abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45484574
Laatste blunder:
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef riX- het volgende:
Mijn blunder (paar maandjes geleden):

We stonden mooi met zn allen aan de bar bier te drinken tot een maat op het geniale idee kwam om eens te gaan kijken wat voor vrouwelijk schoon er in de disco rondliep. Ik was de enige die dit een geniaal idee vond dus liepen we met ze tweeën te zoeken, de andere 3 maten bleven aan de bar staan bierdrinken. Al gauw viel ons oog op een groepje meiden, waarvan me maat er 1tje wel leuk vond en ik zag er ook een leuke tussen.

Dus hij ging naar zijn prooi toe, ik naar de mijne. Het meisje bleek een beetje verlegen, maar toch was ze duidelijk geïnteresseerd. Na een tijdje praten kreeg ik haar msn en ze bleef me maar vragen stellen. Ik vond het wel eventjes welletjes geweest (zo mooi was ze nou ook weer niet en het is een kleine disco, oftewel je komt haar nog wel een keer tegen).

Dus aangekomen bij de 'bar-maten' gingen er behoorlijk wat biertjes naar binnen tot ik zwaar-aangeschoten/dronken was. Toen kwam dat groepje meiden ook naar de bar toe, en zag ik dat mijn maat al beet had. Ik kon dus niet achterblijven, dus liep ik naar mijn prooi toe. Eerst een beetje dansen (wat niet echt geweldig ging met zoveel bier op) en vervolgens probeerde ik haar te zoenen. Wat ik dus niet door had was dat ze telkens haar hoofd wegdraaide. Na ongeveer 5 pogingen, waarbij ze dus telkens haar hoofd wegdraaide, zei er eindelijk een stemmetje in me hoofd; "hé ze wil niet zoenen". Dus draaide ik mij maar om, stonden mijn 3 'bar-maten' een meter achter mij met een gígántísche smile. Dat plaatje zal ik nóóit vergeten, zag er ongeveer zo uit:

Een week later mn blauwtje toch nog recht gezet
TS kan niet aftrappen, heeft sinds kort een vriendin
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:18:48 #2
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_45485981
Daarvoor heb je misschien wel iets gepresteerd?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_45486395
Oude verhalen mogen ook idd
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:28:53 #4
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45486419
Tvptje..
Jammergenoeg heb ik zelf geen blunders.. gemaakt of meegemaakt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_45488355
Ik heb nog wel een oude:

Was op stap en zie een leuke meid staan, dus na enig aarzelen ik er op af: we staan 10sec te praten als de dj ff een waardeloos stukje draait en ik zeg: damn, de dj is wel slecht zeg, vind je niet.
Zij: ik werk hier en de dj is een goeie vriend van me
Daarna liep het niet meer erg soepel

Het ergste is dat ik ondertussen zelf in die kroeg werk en het dus best wel eens 1 van m'n collega's kan zijn, maar ik heb echt totaal geen idee meer hoe ze eruit zag (of wie de dj was trouwens)
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_45490752
tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_45490997
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:

Het ergste is dat ik ondertussen zelf in die kroeg werk en het dus best wel eens 1 van m'n collega's kan zijn, maar ik heb echt totaal geen idee meer hoe ze eruit zag (of wie de dj was trouwens)
Tsja dan moet je niet zoveel zuipen he!
pi_45505323
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:18 schreef freiss het volgende:
Daarvoor heb je misschien wel iets gepresteerd?
Calchas-topic
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:48:40 #9
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_45505331
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:48 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Calchas-topic
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_45505372
Misschien kunnen we er morgen eentje van hem plaatsen
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_45507048
tvp met kleine inhoud:

Een vriend van mij vertelde een tijdje geleden dat ie een keer zat te fitnessen. Terwijl hij bezig was merkte hij dat er een meisje de hele tijd naar hem zat te kijken. Nou heeft hij al een vriendin en woont al samen ook, dus hij was niet zo geïnteresseerd. Zij blijkbaar wel, want ze stapt toch op hem af en begint met de hoogst originele openingszin: "Hee, wij hebben dezelfde gymbroek aan!"

Niet echt een blunder dus, maar het klonk wel grappig
  zaterdag 20 januari 2007 @ 02:13:20 #12
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45525613
Gymbroek
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 20 januari 2007 @ 05:27:40 #13
143815 Madski
ad-rem galore
pi_45526845
Denk eerder dat ze naar iets anders zat te kijken voordat de gymbroek haar opviel

[ Bericht 4% gewijzigd door Madski op 20-01-2007 05:38:18 ]
pi_45560406
Nuu ik dan ook maar 1 he?
Ik stond aan de bar bier te bestellen, 3 meiden beginnen met me te praten enz, nou na tijdje zijn er 2 weg, en 1 (lelijk natuurlijk, ik let echt nooit goed op ) ,, nou ja, hele avond met haar bezig geweest, hadde ook al afgesproken dat ze daarna met mij mee naar huis ging, begint dat wijf over SM blijkt het zon type te zijn, ikke van zo laat al? ik moet echt gaan nu! sorry doei ... niet echt een blunder, behalve dak mn hele avond besteed aan een lelijk wijf maarja volgende keer btr
  zondag 21 januari 2007 @ 15:16:31 #15
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_45560629
Ik stond ladderzat wat te praten met een mooie meid, en ik krijg opeens een stomp in me maag van een vriend.
(Geen harde stomp, vriendschappelijk bedoeld) en ik kots zo zo'n lege pul bier weer vol en ga zo verder met praten met haar. Vond ze niet leuk
joyridin' with police cars
pi_45563226
tvp
  zondag 21 januari 2007 @ 17:31:09 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_45565079
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef InProduction het volgende:
Ik stond ladderzat wat te praten met een mooie meid, en ik krijg opeens een stomp in me maag van een vriend.
(Geen harde stomp, vriendschappelijk bedoeld) en ik kots zo zo'n lege pul bier weer vol en ga zo verder met praten met haar. Vond ze niet leuk
en die pul nog leeg gedronken?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_45565412
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef BliXoR het volgende:
Nuu ik dan ook maar 1 he?
Ik stond aan de bar bier te bestellen, 3 meiden beginnen met me te praten enz, nou na tijdje zijn er 2 weg, en 1 (lelijk natuurlijk, ik let echt nooit goed op ) ,, nou ja, hele avond met haar bezig geweest, hadde ook al afgesproken dat ze daarna met mij mee naar huis ging, begint dat wijf over SM blijkt het zon type te zijn, ikke van zo laat al? ik moet echt gaan nu! sorry doei ... niet echt een blunder, behalve dak mn hele avond besteed aan een lelijk wijf maarja volgende keer btr
Jouw stomme fout als je iemand die je in eerste instantie al als 'lelijk' bestempeld aandacht blijft geven? Of ging dat onder het motto 'mja, zo kan ik hem tenminste nog érgens in hangen'? Beetje sneu.
pi_45565602
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jouw stomme fout als je iemand die je in eerste instantie al als 'lelijk' bestempeld aandacht blijft geven? Of ging dat onder het motto 'mja, zo kan ik hem tenminste nog érgens in hangen'? Beetje sneu.
Inderdaad mijn stomme fout oftewel blunder
  zondag 21 januari 2007 @ 18:01:24 #20
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_45565754
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:31 schreef wise het volgende:

[..]

en die pul nog leeg gedronken?
Nee, maar achteraf had ik spijt dat ik die pul uit de handen van een maat van me greep want die was het wel van plan.
Er zat praktisch gewoon weer bier met een paar klontjes in
joyridin' with police cars
pi_45566501
Geen blunder, gescoord gisteren

Wat trouwens wel grappig was.. ik was strontlazarus en was enorm dizzy op een gegeven moment. Stond ik met die meid te zoenen en werd nog meer dizzy, zet een paar stappen naar achteren zonder enig besef wat er gebeurt.. en toen maakte ik er maar dans-move van
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45569236
Gisteren ook eindelijk weer gescoord -_-'

Was wel grappig, maandje geleden ofzo stond ik met een meid te zoenen, ogen dicht dus. Opeens 'schopt' er iets tegen me voet aan. Dus ik doe me ogen open, ligt er een meisje voor me voeten, was dus over me poot gestruikeld, zag er best lullig uit
pi_45569480
OMG link naar het oude TOPIC niet eens! GEWOON ZOMAAR NIET EENS, wtf en dan moet ik hem er ook nog ns bij zoeken als het forum zoooooooo traag is omg omg omg

Versierblunders 24

[ Bericht 3% gewijzigd door EggsTC op 22-01-2007 12:57:42 ]
Lambo of Rekt
  Moderator maandag 22 januari 2007 @ 11:39:10 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45573870
quote:
Op zondag 21 januari 2007 23:43 schreef EggsTC het volgende:
OMG link naar het oude ticket niet eens! GEWOON ZOMAAR NIET EENS, wtf en dan moet ik hem er ook nog ns bij zoeken als het forum zoooooooo traag is omg omg omg

Versierblunders 24
Ticket? Ik denk dat jij voor je werk iets doet met problemen oplossen ofzo
Breitling - Instruments for Professionals
pi_45574673
Ticket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')