quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:16 schreef avotar het volgende:
Ik had een keer een verjaardag van een vriendin waar ik heel gezellig aan het praten was geweest met twee van haar vriendinnen. De ene was echt eng en dom, maar de andere was echt geweldig. Leuk, mooi, knap en helemaal mijn type/ Alleen een probleem, door alle bacardi was ik helemaal vergeten hoe ze heette.. :S
Ik dus met de birthday girl achteraf praten hoe ze heette. Ze heette *dinges* en ik kon haar mailadres wel krijgen.
Na een paar mailtjes en het uitwisselen van al heel snel hele leuke plannen voor een date en het toetje wat we thuis zouden gaan nuttigen spraken we voor de vrijdag af.
Kom ik vrijdag aan bij de poolhal waar we hadden afgesproken, bleek ik de hele tijd met haar lelijke vriendin aan het mailen te zijn geweest.
En je zou kunnen denken, boeien, heb je in elk geval een keer sex. Klopt, maar dan had ik waarschijnlijk niet moeten beginnen met "oh shit, heb ik nou de hele tijd met de verkeerde zitten mailen? Ik was veel meer geinteresseerd in je vriendin. Kun je haar niet bellen?"
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha tyfusss![]()
![]()
Ik had afgelopen maandagnacht ook weer echt een vaag verhaal met carnaval. We gingen in Breda stappen, supergezellig, maar moesten de laatste trein naar Utrecht hebben. Die hadden we gemist (), maar we kwamen in ieder geval nog wel tot aan 's-Hertogenbosch. Daar stonden we, knetterbezopen natuurlijk, op dat plein voor het station met al die taxi's. Terwijl wat maten van me (we waren met z'n vieren) allemaal taxichauffeurs tegen elkaar aan het uitspelen waren voor een goedkope prijs, was ik met een meisje aan het praten die op haar zus aan het wachten was. (Die kwam uit de stad, en zou bij haar blijven slapen)
Dat meisje was blijkbaar net zo lam als ik, want op een gegeven moment waren we aan het zoenen. Nou, niks geks aan de hand zou je zeggen. Komt die zus eraan, ziet ons en zegt 'Hey *naam*, wat ben jij nou aan het doen?'. Zegt dat meisje waar ik mee zoende: "Ja, wil je ook effe?"
Die zus kijkt me aan, ik kijk beide aan van 'wat gaat hier nu gebeuren', die zus zegt: 'ah, what the heck' en pakt mij ook op de bek. Nu de blunder: M'n maten zaten nog steeds te zeveren met die kuttaxi's, dus ik zit een slaapplaats te regelen bij die zusjes voor ons vieren. (Imagine: Silenus die in een groot tweepersoonsbed ligt met aan beide kanten twee naakte zusjes![]()
![]()
) Wat zeggen die dronken idioten: "Silenus, flikker een eind op, we gaan naar Utrecht".
Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht (), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'
Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet.
Zal wel aan die tent hebben gelegen. Wat een chaotische, geile bende was het daarquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef BRooster het volgende:
Seks als je helemaal kneiterlam bent?Als je echt lam bent krijg je dat ding niet eens meer fatsoenlijk omhoog
Ik denk dat ik komend jaar maar vrij neem..quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Zal wel aan die tent hebben gelegen. Wat een chaotische, geile bende was het daarVol met zweterige lichamen en heerlijk losgeslagen slettebakken uit alle windstreken.
Godver, ik wil terug
Byron Bay is sowieso een dikke aanrader. Een oud hippie/surfers-dorpje. Sfeer is ge-wel-dig. Met dagelijks tours naar Nimbin; een klein aangrenzend dorpje waar cannabis gedoogd is en waar de economie van dat hele dorp op gebaseerd is. Verder zijn de backpackers hier altijd op doorreis. Dat betekent dagelijks een nieuwe lading vers vlees in da club en in je hostel. Jep, dikke vette aanrader.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice!
Mijn volgende vakantiebestemming is bekend. Volgend jaar Zomer naar Australië. Ik begin vast met sparen.
Leukequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef Electrocute het volgende:
Er werd in een vorig topic nogal eens om gevraagd, dus hier een (kleine) vrouwelijke versierblunder.
Ik stond in een grote, drukke kroeg met een vriendin. Was in haar woonplaats en ik was er nog nooit eerder geweest. Er kwam de hele tijd een leuke knul langslopen die steeds leek te kijken of mijn glas al leeg was. Ik had dat door, en glimlachte elke keer even liefelijk naar hem. De knul in kwestie keek mij ook steeds grijzend aan. Ik had ondertussen al beredeneerd dat hij me vast een drankje aan wilde bieden en wachtte tot ik mijn glas leeg had. Dat doen mannen nou eenmaal vaker als ze mij aan de haak willen slaan[insert breezersletje opmerking] Dus ik even snel doordrinken en alvast bedenken hoe ik hem zou kunnen versieren.
Net de laatste slok achterover geslagen, loopt die leuke knul weer langs. Precies volgens mijn verwachtingspatroon ging hij voor m'n neus staan. Zegtie 'Mag ik [iets wat ik niet zo goed kon verstaan]' + lieve glimlach. Dus ik heel vrolijk 'Wat lief, een biertje graag.' Hij: 'Uhm.. ik vroeg om je glas?' Was het gewoon een glazenhalerIk had het écht niet door, hij had gewoon een zwart t-shirt en een spijkerbroek aan. Het barpersoneel droeg dezelfde outfit, alleen dan ook nog met een schort om, zag ik later met m'n snuggere hoofd.
De kans bestaat dat hij me misschien wel zag zitten, maar na mijn opmerking dacht dat ik een vieze hebberd benHet erge is nog dat ik het echt niet nodig vind dat een vent me drankjes aanbiedt, maar wel vind dat een drankje afwijzen nou ook niet echt het juiste signaal afgeeft aan een leuke jongen.
Ik heb er nog wel meer, dit was een recente blunderquote:
zo van ''weet je hoe laat het is?'' en dan '' ja '' zeggen en keihard doorlopen.. zoiets?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef Electrocute het volgende:
Er werd in een vorig topic nogal eens om gevraagd, dus hier een (kleine) vrouwelijke versierblunder.
Ik stond in een grote, drukke kroeg met een vriendin. Was in haar woonplaats en ik was er nog nooit eerder geweest. Er kwam de hele tijd een leuke knul langslopen die steeds leek te kijken of mijn glas al leeg was. Ik had dat door, en glimlachte elke keer even liefelijk naar hem. De knul in kwestie keek mij ook steeds grijzend aan. Ik had ondertussen al beredeneerd dat hij me vast een drankje aan wilde bieden en wachtte tot ik mijn glas leeg had. Dat doen mannen nou eenmaal vaker als ze mij aan de haak willen slaan[insert breezersletje opmerking] Dus ik even snel doordrinken en alvast bedenken hoe ik hem zou kunnen versieren.
Net de laatste slok achterover geslagen, loopt die leuke knul weer langs. Precies volgens mijn verwachtingspatroon ging hij voor m'n neus staan. Zegtie 'Mag ik [iets wat ik niet zo goed kon verstaan]' + lieve glimlach. Dus ik heel vrolijk 'Wat lief, een biertje graag.' Hij: 'Uhm.. ik vroeg om je glas?' Was het gewoon een glazenhalerIk had het écht niet door, hij had gewoon een zwart t-shirt en een spijkerbroek aan. Het barpersoneel droeg dezelfde outfit, alleen dan ook nog met een schort om, zag ik later met m'n snuggere hoofd.
De kans bestaat dat hij me misschien wel zag zitten, maar na mijn opmerking dacht dat ik een vieze hebberd benHet erge is nog dat ik het echt niet nodig vind dat een vent me drankjes aanbiedt, maar wel vind dat een drankje afwijzen nou ook niet echt het juiste signaal afgeeft aan een leuke jongen.
Die's echt grappig, ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel meer, dit was een recente blunder
Al weer even geleden ging ik uit eten met vrienden. Onze serveerder was echt een lekker ding. Ik had al wat 'contact' met hem gelegd door wat semi-grappige vragen te stellen over het eten. Daar ging hij leuk op in, so far so good. Na het eten ging ik naar de w.c. Toen ik het w.c hokje uit kwam lopen zag ik die leuke jongen staan, net buiten de deuropening van de vrouwen w.c's. Dus ik loop met een nonchalant loopje op hem af, op het punt een gesprekje aan te knopen. Helaas kwam ik niet verder dan 'Hey-', want ik bleef met een van de riemlusjes van mijn spijkerbroek aan de deurklink haken. Zwoel loopje wordt abrupt onderbroken en ik hoorde iets scheuren. Zet snel een stapje naar achter, flink boeihoofd, meteen checken of niet m'n hele broek opengescheurd was. Die knul lag dubbel van het lachen. Ik ben maar snel weggegaan![]()
Misschien later meer
haha, onhandige meisjes zijn echtquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Electrocute het volgende:
Helaas kwam ik niet verder dan 'Hey-', want ik bleef met een van de riemlusjes van mijn spijkerbroek aan de deurklink haken. Zwoel loopje wordt abrupt onderbroken en ik hoorde iets scheuren. Zet snel een stapje naar achter, flink boeihoofd, meteen checken of niet m'n hele broek opengescheurd was. Die knul lag dubbel van het lachen. Ik ben maar snel weggegaan![]()
Misschien later meer
Ik heb ook nog eens gebackpackt in Australië... Echte versierblunders niet tegengekomen, maar ik heb wel een paar verhaaltjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |