn stomme fout oftewel blunderquote:Op zondag 21 januari 2007 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jouw stomme fout als je iemand die je in eerste instantie al als 'lelijk' bestempeld aandacht blijft geven? Of ging dat onder het motto 'mja, zo kan ik hem tenminste nog érgens in hangen'? Beetje sneu.
Nee, maar achteraf had ik spijt dat ik die pul uit de handen van een maat van me greep want die was het wel van plan.quote:
Ticket?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:43 schreef EggsTC het volgende:
OMG link naar het oude ticket niet eens! GEWOON ZOMAAR NIET EENS, wtfen dan moet ik hem er ook nog ns bij zoeken als het forum zoooooooo traag is
omg omg omg
Versierblunders 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |