abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28093318
Hier verder, met je blunders of anekdotes.

Heb een aantal keer flink moeten lachen in het vorige topic.

Vorige deel:
Versierblunders Deel 17
pi_28093378
TS begint.
pi_28093500
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Scorpie het volgende:
TS begint.
Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?
pi_28093529
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:42 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?
Copy paste in de OP dan...
pi_28093623
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo. Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.

Ik flikkerde van me stoel toen ik het zag, en de hele tijd sorry tegen d'r zeggen.

Maar ze scheen het helemaal niet erg te vinden en moest juist keihard lachen.

Ik kon mezelf eigenlijk wel voor me kop slaan.

Vorige week met d'r wezen zwemmen en lekker gezoend in het bubbelbad.

Goed genoeg? Nu jij jongen
  maandag 20 juni 2005 @ 16:49:01 #6
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28093710
Letten we op de SC
pi_28093814
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo. Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.

Ik flikkerde van me stoel toen ik het zag, en de hele tijd sorry tegen d'r zeggen.

Maar ze scheen het helemaal niet erg te vinden en moest juist keihard lachen.

Ik kon mezelf eigenlijk wel voor me kop slaan.

Vorige week met d'r wezen zwemmen en lekker gezoend in het bubbelbad.

Goed genoeg? Nu jij jongen
Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijk
Wel van mijn beste vriend, die heeft van de week op een schuimparty in Hoofddorp achter de meisjes aangezeten. 3 Blondjes, en meneer moest kiezen welke hij voor ging natuurlijk.

Hij begint met schuim te gooien naar de leukste van de 3, en vervolgens is er een half uur lang heen en weer gegooi van schuim naar elkaar, dus op een gegeven moment trekt hij de stoute schoenen aan en zegt "wapenstilstand, ik geef me over, kan ik je wat te drinken aanbieden?" waarop zij zegt "nee dank je" en stiekem wijst naar haar vriendin...

Was hij op de verkeerde afgestapt......die vriendin dr gezicht stond op onweer dus daar hoefde hij het niet bij te proberen
pi_28093901
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Ik heb me helemaal ziek gelachen...het zal je maar gebeuren
pi_28094074
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:

[..]

Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Haha, maar het was gewoon een vriendin van me, dus wist wel wat ik kreeg.
pi_28095381
Van het weekend op het tentfeest in eigen dorp was ik zo ongelovelijk kort, dat ik er amper meer wat van weet. Ik was te kort om zelfs maar blunders te kunnen begaan . Wat ik wel weet is dat ik tegen een meisje zei dat haar vriend maar een pussy was, omdat ie niet op het feest was .
Ik was zo lam dat ik ging bootje baden in de sloot voor onze tuin, dat ik me sleutels in de bosjes gooiden om ze vervolgens al kruipend door de bosjes te zoeken (allemaal de volgende dag tegen me verteld want ik wist het niet meer . Oja, ook nog trampoline gesprongen op de trampoline in de tuin van de buren, en de volgende dag horen dat ze alles hebben gezien .

Kortom, een gehele offtopic tvp .
  maandag 20 juni 2005 @ 17:52:47 #11
80425 Muertez
met een z?
pi_28095445
ehh ja, en kort is dronken
pi_28095728
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef Muertez het volgende:
ehh ja, en kort is dronken
Het zal wel aan de temperatuur liggen, kort is dronken ja .
pi_28095823
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:49 schreef Bak_Beest het volgende:
Van het weekend op het tentfeest in eigen dorp...
Maar op zo een schuur-/tent-feest is iedereen altijd heerlijk lomp bezig, dus dan valt het niet op als je een blunder maakt (ik was bijna ook nog naar dat feest gegaan)
pi_28095859
Kort is dronken ja!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_28096533
maak nooit echt blunders, maar tis wel leuk om blunders te lezen
pi_28097666
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:

[..]

Mijn god dat filmpje
pi_28098095
tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:13:28 #18
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_28106179
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Scorpie het volgende:

Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijk
Wel van mijn beste vriend, die heeft van de week op een schuimparty in Hoofddorp achter de meisjes aangezeten. 3 Blondjes, en meneer moest kiezen welke hij voor ging natuurlijk.

Hij begint met schuim te gooien naar de leukste van de 3, en vervolgens is er een half uur lang heen en weer gegooi van schuim naar elkaar, dus op een gegeven moment trekt hij de stoute schoenen aan en zegt "wapenstilstand, ik geef me over, kan ik je wat te drinken aanbieden?" waarop zij zegt "nee dank je" en stiekem wijst naar haar vriendin...

Was hij op de verkeerde afgestapt......die vriendin dr gezicht stond op onweer dus daar hoefde hij het niet bij te proberen
Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weer Fijn dat mijn versierleed door mijn beste maat met de hele wereld wordt gedeeld!! (Wilde het net zelf gaan posten )
*figures*
-
pi_28106223
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:13 schreef RearGuard het volgende:

[..]

Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weer Fijn dat mijn versierleed door mijn beste maat met de hele wereld wordt gedeeld!! (Wilde het net zelf gaan posten )
*figures*
Aight graag gedaan
pi_28110515
tentfeest, 'kort', dat komt hiero uit de buurt
Nog naar Blokland?
You gotta learn to live
and live and learn
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:56:23 #21
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28111339
Een vriend van mij heeft van het weekend ook een onvergetelijke indruk gemaakt.
Hij was de hele tijd al met een meisje bezig die avond en ze waren samen lekker aan het drinken en lachen en dansen en alles. Eindelijk kreeg hij haar dan zo ver dat ze mee ging naar buiten voor wat meer dan een knuffeltje.

10 minuten later komt hij dus terug, z'n hele shirt en broek onder de kots. Het meisje had iets te veel gedronken en was dus tijdens het zoenen volledig over haar nek gegaan.... en hij daardoor dus ook.

"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28111468
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef avotar het volgende:
Een vriend van mij heeft van het weekend ook een onvergetelijke indruk gemaakt.
Hij was de hele tijd al met een meisje bezig die avond en ze waren samen lekker aan het drinken en lachen en dansen en alles. Eindelijk kreeg hij haar dan zo ver dat ze mee ging naar buiten voor wat meer dan een knuffeltje.

10 minuten later komt hij dus terug, z'n hele shirt en broek onder de kots. Het meisje had iets te veel gedronken en was dus tijdens het zoenen volledig over haar nek gegaan.... en hij daardoor dus ook.

haha
LIEFDE IS.......samen kotsen
pi_28112538
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Lethe het volgende:
tentfeest, 'kort', dat komt hiero uit de buurt
Nog naar Blokland?
Blokland? Waaro ( ) is dat dan?

Om toch niet geheel offtopic te blijven:

Tijdje terug met z'n vieren uit in Noordwijk. We staan daar op de dansvloer en ik sta daar naast een meisje te dansen, knijpt een vriend achter mijn rug in haar kont (heel flauw ja ). Vervolgens kijken m'n vrienden mij allemaal aan op het moment dat het meisjes zich omdraaide, dus ik probeer zo onschuldig mogelijk te doen want het was tenslotte niet ik die het deed. Ik hoor haar nog tegen haar vriendin zeggen dat we een stel kleine kinderen waren .
Even later weer met datzelfde meisje, sta ik weer achter haar, voel ik ineens heel hard een hand in mijn kont knijpen . Ik kijk om, zie ik dat meisje heel onschuldig kijken, net als ik deed even daarvoor . Daarna gingen ze ineens weg. Tssss .
pi_28113466
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Blokland? Waaro ( ) is dat dan?
Als je me ff mailt
You gotta learn to live
and live and learn
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:30:36 #25
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_28114267
tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')