Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Scorpie het volgende:
TS begint.
Copy paste in de OP dan...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zie maar het eind van het vorige topic, was die niet erg genoeg?
Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo.Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.
![]()
Ik flikkerde van me stoel toen ik het zag, en de hele tijd sorry tegen d'r zeggen.
Maar ze scheen het helemaal niet erg te vinden en moest juist keihard lachen.![]()
Ik kon mezelf eigenlijk wel voor me kop slaan.![]()
Vorige week met d'r wezen zwemmen en lekker gezoend in het bubbelbad.
Goed genoeg?Nu jij jongen
![]()
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.htmlquote:Op maandag 20 juni 2005 16:46 schreef Ayaxola het volgende:
Een week of 2 geleden ging een meisje voor me strippen voor de cam. Dus ik helemaal vrolijk enzo.Wilde ik dat ff naar een vriend van me smsen had ik he perongeluk naar haarzelf gestuurd.
![]()
Haha, maar het was gewoon een vriendin van me, dus wist wel wat ik kreeg.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:
[..]
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Ik heb me helemaal ziek gelachen...het zal je maar gebeuren
Maar op zo een schuur-/tent-feest is iedereen altijd heerlijk lomp bezig, dus dan valt het niet op als je een blunder maaktquote:Op maandag 20 juni 2005 17:49 schreef Bak_Beest het volgende:
Van het weekend op het tentfeest in eigen dorp...
Mijn god dat filmpjequote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef pilske01 het volgende:
[..]
Dit deed me meteen denken aan dit filmpje http://www.zippyvideos.com/206733421414795.html
Ik heb me helemaal ziek gelachen...het zal je maar gebeuren
Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weerquote:Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb al 2.5 jaar een vriendin, dus echt een versierblunder van mij is onmogelijk
Wel van mijn beste vriend, die heeft van de week op een schuimparty in Hoofddorp achter de meisjes aangezeten. 3 Blondjes, en meneer moest kiezen welke hij voor ging natuurlijk.
Hij begint met schuim te gooien naar de leukste van de 3, en vervolgens is er een half uur lang heen en weer gegooi van schuim naar elkaar, dus op een gegeven moment trekt hij de stoute schoenen aan en zegt "wapenstilstand, ik geef me over, kan ik je wat te drinken aanbieden?" waarop zij zegt "nee dank je" en stiekem wijst naar haar vriendin...
Was hij op de verkeerde afgestapt......die vriendin dr gezicht stond op onweer dus daar hoefde hij het niet bij te proberen![]()
Aight graag gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:13 schreef RearGuard het volgende:
[..]
Zucht...Ja dat was ik ja...heb ik weer![]()
Fijn dat mijn versierleed door mijn beste maat met de hele wereld wordt gedeeld!! (Wilde het net zelf gaan posten
)
*figures*![]()
![]()
hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef avotar het volgende:
Een vriend van mij heeft van het weekend ook een onvergetelijke indruk gemaakt.
Hij was de hele tijd al met een meisje bezig die avond en ze waren samen lekker aan het drinken en lachen en dansen en alles. Eindelijk kreeg hij haar dan zo ver dat ze mee ging naar buiten voor wat meer dan een knuffeltje.
10 minuten later komt hij dus terug, z'n hele shirt en broek onder de kots. Het meisje had iets te veel gedronken en was dus tijdens het zoenen volledig over haar nek gegaan.... en hij daardoor dus ook.
Blokland? Waaro (quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Lethe het volgende:
tentfeest, 'kort', dat komt hiero uit de buurt![]()
Nog naar Blokland?
draaibar in dieka?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef Paeromius het volgende:
[add]
Bedenk me opeens heel leuk deel van die avond nog.
Toen we opzoek waren naar hun liepen we langs draaibar,
en ik liep voorop.
Stond meisje te dansen en die pakt opeens me hand en begint met me te dansen.
Ik denk, heel leuk en aardig maar ik ben op zoek naar die andere
Dus dans heel soepel een rondje met der en loop verder.... om vervolgens afgewezen te worden....![]()
[/add]
...en daar ging je kans.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef Bak_Beest het volgende:
Even later weer met datzelfde meisje, sta ik weer achter haar, voel ik ineens heel hard een hand in mijn kont knijpen. Ik kijk om, zie ik dat meisje heel onschuldig kijken, net als ik deed even daarvoor
. Daarna gingen ze ineens weg. Tssss
![]()
.
Wat is een draaibar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:29 schreef Paeromius het volgende:
[..]
Uhm neej.. een draaibar in Groningen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:17 schreef Koentje3 het volgende:
Lal, ik bedenk me nog opeens iets van een paar jaar geleden..
Ik was nog 15 ongeveer, dus was ook nog niet zovaak uit geweest, komt op een gegeven moment een meidje naar me toe: Zie je dat meisje daar..? die vind jou wel leuk, alleen ze moet over een kwartiertje al naar huis... Naja, die hint snapte ik dus nog wel, dus ik stapte naar dat meidje... En wat zeg ik met mn dronken-na-3-biertjes hoofd: Heyy..! Ik hoor net van je vriendin dat ik nog een kwartier hebt om jou te pakken..
wops.. naja, toen was ze snel weg![]()
![]()
Maar ik spreek haar nu nogsteeds regelmatig, want een maat van mij had een paar weken later een beter succes zullen we maar zeggen![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef Bemiddelaar het volgende:
misschien een bar die ronddraait ofzo, gokje hoor![]()
Is gewoon het bar gedeelte (bar+krukjes:p) die rondraaien. Niet heel snel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef rameijer het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Maar ik heb zoiets dus nog nooit gezien; vandaar...![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:26 schreef MissPeppertje het volgende:
Mmm nou ja de versierblunder kwam niet van mij, hij was van de ander kant afkomstig
Twee gasten waren toch wel echt behoorlijk dronken, en probeerde mij en een vriendin van me te versieren. Er liep iemand met een fototoestel rond en die ene gast wilde met me op de foto, maar ik vertelde net op dat moment dat ik niet zo op dronken jongens val....
Reactie?: IK DRONKEN? Echt niet hoor! 1 x 1 = 2 (maar ook echt serieus gezicht erbij....)
Uitkomst? Een geweldige foto dat ik dubbel lig en het hoofd van die jongen NIET TE FILMEN
(het klinkt nu best suf....maar het was toen echt heel grappig....)
Maar eigenlijk was tie best wel leuk....maar ik ben dan weer z'n doos die niks durft te ondernemen....:(
Dat merkte ik ook niet zelf al op of zo...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:11 schreef sciscens het volgende:
En eentje die niet heel direct hier thuishoort maar wel een leuk verhaal.
Haha, ik ga wel naar Blokland (ok, alleen naar Pater Moeskroen dan), kom dus ook bij jou uit de buurt neem ik aan, maar van het woord kort heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Lethe het volgende:
tentfeest, 'kort', dat komt hiero uit de buurt![]()
Nog naar Blokland?
Nieuwveen CITY Respectquote:
tis meer een blunder als je er wel één versierdquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef The_Prophecy het volgende:
[..]
Nieuwveen CITY Respect
[afbeelding]
Bij dat feest is niks een blunder
Apart volk zijn julliequote:Op donderdag 23 juni 2005 18:26 schreef MissPeppertje het volgende:
Maar eigenlijk was tie best wel leuk....maar ik ben dan weer z'n doos die niks durft te ondernemen....:(
Jonge, je telefoon nummer geven was al genoeg geweest...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
Het is niet direct een versierblunder, maar wel heel lomp qua 'approaching' enzo, of non-approaching..
Ik was even in de stad geweest en wilde de bus terug naar huis pakkken. Dat deed ik dan ook, en ik was niet de enige, verre van zelfs. De bus was bij vertrek propvol. Maar, ik had gelukkig nog een plaatsje kunnen veroveren, het invalidenbankje, rechtsachter de chauffeur. Naarmate de reis vorderde, werd de bus leger en leger.
Ongeveer tien minuten verwijderd van 'mijn' halte zijn er genoeg lege zitplaatsen, er staat al lang niemand meer. De reis gaat voort, en ik geniet van mijn muziek.
En dan, ineens, komt er van ergens achter uit de bus een meisje naar voren gelopen. Hooguit 3min. voordat ik moet uitstappen Ze kijkt me aan en glimlacht vaagjes, ik kijk strak terug en ze gaat recht achter de chauffeur zitten, op het andere invalidenbankje.
Ik weet op dat moment dat ik de kans van mijn leven ga verspelen, en dat doe ik vervolgens. Ze zit nu 'naast' me, friemelt met haar handen aan haar tasje, kijkt lichtjes omlaag en probeert op de een of andere manier mijn blik te vangen, ook via het raam. Ik, inmiddels al gesmolten, ben gewoon totaal geblokkeerd en probeer te bedenken wat ik in godsnaam moet doen, met mijn halte in zicht en nog 30 seconden te gaan. Ik 'besluit' dan onvrijwillig, ik ben gewoon een grote gore schijthond, om maar net te doen of het me allemaal niet boeit. De bus remt af, ik zet Breaking Glass van David Bowie nog wat harder en sta op. Ik kijk haar nog een keer strak aan en zij kijkt 'beduusd' terug en razendsnel weg. Ik loop naar de middendeuren en stap ui, met buikpijn en al..
Echt, zo'n mooie meid, niet normaal......zit achterin de bus, staat op en gaat zenuwachtig naast me op het andere invalidenbankje zitten.....laat me niet lachen HANG MIJ MAAR OP JONGENS!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
....gewoon een grote gore schijthond....
Wahaha.... Kansloos idd...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
Het is niet direct een versierblunder, maar wel heel lomp qua 'approaching' enzo, of non-approaching..
Ik was even in de stad geweest en wilde de bus terug naar huis pakkken. Dat deed ik dan ook, en ik was niet de enige, verre van zelfs. De bus was bij vertrek propvol. Maar, ik had gelukkig nog een plaatsje kunnen veroveren, het invalidenbankje, rechtsachter de chauffeur. Naarmate de reis vorderde, werd de bus leger en leger.
Ongeveer tien minuten verwijderd van 'mijn' halte zijn er genoeg lege zitplaatsen, er staat al lang niemand meer. De reis gaat voort, en ik geniet van mijn muziek.
En dan, ineens, komt er van ergens achter uit de bus een meisje naar voren gelopen. Hooguit 3min. voordat ik moet uitstappen Ze kijkt me aan en glimlacht vaagjes, ik kijk strak terug en ze gaat recht achter de chauffeur zitten, op het andere invalidenbankje.
Ik weet op dat moment dat ik de kans van mijn leven ga verspelen, en dat doe ik vervolgens. Ze zit nu 'naast' me, friemelt met haar handen aan haar tasje, kijkt lichtjes omlaag en probeert op de een of andere manier mijn blik te vangen, ook via het raam. Ik, inmiddels al gesmolten, ben gewoon totaal geblokkeerd en probeer te bedenken wat ik in godsnaam moet doen, met mijn halte in zicht en nog 30 seconden te gaan. Ik 'besluit' dan onvrijwillig, ik ben gewoon een grote gore schijthond, om maar net te doen of het me allemaal niet boeit. De bus remt af, ik zet Breaking Glass van David Bowie nog wat harder en sta op. Ik kijk haar nog een keer strak aan en zij kijkt 'beduusd' terug en razendsnel weg. Ik loop naar de middendeuren en stap ui, met buikpijn en al..
Echt, zo'n mooie meid, niet normaal......zit achterin de bus, staat op en gaat zenuwachtig naast me op het andere invalidenbankje zitten.....laat me niet lachen HANG MIJ MAAR OP JONGENS!!!
Voor mij ook. Ik heb zo ongeveer precies hetzelfde meegemaakt. Alleen kon ik vrij weinig doen, omdat haar oma naast haar zatquote:
over kansloos gesprokenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:15 schreef sanger het volgende:
Tja wat moet je hierop zeggen? Kijk eens op www.vistaprint.nl, daar kun je visitekaartjes bestellen (niet duur). Ik heb ook altijd wel een paar kaartjes bij me. Kan ze je altijd mailen, bellen of sms-en!
Ja, misschien wel een beetje.. Maar ik had nog liever 'kansloos' op msn een betere tweede indruk achtergelaten dan dat ik hier en nu moet toegeven dat ik inderdaad een grote jan lul ben..quote:
Eigenlijk moet je dit voor jezelf niet als blunder zien. Tuurlijk het is ontzettend lullig en heb het zelf ook zovaak dat ik op het juiste moment niet toehap. Maar als die dame toch het lef heeft om bij hem te gaan zitten, dan kan ze toch ook een gesprek aanknopen? Als ze dan toch zo graag wil, dan moet ze er ook maar wat moeite voor doen vind ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef rameijer het volgende:
OMG!Dit is wel 1 van de grootste blunders tot nu toe
![]()
Haha, heb je gelijk in. Maar dat is gelijk het zure, ze bood zichzelf zo uitdrukkelijk non-verbaal aan, maakte zichzelf vrij kwetsbaar...en ik laat me daardoor afschrikken juist omdat ik ook zo graag wilde..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dit voor jezelf niet als blunder zien. Tuurlijk het is ontzettend lullig en heb het zelf ook zovaak dat ik op het juiste moment niet toehap. Maar als die dame toch het lef heeft om bij hem te gaan zitten, dan kan ze toch ook een gesprek aanknopen? Als ze dan toch zo graag wil, dan moet ze er ook maar wat moeite voor doen vind ik.
Misschien lezen we binnenkort wel een verhaal van een meisje dat in de bus naast de jongen van haar dromen ging zitten. Dat ze nooit dacht dat ze het zou durven, maar dat uiteindelijk die jongen niet eens tegen haar wou praten
Hahaha mooi johquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef The_Prophecy het volgende:
[..]
Nieuwveen CITY Respect
[afbeelding]
Bij dat feest is niks een blunder
Of er had achter in de bus iemand zitten kotsen en ze ging vooraan zitten om niet zelf over haar nek te gaan. Ze was dan zo stilletjes en keek naar beneden omdat de misselijkheid al aan haar huig kietelde. Dan nog heb je een mooie kans laten lopenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:01 schreef ContraPunctus het volgende:
[..]
Haha, heb je gelijk in. Maar dat is gelijk het zure, ze bood zichzelf zo uitdrukkelijk non-verbaal aan, maakte zichzelf vrij kwetsbaar...en ik laat me daardoor afschrikken juist omdat ik ook zo graag wilde..
Maar ja, misschien binnenkort toch even bus-abonnementje halen..![]()
TE herkenbaar, ik kan er echt niet mee omgaan als dat bij mij zou gebeuren...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
Verhaal...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:36 schreef Tique het volgende:
* Tique heeft een vergelijkbaar verhaal als ContraPunctus..
.
Ik haar nummer gekregen..een paar keer gebeld, uiteindelijk maar een smsje gestuurd..
niets van gehoord
Dus Hannah, als je dit leest, bel me ff
Nee joh, meisjes geilen op zulke aandacht, en daarna willen ze niks meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:06 schreef Tique het volgende:
T vervelendste is nog dat ze heel erg enthousiast leek..en ik denk dat ik gewoon het verkeerde nummer heb ofzo
Ach je hebt het tenminste geprobeerd, beter dan helemaal nix doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:36 schreef Tique het volgende:
* Tique heeft een vergelijkbaar verhaal als ContraPunctus..
Ik zat eerst in de trein, kwam er een meisje schuin tegenover mij zitten.
Zij heeeel lief lachen, ik natuurlijk teruglachen. Een aantal keer gebeurd, steeds kijken.
Komen we bij mijn station uit, zij moest er daar ook uit (had al zo'n vermoeden).
We lopen de trap af het tunneltje in, ik ging linksaf, zij rechtsaf..
MAAR! ze keek nog een keertje om en lachte heel lief..ik me omgedraaid en er achteraan gelopen!
Ik vragen: Heb je misschien zin om wat de gaan drinken zaterdag?
zij: ja dat lijkt me leuk.
Ik haar nummer gekregen..een paar keer gebeld, uiteindelijk maar een smsje gestuurd..
niets van gehoord
Dus Hannah, als je dit leest, bel me ff
Wat ben jij dik kansloos, gastquote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:03 schreef ContraPunctus het volgende:
Tsja, helaas voor ons is niet iedereen zo'n casanova als dat jij bent....quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Tique het volgende:
* Tique heeft inmiddels een update voor jullie, het meisje was haar telefoon vergeten en reageerde daarom niet. Het meisje heeft een vriend.. ze lijkt me erg leuk te vinden...ze is het buurmeisje van een beste vriend van mij
Dus ze vind het kut dat ze een vriend heeft?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:48 schreef Tique het volgende:
Nou nog niet denk ik...
Ze stuurde wel in het smsje dat ze een beetje geschrokken was van mijn vraag en dat ze al een vriend had. en dan een : ( smiley
wel lief eigenlijk![]()
Dan schrik je toch niet? Ik zou eerder denk dat ze gewoon blij was en dat het hartje sneller ging kloppen.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef Tique het volgende:
Nou ik denk niet dat ze het kut vind, het geeft wel aan dat ze me op zich wel leuk vind zo op het eerste gezicht..denk ik![]()
geschrokken kan toch, hoevaak vraagt een vreemde jouw nummer terwijl je nog niet eens met diegene gesproken hebt?!
Als je word afgewezen door t tuig dat DAAR rond loopt is t niet al te best gesteld met je goede vriend:(quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:29 schreef Paeromius het volgende:
[..]
Uhm neej.. een draaibar in Groningen
In drie gezusters.
In de 3?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:28 schreef Jajong het volgende:
mijn blunder van gister (zaterdag) was dat ik maar 4 wijven heb gescoord ipv de normale 5..
Tyf op vent. Ga Edmund nuecken ofzoquote:
haha nee alsjeblieft ik ga niet naar de 3. het agrarier gehalte is me daar iets te hoog :-)quote:Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef JimBob het volgende:
[..]
In de 3?
Sjah..ga je nu ook euh..testen doen enzo voorje weer in de buurt van mensen komt?
Is een grote soa daar man, echt geweldig.
geblokkeerd en gedeleted, wedden?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:49 schreef Eix het volgende:
Vervolgens zei ze dat ze moest gaan en ging ze offline.![]()
Kan je dat laatste zien?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het laatste kan je zien.Ik denk van niet.
wat gevraagd?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Phate het volgende:
"maar had je dat al niet gevraagd? Toen we daar buiten zaten te praten weet je nog?"![]()
Gelukkig ben ik geen van beidequote:Op maandag 4 juli 2005 17:08 schreef Me784 het volgende:
OMG gaan we hier de discussie argrariër vs corps bal ala vindicat aanslingeren??
Ik ben nog liever boer dan dat ik bij vindi moest zitten
Sorry, maar:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:30 schreef Sport_Life het volgende:
Nou niet echt versierblunder en ook niet van mijmaar k was net in een cafe/restaurant met wat vrienden, zegt er 1 tegen mij voor de gein datie het nummer van die bedienster wel wilde hebben, maar dat meisje was niet zo heel ver weg en keek precies op dat moment om
. hehe.
Kijk, dat is beter.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:55 schreef Sport_Life het volgende:
k heb zelf ook wel wat doms gedaan, tijdens poolen waren er wat mooie meiden een tafel naast ons bezig en op het moment dat ik een van hun even aan het inspecteren was (kontje enzo!) roept een vriendin van me keihard "WAT LOOP JE TE STAREN NAAR DIE MEID". Ik ben maar even wat drinken gaan halen (met een rooie kop)
.
verkeringquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kijk, dat is beter.
Voor de volgende keer, gewoon zeggen: "Nee, luister nou eens, ik wil echt geen verkering met je! Je bent heel aardig en sociaal, maar ik wil gewoon naar andere vrouwen kunnen kijken!". Als je nog een rooie kop hebt, dan ben je iig niet de enigste daar![]()
Ze heeft al 1,5 jaar een vriendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kijk, dat is beter.
Voor de volgende keer, gewoon zeggen: "Nee, luister nou eens, ik wil echt geen verkering met je! Je bent heel aardig en sociaal, maar ik wil gewoon naar andere vrouwen kunnen kijken!". Als je nog een rooie kop hebt, dan ben je iig niet de enigste daar![]()
...stoten met die ballenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef Sport_Life het volgende:
Maar hee ze was wel ontzettend lekker hoor, had eigenlijk d'r nummer moeten vragen ofzo..op zn minst
. Maarja op zo'n moment denk je maar aan 1 ding he..
Het eerste ook...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het laatste kan je zien.Ik denk van niet.
En wat precies probeer je toe te voegen met deze weldoordachte reply?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je word afgewezen door t tuig dat DAAR rond loopt is t niet al te best gesteld met je goede vriend:(
het schoonst der schonen is ook niet bij vindicat te vindenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:08 schreef Me784 het volgende:
OMG gaan we hier de discussie argrariër vs corps bal ala vindicat aanslingeren??
Ik ben nog liever boer dan dat ik bij vindi moest zitten
Sjah, alsje van streepjes truien en van die leuke accenten houdt.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:01 schreef Jaymes het volgende:
[..]
het schoonst der schonen is ook niet bij vindicat te vinden![]()
pas een versierblunder als je dr ook daadwerkelijk hebt versierdquote:Op zondag 10 juli 2005 12:39 schreef googoodoll het volgende:
ik praat met een meisje, blijkt ze van Celine Dion te houden![]()
Stomme vriendinquote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef Beach het volgende:
Hele avond naar elkaar lachen![]()
We komen steeds dichter naar elkaar toe, trekt haar vriendin haar opeens mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogal matig, helaas durfde ik niks meer en is het bij lachen naar elkaar gebleven, ook daarna.
Volgende week maar eens erop af![]()
Waakvarken denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stomme vriendin
Volgende keer beter beach
die heb je dr altijd tussen zittenquote:
En dat liep uit op een fiasco?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:18 schreef JoPiDo het volgende:
ik ging gister net doen of ik uit het buitenland kwam
'hoe kaat it met jou?'
'uh, goed?'
'wat is je naam?'
'Marieke'
en dan met zo'n zwaar frans accent
ze vroeg mijn naam en toen zei ik 'iek ben 22 jaar old'quote:Op zondag 10 juli 2005 19:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En dat liep uit op een fiasco?
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:01 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
tip: nooit zeggen dat je Geoloog bent en haar grot wil onderzoeken.
quote:Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
oude blunder van de "oude" ik.
Ik sta een jaartje geleden in een kroeg met een aantal mensen. En verderop staat me toch knap meisje, dus ik af en toe een beetje kijken, ik was verlegen als de neten.
Zegt een vriendin van mij; "ze heeft haar labeltje buiten haar topje hangen, ze waardeert het heel erg als je dat terug doet".
Nou ik daar heen, en probeer zo subtiel mogelijk dat labeltje terug te doen.
Ze draait haar hoofd om naar mij, en kijkt me zwaar pissig aan.
Ik kijk even naar wat mijn hand aan het doen is... is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Die moest vast een grote pukkel bedekkenquote:Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Hahahahquote:Op maandag 11 juli 2005 02:32 schreef Undergod het volgende:
oude blunder van de "oude" ik.
Ik sta een jaartje geleden in een kroeg met een aantal mensen. En verderop staat me toch knap meisje, dus ik af en toe een beetje kijken, ik was verlegen als de neten.
Zegt een vriendin van mij; "ze heeft haar labeltje buiten haar topje hangen, ze waardeert het heel erg als je dat terug doet".
Nou ik daar heen, en probeer zo subtiel mogelijk dat labeltje terug te doen.
Ze draait haar hoofd om naar mij, en kijkt me zwaar pissig aan.
Ik kijk even naar wat mijn hand aan het doen is... is het een pleister die ik probeer binnestebuiten te keren.
Kijk dat zijn de betere verhalenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef Roellio het volgende:
Een maat van me afgelopen zaterdag:
We zaten zoals gewoonlijk poeierhard te zuipen aan de bar, op het stoere stamgasten hoekje!Komt er een groep meiden binnen die Engels met elkaar praten. Na een tijdje staat de leukste van 't stel naast die maat van me bier te bestellen. Roept die kerel keihard "Ha, ik kan nu ongegeneerd zeggen dat het een lekker wijf is, en dat ze vanavond wel met mij mee naar huis mag, ze zijn toch Engels". Krijgt 'ie toch een dodelijke blik toegeworpen van dat meisje!
Staan ze 10 minuten later ineens Nederlands met elkaar te praten!![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Setambre het volgende:
Niet echt een versierblunder maar gewoon lomp.
Was je even vergeten dat je leeft ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Setambre het volgende:
Ik moest een tijdje geleden voor de laatste keer iets inleveren opschool. Aangezien in nog een eindje van de hogeschool woon moet ik eerst een bus pakken en daarna pas de trein.
Enfin...
Ik stap met mijn nog niet uitgeslapen hoofd de bus in. Heerlijk wakker worden met een paar zachte MP3tjes. De bus tuffet een verder. Stapt er echt een serieus een uber knappe meid in, die ik nog nooit gezien heb in de bus. Ik kijk haar een beetje aan. Begint ze een beetje te glimlachen naar me. Ik helemaal verbaast van ja het zal wel![]()
Ze ging zitten een plekje schuin voor me. Ik luister weer rustig naar mijn MP3tjes en kijk naar de achterkant van haar. Draait ze om en begint nogmaals te glimlachten naar me. Ik weer van WTFen zo ging het nog een paar keer. Zij draait zich een paar keer om en glimlacht naar me.
Ik had nog steeds niks door natuurlijk. Op een gegeven moment was de bus aangekomen op het station. Het was nogals druk in de bus. Meid stapt eerder uit dan ik, op een gegeven moment was ik ook buiten. Ze lachte nog even en stak haar hand op.
Ik en loop natuurlijk gewoon rustig naar de trein toe.
Toen in de trein zat trof me het pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus meisje als je dit leest![]()
En terecht...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Was je even vergeten dat je leeft ofzo![]()
Leuke is dat ik haar nooit meer gezien heb in de busquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Was je even vergeten dat je leeft ofzo![]()
en anders zal ze toch wel een vriend hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:30 schreef Setambre het volgende:
[..]
Leuke is dat ik haar nooit meer gezien heb in de bus
Dat zou ik mezelf ook aanpraten als ik zo stom was geweestquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:33 schreef Tique het volgende:
[..]
en anders zal ze toch wel een vriend hebben![]()
Ook gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat zou ik mezelf ook aanpraten als ik zo stom was geweest![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:46 schreef Chello200 het volgende:
Een andere not done actie is met een grote slagersmes een meisje achtervolgen door een donkere steeg en schreeuwen tegen d'r : "Ik wil alleen met je praten".
Op een of andere reden geloven ze je niet en loop je een blauwtje ( door de steeg )
Errr tja...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:46 schreef Chello200 het volgende:
Een andere not done actie is met een grote slagersmes een meisje achtervolgen door een donkere steeg en schreeuwen tegen d'r : "Ik wil alleen met je praten".
Op een of andere reden geloven ze je niet en loop je een blauwtje ( door de steeg )
Stuur het door naar de Railsquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Setambre het volgende:
Ik moest een tijdje geleden voor de laatste keer iets inleveren opschool. Aangezien in nog een eindje van de hogeschool woon moet ik eerst een bus pakken en daarna pas de trein.
Enfin...
Ik stap met mijn nog niet uitgeslapen hoofd de bus in. Heerlijk wakker worden met een paar zachte MP3tjes. De bus tuffet een verder. Stapt er echt een serieus een uber knappe meid in, die ik nog nooit gezien heb in de bus. Ik kijk haar een beetje aan. Begint ze een beetje te glimlachen naar me. Ik helemaal verbaast van ja het zal wel![]()
Ze ging zitten een plekje schuin voor me. Ik luister weer rustig naar mijn MP3tjes en kijk naar de achterkant van haar. Draait ze om en begint nogmaals te glimlachten naar me. Ik weer van WTFen zo ging het nog een paar keer. Zij draait zich een paar keer om en glimlacht naar me.
Ik had nog steeds niks door natuurlijk. Op een gegeven moment was de bus aangekomen op het station. Het was nogals druk in de bus. Meid stapt eerder uit dan ik, op een gegeven moment was ik ook buiten. Ze lachte nog even en stak haar hand op.
Ik en loop natuurlijk gewoon rustig naar de trein toe.
Toen in de trein zat trof me het pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus meisje als je dit leest![]()
De rails ligt niet in de busquote:
Ok... ik begrijp ook niet snel Hints van vrouwen maar jij slaat echt ALLES !quote:Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef Zjakkie het volgende:
Misschien niet echt een versierblunder maar wel vrij stom: Gisteren toen het discotheekje hier dicht ging en we nog ff buiten stonden vroeg een meisje hoe oud ik was dus ik zeg 22, zegt zij daar hou ik wel van. Dus ik vraag hoe oud zij is, 19, zegt ze: we houden nog een afterparty bij mij straks. Dus ik zeg: Oh gezellig, veel plezier. En toen ging ik weg.
Onderweg naar huis toch wel spijt gekregen dat ik niet met ze mee ben gegaan...
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op maandag 18 juli 2005 10:28 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Ok... ik begrijp ook niet snel Hints van vrouwen maar jij slaat echt ALLES !
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:40 schreef juiced het volgende:
Afgelopen zaterdag met een meisje staan praten die ik al vaker had zien rondlopen, ze bleek Brenda te heten. Ik vroeg 'r verkering, maar daar had ze niet zo'n zin in. Dus dan maar d'r telefoonnummer. [..]
Ik zweer het je, zo ging het echt. Ik vraag regelmatig verkering aan leuke meisjes die ik tegen kom. Meisjes die me serieus nemen, zeggen altijd nee. En meisjes die me niet serieus nemen, zeggen altijd "jahoor, tuurlijk". Met als gevolg dat ik nog niks wijzer ben.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
"Wil je verkering?"
- "Nee"
"Mag ik je telefoonnummer dan?"
- "Oke hier"
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:20 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik zweer het je, zo ging het echt. Ik vraag regelmatig verkering aan leuke meisjes die ik tegen kom. Meisjes die me serieus nemen, zeggen altijd nee. En meisjes die me niet serieus nemen, zeggen altijd "jahoor, tuurlijk". Met als gevolg dat ik nog niks wijzer ben.![]()
Moet je het wel op een extra kinderachtige manier vragen:quote:Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens gaan doen dan. Hoewel, ik ben bijna 26, maakt dat wat uit denk je?
Pff zo hopeloos ouderwetsquote:Op maandag 18 juli 2005 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Moet je het wel op een extra kinderachtige manier vragen:
"Wil je met me gaaaaan?"
26, dat maakt geen zak uit. Dan kan het juist weer. Hoe ouder je bent, hoe harder de dames in de lach schieten. En vrouwen schijnen het leuk te vinden om te lachen. Kat in het bakkie. Jaja, ik heb er verstand van!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens gaan doen dan. Hoewel, ik ben bijna 26, maakt dat wat uit denk je?
''Ik weet niet wat jij ervan vind, maar wij neuken alleen elkaar voortaan. Als je een ander neukt, snij ik je in stukjes'' wil ook nog weleens helpen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:00 schreef Setambre het volgende:
[..]
Pff zo hopeloos ouderwets
"Hey nuecken !?"![]()
Ach ja, je moet dat soort opmerkingen ook nooit letterlijk nemen. Ze zei meer "ik ben niet toe aan een relatie met jou".quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef jan_onbekend het volgende:
krijg je een sms terug van nee ben nog nier aan een relatie toe na net 1 van 2 jaar gehad te hebben.
Okey dat was duidelijk ook geen probleem.
Tot dat ze 2 week later dood leuk zegt heb een vriend
En zo te zien hoef je daar ook helemaal niet verdrietig om te zijnquote:...nog geen 2 week later zwanger 1e kind dr uit en daar kwam het volgende alweer aan. wat zal ze zijn jaar of 22 a 23 nu.
haha, bijna hetzelfde verhaal hier. Toen ik 2 weken geleden nog op vakantie was hadden we op de laatste dag in de middag een groepje leuke meiden ontmoet. Drie om precies te zijn, en wij waren in het begin maar met z'n tweetjes. Die vriend van mij ging direct vanaf het begin keihard voor 1 meid, de leukste van het stel, en dat kon je 'm natuurlijk niet kwalijk nemen. Hij deed er echt zijn best voor. Ik praatte vooral met de overige twee meiden. Allebei wel aardig, niet echt bijzonder, maar ik hield alle opties open.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zat in een bar en had de hele avond met 2 meiden gebabbeld en ze leken me beide leuk. Wij met zijn allen lekker gezellig gek doen en ik probeer er eentje voorzichtig te versieren, want stel dat het niet lukt kan ik het altijd nog bij die andere schone proberen.
Ze hapt niet echt, maar houd het gesprek wel gezellig.
.....Nu dacht ik dat ik niet dronken was.....
Loop ik naar het andere meisje toe en zeg haar dat ik haar vriendin wel leuk vindt en ik vraag haar of haar vriendin vrijgezel is, waarop ze zegt:
'ja, ze heeft een vriend'.
Haar vriendin (diegene met de vriend) meldde later dat de andere meid me wel leuk vond, maar geen tweede keus wou zijn...
Al had ik het nou aan iemand anders gevraagd...![]()
Het is net de kassa bij de supermarktquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:11 schreef LePenseur het volgende:
[..]
haha, bijna hetzelfde verhaal hier. Toen ik 2 weken geleden nog op vakantie was hadden we op de laatste dag in de middag een groepje leuke meiden ontmoet. Drie om precies te zijn, en wij waren in het begin maar met z'n tweetjes. Die vriend van mij ging direct vanaf het begin keihard voor 1 meid, de leukste van het stel, en dat kon je 'm natuurlijk niet kwalijk nemen. Hij deed er echt zijn best voor. Ik praatte vooral met de overige twee meiden. Allebei wel aardig, niet echt bijzonder, maar ik hield alle opties open.
's Avonds afgesproken om uit te gaan. Wij die meiden opgehaald, die vriend van mij gelijk aan dat leukste meisje geplakt dus die liet ik maar helemaal links liggen. Overige twee waren ook best enthousiast en ik zag mijn kansen groeien. Tijdens een drankje gepraat. De ene was iets brutaler en daar praatte ik het meeste mee. Het andere meisje kon het steeds beter vinden met een derde vriend van me die er pas die avond is bijgekomen. Ik vond het wel best, beloofde een goede avond te worden. Na een half uurtje liepen we naar de discotheek, komt die meid waarmee ik praat haar droomprins uit Nederland tegen waar ze al een jaar verliefd op is.
Ben je gvd 2000 kilometer van Nederland verwijdert, komt ze hem uitgerekend op die plek, om dat tijdstip tegen... Dus dag alle aandacht, dat kon ik dus mooi vergeten.
Ook dat derde meisje was verloren, die voelde dat ze tweede keus was en die ging er later vandoor met die andere vriend van me. 2 vrienden een knusse avond, ik bier staan tanken in me 1'tje.
Verkeerde keuzes zijn mijn specialiteit.
Hoezo sta jij daar ook altijd bier te zuipen, terwijl je vrienden de kassieres neuken?quote:Op maandag 8 augustus 2005 03:45 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Het is net de kassa bij de supermarkt![]()
Dat zou wat vaker moeten gebeurenquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoezo sta jij daar ook altijd bier te zuipen, terwijl je vrienden de kassieres neuken?
Vergeten dat je nog altijd een keuze hebt? Je hebt geen contract getekend ofzo, je kan nog altijd gewoon NEE zeggen en de jacht hervatten!quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef P0rt0 het volgende:
Ik heb 3 jaar en 3 maanden geleden een behoorlijke fout gemaaktIk ben bezet tot de dag van vandaag, en de vrouwen zijn in die tijd alleen maar mooier geworden
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef rs1978 het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat een meisje me kwam feliciteren met een gewonnen wedstrijd, en we maakten nog even een gezellig praatje. Op het gegeven moment kwam ze heel dicht naar me toe met haar gezicht, met de ogen dicht. Ik pak dr dus op de bek en ze schrikt, wat blijkt nou: ze wou me iets in mijn oor fluisteren maar knipperde met haar ogen op t moment dat ze dichterbij kwam, misverstandje. Nou bleek later nog dat ze de vrouw is van iemand die ik ken die dus ook aanwezig was!
Ik heb een keer meegemaakt dat een meisje me kwam feliciteren met een gewonnen wedstrijd, en we maakten nog even een gezellig praatje. Op het gegeven moment kwam ze heel dicht naar me toe met haar gezicht, met de ogen dicht. Ik pak dr dus op de bek en ze schrikt, wat blijkt nou: ze wou me iets in mijn oor fluisteren maar knipperde met haar ogen op t moment dat ze dichterbij kwam, misverstandje. Nou bleek later nog dat ze de vrouw is van iemand die ik ken die dus ook aanwezig was!
Of een briefje/viltje met.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Moet je het wel op een extra kinderachtige manier vragen:
"Wil je met me gaaaaan?"
Dat is inderdaad een megablunderquote:Op zondag 11 september 2005 12:48 schreef CasB het volgende:
Gisteren op Vlietpop had ik een meisje versierd zonder ook maar 1 woord te zeggen
Ik had haar alleen een keer over haar hoofd geaaid...en daarna telkens toen ze langs liep kneep/prikte ze in mn zij...en ze ging er ook expres stukken voor lopen, om mij te plagenMaargoed, toen Epica begon wilde ik haar meesleuren (naja we liepen omarmd), maar toen gingen we meer mensen halen, maar die gingen niet mee, dus bleef zij ook weg
En toen heb ik haar dus helemaal niet meer gezien. Ik weet wel hoe ze heet...maar voor de rest heb ik geen mobiel nummer of msn adres
Maar ze was wel erg knap
Maargoed, later op de avond een ander meisje "versierd". Het ging regenen en ik deed mijn arm om haar heen (tegen de regen), en voor de rest heel erg normaal gepraat enzo...en toen ging ik ergens anders zitten, en zij ging op mn schoot zitten en van het één kwam het ander.
you stud!quote:Op zondag 11 september 2005 12:48 schreef CasB het volgende:
Gisteren op Vlietpop had ik een meisje versierd zonder ook maar 1 woord te zeggen
Ik had haar alleen een keer over haar hoofd geaaid...en daarna telkens toen ze langs liep kneep/prikte ze in mn zij...en ze ging er ook expres stukken voor lopen, om mij te plagenMaargoed, toen Epica begon wilde ik haar meesleuren (naja we liepen omarmd), maar toen gingen we meer mensen halen, maar die gingen niet mee, dus bleef zij ook weg
En toen heb ik haar dus helemaal niet meer gezien. Ik weet wel hoe ze heet...maar voor de rest heb ik geen mobiel nummer of msn adres
Maar ze was wel erg knap
Maargoed, later op de avond een ander meisje "versierd". Het ging regenen en ik deed mijn arm om haar heen (tegen de regen), en voor de rest heel erg normaal gepraat enzo...en toen ging ik ergens anders zitten, en zij ging op mn schoot zitten en van het één kwam het ander.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb weleens op een bankje (in de kroeg) precies in de hoek gezeten met een meisje. Ik zat te zoenen en alles ging goed. Ik was zo lam als wat en aaide over haar been. Na die avond dacht ik prima, leuke avond tot ik hoorde dat ik niet over haar been zat te aaien. Ik had haar neef over zijn been zitten aaien.
De sletquote:Op zondag 11 september 2005 17:24 schreef Mute_Me het volgende:
Mjah mijn "date" was ons afspraakje ''vergeten''.
Leuke starttis dat ze verder zo'n leuk meisje is (ken haar al 1 dag
) dat ik het kan vergeven maar wel een mooi kutgevoel vandaag.
jajaquote:Op zondag 11 september 2005 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja, ik had haar net aan de lijn en ze had al een date vandaag. Sorry heur!
Same here, heb dus nog niks van die griet gehoord... Ik kan het wel shaken dus!quote:Op zondag 11 september 2005 17:24 schreef Mute_Me het volgende:
SMS haar, nu al hard-to-get. Mooi.quote:Op zondag 11 september 2005 17:24 schreef Mute_Me het volgende:
we hebben al gesmst en gemsnd (quote:
Sukkel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:32 schreef EggsTC het volgende:heb er nog wel wat, maa rkom er morgen op, telat en te dronek
Snap ik ook wel waarom je die blunders hebt gemaaktquote:Op zaterdag 17 september 2005 03:32 schreef EggsTC het volgende:heb er nog wel wat, maa rkom er morgen op, telat en te dronek
Ik vraag me af wat je tegen me hebt? Ken je niet en dit is et 2e topic waar je een reactie van me probeert uit te lokken? Loser.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:45 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Snap ik ook wel waarom je die blunders hebt gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef Undergod het volgende:
all that aside, kom maar met de verhalen dan waar je gister naar ik gok te dronken voor was.
En heb je er daarna maar ff 1 versierd?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:09 schreef EggsTC het volgende:
Ohja, deze zijn een 2mnd terug ofzo. Komt een meid die vraagt of je homo ben, zeg je voor de grap ja.. zegt ze oh jammer, loopt ze weg
Geen versierblunder maar wel erg genant :
Savonds, zaterdagavond rijd je naar de shoarma met je fiets en weer terug. Staat er een groep gasten te praten ergens in een bocht, dus ik ga de bocht door met mn trapper naar beneden komt die tegen de grond... je raad t alik ook op de grond voor een groep van 20 man ofzo
Whaha, prachtig is datquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:49 schreef Sport_Life het volgende:
*meisje spreekt me aan en begint een heel verhaal..
zij na 5 min.: "weet je eigenlijk nog wel wie ik ben??"
ik (rode kop) : "uhm nee"
zij: "k heb gisternacht nog een hele poos met je gesproken, al vergeten??
*denkt aan die kater van vanmorgen...
naja geen versierblunder (daar ga ik maar ff vanuit dan), maar ook niet echt handig.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb weleens op een bankje (in de kroeg) precies in de hoek gezeten met een meisje. Ik zat te zoenen en alles ging goed. Ik was zo lam als wat en aaide over haar been. Na die avond dacht ik prima, leuke avond tot ik hoorde dat ik niet over haar been zat te aaien. Ik had haar neef over zijn been zitten aaien.
lol tja dat soort situaties is goed om een gesprek te beginnen en misschien wel meer..quote:Op zondag 25 september 2005 19:24 schreef Northside het volgende:
Ik (zat) sta met vriend te praten (ook zat) in drukke kroeg. Ontzettend knap meisje met dikke d-cup perst zich tussen ons 2en door (blijkbaar lag het "gangpad" tussen ons 2en in)
Ik (tegen vriend): "Ja man, je hebt gelijk. nog een pils?"
Meisje: "Sorry, ik verstond je niet"
Ik: "Ik had het ook niet tegen jou"
Meisje: "Wat zei je dan?"
Ik: "Dat gaat je niks aan. En wil je je tieten van mijn arm afhalen?"
Ik en drank... geen combinatie.
Ben lekker thuis gebleven dit weekendquote:Op zondag 25 september 2005 13:51 schreef arco_corleone het volgende:
Is er nog geblunderd het weekend? Geen blunders voor mij gelukkig, want ik heb een leuke avond gehad.
Nee, kwam echt totaal niet in me op om te vragen wie hun dan warenquote:Op maandag 26 september 2005 17:55 schreef The_S het volgende:
en toen deed je ook nie ff wat?
Achja het is maar hoeveel ze waard is voor je hequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Na het uitgaan had ik een zakje M&Ms in mijn jaszak. Zo'n meisje wat ik binnen ook al even gesproken had kwam tegelijk naar buiten. Wat gepraat enzo en ik zei dat ze in ruil voor haar telefoonnummer 5 M&Ms zou krijgen. Maar ze wou er 10, ik denk, ik zeg 8. Maar nee, ze wou er nog steeds 10. Toen ben ik maar weggelopen
Whahahaahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Na het uitgaan had ik een zakje M&Ms in mijn jaszak. Zo'n meisje wat ik binnen ook al even gesproken had kwam tegelijk naar buiten. Wat gepraat enzo en ik zei dat ze in ruil voor haar telefoonnummer 5 M&Ms zou krijgen. Maar ze wou er 10, ik denk, ik zeg 8. Maar nee, ze wou er nog steeds 10. Toen ben ik maar weggelopen
Doe je dus helemaal verkeerd hequote:Op zondag 2 oktober 2005 04:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
okej vanavond meegemaakt, t ging ongeveer zo:
- *word in kont geknepen*
- ik naar meisje achter me: "#_)($&_#%_%&* TERINGSLET WAT DOE JE!!. "
- Meisje: da was ik niet, dat was zij (ander meisje aanwijzend)
- ik met mn stomme kop dat meisje helemaal verrot schelden dat ze geen manieren heeft enz.
- k loop weer terug naar me vrienden die met een blik kijken van![]()
![]()
.
naja of t echt n blunder was weet ik niet, volgens mn vrienden had ik er wel meer uit kunnen halen dan een stel verlegen meiden.
thats the way to do itquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:44 schreef DuranK het volgende:
[..]
Doe je dus helemaal verkeerd he![]()
- word in kont geknepen
- kijkt om zich, niemand te zien
- word weer in kont geknepen
- ziet groep meisjes weg lopen, ik krijg vermoedens
- word weer in kont geknepen
- zie weer die meiden
- met men zatte kop achter ze aan en zeggen dat mijn kont wel lekker is maar je er niet heel de tijd aan hoeft te zittten en me verder netjes voorgesteld
- dat weekend 2 van die meiden gehad![]()
Echte mannen weten dat bier altijd prioriteit heeft boven een of andere slet. Fokkers zijn vooral echte mannenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef Ayaxola het volgende:
Dit soort dingen vind ik echt typisch iets voor Fokkers![]()
''Gewoon je bek houden, kuthoer!''
Mja k heb dr uiteraard nog wel even gesproken en ze bleek nog jonger dan jou te zijn (14). Dus spijt van mijn daad, neequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef Ayaxola het volgende:
Dit soort dingen vind ik echt typisch iets voor Fokkers![]()
''Gewoon je bek houden, kuthoer!''
Dat zijn dan echt de sletjes die geneukt willen wordenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:52 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Mja k heb dr uiteraard nog wel even gesproken en ze bleek nog jonger dan jou te zijn (14). Dus spijt van mijn daad, nee.
die vrouwen vormen eerder de reden waarom mannen überhaupt uitgaan. naast bier dan geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef JoPiDo het volgende:
waarom zijn vrouwen die geneukt willen worden sletjes?
Niet voor mij in ieder geval.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:09 schreef googoodoll het volgende:
[..]
die vrouwen vormen eerder de reden waarom mannen überhaupt uitgaan. naast bier dan geloof ik.
Dude, that sounds so gay.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet voor mij in ieder geval.
Dansen en drank is veel belangrijker dan vrouwen, die staan enkel in de weg op de dansvloer.![]()
Ik ben gewoon niet geinteresseerd dan over het algemeen, wijven die in de weg staan met dansen zijn irritant. Ik ga nooit uit voor de vrouwen. Demonstratief de andere kant op kijken lijkt me overdreven, maar ik ga uit voor de gezelligheid met vrienden en het dansen.quote:
dus als een superlekker wijf op de dansvloer tegen je aan begint te schuren schop je haar ook wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet geinteresseerd dan over het algemeen, wijven die in de weg staan met dansen zijn irritant. Ik ga nooit uit voor de vrouwen. Demonstratief de andere kant op kijken lijkt me overdreven, maar ik ga uit voor de gezelligheid met vrienden en het dansen.![]()
Schoppen is een beetje radicaal, maar ik ga wel even vragen waarvoor dat nou nodig is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
dus als een superlekker wijf op de dansvloer tegen je aan begint te schuren schop je haar ook weg![]()
Als ik een gezellig avondje met vrienden wil hebben ga ik wel thuis zitten, paar kratten bier, filmpje ik kom de avond wel doorquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet geinteresseerd dan over het algemeen, wijven die in de weg staan met dansen zijn irritant. Ik ga nooit uit voor de vrouwen. Demonstratief de andere kant op kijken lijkt me overdreven, maar ik ga uit voor de gezelligheid met vrienden en het dansen.![]()
Dat kan ook, maar ook met uitgaan erbij kan het leuk zijn. We zijn ook allemaal nogal muziekfreaks, dus we gaan dan ook voor een band/dj/wat dan ook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als ik een gezellig avondje met vrienden wil hebben ga ik wel thuis zitten, paar kratten bier, filmpje ik kom de avond wel door.
Ja ok, maar ik snap zijn punt wel. Het is gewoon diep triest om te zien hoeveel jochies er uitgaan en dan elk mogelijk wijf, ongeacht lelijk of knap, proberen te versieren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als ik een gezellig avondje met vrienden wil hebben ga ik wel thuis zitten, paar kratten bier, filmpje ik kom de avond wel door.
Mijn punt is dat als je gewoon voor een gezellig avondje gaat dat het veel goedkoper kanquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:05 schreef boyv het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik snap zijn punt wel. Het is gewoon diep triest om te zien hoeveel jochies er uitgaan en dan elk mogelijk wijf, ongeacht lelijk of knap, proberen te versieren.
En dan aan het eind van de avond: "Check, ik heb die chick (wijzend naar een lelijke half-vrouw) gergeld...
Zoooooo wat boeiend.
jij bent zeker van het soort dat niet op de normale manier een vrouw kan krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet voor mij in ieder geval.
Dansen en drank is veel belangrijker dan vrouwen, die staan enkel in de weg op de dansvloer.![]()
Ik ben het type dat een uitgaansgelegenheid niet nodig heeft om aan de vrouw te komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jij bent zeker van het soort dat niet op de normale manier een vrouw kan krijgen
Nou ja, ik vind dat ie wel een punt heeft. Speciaal uitgaan om een keertje te zoenen, omdat je niemand anders dan een dronken wijf kunt krijgen, is natuurlijk ook triest hequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jij bent zeker van het soort dat niet op de normale manier een vrouw kan krijgen
Had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef DarkDancer het volgende:
omg, ga nooit klooien met de kersverse ex van je beste maat....
dat gaat altijd fout!
Vertel dan!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef DarkDancer het volgende:
omg, ga nooit klooien met de kersverse ex van je beste maat....
dat gaat altijd fout!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Gemiddeld avondje stappen kost 120 euro
misschien drinkt ie geen bier maar sterkere drankquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef boyv het volgende:
120 per maand, bullshit. Dat haal ík niet eens
Laten we zeggen dat je in totaal zo'n 30 euro aan de taxi en entree kwijt bent en dus nog 90 euro over hebt. Een biertje is 1,50... 60 bier op een avond...
Het lijkt me niet meer dan normaal dat er naast mannen ook vrouwen uitgaan, men noemt dat emancipatie.quote:
MENSEN, KAP EENS MET DIE DISCUSSIEquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan normaal dat er naast mannen ook vrouwen uitgaan, men noemt dat emancipatie.![]()
Vrouwen maken het uitgaan compleet vind ik echter een beetje zielige uitspraak. Je vind zeker ook dat een avond niet geslaagd kan zijn als je niet je natte lap in iemands strottehoofd duwt?![]()
Lang leven studenten verenigingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef boyv het volgende:
Laten we zeggen dat je in totaal zo'n 30 euro aan de taxi en entree kwijt bent en dus nog 90 euro over hebt. Een biertje is 1,50... 60 bier op een avond...
30 euro aan entree en taxi, 90 over. Biertje kost 2,00, sterker spul 4,00 of meer. Je geeft links en rechts nog iets weg aan vrouwen (ik persoonlijk niet, maar players doen het wel) en je bent binnen no time 120 euro lichter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef boyv het volgende:
jij bent zo'n cleo man toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Northside het volgende:
[..]
30 euro aan entree en taxi, 90 over. Biertje kost 2,00, sterker spul 4,00 of meer. Je geeft links en rechts nog iets weg aan vrouwen (ik persoonlijk niet, maar players doen het wel) en je bent binnen no time 120 euro lichter...
Taxi is 10 heen en 10 terug. IS al 20. Dan nog een broodje shoarma op het einde van de avond is ook een tientje is al 30. Dan bier a 2 euro ben je ook zo ongeveer 60-70 euro aan kwijt. En dan indd nog wat je weggeeft aan meisjes (ook wel investeren genoemdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef boyv het volgende:
Is natuurlijk erg gaaf dat je zoveel uitgeeft bij het uitgaan dudequote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Taxi is 10 heen en 10 terug. IS al 20. Dan nog een broodje shoarma op het einde van de avond is ook een tientje is al 30. Dan bier a 2 euro ben je ook zo ongeveer 60-70 euro aan kwijt. En dan indd nog wat je weggeeft aan meisjes (ook wel investeren genoemd![]()
Bier voor vrouwenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:57 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Is natuurlijk erg gaaf dat je zoveel uitgeeft bij het uitgaan dude
Tien euro voor een broodje shoarma?
30 à 25 bier op een avond?
Bier geven aan vrouwen? Kan je ze anders niet versieren?
Maarja, on-topic. Geen blunders hier![]()
Bij mij slaagt die wel altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:36 schreef Frum het volgende:
Nou nog een vrouwelijke blunder dan maar...
Een paar jaar geleden op koninginnedag werd ik aan een gozer gekoppeld door mijn vriendin en zijn vriend. Nou was ik niet heel nuchter meer en ik zeg tegen hem 'goh, heb jij ook zo het gevoel dat je gekoppeld wordt?' Hij zei ja en ik lanceerde de briljante uitspraak: "nou zullen we dan maar even zoenen, dan hebben we het gehad..." Ik heb iemand nog nooit zo snel nee horen zeggen.. geloof niet dat het echt een goed idee was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |