Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Scorpie het volgende:
TS begint.
Copy paste in de OP dan...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?
Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo.Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.
![]()
Ik flikkerde van me stoel toen ik het zag, en de hele tijd sorry tegen d'r zeggen.
Maar ze scheen het helemaal niet erg te vinden en moest juist keihard lachen.![]()
Ik kon mezelf eigenlijk wel voor me kop slaan.![]()
Vorige week met d'r wezen zwemmen en lekker gezoend in het bubbelbad.
Goed genoeg?Nu jij jongen
![]()
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.htmlquote:Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo.Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.
![]()
Haha, maar het was gewoon een vriendin van me, dus wist wel wat ik kreeg.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:
[..]
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Ik heb me helemaal ziek gelachen...het zal je maar gebeuren
Maar op zo een schuur-/tent-feest is iedereen altijd heerlijk lomp bezig, dus dan valt het niet op als je een blunder maaktquote:Op maandag 20 juni 2005 17:49 schreef Bak_Beest het volgende:
Van het weekend op het tentfeest in eigen dorp...
Mijn god dat filmpjequote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:
[..]
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Ik heb me helemaal ziek gelachen...het zal je maar gebeuren
Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weerquote:Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijk
Wel van mijn beste vriend, die heeft van de week op een schuimparty in Hoofddorp achter de meisjes aangezeten. 3 Blondjes, en meneer moest kiezen welke hij voor ging natuurlijk.
Hij begint met schuim te gooien naar de leukste van de 3, en vervolgens is er een half uur lang heen en weer gegooi van schuim naar elkaar, dus op een gegeven moment trekt hij de stoute schoenen aan en zegt "wapenstilstand, ik geef me over, kan ik je wat te drinken aanbieden?" waarop zij zegt "nee dank je" en stiekem wijst naar haar vriendin...
Was hij op de verkeerde afgestapt......die vriendin dr gezicht stond op onweer dus daar hoefde hij het niet bij te proberen![]()
Aight graag gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:13 schreef RearGuard het volgende:
[..]
Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weer![]()
Fijn dat mijn versierleed door mijn beste maat met de hele wereld wordt gedeeld!! (Wilde het net zelf gaan posten
)
*figures*![]()
![]()
hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef avotar het volgende:
Een vriend van mij heeft van het weekend ook een onvergetelijke indruk gemaakt.
Hij was de hele tijd al met een meisje bezig die avond en ze waren samen lekker aan het drinken en lachen en dansen en alles. Eindelijk kreeg hij haar dan zo ver dat ze mee ging naar buiten voor wat meer dan een knuffeltje.
10 minuten later komt hij dus terug, z'n hele shirt en broek onder de kots. Het meisje had iets te veel gedronken en was dus tijdens het zoenen volledig over haar nek gegaan.... en hij daardoor dus ook.
Blokland? Waaro (quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Lethe het volgende:
tentfeest, 'kort', dat komt hiero uit de buurt![]()
Nog naar Blokland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |