Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Scorpie het volgende:
TS begint.
Copy paste in de OP dan...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?
Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo.Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.
![]()
Ik flikkerde van me stoel toen ik het zag, en de hele tijd sorry tegen d'r zeggen.
Maar ze scheen het helemaal niet erg te vinden en moest juist keihard lachen.![]()
Ik kon mezelf eigenlijk wel voor me kop slaan.![]()
Vorige week met d'r wezen zwemmen en lekker gezoend in het bubbelbad.
Goed genoeg?Nu jij jongen
![]()
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.htmlquote:Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo.Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.
![]()
Haha, maar het was gewoon een vriendin van me, dus wist wel wat ik kreeg.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:
[..]
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Ik heb me helemaal ziek gelachen...het zal je maar gebeuren
Maar op zo een schuur-/tent-feest is iedereen altijd heerlijk lomp bezig, dus dan valt het niet op als je een blunder maaktquote:Op maandag 20 juni 2005 17:49 schreef Bak_Beest het volgende:
Van het weekend op het tentfeest in eigen dorp...
Mijn god dat filmpjequote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:
[..]
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Ik heb me helemaal ziek gelachen...het zal je maar gebeuren
Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weerquote:Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijk
Wel van mijn beste vriend, die heeft van de week op een schuimparty in Hoofddorp achter de meisjes aangezeten. 3 Blondjes, en meneer moest kiezen welke hij voor ging natuurlijk.
Hij begint met schuim te gooien naar de leukste van de 3, en vervolgens is er een half uur lang heen en weer gegooi van schuim naar elkaar, dus op een gegeven moment trekt hij de stoute schoenen aan en zegt "wapenstilstand, ik geef me over, kan ik je wat te drinken aanbieden?" waarop zij zegt "nee dank je" en stiekem wijst naar haar vriendin...
Was hij op de verkeerde afgestapt......die vriendin dr gezicht stond op onweer dus daar hoefde hij het niet bij te proberen![]()
Aight graag gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:13 schreef RearGuard het volgende:
[..]
Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weer![]()
Fijn dat mijn versierleed door mijn beste maat met de hele wereld wordt gedeeld!! (Wilde het net zelf gaan posten
)
*figures*![]()
![]()
hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef avotar het volgende:
Een vriend van mij heeft van het weekend ook een onvergetelijke indruk gemaakt.
Hij was de hele tijd al met een meisje bezig die avond en ze waren samen lekker aan het drinken en lachen en dansen en alles. Eindelijk kreeg hij haar dan zo ver dat ze mee ging naar buiten voor wat meer dan een knuffeltje.
10 minuten later komt hij dus terug, z'n hele shirt en broek onder de kots. Het meisje had iets te veel gedronken en was dus tijdens het zoenen volledig over haar nek gegaan.... en hij daardoor dus ook.
Blokland? Waaro (quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Lethe het volgende:
tentfeest, 'kort', dat komt hiero uit de buurt![]()
Nog naar Blokland?
draaibar in dieka?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef Paeromius het volgende:
[add]
Bedenk me opeens heel leuk deel van die avond nog.
Toen we opzoek waren naar hun liepen we langs draaibar,
en ik liep voorop.
Stond meisje te dansen en die pakt opeens me hand en begint met me te dansen.
Ik denk, heel leuk en aardig maar ik ben op zoek naar die andere
Dus dans heel soepel een rondje met der en loop verder.... om vervolgens afgewezen te worden....![]()
[/add]
...en daar ging je kans.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef Bak_Beest het volgende:
Even later weer met datzelfde meisje, sta ik weer achter haar, voel ik ineens heel hard een hand in mijn kont knijpen. Ik kijk om, zie ik dat meisje heel onschuldig kijken, net als ik deed even daarvoor
. Daarna gingen ze ineens weg. Tssss
![]()
.
Wat is een draaibar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:29 schreef Paeromius het volgende:
[..]
Uhm neej.. een draaibar in Groningen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:17 schreef Koentje3 het volgende:
Lal, ik bedenk me nog opeens iets van een paar jaar geleden..
Ik was nog 15 ongeveer, dus was ook nog niet zovaak uit geweest, komt op een gegeven moment een meidje naar me toe: Zie je dat meisje daar..? die vind jou wel leuk, alleen ze moet over een kwartiertje al naar huis... Naja, die hint snapte ik dus nog wel, dus ik stapte naar dat meidje... En wat zeg ik met mn dronken-na-3-biertjes hoofd: Heyy..! Ik hoor net van je vriendin dat ik nog een kwartier hebt om jou te pakken..
wops.. naja, toen was ze snel weg![]()
![]()
Maar ik spreek haar nu nogsteeds regelmatig, want een maat van mij had een paar weken later een beter succes zullen we maar zeggen![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef Bemiddelaar het volgende:
misschien een bar die ronddraait ofzo, gokje hoor![]()
Is gewoon het bar gedeelte (bar+krukjes:p) die rondraaien. Niet heel snel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef rameijer het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Maar ik heb zoiets dus nog nooit gezien; vandaar...![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:26 schreef MissPeppertje het volgende:
Mmm nou ja de versierblunder kwam niet van mij, hij was van de ander kant afkomstig
Twee gasten waren toch wel echt behoorlijk dronken, en probeerde mij en een vriendin van me te versieren. Er liep iemand met een fototoestel rond en die ene gast wilde met me op de foto, maar ik vertelde net op dat moment dat ik niet zo op dronken jongens val....
Reactie?: IK DRONKEN? Echt niet hoor! 1 x 1 = 2 (maar ook echt serieus gezicht erbij....)
Uitkomst? Een geweldige foto dat ik dubbel lig en het hoofd van die jongen NIET TE FILMEN
(het klinkt nu best suf....maar het was toen echt heel grappig....)
Maar eigenlijk was tie best wel leuk....maar ik ben dan weer z'n doos die niks durft te ondernemen....:(
Dat merkte ik ook niet zelf al op of zo...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:11 schreef sciscens het volgende:
En eentje die niet heel direct hier thuishoort maar wel een leuk verhaal.
Haha, ik ga wel naar Blokland (ok, alleen naar Pater Moeskroen dan), kom dus ook bij jou uit de buurt neem ik aan, maar van het woord kort heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Lethe het volgende:
tentfeest, 'kort', dat komt hiero uit de buurt![]()
Nog naar Blokland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |