abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28093318
Hier verder, met je blunders of anekdotes.

Heb een aantal keer flink moeten lachen in het vorige topic.

Vorige deel:
Versierblunders Deel 17
pi_28093378
TS begint.
pi_28093500
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Scorpie het volgende:
TS begint.
Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?
pi_28093529
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:42 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?
Copy paste in de OP dan...
pi_28093623
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo. Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.

Ik flikkerde van me stoel toen ik het zag, en de hele tijd sorry tegen d'r zeggen.

Maar ze scheen het helemaal niet erg te vinden en moest juist keihard lachen.

Ik kon mezelf eigenlijk wel voor me kop slaan.

Vorige week met d'r wezen zwemmen en lekker gezoend in het bubbelbad.

Goed genoeg? Nu jij jongen
  maandag 20 juni 2005 @ 16:49:01 #6
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28093710
Letten we op de SC
pi_28093814
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo. Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.

Ik flikkerde van me stoel toen ik het zag, en de hele tijd sorry tegen d'r zeggen.

Maar ze scheen het helemaal niet erg te vinden en moest juist keihard lachen.

Ik kon mezelf eigenlijk wel voor me kop slaan.

Vorige week met d'r wezen zwemmen en lekker gezoend in het bubbelbad.

Goed genoeg? Nu jij jongen
Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijk
Wel van mijn beste vriend, die heeft van de week op een schuimparty in Hoofddorp achter de meisjes aangezeten. 3 Blondjes, en meneer moest kiezen welke hij voor ging natuurlijk.

Hij begint met schuim te gooien naar de leukste van de 3, en vervolgens is er een half uur lang heen en weer gegooi van schuim naar elkaar, dus op een gegeven moment trekt hij de stoute schoenen aan en zegt "wapenstilstand, ik geef me over, kan ik je wat te drinken aanbieden?" waarop zij zegt "nee dank je" en stiekem wijst naar haar vriendin...

Was hij op de verkeerde afgestapt......die vriendin dr gezicht stond op onweer dus daar hoefde hij het niet bij te proberen
pi_28093901
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Ik heb me helemaal ziek gelachen...het zal je maar gebeuren
pi_28094074
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:

[..]

Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Haha, maar het was gewoon een vriendin van me, dus wist wel wat ik kreeg.
pi_28095381
Van het weekend op het tentfeest in eigen dorp was ik zo ongelovelijk kort, dat ik er amper meer wat van weet. Ik was te kort om zelfs maar blunders te kunnen begaan . Wat ik wel weet is dat ik tegen een meisje zei dat haar vriend maar een pussy was, omdat ie niet op het feest was .
Ik was zo lam dat ik ging bootje baden in de sloot voor onze tuin, dat ik me sleutels in de bosjes gooiden om ze vervolgens al kruipend door de bosjes te zoeken (allemaal de volgende dag tegen me verteld want ik wist het niet meer . Oja, ook nog trampoline gesprongen op de trampoline in de tuin van de buren, en de volgende dag horen dat ze alles hebben gezien .

Kortom, een gehele offtopic tvp .
  maandag 20 juni 2005 @ 17:52:47 #11
80425 Muertez
met een z?
pi_28095445
ehh ja, en kort is dronken
pi_28095728
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef Muertez het volgende:
ehh ja, en kort is dronken
Het zal wel aan de temperatuur liggen, kort is dronken ja .
pi_28095823
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:49 schreef Bak_Beest het volgende:
Van het weekend op het tentfeest in eigen dorp...
Maar op zo een schuur-/tent-feest is iedereen altijd heerlijk lomp bezig, dus dan valt het niet op als je een blunder maakt (ik was bijna ook nog naar dat feest gegaan)
pi_28095859
Kort is dronken ja!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_28096533
maak nooit echt blunders, maar tis wel leuk om blunders te lezen
pi_28097666
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:

[..]

Mijn god dat filmpje
pi_28098095
tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:13:28 #18
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_28106179
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Scorpie het volgende:

Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijk
Wel van mijn beste vriend, die heeft van de week op een schuimparty in Hoofddorp achter de meisjes aangezeten. 3 Blondjes, en meneer moest kiezen welke hij voor ging natuurlijk.

Hij begint met schuim te gooien naar de leukste van de 3, en vervolgens is er een half uur lang heen en weer gegooi van schuim naar elkaar, dus op een gegeven moment trekt hij de stoute schoenen aan en zegt "wapenstilstand, ik geef me over, kan ik je wat te drinken aanbieden?" waarop zij zegt "nee dank je" en stiekem wijst naar haar vriendin...

Was hij op de verkeerde afgestapt......die vriendin dr gezicht stond op onweer dus daar hoefde hij het niet bij te proberen
Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weer Fijn dat mijn versierleed door mijn beste maat met de hele wereld wordt gedeeld!! (Wilde het net zelf gaan posten )
*figures*
-
pi_28106223
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:13 schreef RearGuard het volgende:

[..]

Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weer Fijn dat mijn versierleed door mijn beste maat met de hele wereld wordt gedeeld!! (Wilde het net zelf gaan posten )
*figures*
Aight graag gedaan
pi_28110515
tentfeest, 'kort', dat komt hiero uit de buurt
Nog naar Blokland?
You gotta learn to live
and live and learn
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:56:23 #21
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28111339
Een vriend van mij heeft van het weekend ook een onvergetelijke indruk gemaakt.
Hij was de hele tijd al met een meisje bezig die avond en ze waren samen lekker aan het drinken en lachen en dansen en alles. Eindelijk kreeg hij haar dan zo ver dat ze mee ging naar buiten voor wat meer dan een knuffeltje.

10 minuten later komt hij dus terug, z'n hele shirt en broek onder de kots. Het meisje had iets te veel gedronken en was dus tijdens het zoenen volledig over haar nek gegaan.... en hij daardoor dus ook.

"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28111468
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef avotar het volgende:
Een vriend van mij heeft van het weekend ook een onvergetelijke indruk gemaakt.
Hij was de hele tijd al met een meisje bezig die avond en ze waren samen lekker aan het drinken en lachen en dansen en alles. Eindelijk kreeg hij haar dan zo ver dat ze mee ging naar buiten voor wat meer dan een knuffeltje.

10 minuten later komt hij dus terug, z'n hele shirt en broek onder de kots. Het meisje had iets te veel gedronken en was dus tijdens het zoenen volledig over haar nek gegaan.... en hij daardoor dus ook.

haha
LIEFDE IS.......samen kotsen
pi_28112538
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Lethe het volgende:
Nog naar Blokland?
Blokland? Waaro ( ) is dat dan?

Om toch niet geheel offtopic te blijven:

Tijdje terug met z'n vieren uit in Noordwijk. We staan daar op de dansvloer en ik sta daar naast een meisje te dansen, knijpt een vriend achter mijn rug in haar kont (heel flauw ja ). Vervolgens kijken m'n vrienden mij allemaal aan op het moment dat het meisjes zich omdraaide, dus ik probeer zo onschuldig mogelijk te doen want het was tenslotte niet ik die het deed. Ik hoor haar nog tegen haar vriendin zeggen dat we een stel kleine kinderen waren .
Even later weer met datzelfde meisje, sta ik weer achter haar, voel ik ineens heel hard een hand in mijn kont knijpen . Ik kijk om, zie ik dat meisje heel onschuldig kijken, net als ik deed even daarvoor . Daarna gingen ze ineens weg. Tssss .
pi_28113466
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Blokland? Waaro ( ) is dat dan?
Als je me ff mailt
You gotta learn to live
and live and learn
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:30:36 #25
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_28114267
tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_28138206
Ook zo leuk, keer bij uitgaan twee vriendinnen van een vriendin van me ontmoet,
me maat zag ene wel zitten ,ik andere wel.

Andere keer uitgaan hun weer uitzoeken,
maat al beetje misgelopen met die andere meid (maar wel vriendjes kunnen worden oid)
Dus me maat verteld aan die vriendin (van te voren) "Jah, hij ziet je vriendin wel zitten".

Vinden hun groepje, ik beetje praten met dat meisje.
"Jah, ik zoek iets ouders"
En ze wist geen eens hoe oud ik was (zover ik weet that is )

Naja, ik ben ook niet de langste dus ik word vaak jonger geschat
Maar zij was zeker niet jaar ouder dan ik.

Conclusie:
Plus een vriendelijke verwijsing naar het vrouwelijk geslachtdeel en een 'pay-for-sex' baan van vrouwen..

Inmiddels wel heel lief meisje gevonden

[add]
Bedenk me opeens heel leuk deel van die avond nog.
Toen we opzoek waren naar hun liepen we langs draaibar,
en ik liep voorop.
Stond meisje te dansen en die pakt opeens me hand en begint met me te dansen.
Ik denk, heel leuk en aardig maar ik ben op zoek naar die andere
Dus dans heel soepel een rondje met der en loop verder.... om vervolgens afgewezen te worden....

[/add]

[ Bericht 21% gewijzigd door Paeromius op 22-06-2005 18:49:36 ]
pi_28141253
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef Paeromius het volgende:
[add]
Bedenk me opeens heel leuk deel van die avond nog.
Toen we opzoek waren naar hun liepen we langs draaibar,
en ik liep voorop.
Stond meisje te dansen en die pakt opeens me hand en begint met me te dansen.
Ik denk, heel leuk en aardig maar ik ben op zoek naar die andere
Dus dans heel soepel een rondje met der en loop verder.... om vervolgens afgewezen te worden....
[/add]
draaibar in dieka?
pi_28141769
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:13 schreef The_S het volgende:

[..]

draaibar in dieka?
Uhm neej.. een draaibar in Groningen
In drie gezusters.
pi_28149771
Ik had vorige week dus in principe twee dates. Alleen was 1 van de 2 op een gegeven moment niet meer zo zeker. Dus ik ben van plan die meid een sms te sturen: Ik hoop echt dat je nog komt zaterdag, het lijkt me erg leuk blablabla. Kus

Stuur ik hem naar de andere. Gevolg dat ik dus bijna helemaal geen date had. Gelukkig ging er toch nog 1 door.
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:15:24 #31
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28150584
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef Bak_Beest het volgende:
Even later weer met datzelfde meisje, sta ik weer achter haar, voel ik ineens heel hard een hand in mijn kont knijpen . Ik kijk om, zie ik dat meisje heel onschuldig kijken, net als ik deed even daarvoor . Daarna gingen ze ineens weg. Tssss .
...en daar ging je kans.
Ja, dat was je kans

Ach, als ik me bedenk wat voor'n kansen ik heb laten liggen omdat ik destijds de situatie te negatief inschatte... beste is om daar maar niet te lang bij stil te staan
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28158488
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:29 schreef Paeromius het volgende:

[..]

Wat is een draaibar?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_28158673
misschien een bar die ronddraait ofzo, gokje hoor
enjoy life!
pi_28158745
Lal, ik bedenk me nog opeens iets van een paar jaar geleden..

Ik was nog 15 ongeveer, dus was ook nog niet zovaak uit geweest, komt op een gegeven moment een meidje naar me toe: Zie je dat meisje daar..? die vind jou wel leuk, alleen ze moet over een kwartiertje al naar huis... Naja, die hint snapte ik dus nog wel, dus ik stapte naar dat meidje... En wat zeg ik met mn dronken-na-3-biertjes hoofd: Heyy..! Ik hoor net van je vriendin dat ik nog een kwartier hebt om jou te pakken..

wops.. naja, toen was ze snel weg
Maar ik spreek haar nu nogsteeds regelmatig, want een maat van mij had een paar weken later een beter succes zullen we maar zeggen
  donderdag 23 juni 2005 @ 12:53:52 #35
65960 sanger
pi_28159774
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:17 schreef Koentje3 het volgende:
Lal, ik bedenk me nog opeens iets van een paar jaar geleden..

Ik was nog 15 ongeveer, dus was ook nog niet zovaak uit geweest, komt op een gegeven moment een meidje naar me toe: Zie je dat meisje daar..? die vind jou wel leuk, alleen ze moet over een kwartiertje al naar huis... Naja, die hint snapte ik dus nog wel, dus ik stapte naar dat meidje... En wat zeg ik met mn dronken-na-3-biertjes hoofd: Heyy..! Ik hoor net van je vriendin dat ik nog een kwartier hebt om jou te pakken..

wops.. naja, toen was ze snel weg
Maar ik spreek haar nu nogsteeds regelmatig, want een maat van mij had een paar weken later een beter succes zullen we maar zeggen

Snap ook niet dat die meiden er niet intrappen
pi_28161537
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef Bemiddelaar het volgende:
misschien een bar die ronddraait ofzo, gokje hoor
Dat dacht ik al

Maar ik heb zoiets dus nog nooit gezien; vandaar...
the shore
pi_28166456
MOet je een keer naar Grun komen is geweldig
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_28167835
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef rameijer het volgende:

[..]

Dat dacht ik al

Maar ik heb zoiets dus nog nooit gezien; vandaar...
Is gewoon het bar gedeelte (bar+krukjes:p) die rondraaien. Niet heel snel hoor
Best wel grappig, maar als je het niet doorhebt sta je opeens in een ander stuk v/d zaal;)

snel maar weer on-topic maar nog geen blunder kunnen herinneren..
pi_28169330
Mmm nou ja de versierblunder kwam niet van mij, hij was van de ander kant afkomstig

Twee gasten waren toch wel echt behoorlijk dronken, en probeerde mij en een vriendin van me te versieren. Er liep iemand met een fototoestel rond en die ene gast wilde met me op de foto, maar ik vertelde net op dat moment dat ik niet zo op dronken jongens val....

Reactie?: IK DRONKEN? Echt niet hoor! 1 x 1 = 2 (maar ook echt serieus gezicht erbij....)

Uitkomst? Een geweldige foto dat ik dubbel lig en het hoofd van die jongen NIET TE FILMEN

(het klinkt nu best suf....maar het was toen echt heel grappig.... )

Maar eigenlijk was tie best wel leuk....maar ik ben dan weer z'n doos die niks durft te ondernemen....:(
pi_28176118
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:26 schreef MissPeppertje het volgende:
Mmm nou ja de versierblunder kwam niet van mij, hij was van de ander kant afkomstig

Twee gasten waren toch wel echt behoorlijk dronken, en probeerde mij en een vriendin van me te versieren. Er liep iemand met een fototoestel rond en die ene gast wilde met me op de foto, maar ik vertelde net op dat moment dat ik niet zo op dronken jongens val....

Reactie?: IK DRONKEN? Echt niet hoor! 1 x 1 = 2 (maar ook echt serieus gezicht erbij....)

Uitkomst? Een geweldige foto dat ik dubbel lig en het hoofd van die jongen NIET TE FILMEN

(het klinkt nu best suf....maar het was toen echt heel grappig.... )

Maar eigenlijk was tie best wel leuk....maar ik ben dan weer z'n doos die niks durft te ondernemen....:(
pi_28177246
WHAHAHAAAAAHAHAHHAAHA 1x1 = 2, die vind ik echt geweldig....als een meisje dat ooit bij mij doet, dan krijgt ze me nog ook, wat een actie
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:11:48 #42
122397 sciscens
mysterious power source
pi_28210472
Een meisje heeft een goede strategie te pakken als ze meteen overdadig met complimenten gaat strooien naar een jongen die een groot ego heeft. Gaan die complimenten echter ten koste van zijn vrienden, die ook allemaal een groot ego hebben, dan slaat ze de plank toch wel mis.

En eentje die niet heel direct hier thuishoort maar wel een leuk verhaal. Alweer best lang geleden. Ik was met een vriend in de regionale discotheek en daar stelde een sympathieke klasgenoot ons voor aan zijn zojuist verworden ex-vriendin. Nou hartstikke gezellig geworden. Haar aan m'n msn toegevoegd, komt ze online en begint ze eerst meteen te schelden. Vraag wat er is. Dat wij haar niet hadden gewaarschuwd toen er wat andere gasten foto's aan het maken waren onder haar rokje. Wij hadden dat niet gezien, maar ik besloot samen met die vriend van me om haar nog een beetje extra te gaan stangen ook. Dat we de foto's in ruil voor wat bier al toegestuurd gekregen hadden en dat de website bijna klaar was. Ze vond het wel een leuk geintje.
pi_28210646
Ik zie in dat laatste geen versierblunder in?
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:52:57 #44
122397 sciscens
mysterious power source
pi_28211544
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 00:11 schreef sciscens het volgende:
En eentje die niet heel direct hier thuishoort maar wel een leuk verhaal.
Dat merkte ik ook niet zelf al op of zo...
  zaterdag 25 juni 2005 @ 20:02:05 #45
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_28231394
haha ik bleek vorige week toch niet echt last te hebben van de bierbril, geen blunder dus:P
pi_28280746
Oeoeoe, ja is niet echt onwijs versierblunder maar wel leuk!!!

Ik helemaal in een "Ieeeuwwwwwwww vies vies" mood naar de WC op parkpop! Onwijze rij, nou ja ik moest echt heeeel nodig...dus wachten maar, is er een jongen beetje meisje aan versieren en lukte volgens mij aardig. Hij was aan de beurt voor de WC en dat meisje ging op hem wachten, komt tie uit de wc, hangt er nogal wat papier uit achter kant van broek!

Meisje wijst ernaar, en loopt vervolgens toch maar weg....Jongen kreeg heel rood hoofd

(Ik moest op dat moment niet lachen want ik voelde toen een pijnlijke herinnering naar boven komen dat ik 3 weken terug op school zoiets met mijn rok had, die was alleen in mijn string blijven haken op een hele rare manier en liep ik dus half in blote kont door de gang....)
pi_28299368
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Lethe het volgende:
Nog naar Blokland?
Haha, ik ga wel naar Blokland (ok, alleen naar Pater Moeskroen dan), kom dus ook bij jou uit de buurt neem ik aan, maar van het woord kort heb ik nog nooit gehoord
pi_28355321
Ik heb zelf geen versierblunders gemaakt - ik durf niet eens te versieren. Maar wil dat joch dat mij een jaar of 8 geleden vroeg of mijn binnenband al buitenband was, zich alsnog héél diep gaan schamen?!
pi_28357366
Ik niet snap
the shore
pi_28360713
is versieren nog in dan? Tegenwoordig koop je je vriendin toch op Ebay?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_28362133
Ga dit weekend maar weer eens rond lekker rondkijken enz.
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:54:19 #52
121738 The_Prophecy
Of The Harder Styles
pi_28372213
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:39 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Haha, ik ga wel naar Blokland
Nieuwveen CITY Respect

Bij dat feest is niks een blunder
Nogeenkeer en Nogeenkeer zaten in een bootje, bootje viel om, Nogeenkeer viel eruit, wie bleef er over?
pi_28372313
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef The_Prophecy het volgende:

[..]

Nieuwveen CITY Respect

[afbeelding]

tis meer een blunder als je er wel één versierd
pi_28372567
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:26 schreef MissPeppertje het volgende:

Apart volk zijn jullie
pi_28377694
Het is niet direct een versierblunder, maar wel heel lomp qua 'approaching' enzo, of non-approaching..

Ik was even in de stad geweest en wilde de bus terug naar huis pakkken. Dat deed ik dan ook, en ik was niet de enige, verre van zelfs. De bus was bij vertrek propvol. Maar, ik had gelukkig nog een plaatsje kunnen veroveren, het invalidenbankje, rechtsachter de chauffeur. Naarmate de reis vorderde, werd de bus leger en leger.
Ongeveer tien minuten verwijderd van 'mijn' halte zijn er genoeg lege zitplaatsen, er staat al lang niemand meer. De reis gaat voort, en ik geniet van mijn muziek.
En dan, ineens, komt er van ergens achter uit de bus een meisje naar voren gelopen. Hooguit 3min. voordat ik moet uitstappen Ze kijkt me aan en glimlacht vaagjes, ik kijk strak terug en ze gaat recht achter de chauffeur zitten, op het andere invalidenbankje.
Ik weet op dat moment dat ik de kans van mijn leven ga verspelen, en dat doe ik vervolgens. Ze zit nu 'naast' me, friemelt met haar handen aan haar tasje, kijkt lichtjes omlaag en probeert op de een of andere manier mijn blik te vangen, ook via het raam. Ik, inmiddels al gesmolten, ben gewoon totaal geblokkeerd en probeer te bedenken wat ik in godsnaam moet doen, met mijn halte in zicht en nog 30 seconden te gaan. Ik 'besluit' dan onvrijwillig, ik ben gewoon een grote gore schijthond, om maar net te doen of het me allemaal niet boeit. De bus remt af, ik zet Breaking Glass van David Bowie nog wat harder en sta op. Ik kijk haar nog een keer strak aan en zij kijkt 'beduusd' terug en razendsnel weg. Ik loop naar de middendeuren en stap ui, met buikpijn en al..

Echt, zo'n mooie meid, niet normaal......zit achterin de bus, staat op en gaat zenuwachtig naast me op het andere invalidenbankje zitten.....laat me niet lachen HANG MIJ MAAR OP JONGENS!!!

pi_28379273
Tja.. het is ook nooit goed he Maar idd zonde van je kans!
pi_28379960
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
Het is niet direct een versierblunder, maar wel heel lomp qua 'approaching' enzo, of non-approaching..

Ik was even in de stad geweest en wilde de bus terug naar huis pakkken. Dat deed ik dan ook, en ik was niet de enige, verre van zelfs. De bus was bij vertrek propvol. Maar, ik had gelukkig nog een plaatsje kunnen veroveren, het invalidenbankje, rechtsachter de chauffeur. Naarmate de reis vorderde, werd de bus leger en leger.
Ongeveer tien minuten verwijderd van 'mijn' halte zijn er genoeg lege zitplaatsen, er staat al lang niemand meer. De reis gaat voort, en ik geniet van mijn muziek.
En dan, ineens, komt er van ergens achter uit de bus een meisje naar voren gelopen. Hooguit 3min. voordat ik moet uitstappen Ze kijkt me aan en glimlacht vaagjes, ik kijk strak terug en ze gaat recht achter de chauffeur zitten, op het andere invalidenbankje.
Ik weet op dat moment dat ik de kans van mijn leven ga verspelen, en dat doe ik vervolgens. Ze zit nu 'naast' me, friemelt met haar handen aan haar tasje, kijkt lichtjes omlaag en probeert op de een of andere manier mijn blik te vangen, ook via het raam. Ik, inmiddels al gesmolten, ben gewoon totaal geblokkeerd en probeer te bedenken wat ik in godsnaam moet doen, met mijn halte in zicht en nog 30 seconden te gaan. Ik 'besluit' dan onvrijwillig, ik ben gewoon een grote gore schijthond, om maar net te doen of het me allemaal niet boeit. De bus remt af, ik zet Breaking Glass van David Bowie nog wat harder en sta op. Ik kijk haar nog een keer strak aan en zij kijkt 'beduusd' terug en razendsnel weg. Ik loop naar de middendeuren en stap ui, met buikpijn en al..

Echt, zo'n mooie meid, niet normaal......zit achterin de bus, staat op en gaat zenuwachtig naast me op het andere invalidenbankje zitten.....laat me niet lachen HANG MIJ MAAR OP JONGENS!!!

Jonge, je telefoon nummer geven was al genoeg geweest...
pi_28382161
OMG! Dit is wel 1 van de grootste blunders tot nu toe
the shore
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:40:16 #59
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28386761
quote:
....gewoon een grote gore schijthond....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28389518
quote:

Wahaha.... Kansloos idd...

helaas wel een beetje herkenbaar...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:15:22 #61
65960 sanger
pi_28390121
Tja wat moet je hierop zeggen? Kijk eens op www.vistaprint.nl, daar kun je visitekaartjes bestellen (niet duur). Ik heb ook altijd wel een paar kaartjes bij me. Kan ze je altijd mailen, bellen of sms-en!
pi_28390227
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef -Jay-20- het volgende:
helaas wel een beetje herkenbaar...
Voor mij ook. Ik heb zo ongeveer precies hetzelfde meegemaakt. Alleen kon ik vrij weinig doen, omdat haar oma naast haar zat .

(Niet dat ik het anders wel gedaan had, ben ik toch te schijterig voor )
pi_28390978
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:15 schreef sanger het volgende:
Tja wat moet je hierop zeggen? Kijk eens op www.vistaprint.nl, daar kun je visitekaartjes bestellen (niet duur). Ik heb ook altijd wel een paar kaartjes bij me. Kan ze je altijd mailen, bellen of sms-en!
over kansloos gesproken
pi_28394911
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

over kansloos gesproken
Ja, misschien wel een beetje.. Maar ik had nog liever 'kansloos' op msn een betere tweede indruk achtergelaten dan dat ik hier en nu moet toegeven dat ik inderdaad een grote jan lul ben..

Mijn pa had trouwens weleens van die kaartjes voor me gemaakt, ...hij kent me echt door en door..
pi_28395856
Een kaartje geven
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:46:16 #66
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_28396641
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef rameijer het volgende:
OMG! Dit is wel 1 van de grootste blunders tot nu toe
Eigenlijk moet je dit voor jezelf niet als blunder zien. Tuurlijk het is ontzettend lullig en heb het zelf ook zovaak dat ik op het juiste moment niet toehap. Maar als die dame toch het lef heeft om bij hem te gaan zitten, dan kan ze toch ook een gesprek aanknopen? Als ze dan toch zo graag wil, dan moet ze er ook maar wat moeite voor doen vind ik .

Misschien lezen we binnenkort wel een verhaal van een meisje dat in de bus naast de jongen van haar dromen ging zitten. Dat ze nooit dacht dat ze het zou durven, maar dat uiteindelijk die jongen niet eens tegen haar wou praten
//geen commentaar...
pi_28397160
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef Smoonshine het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je dit voor jezelf niet als blunder zien. Tuurlijk het is ontzettend lullig en heb het zelf ook zovaak dat ik op het juiste moment niet toehap. Maar als die dame toch het lef heeft om bij hem te gaan zitten, dan kan ze toch ook een gesprek aanknopen? Als ze dan toch zo graag wil, dan moet ze er ook maar wat moeite voor doen vind ik .

Misschien lezen we binnenkort wel een verhaal van een meisje dat in de bus naast de jongen van haar dromen ging zitten. Dat ze nooit dacht dat ze het zou durven, maar dat uiteindelijk die jongen niet eens tegen haar wou praten
Haha, heb je gelijk in. Maar dat is gelijk het zure, ze bood zichzelf zo uitdrukkelijk non-verbaal aan, maakte zichzelf vrij kwetsbaar...en ik laat me daardoor afschrikken juist omdat ik ook zo graag wilde..

Maar ja, misschien binnenkort toch even bus-abonnementje halen..
pi_28397961
Je weet zeker dat ze niet gewoon invalide was?
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_28416870
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef The_Prophecy het volgende:

[..]

Nieuwveen CITY Respect

[afbeelding]

Hahaha mooi joh
Ga je ook dan ? Vanavond Pater Moeskroen
Ik was er gister nog (Rob de Nijs en Guus Meeuwis), niet echt blunders verder, heb al jaren een vriend.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_28417000
ik heb nu kaartjes met 'Pieter heeft de eer je een drankje aan te bieden' en op de achterkant mijn telefoonnummer

pi_28417092
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:01 schreef ContraPunctus het volgende:

[..]

Haha, heb je gelijk in. Maar dat is gelijk het zure, ze bood zichzelf zo uitdrukkelijk non-verbaal aan, maakte zichzelf vrij kwetsbaar...en ik laat me daardoor afschrikken juist omdat ik ook zo graag wilde..

Maar ja, misschien binnenkort toch even bus-abonnementje halen..
Of er had achter in de bus iemand zitten kotsen en ze ging vooraan zitten om niet zelf over haar nek te gaan. Ze was dan zo stilletjes en keek naar beneden omdat de misselijkheid al aan haar huig kietelde. Dan nog heb je een mooie kans laten lopen
pi_28417324
quote:
Verhaal...
TE herkenbaar, ik kan er echt niet mee omgaan als dat bij mij zou gebeuren...

Ik kan het gewoon niet dat hele spelletje....

Volgens mij hebben veel meer mensen dat
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:36:00 #73
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28417759
* Tique heeft een vergelijkbaar verhaal als ContraPunctus..
Ik zat eerst in de trein, kwam er een meisje schuin tegenover mij zitten.
Zij heeeel lief lachen, ik natuurlijk teruglachen. Een aantal keer gebeurd, steeds kijken.
Komen we bij mijn station uit, zij moest er daar ook uit (had al zo'n vermoeden).
We lopen de trap af het tunneltje in, ik ging linksaf, zij rechtsaf..
MAAR! ze keek nog een keertje om en lachte heel lief..ik me omgedraaid en er achteraan gelopen!
Ik vragen: Heb je misschien zin om wat de gaan drinken zaterdag?
zij: ja dat lijkt me leuk.
Ik haar nummer gekregen..een paar keer gebeld, uiteindelijk maar een smsje gestuurd..
niets van gehoord
Dus Hannah, als je dit leest, bel me ff
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28420323
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:36 schreef Tique het volgende:
.
Ik haar nummer gekregen..een paar keer gebeld, uiteindelijk maar een smsje gestuurd..
niets van gehoord
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:06:27 #75
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28422733
T vervelendste is nog dat ze heel erg enthousiast leek..en ik denk dat ik gewoon het verkeerde nummer heb ofzo
|
  zondag 3 juli 2005 @ 00:47:06 #76
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_28432604
of ze wou ff kijken hoe ze in de markt lag
pi_28439833
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:06 schreef Tique het volgende:
T vervelendste is nog dat ze heel erg enthousiast leek..en ik denk dat ik gewoon het verkeerde nummer heb ofzo
Nee joh, meisjes geilen op zulke aandacht, en daarna willen ze niks meer.
pi_28440366
quote:
Ik zat eerst in de trein, kwam er een meisje schuin tegenover mij zitten.
Zij heeeel lief lachen, ik natuurlijk teruglachen. Een aantal keer gebeurd, steeds kijken.
Komen we bij mijn station uit, zij moest er daar ook uit (had al zo'n vermoeden).
We lopen de trap af het tunneltje in, ik ging linksaf, zij rechtsaf..
MAAR! ze keek nog een keertje om en lachte heel lief..ik me omgedraaid en er achteraan gelopen!
Ik vragen: Heb je misschien zin om wat de gaan drinken zaterdag?
zij: ja dat lijkt me leuk.
niets van gehoord
Ach je hebt het tenminste geprobeerd, beter dan helemaal nix doen
  zondag 3 juli 2005 @ 18:08:28 #79
65960 sanger
pi_28450341
je had meteen mee moeten gaan om wat te drinken, dan weet je zeker dat dat doorgaat!
pi_28451402
quote:

Wat ben jij dik kansloos, gast
pi_28451586
je moet op haar billen tikken en zeggen 'dat deed de dokter vroeger ook altijd bij mij'
  zondag 3 juli 2005 @ 19:11:41 #82
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28451695
Een blunder is het niet, want ik wilde niet, maar het is wel een mooi verhaal...
En het ging ook per ongeluk

* Frenkie is op sensation
* Frenkie ziet twee meisjes met sexy outfit
* Frenkie vraagt of ze daar normaal in slapen
meisje zegt dat ze dat doen en dat ze samen slapen
* Frenkie kijkt verlekkerd..
meisje vraagt of ik er niet tussenin zou willen liggen..
* Frenkie zegt dat het geen goed idee is omdat ie dan niet aan slaap toe komt
  zondag 3 juli 2005 @ 19:33:07 #83
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_28452273
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:01 schreef P0rt0 het volgende:

[..]

Wat ben jij dik kansloos, gast
Tsja, helaas voor ons is niet iedereen zo'n casanova als dat jij bent....
//geen commentaar...
pi_28452288
Frenkie is een vies ventje
  zondag 3 juli 2005 @ 20:00:04 #85
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28452984
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:33 schreef JoPiDo het volgende:
Frenkie is een vies ventje
hoezo
  zondag 3 juli 2005 @ 20:57:05 #86
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28454936
* Tique heeft inmiddels een update voor jullie, het meisje was haar telefoon vergeten en reageerde daarom niet. Het meisje heeft een vriend.. ze lijkt me erg leuk te vinden...ze is het buurmeisje van een beste vriend van mij
|
pi_28456598
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Tique het volgende:
* Tique heeft inmiddels een update voor jullie, het meisje was haar telefoon vergeten en reageerde daarom niet. Het meisje heeft een vriend.. ze lijkt me erg leuk te vinden...ze is het buurmeisje van een beste vriend van mij

En ga je nog wat met d'r drinken?
  zondag 3 juli 2005 @ 21:48:51 #88
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28456721
Nou nog niet denk ik...
Ze stuurde wel in het smsje dat ze een beetje geschrokken was van mijn vraag en dat ze al een vriend had. en dan een : ( smiley
wel lief eigenlijk
|
pi_28457169
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:48 schreef Tique het volgende:
Nou nog niet denk ik...
Ze stuurde wel in het smsje dat ze een beetje geschrokken was van mijn vraag en dat ze al een vriend had. en dan een : ( smiley
wel lief eigenlijk
Dus ze vind het kut dat ze een vriend heeft?

Haha, en ja geschrokken, dat was het denk ik niet, zal wel iets met hormonen zijn enz.
  zondag 3 juli 2005 @ 22:07:53 #90
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28457416
Nou ik denk niet dat ze het kut vind, het geeft wel aan dat ze me op zich wel leuk vind zo op het eerste gezicht..denk ik
geschrokken kan toch, hoevaak vraagt een vreemde jouw nummer terwijl je nog niet eens met diegene gesproken hebt?!
|
pi_28457959
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef Tique het volgende:
Nou ik denk niet dat ze het kut vind, het geeft wel aan dat ze me op zich wel leuk vind zo op het eerste gezicht..denk ik
geschrokken kan toch, hoevaak vraagt een vreemde jouw nummer terwijl je nog niet eens met diegene gesproken hebt?!
Dan schrik je toch niet? Ik zou eerder denk dat ze gewoon blij was en dat het hartje sneller ging kloppen.
  zondag 3 juli 2005 @ 22:27:29 #92
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28458213
zo zou je het natuurlijk ook kunnen zien!
maarja..zij had gewoon echt niet verwacht dat ik dat zou doen natuurlijk
edit: ik had het ook niet verwacht
|
pi_28458458
hoe kun je nou als je iemand één keer hebt gezien het direct kut vinden dat je al een relatie hebt, wat een bagger relatie heb je dan en wat een onbetrouwbare teef ben je dan
  zondag 3 juli 2005 @ 22:36:40 #94
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28458635
tsjah..het kan ook aan mij liggen natuurlijk
|
  zondag 3 juli 2005 @ 23:49:21 #95
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_28461501
Ik heb zojuist iets ontzettend lomp meegemaakt. Eergisteren zat Ik te chatten met 'n meisje waar ik een beetje verliefd op ben, leuk gesprekje over vanalles gehad, webcam aangedaan (niks speciaals gebeurd hoor) en net kwam ze weer on. Vraagt zij me of ik verliefd op iemand ben. Nu werkelijk, ik chat 'mss... ' smiley terug en hoop dat ze daarmee genoegen neemt maar ze bleef maar doorvragen. Het zweet brak me uit omdat ik niet zo lomp op msn wou zeggen dat ik op haar verliefd was.

Ik geprobeerd van onderwerp te veranderen wat me niet lukte, toen maar aan haar gevraagd of zij op iemand was waarop ze 'nee ' antwoorde en toen bleef ze mij weer vragen. Uiteindelijk toch maar verteld dat ik wel een beetje verliefd op haar was omdat als ik niks zei ze waarschijnlijk helemaal afknapte (nu of nooit) en ik ook niet wou liegen maar dit was dus echt niet mn bedoeling. Vervolgens zei ze dat ze moest gaan en ging ze offline.

Volgens mij heb ik niet al teveel kans meer nu.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_28462483
Hier even een kleine anekdote over de duivelse invloed van drank.

De setting: Ik en mijn vaste zuipkameraad staan in breezah-paradise bier weg te tanken. De meisjes zijn jong, sletterig maar best fijn...

Het verhaal: Meisje komt naar me toe en tikt me op de schouder...
Meisje: Ken ik jou ergens van?
Ik: Ja.
Meisje: Waar ken ik je dan van? Ik weet het niet meer...
Ik: Kijk je veel films?
Meisje: Ja
Ik: Ook pornofilms?
Meisje: Hihihih, soms
Ik: Daar ken je me van...
Ik: Guido, geef me geld, ik ga bier halen.

Moraal van het verhaal: Veel bier is slecht voor je neukkansen.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 4 juli 2005 @ 00:22:53 #97
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28462601
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:29 schreef Paeromius het volgende:

[..]

In drie gezusters.
Als je word afgewezen door t tuig dat DAAR rond loopt is t niet al te best gesteld met je goede vriend:(
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 4 juli 2005 @ 00:28:57 #98
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28462810
mijn blunder van gister (zaterdag) was dat ik maar 4 wijven heb gescoord ipv de normale 5..
pi_28468466
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:28 schreef Jajong het volgende:
mijn blunder van gister (zaterdag) was dat ik maar 4 wijven heb gescoord ipv de normale 5..
In de 3?
Sjah..ga je nu ook euh..testen doen enzo voorje weer in de buurt van mensen komt?
Is een grote soa daar man, echt geweldig .
pi_28475884
quote:
Et is een Tokkie?
  maandag 4 juli 2005 @ 14:21:05 #101
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28476097
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:15 schreef Rem-Cow het volgende:

[..]

Et is een Tokkie?
Tyf op vent. Ga Edmund nuecken ofzo
|
  maandag 4 juli 2005 @ 16:50:33 #102
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28481658
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef JimBob het volgende:

[..]

In de 3?
Sjah..ga je nu ook euh..testen doen enzo voorje weer in de buurt van mensen komt?
Is een grote soa daar man, echt geweldig .
haha nee alsjeblieft ik ga niet naar de 3. het agrarier gehalte is me daar iets te hoog :-)
pi_28482302
OMG gaan we hier de discussie argrariër vs corps bal ala vindicat aanslingeren??

Ik ben nog liever boer dan dat ik bij vindi moest zitten
pi_28483108
Ik ga vannacht op vakantie. Zal vast wel wat komen te staan als ik terug ben.
pi_28483543
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:49 schreef Eix het volgende:

Vervolgens zei ze dat ze moest gaan en ging ze offline.
geblokkeerd en gedeleted, wedden?
pi_28483811
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:51 schreef darkie_blue het volgende:

[..]

geblokkeerd en gedeleted, wedden?
Het laatste kan je zien. Ik denk van niet.
  maandag 4 juli 2005 @ 18:18:28 #107
38509 Phate
But Seriously
pi_28484215
tvp

en dan maar een kleine 'blunder'...
't was een beetje apart, op donderdagavond naar 't cafe...
hele avond lopen zuipen (kon aan gratis bier komen, dus dan weet je het wel)

half drie ofzo gaat die tent dicht, en ik liep een beetje bezopen voor de deur rond, raak in gesprek met een meisje waarop ik al een tijdje een oogje had...
superleuk gesprek geweest, maar ik moest zeiken als een teiger vanwege al die drank, en ik wilde ook niet lomp om de hoek in de bosjes gaan staan wateren, dus heb gezegd dat ik naar huis moest....

Na een paar dagen heb ik haar msn ergens 'gevonden' (gewoon lekker gokken <voornaam+achternaam>@hotmail.com)...
Begin ik een gesprek, liep best goed, krijg ik opeens naar m'n hoofd: "maar had je dat al niet gevraagd? Toen we daar buiten zaten te praten weet je nog?"

Ik: "euh ja nou je het zegt, ik had best veel gedronken toen..."
zij: "ja ik ook, moet gaan mzzl"

Have a little phate in me... | Phate.nl &gt; Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
  maandag 4 juli 2005 @ 18:29:14 #108
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_28484533
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:03 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Kan je dat laatste zien?

Oeps...
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  maandag 4 juli 2005 @ 18:31:49 #109
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_28484602
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Phate het volgende:
"maar had je dat al niet gevraagd? Toen we daar buiten zaten te praten weet je nog?"

wat gevraagd?
  maandag 4 juli 2005 @ 18:38:26 #110
38509 Phate
But Seriously
pi_28484785
ja niet belangrijk, gewoon iets wat we al besproken hadden
Have a little phate in me... | Phate.nl &gt; Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
  maandag 4 juli 2005 @ 20:05:15 #111
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28487620
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:08 schreef Me784 het volgende:
OMG gaan we hier de discussie argrariër vs corps bal ala vindicat aanslingeren??

Gelukkig ben ik geen van beide
pi_28498195
Nou niet echt versierblunder en ook niet van mij maar k was net in een cafe/restaurant met wat vrienden, zegt er 1 tegen mij voor de gein datie het nummer van die bedienster wel wilde hebben, maar dat meisje was niet zo heel ver weg en keek precies op dat moment om . hehe.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:48:31 #113
67978 HenryHill
pi_28498825
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:30 schreef Sport_Life het volgende:
Nou niet echt versierblunder en ook niet van mij maar k was net in een cafe/restaurant met wat vrienden, zegt er 1 tegen mij voor de gein datie het nummer van die bedienster wel wilde hebben, maar dat meisje was niet zo heel ver weg en keek precies op dat moment om . hehe.
Sorry, maar:

Da's misschien leuk voor jou, maar hopen dat je vrienden op hun gat gaat omdat je zelf niet de moed hebt om iets dergelijks tegen haar te zeggen kwalificeert wat mij betreft niet echt als een versierblunder.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28499027
We hebben hem nog keihard uit lopen lachen, toen zij keek .

k heb zelf ook wel wat doms gedaan, tijdens poolen waren er wat mooie meiden een tafel naast ons bezig en op het moment dat ik een van hun even aan het inspecteren was (kontje enzo! ) roept een vriendin van me keihard "WAT LOOP JE TE STAREN NAAR DIE MEID". Ik ben maar even wat drinken gaan halen (met een rooie kop) .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:00:51 #115
67978 HenryHill
pi_28499145
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:55 schreef Sport_Life het volgende:
k heb zelf ook wel wat doms gedaan, tijdens poolen waren er wat mooie meiden een tafel naast ons bezig en op het moment dat ik een van hun even aan het inspecteren was (kontje enzo! ) roept een vriendin van me keihard "WAT LOOP JE TE STAREN NAAR DIE MEID". Ik ben maar even wat drinken gaan halen (met een rooie kop) .
Kijk, dat is beter.

Voor de volgende keer, gewoon zeggen: "Nee, luister nou eens, ik wil echt geen verkering met je! Je bent heel aardig en sociaal, maar ik wil gewoon naar andere vrouwen kunnen kijken!". Als je nog een rooie kop hebt, dan ben je iig niet de enigste daar
pi_28499219
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:00 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Kijk, dat is beter.

Voor de volgende keer, gewoon zeggen: "Nee, luister nou eens, ik wil echt geen verkering met je! Je bent heel aardig en sociaal, maar ik wil gewoon naar andere vrouwen kunnen kijken!". Als je nog een rooie kop hebt, dan ben je iig niet de enigste daar
verkering

Maar zoiets zou je idd kunnen zeggen, maar moet je ook maar net opkomen natuurlijk op zo'n moment.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_28499238
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:00 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Kijk, dat is beter.

Ze heeft al 1,5 jaar een vriend . En om haar een rode kop te geven hebben we veel leukere dingen hehehehehe
pi_28499309
Maar hee ze was wel ontzettend lekker hoor, had eigenlijk d'r nummer moeten vragen ofzo.. op zn minst . Maarja op zo'n moment denk je maar aan 1 ding he..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:08:58 #119
67978 HenryHill
pi_28499354
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef Sport_Life het volgende:
Maar hee ze was wel ontzettend lekker hoor, had eigenlijk d'r nummer moeten vragen ofzo.. op zn minst . Maarja op zo'n moment denk je maar aan 1 ding he..
...stoten met die ballen
pi_28499774
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef HenryHill het volgende:

[..]

...stoten met die ballen
.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:32:23 #121
34822 jeloo
Piemel!
pi_28499835
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:29 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

.
jij ging toch CE doen @ hanze?
the best is yet to come undone
pi_28499967
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:32 schreef jeloo het volgende:

[..]

jij ging toch CE doen @ hanze?
Ik zei toch dat ik geen homo was! .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:29:47 #123
94346 Northside
We'll see
pi_28532021
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:03 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Het eerste ook...
Ja, ik generaliseer.
pi_28534740
zaterdag ben ik te lomp geweest.
Vuurtje vragen
Hele tijd achter iemand aanlopen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28545540
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Tique het volgende:

[..]

Tyf op vent. Ga Edmund nuecken ofzo
pi_28671802
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:22 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als je word afgewezen door t tuig dat DAAR rond loopt is t niet al te best gesteld met je goede vriend:(
En wat precies probeer je toe te voegen met deze weldoordachte reply?
Als ik je mening wou over mezelf, mijn kansen of over de drie (of uitgaan in Gron uberhaubt),
dan zou ik daar specifiek, aan jou, wel naar gevraagd hebben hoor.. 'vriend'

[OT weer]
Het 'leuke' meisje vond mij toch minder leuk dan ik dacht
Niet echt versierblunder, maar ach tis zo stil hier
pi_28672529
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:08 schreef Me784 het volgende:

het schoonst der schonen is ook niet bij vindicat te vinden
pi_28676326
quote:
Op zondag 10 juli 2005 04:01 schreef Jaymes het volgende:

[..]

het schoonst der schonen is ook niet bij vindicat te vinden
Sjah, alsje van streepjes truien en van die leuke accenten houdt.
Net als albertus
pi_28678046
ik praat met een meisje, blijkt ze van Celine Dion te houden
  zondag 10 juli 2005 @ 12:59:54 #130
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_28678463
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:39 schreef googoodoll het volgende:
ik praat met een meisje, blijkt ze van Celine Dion te houden
pas een versierblunder als je dr ook daadwerkelijk hebt versierd
pi_28678887
Niet van mezelf, maar van een schoolfeest van een jaar of tien geleden:

De schoolslet (zo iemand die op haar 14e het woord "seksrelatie" al in haar vocabulaire had en waar de halve school al over heen was geweest) strompelt katjelam naar buiten met een gozer. Brult voordat ze naar buiten gaat nog iets van "Ik ga hem trekken!"
Nog geen tien minuten later staat die gozer jankend in de zaal met allemaal bloed op z'n shirt. Wil niet zeggen wat er is gebeurd, maar sterft van de pijn in z'n kruis. Komt zij een minuut later de zaal in met zo'n "niks gebeurd, niks gebeurd"-uitdrukking. Ladders in haar panty en tevens shirt onder het bloed. Ze had hem waarschijnlijk iets te hard getrokken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28680845
mss een nlunder van mjin kant maar t is nog ff afw88 of ik een blunder begaan heb, dus dat laat k nog wel weten, maar was beetje vaag, ist nu eigk nog steeds...
pi_28682872
Hele avond naar elkaar lachen
We komen steeds dichter naar elkaar toe, trekt haar vriendin haar opeens mee

Nogal matig, helaas durfde ik niks meer en is het bij lachen naar elkaar gebleven, ook daarna.
Volgende week maar eens erop af
  zondag 10 juli 2005 @ 16:10:12 #134
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28683396
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef Beach het volgende:
Hele avond naar elkaar lachen
We komen steeds dichter naar elkaar toe, trekt haar vriendin haar opeens mee

Nogal matig, helaas durfde ik niks meer en is het bij lachen naar elkaar gebleven, ook daarna.
Volgende week maar eens erop af
Stomme vriendin
Volgende keer beter beach
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_28685697
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:10 schreef Mukie het volgende:

[..]

Stomme vriendin
Volgende keer beter beach
Waakvarken denk ik.
pi_28685871
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Waakvarken denk ik.
ja
  zondag 10 juli 2005 @ 17:49:23 #137
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28685976
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Waakvarken denk ik.
die heb je dr altijd tussen zitten
pi_28686186
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:

[..]

die heb je dr altijd tussen zitten
Die heb je teveel, van die frusti dames die het hun veel leukere vriendin misgunnen.
pi_28686219
tip: nooit zeggen dat je Geoloog bent en haar grot wil onderzoeken.
Voorjekijkenzijwaartslopeeeeh.
pi_28686500
ik ging gister net doen of ik uit het buitenland kwam

'hoe kaat it met jou?'
'uh, goed?'
'wat is je naam?'
'Marieke'

en dan met zo'n zwaar frans accent
pi_28687876
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:18 schreef JoPiDo het volgende:
ik ging gister net doen of ik uit het buitenland kwam

'hoe kaat it met jou?'
'uh, goed?'
'wat is je naam?'
'Marieke'

en dan met zo'n zwaar frans accent
En dat liep uit op een fiasco?
pi_28689373
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

En dat liep uit op een fiasco?
ze vroeg mijn naam en toen zei ik 'iek ben 22 jaar old'
  zondag 10 juli 2005 @ 23:52:12 #143
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_28695379
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:01 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
tip: nooit zeggen dat je Geoloog bent en haar grot wil onderzoeken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 11 juli 2005 @ 02:32:04 #144
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_28697981
oude blunder van de "oude" ik.
Ik sta een jaartje geleden in een kroeg met een aantal mensen. En verderop staat me toch knap meisje, dus ik af en toe een beetje kijken, ik was verlegen als de neten.
Zegt een vriendin van mij; "ze heeft haar labeltje buiten haar topje hangen, ze waardeert het heel erg als je dat terug doet".
Nou ik daar heen, en probeer zo subtiel mogelijk dat labeltje terug te doen.
Ze draait haar hoofd om naar mij, en kijkt me zwaar pissig aan.
Ik kijk even naar wat mijn hand aan het doen is... is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_28698009
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
Ik sta een jaartje geleden in een kroeg met een aantal mensen. En verderop staat me toch knap meisje, dus ik af en toe een beetje kijken, ik was verlegen als de neten.
Zegt een vriendin van mij; "ze heeft haar labeltje buiten haar topje hangen, ze waardeert het heel erg als je dat terug doet".
Ik kijk even naar wat mijn hand aan het doen is... is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
omg wat erg, wat een kutstreek van die vriendin
pi_28700338
quote:
is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Die moest vast een grote pukkel bedekken
pi_28703066
quote:
Hahahah
  maandag 11 juli 2005 @ 14:13:57 #148
16976 Fling
Fan o' man
pi_28706086
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:pleister
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_28712463
de oude ik

!
  maandag 11 juli 2005 @ 18:07:16 #150
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_28712535
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:04 schreef JoPiDo het volgende:
de oude ik

!
shhhht it makes me sleep
pi_28712597
Een maat van me afgelopen zaterdag:

We zaten zoals gewoonlijk poeierhard te zuipen aan de bar, op het stoere stamgasten hoekje! Komt er een groep meiden binnen die Engels met elkaar praten. Na een tijdje staat de leukste van 't stel naast die maat van me bier te bestellen. Roept die kerel keihard "Ha, ik kan nu ongegeneerd zeggen dat het een lekker wijf is, en dat ze vanavond wel met mij mee naar huis mag, ze zijn toch Engels". Krijgt 'ie toch een dodelijke blik toegeworpen van dat meisje!

Staan ze 10 minuten later ineens Nederlands met elkaar te praten!
pi_28715549
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef Roellio het volgende:
Een maat van me afgelopen zaterdag:

We zaten zoals gewoonlijk poeierhard te zuipen aan de bar, op het stoere stamgasten hoekje! Komt er een groep meiden binnen die Engels met elkaar praten. Na een tijdje staat de leukste van 't stel naast die maat van me bier te bestellen. Roept die kerel keihard "Ha, ik kan nu ongegeneerd zeggen dat het een lekker wijf is, en dat ze vanavond wel met mij mee naar huis mag, ze zijn toch Engels". Krijgt 'ie toch een dodelijke blik toegeworpen van dat meisje!

Staan ze 10 minuten later ineens Nederlands met elkaar te praten!
Kijk dat zijn de betere verhalen
  maandag 11 juli 2005 @ 20:04:05 #153
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28715748
hehehe dit is echt humor
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
pi_28717986
het is niet dat je van zuipen stoer wordt, maar dat stoere mensen zuipen
pi_28778978
haha! dit is zeker echte humor!
Memo: 4 pounds of C-4 may be a bit.....excessive!
pi_28784127
Niet echt een versierblunder maar gewoon lomp.

Ik moest een tijdje geleden voor de laatste keer iets inleveren opschool. Aangezien in nog een eindje van de hogeschool woon moet ik eerst een bus pakken en daarna pas de trein.

Enfin...

Ik stap met mijn nog niet uitgeslapen hoofd de bus in. Heerlijk wakker worden met een paar zachte MP3tjes. De bus tuffet een verder. Stapt er echt een serieus een uber knappe meid in, die ik nog nooit gezien heb in de bus. Ik kijk haar een beetje aan. Begint ze een beetje te glimlachen naar me. Ik helemaal verbaast van ja het zal wel

Ze ging zitten een plekje schuin voor me. Ik luister weer rustig naar mijn MP3tjes en kijk naar de achterkant van haar. Draait ze om en begint nogmaals te glimlachten naar me. Ik weer van WTF en zo ging het nog een paar keer. Zij draait zich een paar keer om en glimlacht naar me.

Ik had nog steeds niks door natuurlijk . Op een gegeven moment was de bus aangekomen op het station. Het was nogals druk in de bus. Meid stapt eerder uit dan ik, op een gegeven moment was ik ook buiten. Ze lachte nog even en stak haar hand op.

Ik en loop natuurlijk gewoon rustig naar de trein toe.
Toen in de trein zat trof me het pas

Dus meisje als je dit leest
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_28784261
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Setambre het volgende:
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:23:28 #158
65252 Bart
pi_28785796
quote:

Ik moest een tijdje geleden voor de laatste keer iets inleveren opschool. Aangezien in nog een eindje van de hogeschool woon moet ik eerst een bus pakken en daarna pas de trein.

Enfin...

Ik stap met mijn nog niet uitgeslapen hoofd de bus in. Heerlijk wakker worden met een paar zachte MP3tjes. De bus tuffet een verder. Stapt er echt een serieus een uber knappe meid in, die ik nog nooit gezien heb in de bus. Ik kijk haar een beetje aan. Begint ze een beetje te glimlachen naar me. Ik helemaal verbaast van ja het zal wel

Ze ging zitten een plekje schuin voor me. Ik luister weer rustig naar mijn MP3tjes en kijk naar de achterkant van haar. Draait ze om en begint nogmaals te glimlachten naar me. Ik weer van WTF en zo ging het nog een paar keer. Zij draait zich een paar keer om en glimlacht naar me.

Ik had nog steeds niks door natuurlijk . Op een gegeven moment was de bus aangekomen op het station. Het was nogals druk in de bus. Meid stapt eerder uit dan ik, op een gegeven moment was ik ook buiten. Ze lachte nog even en stak haar hand op.

Was je even vergeten dat je leeft ofzo
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:26:43 #159
67978 HenryHill
pi_28785902
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef Merovingian het volgende:

[..]

En terecht...
"Opportunities are taken, not handed out." (c) Metallica
pi_28786016
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Leuke is dat ik haar nooit meer gezien heb in de bus
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:33:24 #161
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28786117
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:30 schreef Setambre het volgende:

[..]

Leuke is dat ik haar nooit meer gezien heb in de bus
en anders zal ze toch wel een vriend hebben
|
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:39:01 #162
65252 Bart
pi_28786283
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:33 schreef Tique het volgende:

[..]

en anders zal ze toch wel een vriend hebben
Dat zou ik mezelf ook aanpraten als ik zo stom was geweest
pi_28786463
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:39 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Dat zou ik mezelf ook aanpraten als ik zo stom was geweest
Ook gedaan
pi_28786492
Een andere not done actie is met een grote slagersmes een meisje achtervolgen door een donkere steeg en schreeuwen tegen d'r : "Ik wil alleen met je praten".
Op een of andere reden geloven ze je niet en loop je een blauwtje ( door de steeg )
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
pi_28786543
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:46 schreef Chello200 het volgende:
Een andere not done actie is met een grote slagersmes een meisje achtervolgen door een donkere steeg en schreeuwen tegen d'r : "Ik wil alleen met je praten".
Op een of andere reden geloven ze je niet en loop je een blauwtje ( door de steeg )
pi_28787121
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:46 schreef Chello200 het volgende:
Errr tja...
  donderdag 14 juli 2005 @ 07:36:51 #167
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_28790991
TIk ga vabdaag een gruwelijke blunderV begaan , maar die post ik niet Ik zal wel posten als het wel goed gaatP
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:50:58 #168
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28792304
quote:

Enfin...

Stuur het door naar de Rails
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:42:49 #169
65252 Bart
pi_28801846
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 09:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Stuur het door naar de Rails
De rails ligt niet in de bus
pi_28805246
óf ze herkent je ergens van, óf ze is lelijk

dat is mijn conclusie
pi_28881773
Misschien niet echt een versierblunder maar wel vrij stom: Gisteren toen het discotheekje hier dicht ging en we nog ff buiten stonden vroeg een meisje hoe oud ik was dus ik zeg 22, zegt zij daar hou ik wel van. Dus ik vraag hoe oud zij is, 19, zegt ze: we houden nog een afterparty bij mij straks. Dus ik zeg: Oh gezellig, veel plezier. En toen ging ik weg.

Onderweg naar huis toch wel spijt gekregen dat ik niet met ze mee ben gegaan...
pi_28882020
tvp
  maandag 18 juli 2005 @ 10:28:17 #173
120982 GekkeMat
Loonslaaf
pi_28903482
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef Zjakkie het volgende:
Misschien niet echt een versierblunder maar wel vrij stom: Gisteren toen het discotheekje hier dicht ging en we nog ff buiten stonden vroeg een meisje hoe oud ik was dus ik zeg 22, zegt zij daar hou ik wel van. Dus ik vraag hoe oud zij is, 19, zegt ze: we houden nog een afterparty bij mij straks. Dus ik zeg: Oh gezellig, veel plezier. En toen ging ik weg.

Onderweg naar huis toch wel spijt gekregen dat ik niet met ze mee ben gegaan...
Ok... ik begrijp ook niet snel Hints van vrouwen maar jij slaat echt ALLES !
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_28906629
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:28 schreef GekkeMat het volgende:

[..]

Ok... ik begrijp ook niet snel Hints van vrouwen maar jij slaat echt ALLES !
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is...
pi_28907844
Ik zat in een bar en had de hele avond met 2 meiden gebabbeld en ze leken me beide leuk. Wij met zijn allen lekker gezellig gek doen en ik probeer er eentje voorzichtig te versieren, want stel dat het niet lukt kan ik het altijd nog bij die andere schone proberen.
Ze hapt niet echt, maar houd het gesprek wel gezellig.

.....Nu dacht ik dat ik niet dronken was.....

Loop ik naar het andere meisje toe en zeg haar dat ik haar vriendin wel leuk vindt en ik vraag haar of haar vriendin vrijgezel is, waarop ze zegt:
'ja, ze heeft een vriend'.
Haar vriendin (diegene met de vriend) meldde later dat de andere meid me wel leuk vond, maar geen tweede keus wou zijn...
Al had ik het nou aan iemand anders gevraagd...
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_28908375
Afgelopen zaterdag met een meisje staan praten die ik al vaker had zien rondlopen, ze bleek Brenda te heten. Ik vroeg 'r verkering, maar daar had ze niet zo'n zin in. Dus dan maar d'r telefoonnummer. Even later heb ik met m'n dronken kop even gesjekt of het wel haar nummer was, in de discotheek met veel te harde muziek. Ik kreeg een voicemeel te horen van een of andere Carola. Zie je nou wel, ze scheept me gewoon af met iemand anders d'r nummer. Dacht ik. Even later kwam ik haar weer tegen. Ik zei: "Carola, ga nou s weg", want ze stond in de weg en ik was al sjagrijnig van d'r geworden met d'r afscheep actie. Kijkt ze me vuil aan! Nah, ik keek haar dan ook maar vuil aan he en liep weer verder. Thuisgekomen heb ik het nummer nog eens gebeld, maar dan zonder teringherrie om me heen zodat ik het een en ander kon verstaan. Bleek het petverdemme toch een voicemeel te zijn van een meisje met de naam Brenda, ipv Carola.

Goh, wat een blunder ej.

[ Bericht 0% gewijzigd door juiced op 18-07-2005 13:46:54 ]
pi_28909284
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:40 schreef juiced het volgende:
Afgelopen zaterdag met een meisje staan praten die ik al vaker had zien rondlopen, ze bleek Brenda te heten. Ik vroeg 'r verkering, maar daar had ze niet zo'n zin in. Dus dan maar d'r telefoonnummer. [..]

"Wil je verkering?"
- "Nee"

"Mag ik je telefoonnummer dan?"
- "Oke hier"

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28909521
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

"Wil je verkering?"
- "Nee"

"Mag ik je telefoonnummer dan?"
- "Oke hier"

Ik zweer het je, zo ging het echt. Ik vraag regelmatig verkering aan leuke meisjes die ik tegen kom. Meisjes die me serieus nemen, zeggen altijd nee. En meisjes die me niet serieus nemen, zeggen altijd "jahoor, tuurlijk". Met als gevolg dat ik nog niks wijzer ben.
pi_28910608
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:20 schreef juiced het volgende:

[..]

Ik zweer het je, zo ging het echt. Ik vraag regelmatig verkering aan leuke meisjes die ik tegen kom. Meisjes die me serieus nemen, zeggen altijd nee. En meisjes die me niet serieus nemen, zeggen altijd "jahoor, tuurlijk". Met als gevolg dat ik nog niks wijzer ben.
Misschien moet ik dat ook eens gaan doen dan. Hoewel, ik ben bijna 26, maakt dat wat uit denk je?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28911174
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat ook eens gaan doen dan. Hoewel, ik ben bijna 26, maakt dat wat uit denk je?
Moet je het wel op een extra kinderachtige manier vragen:
"Wil je met me gaaaaan?"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28912234
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Wil je met me gaaaaan?"
Pff zo hopeloos ouderwets

"Hey nuecken !?"
pi_28949518
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

26, dat maakt geen zak uit. Dan kan het juist weer. Hoe ouder je bent, hoe harder de dames in de lach schieten. En vrouwen schijnen het leuk te vinden om te lachen. Kat in het bakkie. Jaja, ik heb er verstand van!

Wat ik me trouwens ook weer herinner voorafgaand aan mijn verhaal, is dat ik eerst haar vriendin vroeg of ze vrijgezel was. Die vriendin zei van niet en wees toen naar "Brenda". Die was wel vrijgezel. Gelukkig maar, want die vriendin was lelijk dus ik had geluk dat ze bezet was. Anders had ik haar verkering moeten vragen. Maar haar naar haar vrijgezelligheid vragen hoorde natuurlijk even bij het tactische spel. Enzo.
pi_28950527
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:00 schreef Setambre het volgende:

[..]

Pff zo hopeloos ouderwets

"Hey nuecken !?"
''Ik weet niet wat jij ervan vind, maar wij neuken alleen elkaar voortaan. Als je een ander neukt, snij ik je in stukjes'' wil ook nog weleens helpen.
pi_29074080
Een keer een ex werkneemster van het bedrijf waar ik toen werkte proberen te versieren en met van alles en nog wat geholpen en mee genomen naar een optreden van jodi bernal . cdtjes gebrand enzo later een brief in een cd gepropt met dat ik dr wel zag zitten. krijg je een sms terug van nee ben nog nier aan een relatie toe na net 1 van 2 jaar gehad te hebben.

Okey dat was duidelijk ook geen probleem.

Tot dat ze 2 week later dood leuk zegt heb een vriend nog geen 2 week later zwanger 1e kind dr uit en daar kwam het volgende alweer aan. wat zal ze zijn jaar of 22 a 23 nu.

En er is nog wel iemand waar ik zeer veel om gaf en nog geef maar ik probeer het al niet eens meer maar het zit me soms nog wel dwars kwa gevoel.
  zondag 24 juli 2005 @ 14:54:03 #185
125182 PiotrRasputin
Bloodpumpin' fury
pi_29085022
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef jan_onbekend het volgende:
krijg je een sms terug van nee ben nog nier aan een relatie toe na net 1 van 2 jaar gehad te hebben.

Okey dat was duidelijk ook geen probleem.

Tot dat ze 2 week later dood leuk zegt heb een vriend
Ach ja, je moet dat soort opmerkingen ook nooit letterlijk nemen. Ze zei meer "ik ben niet toe aan een relatie met jou".
quote:
...nog geen 2 week later zwanger 1e kind dr uit en daar kwam het volgende alweer aan. wat zal ze zijn jaar of 22 a 23 nu.
En zo te zien hoef je daar ook helemaal niet verdrietig om te zijn
Stel je voor dat jij aan die kinderfabriek vastzat...
...and if you've never heard that silence, it's a god-awful sound...
pi_29468819
kick

afgelopen maand:

ik word versiert in de kroeg nadat ik al een tijdje biertjes aan het nuttigen was. op een gegeven moment zit ik bij de dame in kwestie op schoot, en het gesprek schoot aardig op. Maar door mijn zatheid praatte ik nogal met een dubbele tong, en ik zeverde ook nog veel (letterlijk en figuurlijk ). uiteindelijk werd ik maar afgescheept.

Andere keer, andere kroeg. ik sta samen met een vriendin in de kroeg, komt er een meidje aan dat ons blijkbaar kent, begint tegen me aan te praten blabla, allemaal gezellig en zo. op een gegeven moment vraag ik eigenlijk wie ze is, en hoe ze me kent. Opeens was ze boos en verontwaardigd, omdat ik blijkbaar vorige keer toen ik nogal zat was haar heb leren kennen en zo . Achteraf hoorde ik van die ene vriendin dat haar makkelijk had kunnen krijgen, best balen.

en voor de rest schiet me ff niks te binnen
I fuck you, you don't fuck me
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:52:55 #187
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_29487188
Ik ben niet zo handig bezig op moment, helaas zijn daar geen blunders bij betrokken.

Laatst wel een klein foutje. Ik wilde even weten waar een vriendin van me was, dus ik eerst de ene bellen, maar die nam niet op. Dus ik besluit de andere te bellen. Ik krijg iemand aan de lijn, geen idee wie. Heel vaag gesprek, er wordt mij gevraagd wie ik ben, ik zeg het en er daagt mij iets over een verkeerd nummer. Dat is echter wel raar, omdat ik nummer gewoon uit mijn telefoon haalde; ik toetste niets in. Goed, ik verontschuldig mij een paar keer, vooral omdat het tien voor 1 was en de goede mensen al lagen te slapen.

Ik ben helemaal verbijsterd, ik snap er niets van. Opeens bedenk ik me dat ik het betreffende meisje eerder die dag op haar huisnummer gebelt had en in mijn bellijst stond haar naam. Ik was echter vergeten dat dat het huisnummer was en niet het mobiele nummer. Stomme was dat het de 2e keer was dat me dat gebeurde. Vorige keer was alleen wel op een normaal tijdstip.

Mjah, niets te maken met versieren, maar goed, een subtiele kick...ofzo.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_29496278
Een meisje op msn vroeg of ik zaterdag nog uit ging, dat was ik wel van plan dus ik zeg ja en ze vroeg meteen of ik haar op wou pikken.
Aangezien ik met iemand anders ging had ik daar niet echt veel zin in en zei dat ik haar wel zou tegen komen.
Mjah in die tent was het dus niet zo druk dus ze spotte mij als snel, begon te praten maar ik vond mn bier belangrijker en verontschuldigde me.
Toen ik naar huis ging ging zij plotseling ook naar huis en vroeg ze of ze mee kon rijden. ja dan kan je natuurlijk geen nee zeggen dus vooruit.
Ik nog wel mn koptelefoon op mn hoofd gezet en goede drum&bass (black sun empire) opgezet. maarja ze begreep de hint niet en bleef maar lullen over dat ze het leuk vond dat ik haar naar huis wou brengen en dat ze het zo leuk vond dat we elkaar hadden ontmoet ik voelde me steeds minder op mn gemak.
Eenmaal bij haar huis aangekomen wou ik snel weg fietsen, maar ze wou eerst 3 zoenen (the horror).
Niet dat dit een versierblunder is, meer een van de andere kant..
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  maandag 8 augustus 2005 @ 03:11:04 #189
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_29498182
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zat in een bar en had de hele avond met 2 meiden gebabbeld en ze leken me beide leuk. Wij met zijn allen lekker gezellig gek doen en ik probeer er eentje voorzichtig te versieren, want stel dat het niet lukt kan ik het altijd nog bij die andere schone proberen.
Ze hapt niet echt, maar houd het gesprek wel gezellig.

.....Nu dacht ik dat ik niet dronken was.....

Loop ik naar het andere meisje toe en zeg haar dat ik haar vriendin wel leuk vindt en ik vraag haar of haar vriendin vrijgezel is, waarop ze zegt:
'ja, ze heeft een vriend'.
Haar vriendin (diegene met de vriend) meldde later dat de andere meid me wel leuk vond, maar geen tweede keus wou zijn...
Al had ik het nou aan iemand anders gevraagd...
haha, bijna hetzelfde verhaal hier. Toen ik 2 weken geleden nog op vakantie was hadden we op de laatste dag in de middag een groepje leuke meiden ontmoet. Drie om precies te zijn, en wij waren in het begin maar met z'n tweetjes. Die vriend van mij ging direct vanaf het begin keihard voor 1 meid, de leukste van het stel, en dat kon je 'm natuurlijk niet kwalijk nemen. Hij deed er echt zijn best voor. Ik praatte vooral met de overige twee meiden. Allebei wel aardig, niet echt bijzonder, maar ik hield alle opties open.

's Avonds afgesproken om uit te gaan. Wij die meiden opgehaald, die vriend van mij gelijk aan dat leukste meisje geplakt dus die liet ik maar helemaal links liggen. Overige twee waren ook best enthousiast en ik zag mijn kansen groeien. Tijdens een drankje gepraat. De ene was iets brutaler en daar praatte ik het meeste mee. Het andere meisje kon het steeds beter vinden met een derde vriend van me die er pas die avond is bijgekomen. Ik vond het wel best, beloofde een goede avond te worden. Na een half uurtje liepen we naar de discotheek, komt die meid waarmee ik praat haar droomprins uit Nederland tegen waar ze al een jaar verliefd op is.
Ben je gvd 2000 kilometer van Nederland verwijdert, komt ze hem uitgerekend op die plek, om dat tijdstip tegen... Dus dag alle aandacht, dat kon ik dus mooi vergeten.
Ook dat derde meisje was verloren, die voelde dat ze tweede keus was en die ging er later vandoor met die andere vriend van me. 2 vrienden een knusse avond, ik bier staan tanken in me 1'tje .

Verkeerde keuzes zijn mijn specialiteit.
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_29498355
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 03:11 schreef LePenseur het volgende:

[..]

haha, bijna hetzelfde verhaal hier. Toen ik 2 weken geleden nog op vakantie was hadden we op de laatste dag in de middag een groepje leuke meiden ontmoet. Drie om precies te zijn, en wij waren in het begin maar met z'n tweetjes. Die vriend van mij ging direct vanaf het begin keihard voor 1 meid, de leukste van het stel, en dat kon je 'm natuurlijk niet kwalijk nemen. Hij deed er echt zijn best voor. Ik praatte vooral met de overige twee meiden. Allebei wel aardig, niet echt bijzonder, maar ik hield alle opties open.

's Avonds afgesproken om uit te gaan. Wij die meiden opgehaald, die vriend van mij gelijk aan dat leukste meisje geplakt dus die liet ik maar helemaal links liggen. Overige twee waren ook best enthousiast en ik zag mijn kansen groeien. Tijdens een drankje gepraat. De ene was iets brutaler en daar praatte ik het meeste mee. Het andere meisje kon het steeds beter vinden met een derde vriend van me die er pas die avond is bijgekomen. Ik vond het wel best, beloofde een goede avond te worden. Na een half uurtje liepen we naar de discotheek, komt die meid waarmee ik praat haar droomprins uit Nederland tegen waar ze al een jaar verliefd op is.
Ben je gvd 2000 kilometer van Nederland verwijdert, komt ze hem uitgerekend op die plek, om dat tijdstip tegen... Dus dag alle aandacht, dat kon ik dus mooi vergeten.
Ook dat derde meisje was verloren, die voelde dat ze tweede keus was en die ging er later vandoor met die andere vriend van me. 2 vrienden een knusse avond, ik bier staan tanken in me 1'tje .

Verkeerde keuzes zijn mijn specialiteit.
Het is net de kassa bij de supermarkt
pi_29499789
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 03:45 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Het is net de kassa bij de supermarkt
Hoezo sta jij daar ook altijd bier te zuipen, terwijl je vrienden de kassieres neuken?
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:49:30 #192
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_29500547
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoezo sta jij daar ook altijd bier te zuipen, terwijl je vrienden de kassieres neuken?
Dat zou wat vaker moeten gebeuren
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_29500705
Ik heb 3 jaar en 3 maanden geleden een behoorlijke fout gemaakt Ik ben bezet tot de dag van vandaag, en de vrouwen zijn in die tijd alleen maar mooier geworden
pi_29502374
Op vakantie in Portugal een paar blunders van een vriend van mij:

Lagen 2 best knappe portugese dames topless te zonnen. Dus terwijl we er langs liepen zei hij iets in de trant van "Die topless meisjes zijn echt wel lekker", was hij dus even vergeten dat "topless" een redelijk universeel woord is.

Later maakte ie een zelfde soort fout door iets te hard te roepen dat een bepaald meisje wel geil was, tot het bleek dat ze nederlands was

Paar weken terug hier op het: Een vriend probeerde elke keer de bal, die we aan het overgooien waren, zo dicht mogelijk bij een meisje te krijgen, om dan zichzelf te verontschuldigen en misschien een praatje aan te gaan. Op hetzelfde moment liep er dus een wat oudere vrouw heel moeilijk te doen omdat het water schijnbaar zo koud was, heel voorzichtig het water te proberen zeg maar. Dus die vriend van mij wil nog een poging wagen met die bal, dus zonder te kijken gooit hij die bal achter zich weg. Land dat ding dus ongeveer een meter voor die oudere vrouw met een plons in het water. Die vrouw helemaal nat en ze gilde van de schrik! Wij keihard lachen, weg kans bij meisje.
pi_29524259
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef P0rt0 het volgende:
Ik heb 3 jaar en 3 maanden geleden een behoorlijke fout gemaakt Ik ben bezet tot de dag van vandaag, en de vrouwen zijn in die tijd alleen maar mooier geworden
Vergeten dat je nog altijd een keuze hebt? Je hebt geen contract getekend ofzo, je kan nog altijd gewoon NEE zeggen en de jacht hervatten!
Ja, ik generaliseer.
pi_30165522
NIemand meer?? Ik niet in iedergeval.. Heb inmiddels vriendin
pi_30166820
Ik heb een keer meegemaakt dat een meisje me kwam feliciteren met een gewonnen wedstrijd, en we maakten nog even een gezellig praatje. Op het gegeven moment kwam ze heel dicht naar me toe met haar gezicht, met de ogen dicht. Ik pak dr dus op de bek en ze schrikt, wat blijkt nou: ze wou me iets in mijn oor fluisteren maar knipperde met haar ogen op t moment dat ze dichterbij kwam, misverstandje. Nou bleek later nog dat ze de vrouw is van iemand die ik ken die dus ook aanwezig was!
pi_30168504
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef rs1978 het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat een meisje me kwam feliciteren met een gewonnen wedstrijd, en we maakten nog even een gezellig praatje. Op het gegeven moment kwam ze heel dicht naar me toe met haar gezicht, met de ogen dicht. Ik pak dr dus op de bek en ze schrikt, wat blijkt nou: ze wou me iets in mijn oor fluisteren maar knipperde met haar ogen op t moment dat ze dichterbij kwam, misverstandje. Nou bleek later nog dat ze de vrouw is van iemand die ik ken die dus ook aanwezig was!
!
pi_30169013
LOL
the shore
pi_30169046
Droog
Unspoken words were understood
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:33:57 #201
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_30225356
Ik ga vanavond hopelijk niet blunderen, ff flink de Finse vrouwtjes versieren...

(mocht het wel zo zijn, dan laat ik het jullie uiteraard weten)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_30227334
quote:

Wat zei die man eigenlijk
pi_30277957
quote:
pi_30280169
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Wil je met me gaaaaan?"
Of een briefje/viltje met.

Wil je verkering?

X JA X NEE
pi_30300996
Heheheh, op vakantie dus he.

Liggen we in die tent, met drie of vier op twee van die gammele bedden, het ging net aan. Ik lag naast zo'n chick. Voel ik ineens 'haar' been tegen mijn been. Dus ik even met m'n voet strelen of hoe dat ook heet. Ineens uit het niets "BOY WAT DE FUCK DOE JE", was het de arm van een maat de even tegen het bed aan zat
pi_30301067
En dit ga ik morgen op school te horen krijgen
pi_30301231
fag!!

Ik zat eens naast een vakantievriendin (gewoon een vriendin, niet mn vriendin, ken haar al paar jaar) op een steen en naast haar zat een of andere gluiperd.
Ik voel op een gegeven moment iets over mn arm strijken, whehe ik wist al hoe laat het was.
Niks gezegd en toen zei ook niks deed ging op een gegeven moment die hand weer weg.
Later verteld aan haar en we kwamen niet meer bij van het lachen die gast hebben we nooit meer gezien.

(nee ik was die gast niet, ik ben niet zo van eenzijdig versieren)
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:25:45 #208
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_30459448
Meisje mee uit gevraagd dat ik gisteren heb leren kennen, ze wist nog niet of ze mee ging maar ze zou me nog bellen. Het is hier nu half 8 en ik heb nog steeds niks gehoord, ik ga ervan uit dat ik een blauwtje heb gelopen... Niet echt een blunder, maar toch wel k*t...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 11 september 2005 @ 01:17:45 #209
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_30473455
Zat laatst met een meisje te praten, en ik had toevallig zo'n dikke cigaar in me mond , zo'n cubaanse. Nu wist ik dat ze rookte. Dus na een tijdje babbelen bood ik haar mijn cigaar aan ( ik rook niet , doe alsof:P), alleen die cigaar was nog maar 1.5cm lang .....had het alleen te laat door .Natuurlijk was het een " nee dankje" mja, schaam er nog steeds voor.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_30480671
Gisteren op Vlietpop had ik een meisje versierd zonder ook maar 1 woord te zeggen

Ik had haar alleen een keer over haar hoofd geaaid...en daarna telkens toen ze langs liep kneep/prikte ze in mn zij...en ze ging er ook expres stukken voor lopen, om mij te plagen Maargoed, toen Epica begon wilde ik haar meesleuren (naja we liepen omarmd), maar toen gingen we meer mensen halen, maar die gingen niet mee, dus bleef zij ook weg En toen heb ik haar dus helemaal niet meer gezien. Ik weet wel hoe ze heet...maar voor de rest heb ik geen mobiel nummer of msn adres Maar ze was wel erg knap

Maargoed, later op de avond een ander meisje "versierd". Het ging regenen en ik deed mijn arm om haar heen (tegen de regen ), en voor de rest heel erg normaal gepraat enzo...en toen ging ik ergens anders zitten, en zij ging op mn schoot zitten en van het één kwam het ander.
pi_30481570
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:48 schreef CasB het volgende:
Gisteren op Vlietpop had ik een meisje versierd zonder ook maar 1 woord te zeggen

Ik had haar alleen een keer over haar hoofd geaaid...en daarna telkens toen ze langs liep kneep/prikte ze in mn zij...en ze ging er ook expres stukken voor lopen, om mij te plagen Maargoed, toen Epica begon wilde ik haar meesleuren (naja we liepen omarmd), maar toen gingen we meer mensen halen, maar die gingen niet mee, dus bleef zij ook weg En toen heb ik haar dus helemaal niet meer gezien. Ik weet wel hoe ze heet...maar voor de rest heb ik geen mobiel nummer of msn adres Maar ze was wel erg knap

Maargoed, later op de avond een ander meisje "versierd". Het ging regenen en ik deed mijn arm om haar heen (tegen de regen ), en voor de rest heel erg normaal gepraat enzo...en toen ging ik ergens anders zitten, en zij ging op mn schoot zitten en van het één kwam het ander.
Dat is inderdaad een megablunder
pi_30481780
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:48 schreef CasB het volgende:

you stud!
pi_30481905
Ik heb weleens op een bankje (in de kroeg) precies in de hoek gezeten met een meisje. Ik zat te zoenen en alles ging goed. Ik was zo lam als wat en aaide over haar been. Na die avond dacht ik prima, leuke avond tot ik hoorde dat ik niet over haar been zat te aaien. Ik had haar neef over zijn been zitten aaien.
pi_30486246
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb weleens op een bankje (in de kroeg) precies in de hoek gezeten met een meisje. Ik zat te zoenen en alles ging goed. Ik was zo lam als wat en aaide over haar been. Na die avond dacht ik prima, leuke avond tot ik hoorde dat ik niet over haar been zat te aaien. Ik had haar neef over zijn been zitten aaien.
pi_30488998
Mjah mijn "date" was ons afspraakje ''vergeten''.
Leuke start tis dat ze verder zo'n leuk meisje is (ken haar al 1 dag ) dat ik het kan vergeven maar wel een mooi kutgevoel vandaag.
pi_30489228
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:24 schreef Mute_Me het volgende:
Leuke start tis dat ze verder zo'n leuk meisje is (ken haar al 1 dag ) dat ik het kan vergeven maar wel een mooi kutgevoel vandaag.
De slet
pi_30489323
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:32 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

De slet
Sja, ik had haar net aan de lijn en ze had al een date vandaag. Sorry heur!
pi_30489748
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Sja, ik had haar net aan de lijn en ze had al een date vandaag. Sorry heur!
jaja
  zondag 11 september 2005 @ 17:55:17 #219
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_30489874
prachtig
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  zondag 11 september 2005 @ 19:43:42 #220
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_30493020
quote:
Same here, heb dus nog niks van die griet gehoord... Ik kan het wel shaken dus!
pi_30494928
quote:
SMS haar, nu al hard-to-get. Mooi.
pi_30496237
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef dady het volgende:

[..]

SMS haar, nu al hard-to-get. Mooi.
we hebben al gesmst en gemsnd ( ) en er was wat miscommunicatie.
Maarja ik dacht dat ze geen zin had oid dus ik maakte nogal wat leuke opmerkingen.
Ik heb gezegd dat als ze nog eens af wil spreken ik het wel hoor.
Heb een beetje dubbel gevoel, ze is een best leuk meisje maar ze heeft me nu al teleurgesteld.
pi_30639263

..... .....
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:55:32 #224
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_30639609
als je talpa na wilt doen dan mis je nog een rij.
pi_30656271
heb er nog wel wat, maa rkom er morgen op, telat en te dronek
Lambo of Rekt
pi_30656276
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 03:32 schreef EggsTC het volgende:
Sukkel.
pi_30657201
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 03:32 schreef EggsTC het volgende:
Snap ik ook wel waarom je die blunders hebt gemaakt
pi_30664336
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 03:33 schreef GF het volgende:

[..]

Sukkel.
Ik vraag me af wat je tegen me hebt? Ken je niet en dit is et 2e topic waar je een reactie van me probeert uit te lokken? Loser.
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 09:45 schreef jeldrik het volgende:

[..]

Snap ik ook wel waarom je die blunders hebt gemaakt
Lambo of Rekt
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:39:46 #229
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_30664411
all that aside, kom maar met de verhalen dan waar je gister naar ik gok te dronken voor was.
pi_30664461
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef Undergod het volgende:
all that aside, kom maar met de verhalen dan waar je gister naar ik gok te dronken voor was.
pi_30664639
Ouwetje hoor, weet niet of die hier al stond. Was op een gegeven moment in de kroeg. Ik sta daar te praten met een dame waar ik vroeger bij op school had gezeten Best wel leuke meid overigens. Maar moest erg nodig naar het toilet. Maar het was extreem druk, shortcut was om over de tafel te lopen(grote tafel). Ik erop met mn knie daarna verder erop, maar precies toen ik dus mn knie omhoog deed, waardoor je broek strak komt te staan, spleitte er zo'n naad in mn broek, sta ik daar op die tafel met een gat erin snel weggelopen maar

Vaak ook als ik ergens ben waar het druk is, heb je een onwijs leuk gesprek met een dame maar die ben je dan op een gegeven moment gewoon kwijt zonder dat je der nr hebt oid

Of je draait je om en stoot een medewerker van die tent aan waardoor er +- 15 bierglazen van zn plateau af vallen

Ben de laatste tijd niet zoveel uitgeweest dus niet zulke recente
Lambo of Rekt
pi_30665256
Ohja, deze zijn een 2mnd terug ofzo. Komt een meid die vraagt of je homo ben, zeg je voor de grap ja.. zegt ze oh jammer, loopt ze weg

Geen versierblunder maar wel erg genant :
Savonds, zaterdagavond rijd je naar de shoarma met je fiets en weer terug. Staat er een groep gasten te praten ergens in een bocht, dus ik ga de bocht door met mn trapper naar beneden komt die tegen de grond... je raad t al ik ook op de grond voor een groep van 20 man ofzo
Lambo of Rekt
pi_30873556
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:09 schreef EggsTC het volgende:
Ohja, deze zijn een 2mnd terug ofzo. Komt een meid die vraagt of je homo ben, zeg je voor de grap ja.. zegt ze oh jammer, loopt ze weg

Geen versierblunder maar wel erg genant :
Savonds, zaterdagavond rijd je naar de shoarma met je fiets en weer terug. Staat er een groep gasten te praten ergens in een bocht, dus ik ga de bocht door met mn trapper naar beneden komt die tegen de grond... je raad t al ik ook op de grond voor een groep van 20 man ofzo
En heb je er daarna maar ff 1 versierd?
O+ BlaBlub O+
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:45:22 #234
95765 Jihad-Joe
Anti-Flitspalen Jihad!
pi_30877568
Ik vraag me af hoeveel blunders je haalt met de volgende methode...

*smijt condoom op tafel/bar...
*kijkt meisje aan..
"Of ben ik te direct?"

:p
4
regels
zijn
te kort
pi_30877642
*meisje spreekt me aan en begint een heel verhaal..
zij na 5 min.: "weet je eigenlijk nog wel wie ik ben??"
ik (rode kop) : "uhm nee"
zij: "k heb gisternacht nog een hele poos met je gesproken, al vergeten??
*denkt aan die kater van vanmorgen...

naja geen versierblunder (daar ga ik maar ff vanuit dan), maar ook niet echt handig.
pi_30885752
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:49 schreef Sport_Life het volgende:
*meisje spreekt me aan en begint een heel verhaal..
zij na 5 min.: "weet je eigenlijk nog wel wie ik ben??"
ik (rode kop) : "uhm nee"
zij: "k heb gisternacht nog een hele poos met je gesproken, al vergeten??
*denkt aan die kater van vanmorgen...

naja geen versierblunder (daar ga ik maar ff vanuit dan), maar ook niet echt handig.
Whaha, prachtig is dat
pi_30914280
Is er nog geblunderd het weekend? Geen blunders voor mij gelukkig, want ik heb een leuke avond gehad.
pi_30919371
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
pi_30923393
Ik (zat) sta met vriend te praten (ook zat) in drukke kroeg. Ontzettend knap meisje met dikke d-cup perst zich tussen ons 2en door (blijkbaar lag het "gangpad" tussen ons 2en in)
Ik (tegen vriend): "Ja man, je hebt gelijk. nog een pils?"
Meisje: "Sorry, ik verstond je niet"
Ik: "Ik had het ook niet tegen jou"
Meisje: "Wat zei je dan?"
Ik: "Dat gaat je niks aan. En wil je je tieten van mijn arm afhalen?"

Ik en drank... geen combinatie.
Ja, ik generaliseer.
pi_30928107
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:24 schreef Northside het volgende:
Ik (zat) sta met vriend te praten (ook zat) in drukke kroeg. Ontzettend knap meisje met dikke d-cup perst zich tussen ons 2en door (blijkbaar lag het "gangpad" tussen ons 2en in)
Ik (tegen vriend): "Ja man, je hebt gelijk. nog een pils?"
Meisje: "Sorry, ik verstond je niet"
Ik: "Ik had het ook niet tegen jou"
Meisje: "Wat zei je dan?"
Ik: "Dat gaat je niks aan. En wil je je tieten van mijn arm afhalen?"

Ik en drank... geen combinatie.
lol tja dat soort situaties is goed om een gesprek te beginnen en misschien wel meer.. .
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:51 schreef arco_corleone het volgende:
Is er nog geblunderd het weekend? Geen blunders voor mij gelukkig, want ik heb een leuke avond gehad.
Ben lekker thuis gebleven dit weekend .

[ Bericht 22% gewijzigd door Sport_Life op 25-09-2005 22:05:17 ]
pi_30937706
Vrijdag ofzo.

Ik ging water halen omdat m'n maat zich niet goed voelde. Werd tegen gehouden door 3 meiden.

Meiden: 'Hey Klaas?! Jan? Piet?'
Ik: 'Wat? Pleur op, dat ben ik niet'
Meiden: 'Eigenijk willen we je naam enzo weten'
Ik: 'Oh ok.'

En liep ik door Later kwamen ze me nog opzoeken in dat cafe.
pi_30947251
en toen deed je ook nie ff wat?
pi_30947889
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:55 schreef The_S het volgende:
en toen deed je ook nie ff wat?
Nee, kwam echt totaal niet in me op om te vragen wie hun dan waren En bij die maat ook niet, want ze kwamen ook nog zijn naam vragen enzo. Kwam waarschijnlijk omdat we redelijk aan de hasj zaten
pi_30951711
Dit jaar in Salou
ik en 2 vrienden van me zitten aan een tafeltje te eten, als enige in heel die toko daar.

Komt er ineens een heel erg super lekker wijf 4 meter voor ons staan, begint te kijken, zwaaien en doen. Ze keek me echt strak aan en ik kijk eerst nog een keer naar een vriend van mij, die zat ook al van wtf? Na nog wat gezwaai en gedoe zwaai ik maar eens terug, waarna ze naar me toe loopt, langs me heen loopt en iemand omhelst die ze kende.

ik vond het al zo raar dat er iemand zo 4 meter voor je gaat staan en naar je gaat zwaaien. Maarjah ze was zo lekker dat het de poging wel waard was
pi_30975852
Rock Werchter 2005

Vrienden van me hadden een meisje naar me doorgelootst, best aantrekkelijk, best grote mond. Na korte tijd waren onze doelstellingen op elkaar afgestemd namelijk samen in de tent belanden. Als voorproefje liet ze haar tepelpiercing al zien, en hebben we enkele geile kussen geplaceerd. Condoom was aanwezig maar één ding kwamen we niet overeen. Het tijdstip, ik wou stante péde vertrekken maar zij wou Armand van helden nog zien. Ze vroeg/beval me mee te gaan kijken naar armand van helden in de marquee.

ik + bier + 80.000 jongeren rondom je = zéér korte concentratietijd

dus ik zei : verrek, ik kom straks wel naar jou bij armand van helden.
zij : beetje irri, maar ok

ik + bier + donker + iemand zoeken in tent met 30.000 mensen = unsuccesfull

nietemin was het nog een beestig avondje, buiten een onvruchtbare zoektocht van een half uur.
ben ze nimmer tegengekomen, achteraf nog sms gestuurd maar nooit antwoord gekregen.
pi_30976031
Ooit in een vestiging van center parcs.

redelijk in de wind halve liters nuttigen in de Dome ,bediend door een redelijk zelfzekere macho garcon, besloten voor de gein te houden met die kerel.

aangezien ik toch geen twijfels heb over mijn (hetero)geaardheid, en ook geen zier uitmaak wat iemand zegt/denkt daaromtrent, mocht ik die bink aanpakken.

Dus elke keer die ober aan onze tafel kwam gevraagd hoe het was, wanneer hij gedaan had met werken? met als klap op de vuurpijl of hij reeds een vriendje had?, dat hij er best knap uitzag, en of hij niet mee wou gaan naar de after party in onze bungalow?.

hij lachte het weg maar was best gegeneerd

geen blunder, wel lache.
pi_30976785
Na het uitgaan had ik een zakje M&Ms in mijn jaszak. Zo'n meisje wat ik binnen ook al even gesproken had kwam tegelijk naar buiten. Wat gepraat enzo en ik zei dat ze in ruil voor haar telefoonnummer 5 M&Ms zou krijgen. Maar ze wou er 10 , ik denk, ik zeg 8. Maar nee, ze wou er nog steeds 10. Toen ben ik maar weggelopen

[ Bericht 1% gewijzigd door jpzegthallo op 27-09-2005 19:22:04 ]
pi_30977177
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Na het uitgaan had ik een zakje M&Ms in mijn jaszak. Zo'n meisje wat ik binnen ook al even gesproken had kwam tegelijk naar buiten. Wat gepraat enzo en ik zei dat ze in ruil voor haar telefoonnummer 5 M&Ms zou krijgen. Maar ze wou er 10 , ik denk, ik zeg 8. Maar nee, ze wou er nog steeds 10. Toen ben ik maar weggelopen
Achja het is maar hoeveel ze waard is voor je he
pi_30977183
Wie denkt ze wel dat ze is? 10 M&M's?
pi_30978093
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Whahahaaha !
pi_30992573
Deze zomer had ik al een tijdje een vriendinnetje, op een avond gingen we eens stevig de kroeg in om er bij sluitingstijd weer weg tegaan (op terschellling is dat 2uur) toen merkte ik dat ze behoorlijk aangeschoten was en de bus naar huis had gemist. Terwijl ze evenveel bier als mij gehad had Dat kwam er dus op neer dat ze maar bij mij moest slapen Want ze kwam anders niet meer thuis. (iig niet in haar toestand)

Goed na wat rotzooien eindelijk in slaap om sochtens om 7uur wakker teworden. Haar oom waar ze mee logeerde was nogal kwaad en belde me ma op Zij snel weg en er word om 9uur op me deur geramd...(door die oom)Gelukkig is die altijd opslot. Na wat kleren aangedaan tehebben kreeg ik een preek over hoe onverandwoord ik was Toen kwam de slotvraag of we nog wat gedaan hadden "het bijvoorbeeld"

Voor een oom die nog nooit een vriendin gehad had klonk het aardig dreigent op een kater

[ Bericht 2% gewijzigd door MasterDisaster op 28-09-2005 09:59:10 ]
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_31106470
okej vanavond meegemaakt, t ging ongeveer zo:

- *word in kont geknepen*
- ik naar meisje achter me: "#_)($&_#%&#_%&* TERINGSLET WAT DOE JE!! . "
- Meisje: da was ik niet, dat was zij (ander meisje aanwijzend)
- ik met mn stomme kop dat meisje helemaal verrot schelden dat ze geen manieren heeft enz.
- k loop weer terug naar me vrienden die met een blik kijken van .

naja of t echt n blunder was weet ik niet, volgens mn vrienden had ik er wel meer uit kunnen halen dan een stel verlegen meiden .
pi_31107002
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 04:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
okej vanavond meegemaakt, t ging ongeveer zo:

- *word in kont geknepen*
- ik naar meisje achter me: "#_)($&_#%&#_%&* TERINGSLET WAT DOE JE!! . "
- Meisje: da was ik niet, dat was zij (ander meisje aanwijzend)
- ik met mn stomme kop dat meisje helemaal verrot schelden dat ze geen manieren heeft enz.
- k loop weer terug naar me vrienden die met een blik kijken van .

naja of t echt n blunder was weet ik niet, volgens mn vrienden had ik er wel meer uit kunnen halen dan een stel verlegen meiden .
Doe je dus helemaal verkeerd he
- word in kont geknepen
- kijkt om zich, niemand te zien
- word weer in kont geknepen
- ziet groep meisjes weg lopen, ik krijg vermoedens
- zie weer die meiden
- met men zatte kop achter ze aan en zeggen dat mijn kont wel lekker is maar je er niet heel de tijd aan hoeft te zittten en me verder netjes voorgesteld
- dat weekend 2 van die meiden gehad
pi_31110888
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 09:44 schreef DuranK het volgende:

[..]

- word in kont geknepen
- kijkt om zich, niemand te zien
- ziet groep meisjes weg lopen, ik krijg vermoedens
- zie weer die meiden
- met men zatte kop achter ze aan en zeggen dat mijn kont wel lekker is maar je er niet heel de tijd aan hoeft te zittten en me verder netjes voorgesteld
- dat weekend 2 van die meiden gehad
thats the way to do it
pi_31111071
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 09:44 schreef DuranK het volgende:

[..]

We zitten dan ook in versierblunders.
pi_31111716
Dit soort dingen vind ik echt typisch iets voor Fokkers

''Gewoon je bek houden, kuthoer!''

pi_31112151
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef Ayaxola het volgende:

Echte mannen weten dat bier altijd prioriteit heeft boven een of andere slet. Fokkers zijn vooral echte mannen
Ja, ik generaliseer.
pi_31113553
de ex van mijn beste vriend versieren was toch wel het domste wat ik heb gedaan
(zij is nog steeds haar beste vriendin en ook een hele goede vriendin van mij)
Islam=facisme
pi_31114901
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef Ayaxola het volgende:

Mja k heb dr uiteraard nog wel even gesproken en ze bleek nog jonger dan jou te zijn (14). Dus spijt van mijn daad, nee .
pi_31118586
elke keer als ik dit topic lees denk ik weer 'gutteguttegut'
pi_31120957
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:52 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Mja k heb dr uiteraard nog wel even gesproken en ze bleek nog jonger dan jou te zijn (14). Dus spijt van mijn daad, nee .
Dat zijn dan echt de sletjes die geneukt willen worden Ben ik er gister ook nog een paar van tegen gekomen
pi_31132545
waarom zijn vrouwen die geneukt willen worden sletjes?
pi_31138360
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef JoPiDo het volgende:
waarom zijn vrouwen die geneukt willen worden sletjes?
die vrouwen vormen eerder de reden waarom mannen überhaupt uitgaan. naast bier dan geloof ik.
pi_31138609
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:09 schreef googoodoll het volgende:

[..]

die vrouwen vormen eerder de reden waarom mannen überhaupt uitgaan. naast bier dan geloof ik.
Niet voor mij in ieder geval.

Dansen en drank is veel belangrijker dan vrouwen, die staan enkel in de weg op de dansvloer.
pi_31138937
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dansen en drank is veel belangrijker dan vrouwen, die staan enkel in de weg op de dansvloer.
Dude, that sounds so gay.
pi_31139299
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dude, that sounds so gay.
Ik ben gewoon niet geinteresseerd dan over het algemeen, wijven die in de weg staan met dansen zijn irritant. Ik ga nooit uit voor de vrouwen. Demonstratief de andere kant op kijken lijkt me overdreven, maar ik ga uit voor de gezelligheid met vrienden en het dansen.
pi_31139525
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet geinteresseerd dan over het algemeen, wijven die in de weg staan met dansen zijn irritant. Ik ga nooit uit voor de vrouwen. Demonstratief de andere kant op kijken lijkt me overdreven, maar ik ga uit voor de gezelligheid met vrienden en het dansen.
dus als een superlekker wijf op de dansvloer tegen je aan begint te schuren schop je haar ook weg
Islam=facisme
pi_31139903
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

dus als een superlekker wijf op de dansvloer tegen je aan begint te schuren schop je haar ook weg
Schoppen is een beetje radicaal, maar ik ga wel even vragen waarvoor dat nou nodig is.

P.S. Ik kom over het algemeen niet in tenten waar 'schuurmuziek' gedraaid wordt als in r&b en dat soort meuk.
pi_31142954
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als ik een gezellig avondje met vrienden wil hebben ga ik wel thuis zitten, paar kratten bier, filmpje ik kom de avond wel door .
pi_31144194
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Als ik een gezellig avondje met vrienden wil hebben ga ik wel thuis zitten, paar kratten bier, filmpje ik kom de avond wel door .
Dat kan ook, maar ook met uitgaan erbij kan het leuk zijn. We zijn ook allemaal nogal muziekfreaks, dus we gaan dan ook voor een band/dj/wat dan ook.
pi_31146608
pi_31148762
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ja ok, maar ik snap zijn punt wel. Het is gewoon diep triest om te zien hoeveel jochies er uitgaan en dan elk mogelijk wijf, ongeacht lelijk of knap, proberen te versieren.

En dan aan het eind van de avond: "Check, ik heb die chick (wijzend naar een lelijke half-vrouw) gergeld...

Zoooooo wat boeiend.
pi_31148989
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:05 schreef boyv het volgende:

[..]

Ja ok, maar ik snap zijn punt wel. Het is gewoon diep triest om te zien hoeveel jochies er uitgaan en dan elk mogelijk wijf, ongeacht lelijk of knap, proberen te versieren.

En dan aan het eind van de avond: "Check, ik heb die chick (wijzend naar een lelijke half-vrouw) gergeld...

Zoooooo wat boeiend.
Mijn punt is dat als je gewoon voor een gezellig avondje gaat dat het veel goedkoper kan . Gemiddeld avondje stappen kost 20 euro, 2 kratjes bier kost nog geen 15 euro, gedeeld door x aantal personen... .
pi_31160689
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

jij bent zeker van het soort dat niet op de normale manier een vrouw kan krijgen
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:19:49 #275
130728 Chefftalent
Soms heb je het, soms niet!
pi_31160827
Nou ophouden met dat gezaag!! Allee laat die blunders maar komen!!
Liever een gat in je hand, dan een hand in je gat!
pi_31160853
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

jij bent zeker van het soort dat niet op de normale manier een vrouw kan krijgen
Ik ben het type dat een uitgaansgelegenheid niet nodig heeft om aan de vrouw te komen.
pi_31160854
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind dat ie wel een punt heeft. Speciaal uitgaan om een keertje te zoenen, omdat je niemand anders dan een dronken wijf kunt krijgen, is natuurlijk ook triest he
pi_31161586
vrouwen maken het uitgaan compleet
pi_31161604
omg, ga nooit klooien met de kersverse ex van je beste maat....

dat gaat altijd fout!
Islam=facisme
pi_31164355
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef DarkDancer het volgende:

dat gaat altijd fout!
Had ik je zo ook wel kunnen vertellen
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:31:22 #281
65252 Bart
pi_31176673
slowchat
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:45:06 #282
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_31177029
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef DarkDancer het volgende:

dat gaat altijd fout!
Vertel dan!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:02:39 #283
65960 sanger
pi_31177515
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Gemiddeld avondje stappen kost 120 euro
pi_31177598
120 per maand, bullshit. Dat haal ík niet eens

Laten we zeggen dat je in totaal zo'n 30 euro aan de taxi en entree kwijt bent en dus nog 90 euro over hebt. Een biertje is 1,50... 60 bier op een avond...
pi_31177885
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef boyv het volgende:

Laten we zeggen dat je in totaal zo'n 30 euro aan de taxi en entree kwijt bent en dus nog 90 euro over hebt. Een biertje is 1,50... 60 bier op een avond...
misschien drinkt ie geen bier maar sterkere drank
pi_31181319
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef JoPiDo het volgende:
vrouwen maken het uitgaan compleet
Het lijkt me niet meer dan normaal dat er naast mannen ook vrouwen uitgaan, men noemt dat emancipatie.

Vrouwen maken het uitgaan compleet vind ik echter een beetje zielige uitspraak. Je vind zeker ook dat een avond niet geslaagd kan zijn als je niet je natte lap in iemands strottehoofd duwt?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:04:25 #287
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_31182493
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het lijkt me niet meer dan normaal dat er naast mannen ook vrouwen uitgaan, men noemt dat emancipatie.

Vrouwen maken het uitgaan compleet vind ik echter een beetje zielige uitspraak. Je vind zeker ook dat een avond niet geslaagd kan zijn als je niet je natte lap in iemands strottehoofd duwt?
MENSEN, KAP EENS MET DIE DISCUSSIE

Daar is dit topic niet voor

Geen blunders te melden op het moment, donderdag wel een soort van date, dus misschien dan
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_31187811
quote:

Lang leven studenten verenigingen , entree gratis, 80 cent voor een biertje (als ze al niet gratis fusten uitdelen ) en de mooiste kroeg van heel Groningen . (neej geen Vindicat..).
pi_31189621
quote:

30 euro aan entree en taxi, 90 over. Biertje kost 2,00, sterker spul 4,00 of meer. Je geeft links en rechts nog iets weg aan vrouwen (ik persoonlijk niet, maar players doen het wel) en je bent binnen no time 120 euro lichter...
Ja, ik generaliseer.
pi_31191274
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Northside het volgende:

[..]

30 euro aan entree en taxi, 90 over. Biertje kost 2,00, sterker spul 4,00 of meer. Je geeft links en rechts nog iets weg aan vrouwen (ik persoonlijk niet, maar players doen het wel) en je bent binnen no time 120 euro lichter...
jij bent zo'n cleo man toch?
the best is yet to come undone
pi_31191356
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:41 schreef jeloo het volgende:

[..]

jij bent zo'n cleo man toch?
Ik ben een botte boerenlul
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:13:10 #292
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31192248
leuk al die blunders hier
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:17:20 #293
65960 sanger
pi_31196190
quote:

Taxi is 10 heen en 10 terug. IS al 20. Dan nog een broodje shoarma op het einde van de avond is ook een tientje is al 30. Dan bier a 2 euro ben je ook zo ongeveer 60-70 euro aan kwijt. En dan indd nog wat je weggeeft aan meisjes (ook wel investeren genoemd
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:23:28 #294
26467 raphidae
...antichrist...
pi_31196254
Ik heb vroeger echt veel te vaak gehad dat ik achteraf pas besefte dat ik de verkeerde aan het versieren was of dat er een poging werd gedaan om mij te versieren en dat ik het niet doorhad

Dat heb ik afgeleerd door met een paar lui van de studentenvereniging ergens in een stad uit te gaan waar je toch nooit meer komt en de hele avond je best doen om op de meest erge manier afgewezen te worden. En dan is het ineens moeilijk

Openingszinnen als "Hallo ik heet ..., hoe heet ben jij", "*trapt ijs kapot*; zo het ijs is gebroken" en "jij bent lekker" werken ineens veel beter dan je ooit had kunnen denken als je niet meer voor lul kan staan als ze mislukken. Het is allemaal zelfvertrouwen wat het verschil maakt
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_31205109
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Taxi is 10 heen en 10 terug. IS al 20. Dan nog een broodje shoarma op het einde van de avond is ook een tientje is al 30. Dan bier a 2 euro ben je ook zo ongeveer 60-70 euro aan kwijt. En dan indd nog wat je weggeeft aan meisjes (ook wel investeren genoemd
Is natuurlijk erg gaaf dat je zoveel uitgeeft bij het uitgaan dude

Tien euro voor een broodje shoarma?
30 à 25 bier op een avond?
Bier geven aan vrouwen? Kan je ze anders niet versieren?

Maarja, on-topic. Geen blunders hier
pi_31208212
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:57 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Is natuurlijk erg gaaf dat je zoveel uitgeeft bij het uitgaan dude

Tien euro voor een broodje shoarma?
30 à 25 bier op een avond?
Bier geven aan vrouwen? Kan je ze anders niet versieren?

Maarja, on-topic. Geen blunders hier
Bier voor vrouwen
pi_31208254
ik wel, ik ging altijd met de trein naar school en elke dinsdag zat ik een halfuur in de coupe met een onwijs lekkere gozer, en dat voor 5 weken lang, 1ste week had ik hem gespot, 2de week keken we elkaar aan en lachten we naar elkaar toen ik langs liep, 3de week ging ik tegenover hem zitten en naar elkaar lachen via het raam en verlegen wegkijken als de ander keek, 4de week weer hoi en tegenover hem zitten, 5de week (tevens de laatste week) was het erg druk, dus hij komt eraan en ploft naast me neer, het laatste plekje dat vrij was , we hadden nog 2 minuten te gaan zegt ie in ene tegen me, goh wat een drukte he, ik schiet ongelofelijk in de stress, krijg het roodste hoofd van me leven en stamel mompelend terug, ja dat word straks file op de fiets... ^File op de fiets? welke idioot zegt dat nou tegen zijn of haar ware liefde?^ daarna bleef het stil tussen ons en de weken daarna moest ik stage lopen en heb hem nooit meer gezien, ik heb nog naar hem gezocht op cu2 en msn enzo tussen de mensen uit den helder en juliana dorp enzo en alle jongens door gebladerd en hij was neit te vinden. heb er nog eeuwig spijt van .

of een jongen die ik al heel lang leuk vond die eindelijk tegen me zegt, weet je dat je een onwijs lekkerding bent? en ik die heel droog kloterig en suf zegt, grapje zeker.. ^geen, ja jij ook, of ow bedankt zo had ik mezelf nog niet gezien, of een verlegen hihi, neeeeejj ik zeg, grapje zeker ^

conclusie, ik ben triest...
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:28:40 #298
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31209247
leuk een vrouwelijke blunder
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:36:58 #299
38872 Frum
onderweg...
pi_31211103
Nou nog een vrouwelijke blunder dan maar...

Een paar jaar geleden op koninginnedag werd ik aan een gozer gekoppeld door mijn vriendin en zijn vriend. Nou was ik niet heel nuchter meer en ik zeg tegen hem 'goh, heb jij ook zo het gevoel dat je gekoppeld wordt?' Hij zei ja en ik lanceerde de briljante uitspraak: "nou zullen we dan maar even zoenen, dan hebben we het gehad..." Ik heb iemand nog nooit zo snel nee horen zeggen.. geloof niet dat het echt een goed idee was
"ik was, ik ben en ik word..."
pi_31211343
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:55 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Bier voor vrouwen
Ik ken aardig wat bierdrinkende vrouwen.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:28:42 #301
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31212531
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:36 schreef Frum het volgende:
Nou nog een vrouwelijke blunder dan maar...

Een paar jaar geleden op koninginnedag werd ik aan een gozer gekoppeld door mijn vriendin en zijn vriend. Nou was ik niet heel nuchter meer en ik zeg tegen hem 'goh, heb jij ook zo het gevoel dat je gekoppeld wordt?' Hij zei ja en ik lanceerde de briljante uitspraak: "nou zullen we dan maar even zoenen, dan hebben we het gehad..." Ik heb iemand nog nooit zo snel nee horen zeggen.. geloof niet dat het echt een goed idee was
Bij mij slaagt die wel altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')